ZOMG dat is echt snel! Leuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik voelde schopjes aan de buitenkantbabydaddy voelde het ook!
Snel jonge!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Snel jonge!
Leuk!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Snel jonge!
quote:
Dan voel je je frummeltje draaien en spartelen en laat je je partner z'n hand op je buik doen en dan heel enthousiast vragen: Voelde je het? Ja he??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar spees is ook zon heerlijke slankie, baby hoeft niet eerst door zes pakjes bacon heen te trappen natuurlijk
Heb jij in je stages al eens pica gezien/ gehoord?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef mignonne het volgende:
nagellak opdoen slechthahahaha
was daar niet laatst zo'n wazig figuur van op tv die flesjes nagellak dronk![]()
kan me dan weer niet voorstellen dat dat goed is voor je
![]()
Wij hebben wel heel vaak te horen gekregen of het wel geplanned was. Op een normale manier "en was het geplanned?" Daar kun je je door aangevallen voelen natuurlijk, maar in wezen is het een neutrale vraag. Maar ik heb ook wel te horen gekregen "zoooo knap van je hoor, ik zou het denk ik echt weg laten halen!" ehm... wait whut?
Nee daarom kan speeslief t ook al voelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar spees is ook zon heerlijke slankie, baby hoeft niet eerst door zes pakjes bacon heen te trappen natuurlijk
Nou hier stopte ze in t begin ook regelmatig als papa zn hand op mn buik legde maar schopt ze 9 vd 10x gewoon door...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Schoppen jullie koters door als er iemand anders zijn hand op je buik legt?
De mijnes is schuwEn op de 3d-echo je giechel laten zien? No way, die verstop ik in de placenta. Er was werkelijk niet 1 fatsoenlijk 3d of 2d plaatje te schieten
pica moest k even googelen maar dat!! jaaaaa!!! bij een Turkse dame, die at eierschillen en de grond uit de plantenbakquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:52 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb jij in je stages al eens pica gezien/ gehoord?
Dat vind ik ook zo ongrijpbaar
"heb je geen leuke nagellak voor erbij? ohnee, dat is natuurlijk niet goed voor de baby" was de opmerking.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
nagellak opdoen kan overigens geen kwaad, zolang je het niet in een luchtdicht afgesloten ruimte doet. Maar dat geldt ook voor mensen die niet zwanger zijn.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Shaniqua?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Ja de hindernissen vallen wel nogal mee voor LeBron
ik heb nog geen nieuwe werknaam nu ik weet dat dit een XXje is![]()
Nou, nu niksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Room en nu? Heb je helemaal geen mooi plaatje en ga je voor herkansing?
Hoe is het verder met je?
ja, je moet t niet opsnuiven idd. maar ik heb in mijn 18+ leven denk ik maximaal 3 keer nagellak gedragen, dus ik was het toch al niet van planquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:03 schreef Amsel het volgende:
Zitten in nagellak niet van die hormoonverstorende weekmakers? Niet dat ik daar nou zo hysterisch over wil doen hoor, maar misschien dat mensen het noemen omdat dat laatst zo in het nieuws was.
Och alweer terug, dan snap ik idd geen vervolg erop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:04 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nou, nu niksWe hebben een vage schouder op de foto. Dus het was echt kansloos. Maar nu zijn we weer in NO en is het veel te duur. De echomevrouw zei ook dat ze niet aanraadde om nog een keer te komen, omdat de kans klein was dat er dan wel wat te zien was. Maar! Kudo's aan wereldkind te Rotterdam, we mochten gratis de deur weer uit, ze hadden zo'n medelijden met ons
Lief dat je het vraagt! Hier alles goed! Of nou ja, dat zeg ik tegen iedereenHet gaat wel erg goed, maar heb godsgruwelijke bekkenpijn. En ik wil niet minder werken. En mijn werk is niet zo bekkenvriendelijk. Dilemma dus.
Of nee. Eigenlijk geen dilemma - ik moet minder werken. Maar m'n werk is zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |