Ook dat nog jaquote:
en nummer 5 onderweg dus volgend jaar weer?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat nog ja
Maar na vier kinderen zag ze er nog steeds erg aantrekkelijk uit, dus er is hoop.
Hm, begint om 9 uur, eerste 20 min. nog geen deelnemers denk ik. Daarna steeds zo'n 3 minuten en 2 keer een pauze-act?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man wil weten hoe laat "wij" zo ongeveer aan de beurt zijn, die wil niet al gedoe de hele avond moeten aanhoren
Zal wel ergens tussen 21:00 en 23:59 worden, maar pin me er niet op vast!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Hm, begint om 9 uur, eerste 20 min. nog geen deelnemers denk ik. Daarna steeds zo'n 3 minuten en 2 keer een pauze-act?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel ergens tussen 21:00 en 23:59 worden, maar pin me er niet op vast!
Ik blijf Krystl zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wie moeten we trouwens volgend jaar eigenlijk sturen?
Wie/wat hebben we hier verder nog met een beetje vergelijkbare kwaliteit ?
Gewoon al vroeg beginnen met drinken, dan is het nog wel te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man wil weten hoe laat "wij" zo ongeveer aan de beurt zijn, die wil niet al gedoe de hele avond moeten aanhoren
Wil hij iets anders zien dan?quote:
Check Bottles van haar, op Youtubequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik moest googlelen, nooit van gehoord
Ja hoi hoor, dat gaat niet lukken met al dat gejengel van de meeste inzendingen, dat trek ik echt niet met 1 fles wijn hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon al vroeg beginnen met drinken, dan is het nog wel te doen.
Is het zo groot dat het tot in de late uurtjes doorgaat? Dan zou ik na het ESF gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wil hij iets anders zien dan?
Heb serieus morgen een verjaardagsfeest, groot feest.
Groot dilemma... bellen of ze er een scherm hebben met songfestival of thuis blijven?
best oké maar na Anout en Ilse is ons bekende talentvolle kruit wel verschoten dus de gok op een onbekende?quote:
Denk ik wel, vorige feestje van zelfde mensen wel. Maar daar kijken met een groep is ook wel leuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het zo groot dat het tot in de late uurtjes doorgaat? Dan zou ik na het ESF gaan![]()
Oh we hebben nog veel meer talent rondlopen hoor. Niemand heeft nog Trijntje Oosterhuis genoemd bijvoorbeeld, en er zullen er vast nog wel wat zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
best oké maar na Anout en Ilse is ons bekende talentvolle kruit wel verschoten dus de gok op een onbekende?
Maar die kan niet zingenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef ato het volgende:
Als Nedreland hoog eindigt gaan de bekende artiesten wel bellen met de Tros hoor..
Let maar op Armin van Buuren..
Als het fans zijn wel. Als ze meer bezig zijn met andere dingen, zou ik liever thuis kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Denk ik wel, vorige feestje van zelfde mensen wel. Maar daar kijken met een groep is ook wel leuk!
Brrrrr Trein... alsjeblieft niet. Die heeft haar beste tijd gehad en ziet er ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh we hebben nog veel meer talent rondlopen hoor. Niemand heeft nog Trijntje Oosterhuis genoemd bijvoorbeeld, en er zullen er vast nog wel wat zijn.
Armin kan alles! Of hij doet het samen met iemand anders. Met Sharon den Adel heeft ie al eens gewerkt, bijvoorbeeld.quote:
Ik heb niet zoveel met Trijntje, zingen kan ze maar of het een ESF-kandidaat zou kunnen zijn? Te weinig uitstraling.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh we hebben nog veel meer talent rondlopen hoor. Niemand heeft nog Trijntje Oosterhuis genoemd bijvoorbeeld, en er zullen er vast nog wel wat zijn.
Ze kan met die schele ogen ook geen blik in de camera werpen... wordt niksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Brrrrr Trein... alsjeblieft niet. Die heeft haar beste tijd gehad en ziet er ook niet meer uit.
Misschien heb je gelijk. Maar er moeten er toch meer zijn.. toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Trijntje, zingen kan ze maar of het een ESF-kandidaat zou kunnen zijn? Te weinig uitstraling.
Juist blikken op twee verschillende camera's tegelijkertijd. Daar win je dus songfestivals mee!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze kan met die schele ogen ook geen blik in de camera werpen... wordt niks
Eva Simons, wel hele andere soort muziek dan Ilse & Waylon maar denk dat zij wel met een dance nummer kan knallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wie moeten we trouwens volgend jaar eigenlijk sturen?
Wie/wat hebben we hier verder nog met een beetje vergelijkbare kwaliteit ?
Nee eerste of tweedequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef ato het volgende:
Nederland startte verleden jaar op 5 en steeg naar nr 3) en vervolgens zakte Nederland naar nr 8 en 9) en wij zijn 9e geworden..
Nu begonnen wij op nr 28, stegen naar 25, na de rehearsals naar nr 18) na de eerste halve finale naar nr 3 en toen 2 en blijven nu stuivertje wisselen met oostenrijk..
gaan wij 3e worden?
Ja, maar welke van de tig? Dat wordt niks johquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist blikken op twee verschillende camera's tegelijkertijd. Daar win je dus songfestivals mee!
Ik vind Eva een zeer onplezierige vrouw om naar te kijken. Haar hele uitstraling staat me tegen. Sowieso, mensen die met Will.I.am werken kan ik niet respecteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Eva Simons, wel hele andere soort muziek dan Ilse & Waylon maar denk dat zij wel met een dance nummer kan knallen.
Ik stel me een soort van 'Cross-eyed Matrix' scene voorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar welke van de tig? Dat wordt niks joh
zoek ook, kan niets vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:39 schreef grazz het volgende:
Is er nou een livestream vanavond? Of alleen weer via escxtra
Ik kan er echt geen een bedenken met het kaliber van Anouk en Ilse die het ook kan een aandurft én de uitstraling heeft..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Maar er moeten er toch meer zijn.. toch?
Mee eens, als we in de top 3 komen (wat ik wel denk) komt iedereen met een vergelijkbaar soft-nummer dus moeten we even stevig ass gaat kicken. En daarom dus de vraag: wie?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef ato het volgende:
Ik hoop volgend jaar op een lekker dans nummer voor Nederland, volgend jaar gaan iedereen met intieme liedjes en dan komt Nederland met totaal wat anders...
Polen was de favoriet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wat zeiden ze, vinden ze het nog steeds een kutnummer?
Oke dat is jouw persoonlijke mening, maar je moet ook kijken naar wat het publiek leuk zou vinden. Ik kan het moeilijk inschatten,maar ze heeft wel een internationale hit gehad. Nederland heeft voor zover ik weet nooit echt een danceact gestuurd. Proberen kan altijd toch? Ik heb van mensen gehoord die haar live hebben gezien dat ze wel wat uistraalt op het podium. Zingen kan ze in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Eva een zeer onplezierige vrouw om naar te kijken. Haar hele uitstraling staat me tegen. Sowieso, mensen die met Will.I.am werken kan ik niet respecteren.
Waar is Holequote:
Je hebt niet ongelijk hoor. Ik zou het persoonlijk alleen jammer vinden en veel minder enthusiast zijn over de Nederlandse deelname.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Oke dat is jouw persoonlijke mening, maar je moet ook kijken naar wat het publiek leuk zou vinden. Ik kan het moeilijk inschatten,maar ze heeft wel een internationale hit gehad. Nederland heeft voor zover ik weet nooit echt een danceact gestuurd. Proberen kan altijd toch? Ik heb van mensen gehoord die haar live hebben gezien dat ze wel wat uistraalt op het podium. Zingen kan ze in ieder geval.
Dat liedje is gewoon het stereotype Oost-Europese schreeuwliedje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef ato het volgende:
Och god Polen met die geile vrouwen en dat geschreeuw..
I love Danielaquote:
Tietenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef ato het volgende:
Och god Polen met die geile vrouwen en dat geschreeuw..
Ik denk het niet inderdaad. Hulde aan Anouk, ook omdat ze een lekker ding is en blijft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Overigens, na al die absolute c-"artiesten van de debacles de laatste jaren. Kuddo's voor Anouk want als zij dat risico vorig jaar niet had genomen, zouden Waylon en Ilse het dit jaar echt aangedurft hebben zich er vol in te werpen?
Ik heb niks met Anouk, irritant mens maar hulde voor die nek die ze uitgestoken heeft, met prima resultaat. Ik hoop ook, gezien heel die hetze van haar jegens Ilse dat Ilse en Waylon heel erg hoog eindigen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet inderdaad. Hulde aan Anouk, ook omdat ze een lekker ding is en blijft.
Preciesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker jammer. Hopelijk kiest ie toch voor het hoofd. Dat zou hem zeker 10 posities kosten.
Ik denk niet dat die DJ's het van het publiek zouden laten afhangen welke zanger(es) hun productie zal zingen. Daar zijn te veel te professioneel voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:49 schreef ntm het volgende:
Of een Nederlandse DJ benaderen en die een nummer laten produceren, hij kan dan kiezen wie hij als zanger/zangeres voor het nummer wil hebben of desnoods een wedstrijd ervan maken. Wie het beste het liedje brengt, laat het publiek dan stemmen. Genoeg goede Nederlandse DJ's in ieder geval die het internationaal goed doen. Armin van Buuren, Tiesto, Fedde LeGrand, Hardwell. Noem maar op
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nee precies, hoofd heeft het veld moeten ruimen. Dit was de vorige
[ afbeelding ]
Please, ik heb net lekker gegeten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
En als niemand anders zijn nek uitsteekt sturen we Dries Roelvink met een strandliedje
Nee ok, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die DJ's het van het publiek zouden laten afhangen welke zanger(es) hun productie zal zingen. Daar zijn te veel te professioneel voor.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
En als niemand anders zijn nek uitsteekt sturen we Dries Roelvink met een strandliedje
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Please, ik heb net lekker gegeten.![]()
Straks krijg ik hier beelden van in mijn hoofd en ben ik meteen mijn avondeten kwijt.
Niemand heeft zulke zwoele blikken richting camera!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:53 schreef grazz het volgende:
Ach laat alle landen maar iets extras op het podium hebben. Ik denk dat mensen het kleine intieme Nederland dan juist meer waarderen. Just a song, zonder poespas.
+1quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:53 schreef grazz het volgende:
Ach laat alle landen maar iets extras op het podium hebben. Ik denk dat mensen het kleine intieme Nederland dan juist meer waarderen. Just a song, zonder poespas.
Jij wel, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Niemand heeft zulke zwoele blikken richting camera!
Yep, lege maag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:51 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry voor je eten Roger
Afgesproken!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ga wel voor jou zingen in de badkamer tijdens de logeerpartij
Lijkt erop.quote:
Heeft Strani voor gezorgd!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Hij doet gewoon The Brow weer op exact hetzelfde moment.
VAKMAN!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Hij doet gewoon The Brow weer op exact hetzelfde moment.
Ja daar pakken ze heel Europa mee in, serieus!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
Echt he, als ze morgen dat kunstwerkje qua zwoel kijken weer zo doen is het kat in het bakkie
Heb al gekeken maar daar staat geen livestream op, heb hole hier ook nog niet gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Greys het volgende:
Oehoe... even tussen de logeerpartijen door... geen rehearsal stream?
Wat was de link van Hole ook alweer?
Als je deze bedoeld dan weet ik hem nog.quote:
Waarom maak je je zoveel zorgen eigenlijk? Dit nummer in combinatie met de loting geeft Nederland gegarandeerd een top 5 notering, als het net zo goed uitgevoerd word als dinsdag een top 3 notering en als het helemaal perfect is ik het volgende ESF in Nederland.quote:
Zelfs ik zat te kwijlen, puur vakmanschap wat de regie en camerawerk betrof en Ilse en Waylon waren perfect geoefend in deze, staaltje vakmanschap van vakmensen die weten wat een camera kan doen, please morgen weerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ja daar pakken ze heel Europa mee in, serieus!
Lieverd, ik maak me ALTIJD zorgen als het om Eurovisie gaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarommaakje je zoveel zorgen eigenlijk? Dit nummer in combinatie met de loting geeft Nederland gegarandeerd een top 5 notering, als het net zo goed uitgevoerd word een top 3 notering en als het helemaal perfect is ik het volgende ESF in Nederland.
Ik mag die unionjelle welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
Shit....![]()
Hadden we al gehad dat Graham Norton onze Waylon erg lovely vindt?
http://instagram.com/p/nxw9IQE-ME/
Als je de jurys mee hebt heb je minimaal al een punt of 80.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, ik maak me ALTIJD zorgen als het om Eurovisie gaat
Dan ben ik een ongeleid projectiel wier gevoelens alle kanten op vliegen en uit zelfbescherming denk ik dan altijd maar dat het tegen gaat vallen.
Ik heb niet voor niets heel de week vrij, op mijn werk was er echt niets met me te beginnen anders deze week![]()
De gegarandeerde top 5 durf ik dus nog niet te geloven
Quote hem (Hole) anders even.quote:
Ik ben ook niet zo een liefhebber van mannen die met me proberen te flirten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:08 schreef Greys het volgende:
Hahaha, ik had op Facebook ook tegen Waylon gegild dat ie De Wenkbrauw niet moet vergeten. Alleen maar een hoos vrouwen die het liken
http://www.escxtra.tv/quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef Greys het volgende:
Oh oh oh... hebben we dan weer ergens die stream van die journalisten waar dan rechts in beeld zo'n chat is? Waar was dat ook alweer? Dan kunnen we in elk geval horen of de juryrehearsal goed ging
In de tijden dat er nog geen internetfora bestonden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef ato het volgende:
Nederland wordt in alle forums genoemd als mogelijke winnaar..
Dat was een tijd geleden (is het lang geleden, is het lang geleden..)
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de tijden dat er nog geen internetfora bestonden.
Zo te zien is dat gewoon het einde van de semi 2 stream.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Op live - Halve finale 2 gebeurt wel iets.
64 pakjes peuken later hier...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:11 schreef Drrk het volgende:
Nog 24 uur jongens... Ik vind het nu al verrekte spannend, laat staan hoe ik er morgenavond rond deze tijd bij zit.
Dat deed mijn moeder vroeger altijd, en dan gaf ze Nederland standaard een 10quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
http://www.dr.dk/melodigrandprix/Artikler/2014/stemmesedler.htm
[ afbeelding ]
Stembriefje voor morgen, gewoon op print klikken
Ik denk stiekem wel dat ze de eerste halve finale hebben gewonnen iddquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je de jurys mee hebt heb je minimaal al een punt of 80.
Eeen valse noot van Conchita en Nederland ken er met de winst vandoor gaan, als het op die twee landen aankomt,andersom ook trouwens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef ato het volgende:
Nederland en Oostenrijk daar gaat het om, vergeet Zweden, Armenie etc..
Het gaat echt een spannende puntentelling worden tussen die 2 landen.
Oostenrijk wint ben ik bang, maar ach 2e plaats..
Valt ook niet mee die allemaal van je af te slaan hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo een liefhebber van mannen die met me proberen te flirten.
Er komt wel iets bij inderdaad, maar daar gebeurt niets.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Er staat nu wel een EBU finale stream bij, maar daar krijg ik alleen "Stream is not available"
Waarom niet? Het is toch tof dat mannen De Wenkbrauw óók waarderen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo een liefhebber van mannen die met me proberen te flirten.
Weet zeker dat ik zondag klink als dat mens in dat roemeense pak met dat haarstukje uit de eerste halve finale (weet niet eens meer welk land)quote:
Misschien zoekt San Marino een nieuwe inzending.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Er zijn al 'top'artiesten die zich goed genoeg vinden om Ilse en Waylon te evenaren..
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)kans-op-songfestival
[ afbeelding ]
_________-!!!!!!!
Kwam hem tegen op facebook ja, maar ik durf er echt nog niet over na te denken hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
Waylon gooit deze link er nu in![]()
Metro UK verwacht dat Nederland wint!
http://metro.co.uk/2014/0(...)in-a-decade-4722712/
(zie maar prediction: 1st onder Nederland)
"more than likely" zelfs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
Hij wás ooit een drugsgebruiker ja, maar denk je echt dat braafje Ilse zich maanden met hem opsluit om een album te schrijven en het risico zou nemen dit daar in Kopenhagen met hem te doen, als hij nog steeds zou gebruiken!?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:19 schreef ato het volgende:
Ukraine klonk goed..
Even roddelen ik heb het idee dat waylon een drugsgebruiker is.
Hij wisselt zo van stemming vind ik, en hij ziet er de ene keer verrot uit en de andere keer heel goed..
Dat klopt wel maar dan hebben ze weer geen facts checker of iemand die op een of andere manier 1987 met 1998 verwisseld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
Gaaf!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:21 schreef Pluto1975 het volgende:
https://twitter.com/jonwi(...)676065853440/photo/1
Jaquote:
Mgihihihi!quote:
Omegot! Het gaat gewoon gebeuren!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:21 schreef Pluto1975 het volgende:
https://twitter.com/jonwi(...)676065853440/photo/1
En ze moet de blij-hoofd op 1:30 niet vergetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef Em31 het volgende:
Als Ilse op 2:20 ook nog heel even de camera in kijkt, is het helemaal perfect.![]()
Als hij die witte lijnen op het podium maar laat liggen dan he.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Laat Waylon snuiven zeg. Daarom is hij ook zo'n goede muzikant!
Houd hand vast, trillend...quote:
Volgens mij ook. Ik zie het gewoon niet gebeuren dat ze wint....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:25 schreef Drrk het volgende:
Maar Oostenrijk gaat denk ik echt tekort komen doordat ik de oosterse landen er echt geen punten aan zie geven, zowel televote als jury niet. En voor winst moet je toch wel echt van ieder land "iets" binnenharken...
Zou wat zijn als wij dan winnen omdat Oostenrijk geen punten krijgt van homofobe landenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Het gaat denk ik idd écht tussen Oostenrijk en Nederland morgen haha!
[..]
Mgihihihi!
Ik zie er de ene dag als mezelf uit en de andere dag als Waylon-on-drugs.
Laat me raden, de ene dag met, en de andere dag zonder cowboyhoed?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Het gaat denk ik idd écht tussen Oostenrijk en Nederland morgen haha!
[..]
Mgihihihi!
Ik zie er de ene dag als mezelf uit en de andere dag als Waylon-on-drugs.
Voor mij hoeft het ook niet per sé weer een cliché-bevestigende winnaar te zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik zie het gewoon niet gebeuren dat ze wint....
Ik ook, denk dat ik een week niet slaap, mochten we winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik het morgenavond overleef![]()
Hahaha! Mijn hoed van dinsdag gaat morgen weer op hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Laat me raden, de ene dag met, en de andere dag zonder cowboyhoed?
Die snuift hij na afloop van t liedje snel van het podium..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij die witte lijnen op het podium maar laat liggen dan he.
Maar jij bent ook raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de Oosterse landen ineens heel 'grootmoedig' toch punten aan Conchita gaan geven
Helaas wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Het klopt trouwens dat we niks zien maar alleen naar het hoofd van iemand kijken?
Dat magquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die snuift hij na afloop van t liedje snel van het podium..
Dat klopt, kan je nagaan waar we al blij mee zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Het klopt trouwens dat we niks zien maar alleen naar het hoofd van iemand kijken?
Ik ook van jouquote:
Zou het? Kan het me dus gewoon écht niet voorstellen, ook al gun ik het haar echt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de Oosterse landen ineens heel 'grootmoedig' toch punten aan Conchita gaan geven
Sssht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:29 schreef ato het volgende:
Weet je nog 2 jaar geleden toen Joan helemaal niet goed klonk,,
Ik wil jullie niet zenuwachtig maken hoor
Je zou toch een nieuwe kopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha! Mijn hoed van dinsdag gaat morgen weer op hoor
Ennn hier stak Grees er nog eentje op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:29 schreef ato het volgende:
Ik denk het ook wel. Je hebt de jury en wrs ook heel wat mensen die wat ruimdenkender zijn ingesteld die stemmen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:29 schreef Drrk het volgende:
[..]
Zou het? Kan het me dus gewoon écht niet voorstellen, ook al gun ik het haar echt.
Ik lees ook nergens meer iets over Noorwegen? Terwijl die toch ook in de zelfde vijver als NL vist.
Ze is niet de enige.quote:
Maar Joan is niet zo'n vakvrouw als Ilse, eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:29 schreef ato het volgende:
Ik doe dezelfde witte hoed op, die bracht dinsdag geluk.quote:
Ja en kiest voor Wenen, omdat hij al vaak genoeg in Amsterdam komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:32 schreef ato het volgende:
Die journalist heeft het over amsterdam of Wenen, maar sluit dit ook niet uit toch?
Als Nederland het liedje op de zelfde manier uitvoerd als afgelopen dinsdag hebben ze de juryvotes al in het zakkie hoor, voorordelen of niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Je hebt de jury en wrs ook heel wat mensen die wat ruimdenkender zijn ingesteld die stemmen.
Denk ook dat het wel mee zal vallen, mensen kunnen niet tegen stemmen natuurlijk (tenzij men een stem voor ons als een stem tegen Oostenrijk zietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel. Je hebt de jury en wrs ook heel wat mensen die wat ruimdenkender zijn ingesteld die stemmen.
Gelukkig ben je niet bijgelovig!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe dezelfde witte hoed op, die bracht dinsdag geluk.
En voor mijn visite heb ik dezelfde in het rood en blauw gekocht
Oh nicequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
Shit....![]()
Hadden we al gehad dat Graham Norton onze Waylon erg lovely vindt?
http://instagram.com/p/nxw9IQE-ME/
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:34 schreef aarontje112 het volgende:
Carl Espen might have just given his best performance so far. Big artists are made for big occasions and I think he's not being overwhelmed by the pressure. Great voice and beautiful staging of a song that has one of the best and most poignant lyrics of this year
![]()
Als Conchita wint, komt het omdat West Europa een statement wilt maken tov Rusland, niet omdat het zo'n tof nummer is.quote:
Ik heb die nog gebacked voor de Top 10. Voor zijn matige optreden en nog matigere loting van gisteren was datquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:34 schreef aarontje112 het volgende:
Carl Espen might have just given his best performance so far. Big artists are made for big occasions and I think he's not being overwhelmed by the pressure. Great voice and beautiful staging of a song that has one of the best and most poignant lyrics of this year
![]()
Gun het hem zo hoog te eindigen, die gekke Marlayne zei bij shownieuws dat ze hem niet goed vond, maar hopelijk is ze net bijgedraaidquote:
Nee hoor, dat wordt Molly.quote:
Als ze wint, komt het denk ik door het totaalpakket:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Conchita wint, komt het omdat West Europa een statement wilt maken tov Rusland, niet omdat het zo'n tof nummer is.
NEDERLAND GAAT WINNENquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wordt Molly.![]()
Ik ben een soort one trick pony aan het worden..![]()
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef grazz het volgende:
Maar..onderschatten we oost europese landen niet? Misschien willen ze juist laten zien dat ze open staan voor conchita's.
Noorwegen gaat niet uit veel landen punten krijgen. Mogelijk wel veel punten uit scandinavie wat in ons nadeel isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef ato het volgende:
ja hij klonk goed ok, weer een concurent
Roemenie vind ik vreselijk..
We hebben geen beeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef APK het volgende:
Welke stream is het?
Ik kan niets vinden op http://songfestival.hole1988.nl/
Weet ik niet. Ik bereid me alvast voor op Conchita die omarmd wordt door heel Europa en ons dus gaat afslachtenquote:
Als je het zo zegt klinkt het best gekquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben geen beeld.
Dus we kijken maar naar http://www.escxtra.tv/ waar je dan iemand ziet die het wel ziet
Om aan te tonen hoe ontzettend ruimhartig en modern ze zijn en 'ons' in het ongelijk willen stellen?quote:
Ik zou er prima mee kunnen leven, maar ik denk niet dat ze daar denken 'oh, het is 2014, laten we hip doen'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik bereid me alvast voor op Conchita die omarmd wordt door heel Europa en ons dus gaat afslachten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:19 schreef ato het volgende:
Ukraine klonk goed..
Even roddelen ik heb het idee dat waylon een drugsgebruiker is.
Hij wisselt zo van stemming vind ik, en hij ziet er de ene keer verrot uit en de andere keer heel goed..
Dat is het ook, we zitten uren naar een hoofd te kijken dat naar de beelden kijktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het best gek
Die semihippegoocheltruc met Paula en dat ronde toetsengeval waren echt op en top kitsch inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb de beelden van donderdag nog in mijn hoofd. Wat een flutoptreden van Roemenië was dat
Dat zou hooguit de jury kunnen doen. Ik kan me niet voorstellen dat een indidu zo een statement probeert te maken voor de rest van zijn land.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Om aan te tonen hoe ontzettend ruimhartig en modern ze zijn en 'ons' in het ongelijk willen stellen?
Jezus, wat een schijtgeluidquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben geen beeld.
Dus we kijken maar naar http://www.escxtra.tv/ waar je dan iemand ziet die het wel ziet
Eurovisionceptionquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het best gek
Hoogtepunt van onze interweb techniek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het ook, we zitten uren naar een hoofd te kijken dat naar de beelden kijkt
En waar om onduidelijke redenen ook telkens mensen in en uit lopenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het ook, we zitten uren naar een hoofd te kijken dat naar de beelden kijkt
En toch denk ik dat bijvoorbeeld Armenie en Zweden (alhoewel deze niet gaan winnen) er genoeg punten vanaf sprokkelen om Nederland er met het derde been vandoor te laten gaan,om het op een positieve noot te laten eindigen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze wint, komt het denk ik door het totaalpakket:
- het 'gekke' plaatje met die baard
- het absolúút niet slechte nummer
- de mega goede live zang
- het statement
- de gunfactor
Ik zeg: behoorlijk pakket om te gaan winnen
Refrein wel, maar begin was bagger.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Het Hoofd vindt Armenië wel tof zo te zien
Hij klinkt stukken beter dan van de week, trouwens!
Het Hoofdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Ja Ja Ja JAAAAA jij hebt goede ideeënquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En toch denk ik dat bijvoorbeeld Armenie en Zweden (alhoewel deze niet gaan winnen) er genoeg punten vanaf sprokkelen omnederland er met het derde been vandoor te laten gaan,om het op een positieve noot te laten eindigen.
Rodrigo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
Ik hoop van HEEL ERG HARTE dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En toch denk ik dat bijvoorbeeld Armenie en Zweden (alhoewel deze niet gaan winnen) er genoeg punten vanaf sprokkelen omnederland er met het derde been vandoor te laten gaan,om het op een positieve noot te laten eindigen.
Ja, die houden we erin.quote:
Haha nee Conchita kan toch niet winnen, oostblok+balkan zie ik haar geen punten toekennen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop van HEEL ERG HARTE dat je gelijk hebt.
Maar ik durf het niet te denken.
Ik meen oprecht dat ik voor 99,9% zeker weet dat Conchita wint. Kan bijna niet anders na alle media aandacht, het bijzonder goede optreden van donderdag en de reacties daarop. Ze lopen met haar weg.
Ah, dan mis ik al weer iets minderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen ook niet FOK!en hoor
Het is echt niet te doen in de live topics voor me met mijn netbookje en echt gezellig voor de visite is het ook niet. Al zal ik jullie wel enorm missen![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha nee Conchita kan toch niet winnen, oostblok+balkan zie ik haar geen punten toekennen.
Beloof me dat je hem opeet als Nederland wint, selfie daarvan maakt en die hier plaatst!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe dezelfde witte hoed op, die bracht dinsdag geluk.
En voor mijn visite heb ik dezelfde in het rood en blauw gekocht
Hahahaha ik zal in elk geval een filmpje laten maken van het winmoment, STEL DAT we winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Beloof me dat je hem opeet als Nederland wint, selfie daarvan maakt en die hier plaatst!
Denk dat maar niet, en anders steekt Putin er persoonlijk een stokje voor, no way dat er punten uit Rusland naar Conchita gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel.
Want die zijn zogenaamd ineens heel ruimdenkend morgen.
Welnee joh, echt niet. Hoorde je Hind, bij Pauw & Witteman? Ik meende dat ze het had over 'onsmakelijk'. Ik denk niet dat de gemiddelde mening daar daar ver van afwijktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel.
Maar je komt toch nog wel even langs wanneer het bekend is dat we gewonnen hebben?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen ook niet FOK!en hoor
Het is echt niet te doen in de live topics voor me met mijn netbookje en echt gezellig voor de visite is het ook niet. Al zal ik jullie wel enorm missen![]()
Ja precies, en dan heb je het nog over Nederland.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welnee joh, echt niet. Hoorde je Hind, bij Pauw & Witteman? Ik meende dat ze het had over 'onsmakelijk'. Ik denk niet dat de gemiddelde mening daar daar ver van afwijkt
Ik weet niet, ik zie dat tietenmeisje nog steeds voor mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd hoe slecht Polen is zonder de 'visuele elementen'
Ik sluit niet uit dat dit niet op basis van de zang alleen is gekwalificeerd.quote:
Tuuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar je komt toch nog wel even langs wanneer het bekend is dat we gewonnen hebben?
Ik denk dat het gemmiddelde (ex-)oostblok land afgezien van de baltische staten nog liever voor voor Wit-Rusland stemt dan voor oostenrijk, maar idd dat zullen we morgen wel zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel.
Nou moet ik eerlijk toegeven dat het van mij ook niet zo hoeft hoor, die baard. En ik beschouw mezelf toch wel als behoorlijk ruimdenkend, maar toch, van mij had 'ie zich als vrouw net zo goed mogen scheren als op de foto's als man...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja precies, en dan heb je het nog over Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |