Niet alleen de vrouwen glijden van hun stoel. Er zullen veel kerels zijn die zich het het voorhuid kapot rukken op deze blik.quote:
Ik zit morgen tijdens ook gewoon beneden op de bank hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuuk!
En mijn handen zullen jeuken want ik ga jullie enorm missen
Alleen trek ik het écht niet, die snelheid. Dan mis ik het halve songfestival.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet alleen de vrouwen glijden van hun stoel. Er zullen veel kerels zijn die zich het het voorhuid kapot rukken op deze blik.
Diskwalificeer ze!quote:
Is het ook, mede door alle aanwezigen hier.quote:
Ik bedoelde eigenlijk het CMUN AND RAIS UPPPPPPPPPPP van Griekenlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het ook, mede door alle aanwezigen hier.
Ja, vind ik ook alleen leuk als ik hier zit te lezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het CMUN AND RAIS UPPPPPPPPPPP van Griekenland![]()
Het zelfde met Nederland vind ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:54 schreef aarontje112 het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind Conchita beter live dan op de studioversie.
Ja...... ik had een klein, klein foutje wel fijn gevondenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef Greys het volgende:
Conchita staat gewoon mega te shinen en heel goed te zingen zo te zien/horen
Het Hoofd denkt zelfs dat Nederland zou kunnen winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het Hoofd noemt Oostenrijk en Nederland
Wij zijn nog niet eens geweest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
Het Hoofd gaat bijna huilen van Conchita
Goed. Ze wint. Dat is nu wel duidelijk echt hoor
Heb er altijd al eens heen gewild.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:57 schreef dolfg het volgende:
Zelfs met dat brakke geluid krijg je nog kippenvel...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:56 schreef Greys het volgende:
Het Hoofd gaat bijna huilen van Conchita
Goed. Ze wint. Dat is nu wel duidelijk echt hoor
Het was in Nederland verrassend populair, en ook in Oost-Europa wijst men het niet bepaald massaal af.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
Jury's zie ik gewoon wel gaan voor Conchita (westen) maar televoting vin dik lastig in te schatten
Idem!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:57 schreef dolfg het volgende:
Zelfs met dat brakke geluid krijg je nog kippenvel...
Ja, prachtige musea, mooie architectuur.quote:
Helemaal eens!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:58 schreef Keyos het volgende:
Ik verlies als Nederland in ieder geval liever van Oostenrijk dan van Zweden. Oostenrijk vind ik echt een heel stuk beter, daarnaast kan dat zowat een James Bond nummer zijn (eerlijk gezegd heb ik zelfs meer met het nummer van Oostenrijk dan Nederland).
Ik hoor het jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nummer van Duitsland erg leuk!
Nog niet geweest, toch?
Ze zingt het live alleen niet zo goed.
Ik ook! Maar goed, ik ben ook al een tijdje niet in Amsterdam geweest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb er altijd al eens heen gewild.
volgens mij Het Hoofd zelfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Wie schrijft die stukjes eigenlijk? Hoofdje? Want je ziet Hoofd zelf toch geen moment zich richten op het toetsenbord
maar de fans is toch echt wat anders als het publiek in Oost-Europaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het was in Nederland verrassend populair, en ook in Oost-Europa wijst men het niet bepaald massaal af.
Wij, de kijkers die naar Het Hoofd kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Wie schrijft die stukjes eigenlijk? Hoofdje? Want je ziet Hoofd zelf toch geen moment zich richten op het toetsenbord
IK ZAG HET!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij, de kijkers die naar Het Hoofd kijken
Ik zal even naar je zwaaien, moment....
Zal rond kwart voor elf zijn gok ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef Shuup het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer tot Nederland aan de beurt is denken jullie? Moet morgen vroeg op en ik ga daar niet speciaal voor wachten.
Huh watquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wil eilk ook dat ze dit songfestival winnen eilk, als AVROTROS volgend jaar 34 miljoen moet ophoesten voor het organiseren ervan en ze dmv een NSF iemand weten af te vaardigen die in de finale als een van de laatste eindigt, moet de NOS het wel gaan organiseren, wat betekent dat het NSF na bijna 10 jaar van het vis imago af kan raken.
Maar ik bedoelde die stukjes over de artiesten natuurlijk hequote:
Dat duurt nog wel even jammer genoeg. Zit in hetzelfde schuitje, ik wil heel graag doorluisteren maar ik moet morgen heel vroeg de trein naar Amsterdam pakken, dat gaat hem dus niet wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:00 schreef Shuup het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer tot Nederland aan de beurt is denken jullie? Moet morgen vroeg op en ik ga daar niet speciaal voor wachten.
De confetti zat in d'r gezicht en ze kreeg het niet weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen hol van, maar kennelijk ging er met de attributen iets mis waardoor het helemaal mis ging en het er stompzinnig uit zag.
Ze zitten nu op de helft (13 start zo, NL is 24e) Dus reken op 45 - 50minquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even jammer genoeg. Zit in hetzelfde schuitje, ik wil heel graag doorluisteren maar ik moet morgen heel vroeg de trein naar Amsterdam pakken, dat gaat hem dus niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |