Dan was Syntix je voor geweest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:53 schreef Marcoss het volgende:
Haha, je krijgt niet eens tijd om een nieuw topic te openen
Kenneth!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is juist een meesterzet, want hij heeft Syntix in ignore modus.
Gast, dikke, jij komt nog geen viaduct over.quote:
Ik zat ook te kijken, dat is net zo hoog als de Domtoren. Wtfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:55 schreef DeeBee het volgende:
111 meter hoog dat gebouw, volgens de infographic.
Trek.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:55 schreef Pedroso het volgende:
Zelfde tijdals Track daar, 5 seconden voor Belkin.
Well done!!twitter:TeamBelkin twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 19:56:04#Giro - There they are! @TeamBelkin 5th for now in 25:43. reageer retweet
Als de nog komende ploegen ook deze weersomstandigheden hebben, halen ze dat wel, lijkt me. Orica en Saxo hadden een enorm voordeel doordat ze gedeeltelijk droog reden, ze zitten maar 6 seconden achter nummer 3 Trekquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig hoor...hiermee gaan ze de top 10 niet halen.
Fantastic result. Bravo!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Well done!!twitter:TeamBelkin twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 19:56:04#Giro - There they are! @TeamBelkin 5th for now in 25:43. reageer retweet
quote:A problem for Lampre-Merida. Niemec had a problem and so the other riders waited for him. His Giro has started with a loss of time.
twitter:TeamBelkin twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 19:56:04#Giro - Great result for @TeamBelkin Kelderman on his way to the podium in Milan. He. reageer retweet
Hey Hey Heyquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef Mani89 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 19:56:04#Giro - Great result for @TeamBelkin Kelderman on his way to the podium in Milan. He. reageer retweet
Die nemen we niet serieus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had zonet een gek op mijn dak in dit topic toen ik Boogerd adoreerde.
En op Weening.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Dus Kelderman verliest dus alleen op Majka, prima resultaat voor Belkin.
Het is nu nat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Mykonos het volgende:
Wat is dat met die bocht joh? Als je het parcours verkend heb, kun je dat toch wel beter inschatten.
Je verkent de bocht niet in de regen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Mykonos het volgende:
Wat is dat met die bocht joh? Als je het parcours verkend hebt, kun je dat toch wel beter inschatten.
Nee, maar je kent de bocht, je weet dat het regent, dan doe je het toch wat voorzichtiger daar?quote:
quote:
Rijdt waardeloos!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef Syntix het volgende:
ik was haxballe boys, maar ik ben TERUG!!!!!!!!!
Team SKY!
Wat is het Italiaanse woord voor 'rittenkaper'?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Savio wil met Johnny en/of Pelizotti voor de top 10 gaan, komt goed zou ik zeggen.
Je lijkt net een Pokemon personage.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef Syntix het volgende:
ik was haxballe boys, maar ik ben TERUG!!!!!!!!!
Team SKY!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je lijkt net een Pokemon personage.
cavalca dirottatorequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is het Italiaanse woord voor 'rittenkaper'?
Diego Rosa maakt meer kans.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Savio wil met Johnny en/of Pelizotti voor de top 10 gaan, komt goed zou ik zeggen.
Nou ja hij heeft een paar goede jaren gehad, echter helaas nooit een mooie overwinning behaald. Hij had daar toen wel de benen voor maar niet het inzicht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Matige renner..cultheld geworden door dat prikkeldraad incident.
Keisse.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Welke hardrijders heeft OPQS bijzich deze Giro ? De Gendt en Uran denk ik en wie nog meer ?
Waar is Vini Fantini eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Enige puzzelstukje(s) dat nog mist bij Androni is Riccò en/of Vino.
Nederlands kampioenschap was een mooie prijs.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft een paar goede jaren gehad, echter helaas nooit een mooie overwinning behaald. Hij had daar toen wel de benen voor maar niet het inzicht.
Inmiddels is hij al weer een paar jaar over zijn hoogtepunt heen.
Z'n mooiste zege nog wel vorig jaar met het NK (wat achteraf gezien een enorme toevalstreffer was.. )quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft een paar goede jaren gehad, echter helaas nooit een mooie overwinning behaald. Hij had daar toen wel de benen voor maar niet het inzicht.
Zeker maar ik bedoel een overwinning in een internationale koers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederlands kampioenschap was een mooie prijs.
Wel lullig, sta je daar op het podium in Milaan, is de rest in Triest.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef Mani89 het volgende:
giroquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is eigenlijk het wachtwoord voor de FOK! subpoule van tourcoach?
Ik kan me eigenlijk alleen een goede Vuelta van hem herinneren (top 15??). Voor de rest heeft heeft ie eigenlijk niks laten zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou wel triest zijn ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wel lullig, sta je daar op het podium in Milaan, is de rest in Triest.
YellowFluo geworden. Het oude ISD.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is Vini Fantini eigenlijk?
In de Tour toch ook wel leuke dingen laten zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk alleen een goede Vuelta van hem herinneren (top 15??). Voor de rest heeft heeft ie eigenlijk niks laten zien.
Ga jij dan ook weg?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:12 schreef Syntix het volgende:
Stream kan uit mensen, beste team ter wereld is geweest.
Lombardije nog 5de, Vlaanderen 11de, 5de in de Tirrenoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk alleen een goede Vuelta van hem herinneren (top 15??). Voor de rest heeft heeft ie eigenlijk niks laten zien.
Al die epo komt je taalvaardigheid niet ten goedequote:
Van harte welkom in onze subleague.quote:
Da's helemaal niet verkeerd idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lombardije nog 5de, Vlaanderen 11de, 5de in de Tirreno
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef Szura het volgende:
Pirazzi stond gewoon op 2 bij Unibet voor het eindklassement
Nee dat was voor het bergklassement na Quintana.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef Szura het volgende:
Bergklassement lijkt me dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:15 schreef Szura het volgende:
Het is toch ook gewoon een god.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Van Baarle te zien, Berkhout springt bijna uit zijn stoel.
Ook pech gehad met het weer. Dat scheelt zeker een seconde of 20.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Belkin qua plek mss wel ietwat tegenvallend maar in tijd zit er allemaal niet veel verschil in.
Ploegen nu lijken echt veel betere weersomstandigheden te hebben, vooral in het laatste deel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Belkin qua plek mss wel ietwat tegenvallend maar in tijd zit er allemaal niet veel verschil in.
Zo'n Colombiaantje van Movistar kan wel eens verrassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:22 schreef heywoodu het volgende:
"Wie wordt dit jaar de verrassing van de Giro?"
Goede vraag, dan is het toch geen verrassing meer als je dat nu weet
Eerste bergrit verliest hij 10 minuten omdat hij op Uran moet wachten, daarna mag hij pas voor eigen kans gaan.quote:
Alles beter dan Drenthe fap van een ander niet nader te noemen commentator.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Martijn Berkhout niet helemaal onafhankelijk is.
Die man ken ik niet (meer). Ook de komende Tour niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles beter dan Drenthe fap van een ander niet nader te noemen commentator.
HA!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles beter dan Drenthe fap van een ander niet nader te noemen commentator.
Er moet er iig nog 1 mee, ze moeten sowieso wachten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:28 schreef groenen het volgende:
Kunnen wel wachten, maar die Martin gaat niet verder.
er zijn er maar vier overeind geblevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:28 schreef groenen het volgende:
Kunnen wel wachten, maar die Martin gaat niet verder.
Klopt, maar ze wachten nu nog steeds.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn er maar vier overeind gebleven
Mooi.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:29 schreef TheArt het volgende:
Dekker en Van Baarle lijken eraan ontsnapt te zijn.
Ja.quote:
Dan zijn ze uit koers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Die krijgen een minuutje of 10 aan de broek, zal het niet meer is.
Ik pak het mp4tje welquote:
Zal wel niet gebeuren.quote:
Denk het. Die jongen die als laatste viel waarschijnlijk ook.quote:
Was dat Koldo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk het. Die jongen die als laatste viel waarschijnlijk ook.
Hadden ze hun eigen putdeksels maar goed neer moeten leggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur voor Martin dat dit juist in Ierland moet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |