Dat. En hoelaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Iwanius het volgende:
Enig idee op welke tv zenders deze live zijn te zien. Of wordt het gewoon online kijken...
Die keeperquote:
Ben je d'r klaar voor? Is de broek uit!?quote:
3-0 Jagielkaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Engeland op 2-0 tegen Peru, Sturridge en Cahill.
Spanje is moe. Lang seizoen gehad, Champions League finale, veel wedstrijden. Slow starten, vorig WK tegen Zwitserland verloren met 1-0, blessures. Het is niet onmogelijk voor ons, maar wel zwaar. We missen een Strootman enorm tegen de Spanjaarden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:37 schreef Mobster273 het volgende:
Och, ik ga er nog altijd vanuit dat Nederland geen enkele kans heeft tegen Spanje en er in de groepsronde kansloos uitvliegt. Maar je hebt wel gelijk, als je in de groep tegen Spanje moet, kan het beter maar meteen over zijn, ze hebben tenslotte nog wel iets van een reputatie slowstarters te zijn.
Nog maar even: FOXSPORTS zend zo wat alle wedstrijden live uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:53 schreef Cikx het volgende:
Is Spanje - Bolivia ergens te bekijken?
Edit: laat maar
Met Dzeko, Pjanic en Ibisevic hebben ze echt een goeie aanval.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:54 schreef Cikx het volgende:
Heb de eerste helft gezien, Bosni speelde leuk voetbal.
Zal erom spannen tegen Nigeria voor de 2e plaats denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met Dzeko, Pjanic en Ibisevic hebben ze echt een goeie aanval.
Denk wel dat ze iets meer kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zal erom spannen tegen Nigeria voor de 2e plaats denk ik.
Bedankt Stijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo op ARD Duitsland v Kameroen
Op VTM is er Zweden v Belgi
Dank.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:37 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
[..]
http://nieuws.vtm.be/wk2014/94939-livestream-zweden-belgie
Nooit zal ik zijn debiele actie vergeten bij Arsenal - QPR en toen ging 'ie zelfs door het lint toen 'ie rood kreeg.quote:
no hotlinking pleasequote:Op zondag 1 juni 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit zal ik zijn debiele actie vergeten bij Arsenal - QPR en toen ging 'ie zelfs door het lint toen 'ie rood kreeg.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Shreyas het volgende:
Het zou echt een schande zijn als Zweden verliest van Belgi
quote:
Zweden heeft best een goede ploeg en zouden het in de play-offs hebben gered tegen elke andere play-off kandidaat behalve Portugal. En ja, Belgi kan er niet zo veel van. Matig team.quote:
Belgi domineert.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zweden heeft best een goede ploeg en zouden het in de play-offs hebben gered tegen elke andere play-off kandidaat behalve Portugal. En ja, Belgi kan er niet zo veel van. Matig team.
In het begin hadden ze al met 2/3-0 voor moeten staan. Nu worden ze wel een soort van overlopen.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Shreyas het volgende:
Het zou echt een schande zijn als Zweden verliest van Belgi
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zweden heeft best een goede ploeg en zouden het in de play-offs hebben gered tegen elke andere play-off kandidaat behalve Portugal. En ja, Belgi kan er niet zo veel van. Matig team.
Zoveel kansen krijg je niet tegen Portugal/USA.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het begin hadden ze al met 2/3-0 voor moeten staan. Nu worden ze wel een soort van overlopen.
Zeker weten, maar laten we 't er maar op houden dat het oefenpotjes zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zoveel kansen krijg je niet tegen Portugal/USA.
USAquote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zoveel kansen krijg je niet tegen Portugal/USA.
Toch is een goede vorm best belangrijk. Dat neem je mee als team.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, maar laten we 't er maar op houden dat het oefenpotjes zijn.
Zweden heeft geen enkel voetbalritme meer, geen motivatie om er echt voor te gaan. En bovenal is het zonder Zlatan echt een heel matig elftal.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh Zlatan doet niet mee? Dat had ik even gemist. Maar goed, een gelijkspel moet mogelijk zijn dan.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Zweden heeft geen enkel voetbalritme meer, geen motivatie om er echt voor te gaan. En bovenal is het zonder Zlatan echt een heel matig elftal.
Dat is het toch ook man, een bal dwars door het midden, Lukaku krijgt 10 seconden om open te draaien en op snelheid te komen. Vervolgens niemand tussen hem en de goal, hij heeft de hoek voor het uitkiezen. Ik geef toe, goed ingeschoten, maar niemand stond in de baan van het schot.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
De Belgische commentator vond het matig verdedigd.
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker weten. Dit soort kansjes laten spelers als Lukaku, Mertens en co niet liggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Toch is een goede vorm best belangrijk. Dat neem je mee als team.
Had beter gekund inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is het toch ook man, een bal dwars door het midden, Lukaku krijgt 10 seconden om open te draaien en op snelheid te komen. Vervolgens niemand tussen hem en de goal, hij heeft de hoek voor het uitkiezen. Ik geef toe, goed ingeschoten, maar niemand stond in de baan van het schot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |