Wat leuk. Ja ik was eerst van plan om te komen , maar toen ging mijn mobiel dus stuk en nu moet ik dat laten maken en skere tijden jwzquote:
"een klein dagdeel"?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou een paar dikgedrukten (iig LH) heeft al aangegeven niet te komen als 't regent
Maar het gaat alleen een klein dagdeel regenen
Dus gewoon paraplu mee
Duurt dat de hele dag?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wat leuk. Ja ik was eerst van plan om te komen , maar toen ging mijn mobiel dus stuk en nu moet ik dat laten maken en skere tijden jwz
HET GAAT NIET REGENENquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"een klein dagdeel"?Alsof het onderhandelbaar is
![]()
ja en ik heb ook kakspatvlekken op mijn WCbril dus ik kom niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wat leuk. Ja ik was eerst van plan om te komen , maar toen ging mijn mobiel dus stuk en nu moet ik dat laten maken en skere tijden jwz
nee maar dat laten maken kost geldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Duurt dat de hele dag?
Mono zegt btw dat de hoeveelheid regen verwaarloosbaar is, het is vaker droog dan dat 't regent iig.
Fair enough. Hoezo niet?quote:
Het zijn allemaal users die ik niet ken / nooit gesproken hebquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fair enough. Hoezo niet?
Bang dat wij ook gewoon mensen zijn? Riddle me: DAT IS ECHT ZO![]()
Tsja, je moet ergens beginnen hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het zijn allemaal users die ik niet ken / nooit gesproken heb
Als er nou wat mensen zaten die ik al een beetje kende
gewoon lol hebben, en na een paar biertjes zal het vast niet zon probleem meer zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Het zijn allemaal users die ik niet ken / nooit gesproken heb
Als er nou wat mensen zaten die ik al een beetje kende
Dit iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gewoon lol hebben en na een paar biertjes zal het vast niet zon probleem meer zijn
Ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gewoon lol hebben, en na een paar biertjes zal het vast niet zon probleem meer zijn
Neem wat bier mee en een paar speklappen ofzo. Komt wel goed danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik hoor nog steeds geen antwoorden over wat ik moet meenemen.
WAAR IS NU ECHT BEHOEFTE AAN? Anders word het gewoon bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |