ZOMG dat is echt snel! Leuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik voelde schopjes aan de buitenkantbabydaddy voelde het ook!
Snel jonge!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Snel jonge!
Leuk!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Snel jonge!
quote:
Dan voel je je frummeltje draaien en spartelen en laat je je partner z'n hand op je buik doen en dan heel enthousiast vragen: Voelde je het? Ja he??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar spees is ook zon heerlijke slankie, baby hoeft niet eerst door zes pakjes bacon heen te trappen natuurlijk
Heb jij in je stages al eens pica gezien/ gehoord?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef mignonne het volgende:
nagellak opdoen slechthahahaha
was daar niet laatst zo'n wazig figuur van op tv die flesjes nagellak dronk![]()
kan me dan weer niet voorstellen dat dat goed is voor je
![]()
Wij hebben wel heel vaak te horen gekregen of het wel geplanned was. Op een normale manier "en was het geplanned?" Daar kun je je door aangevallen voelen natuurlijk, maar in wezen is het een neutrale vraag. Maar ik heb ook wel te horen gekregen "zoooo knap van je hoor, ik zou het denk ik echt weg laten halen!" ehm... wait whut?
Nee daarom kan speeslief t ook al voelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar spees is ook zon heerlijke slankie, baby hoeft niet eerst door zes pakjes bacon heen te trappen natuurlijk
Nou hier stopte ze in t begin ook regelmatig als papa zn hand op mn buik legde maar schopt ze 9 vd 10x gewoon door...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Schoppen jullie koters door als er iemand anders zijn hand op je buik legt?
De mijnes is schuwEn op de 3d-echo je giechel laten zien? No way, die verstop ik in de placenta. Er was werkelijk niet 1 fatsoenlijk 3d of 2d plaatje te schieten
pica moest k even googelen maar dat!! jaaaaa!!! bij een Turkse dame, die at eierschillen en de grond uit de plantenbakquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:52 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb jij in je stages al eens pica gezien/ gehoord?
Dat vind ik ook zo ongrijpbaar
"heb je geen leuke nagellak voor erbij? ohnee, dat is natuurlijk niet goed voor de baby" was de opmerking.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
nagellak opdoen kan overigens geen kwaad, zolang je het niet in een luchtdicht afgesloten ruimte doet. Maar dat geldt ook voor mensen die niet zwanger zijn.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Shaniqua?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Ja de hindernissen vallen wel nogal mee voor LeBron
ik heb nog geen nieuwe werknaam nu ik weet dat dit een XXje is![]()
Nou, nu niksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Room en nu? Heb je helemaal geen mooi plaatje en ga je voor herkansing?
Hoe is het verder met je?
ja, je moet t niet opsnuiven idd. maar ik heb in mijn 18+ leven denk ik maximaal 3 keer nagellak gedragen, dus ik was het toch al niet van planquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:03 schreef Amsel het volgende:
Zitten in nagellak niet van die hormoonverstorende weekmakers? Niet dat ik daar nou zo hysterisch over wil doen hoor, maar misschien dat mensen het noemen omdat dat laatst zo in het nieuws was.
Och alweer terug, dan snap ik idd geen vervolg erop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:04 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nou, nu niksWe hebben een vage schouder op de foto. Dus het was echt kansloos. Maar nu zijn we weer in NO en is het veel te duur. De echomevrouw zei ook dat ze niet aanraadde om nog een keer te komen, omdat de kans klein was dat er dan wel wat te zien was. Maar! Kudo's aan wereldkind te Rotterdam, we mochten gratis de deur weer uit, ze hadden zo'n medelijden met ons
Lief dat je het vraagt! Hier alles goed! Of nou ja, dat zeg ik tegen iedereenHet gaat wel erg goed, maar heb godsgruwelijke bekkenpijn. En ik wil niet minder werken. En mijn werk is niet zo bekkenvriendelijk. Dilemma dus.
Of nee. Eigenlijk geen dilemma - ik moet minder werken. Maar m'n werk is zo leuk!
nee! het ging om onzinnige adviezen (zoals hoesten is slecht voor je baby). als je maar niet in een afgesloten kamer zit of alles diep opsnuift. oplosmiddel is niet zo goed voor je en je baby, maar het is niet alsof je er in baadt ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:18 schreef Crumpette het volgende:
uhh.. ik draag elke dag nagellak.. is nog helemaal niet bij me opgekomen dit! moet het eraf?
nee, ik smeer het enkel op mijn nagelsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee! het ging om onzinnige adviezen (zoals hoesten is slecht voor je baby). als je maar niet in een afgesloten kamer zit of alles diep opsnuift. oplosmiddel is niet zo goed voor je en je baby, maar het is niet alsof je er in baadt ofzoneem ik aan tenminste.
Niet opdrinken en niet aan de potjes snuivenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:18 schreef Crumpette het volgende:
uhh.. ik draag elke dag nagellak.. is nog helemaal niet bij me opgekomen dit! moet het eraf?
Bizar he!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
pica moest k even googelen maar dat!! jaaaaa!!! bij een Turkse dame, die at eierschillen en de grond uit de plantenbakMaar zij bleek uiteindelijk een tekort aan wat dingen te hebben. Geen idee meer wat, zal ongetwijfeld oa calcium zijn geweest.
Maar echt een stoornis als in een psychische afwijking om dat soort dingen te eten, dat niet hoor. Zoals dat met die flesjes nagellak drinkenHet is eigk altijd wel verklaarbaar geweest door tekorten aan voedingsstoffen eigk. Althans het hield op daarna.
Ik heb wel eens de verloskundige gebeld om hoestenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee! het ging om onzinnige adviezen (zoals hoesten is slecht voor je baby). als je maar niet in een afgesloten kamer zit of alles diep opsnuift. oplosmiddel is niet zo goed voor je en je baby, maar het is niet alsof je er in baadt ofzoneem ik aan tenminste.
LaVon!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Ja de hindernissen vallen wel nogal mee voor LeBron
ik heb nog geen nieuwe werknaam nu ik weet dat dit een XXje is![]()
nee helemaal niet! Gewoon zorgen dat je het in een geventileerde ruimte opbrengt en probeer nagellakremover met aceton even te mijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:18 schreef Crumpette het volgende:
wait.... wut?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef Dyre het volgende:
Over pica gesproken: toen mijn schoonmoeder zwanger was heeft ze maandenlang lucifers gegeten.... maar ze haalde wel de rode kop er eerst af... Wat kwam zij in hemelsnaam tekort?
Godsammequote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:48 schreef Dyre het volgende:
I kid you not, van die luciferhoutjes. Hele doosjes at ze op, die MOEST ze ineens hebben, ze weet zelf ook niet waarom
Aandacht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef Dyre het volgende:
Over pica gesproken: toen mijn schoonmoeder zwanger was heeft ze maandenlang lucifers gegeten.... maar ze haalde wel de rode kop er eerst af... Wat kwam zij in hemelsnaam tekort?
vezels?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:48 schreef Dyre het volgende:
I kid you not, van die luciferhoutjes. Hele doosjes at ze op, die MOEST ze ineens hebben, ze weet zelf ook niet waarom
dat ken weinig kwaad lijkt mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik had de eerste 12 weken serieuze cravings voor radijsjes. dat ging echt serieus per bos.
nice, gezond bezig!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lees net dat er relatief veel foliumzuur in zitbest een goede craving dan...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo opgelucht! morgen een vrijgezellendag en ik zag er vreselijk tegenop (deze werkweek is me niet in de kouwe kleren gaan zitten, vooral qua pootje...), en nu heb ik net gebeld om te zeggen dat ik alleen het dagprogramma meedoe. Dat kan per auto en is gewoon gezellig, en dan hoef ik niet de trein/tram in naar A'dam en hoef ik niet een kwartier naar het restaurant te strompelen... nu heb ik er weer zin in!
ik wil heel graag erbij zijn voor mijn vriendinnetje, maar ik heb ook enige recuperatietijd nodig sinds ik loop als een bejaarde met de hormonen van een zwangere vrouw
heel goed hoor, gewoon je grenzen bewakenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo opgelucht! morgen een vrijgezellendag en ik zag er vreselijk tegenop (deze werkweek is me niet in de kouwe kleren gaan zitten, vooral qua pootje...), en nu heb ik net gebeld om te zeggen dat ik alleen het dagprogramma meedoe. Dat kan per auto en is gewoon gezellig, en dan hoef ik niet de trein/tram in naar A'dam en hoef ik niet een kwartier naar het restaurant te strompelen... nu heb ik er weer zin in!
ik wil heel graag erbij zijn voor mijn vriendinnetje, maar ik heb ook enige recuperatietijd nodig sinds ik loop als een bejaarde met de hormonen van een zwangere vrouw
de witte banaan, heet ie hier in huisquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef StarDust_ het volgende:
Vandaag geen vers bloed meer verloren!! Het lijkt er dus op dat het hematoom gestopt is met bloeden!
Ben nog wel een beetje beurs van binnen, gyneacoloog heeft goed lopen vroeten met haar echo-dildo
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef StarDust_ het volgende:
Vandaag geen vers bloed meer verloren!! Het lijkt er dus op dat het hematoom gestopt is met bloeden!
Ben nog wel een beetje beurs van binnen, gyneacoloog heeft goed lopen vroeten met haar echo-dildo
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef StarDust_ het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef StarDust_ het volgende:
Issie wit dan?
Zag hem alleen toen die eruit was... Ze zei: Kijk eens, helemaal onder het bloed!![]()
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef StarDust_ het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
kun je je voorstellen hoe het is om die unit drie kwartier in je edele deel te hebben omdat madam d'r nekplooi niet wil tonen?
Nee, ik zeik, ik heb eelt in m'n schuif, ik had nergens last van eigenlijk.
Gaat dat niet via een uitwendige echo dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
kun je je voorstellen hoe het is om die unit drie kwartier in je edele deel te hebben omdat madam d'r nekplooi niet wil tonen?
Wat enorm fijn en goed nieuws!!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:31 schreef StarDust_ het volgende:
Nou ja, als je foetus er goed voor ligt om uitwendig te meten wel. De mijne is echter nogal stuurs, en dat gecombineerd met dikke buikwand, maternale adipositas en een voorliggende placenta maakte dat dat toch inwendig moest (het is nogal precisiewerkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Gaat dat niet via een uitwendige echo dan?
ligt aan de hoeveelheid bacon op je buik (of kilo shoarma, zoals bij mij).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:43 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Gaat dat niet via een uitwendige echo dan?
Vrouwen met een echobanaan zijn vaak wel wat ruwer dan mannen ja. Ik weet niet of dat nou valsewijverij is of dat ze gewoon een wat realistischer beeld hebben van de gevoeligheid van de gemiddelde vagijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ligt aan de hoeveelheid bacon op je buik (of kilo shoarma, zoals bij mij).
overigens: bij de gyn voelde ik er niks van, maar die had ook slechter beeld dan de VK. die was gewoon wat doortastender
Dan heb ik vast nog veel dates met de witte banaan! Jippie! Je moet toch iets als man-lief je niet aan durft te rakenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, als je foetus er goed voor ligt om uitwendig te meten wel. De mijne is echter nogal stuurs, en dat gecombineerd met dikke buikwand, maternale adipositas en een voorliggende placenta maakte dat dat toch inwendig moest (het is nogal precisiewerk)
eelt in je schuif hahahahhaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
allebei femalesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrouwen met een echobanaan zijn vaak wel wat ruwer dan mannen ja. Ik weet niet of dat nou valsewijverij is of dat ze gewoon een wat realistischer beeld hebben van de gevoeligheid van de gemiddelde vagijn.
oh sorry. Ik zie gynaecoloog altijd als iets mannelijks, vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
allebei femalestenzij de gyn stiekem een goed verstopte pielemoos heeft en enige jaren hormoontherapie heeft gehad.
androcentric biasquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry. Ik zie gynaecoloog altijd als iets mannelijks, vraag me niet waarom
ja die van mij ook! zegt ze wel heel lief "ik raak u aan" om zich aan te kondigen, en dan HOPPAAquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn gyn (vrouw) roert altijd wel ruw met dat ding maar vraagt dan wel " gaat t?"
Roeren nog welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn gyn (vrouw) roert altijd wel ruw met dat ding maar vraagt dan wel " gaat t?"
Hier zegt ze: Ik spreid nu je lippenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja die van mij ook! zegt ze wel heel lief "ik raak u aan" om zich aan te kondigen, en dan HOPPAA
Sexy!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
maar voorlopig geen gewroet meer in mijn schuif dus, de volgende keer gaat er een hand in
bij mij zeiden ze niks! gewoon plop!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Skittles het volgende:
Komt ie he![]()
Zeggen ze niet dat je even iets druk moet zetten of even kort moet persen?
Alleen dan zal het niet meer zo voorzichtig gaan ben ik bangquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
maar voorlopig geen gewroet meer in mijn schuif dus, de volgende keer gaat er een hand in
Ja van boven naar beneden, en van links naar rechts...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Roeren nog wel
Ik heb 3 mannelijke gyns en 1 vrouwelijke gehad. Allemaal even aardig met de probe (?) en beginnen altijd met de zin "ik ga u nu aanraken oke??" Geen geroer in mijn doos.
Wen maar vast aan het ideequote:
Oohquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja van boven naar beneden, en van links naar rechts...
Tegenwoordig alleen maar uitwendig...
Nee, vooral rustig ademen! Ach ja... T is een schat van een vrouw en ik hoop dat zij ook dienst heeft als ik moet bevallen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Skittles het volgende:
Komt ie he![]()
Zeggen ze niet dat je even iets druk moet zetten of even kort moet persen?
zo hee, of om te kijken waar de eisprong was geweest, zelfde idee lijkt me. ouchquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:02 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ooh![]()
Links en rechts voor de eierstokken om te kijken of er follikels zijn gegroeid vond ik wel minder prettig aanvoelen.
Het zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wen maar vast aan het ideeje doos is straks publiekelijk bezit heb ik me laten vertellen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
zo hee, of om te kijken waar de eisprong was geweest, zelfde idee lijkt me. ouch
maar voor even.. toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijnZolang ik er maar geen handje uit zie bungelen is het goed.
Hoi mama hier ben ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het zal nooit meer hetzelfde zijnZolang ik er maar geen handje uit zie bungelen is het goed.
Dat de VK je toucheert en dan aan d'r vinger mee naar binnen wordt getrokkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat de VK je toucheert en dan aan d'r vinger mee naar binnen wordt getrokken
Okee, ik moet minder rare films gaan kijken geloof ik
Godsamme...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lach maar! Als een kind wat met zn gezicht voor ligt ipv met zn achterhoofd kan ie je vinger likkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lach maar! Als een kind wat met zn gezicht voor ligt ipv met zn achterhoofd kan ie je vinger likken![]()
Ik had een kindje wat beide handjes naast het gezicht had toen het geboren werd en die greep idd mn vinger vast toen het hoofd geboren wasdas wel weird
zo dus zeg maar:VET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |