https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Mijn koersanalysator heeft een ommekeer voorspeld, binnen nu en volgende week moonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:36 schreef roislecxe het volgende:
BTC crash trouwens al 3 dagen niet meer. Knap hoor.
Als vanavond een pump komt van een coin die ik niet heb, ga ik morgen een heleboel verliezen nemen. Als ik nu alles verkoop zoals de koersen nu staan kom ik nog op 1.52xx Valt me alles behalve tegen aangezien echt bijna ales omlaag is. Grs is om te huilen, Sun en Hiro zijn niet veel soeps, Mars is bedroevend, PLC is ronduit zielig...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn koersanalysator heeft een ommekeer voorspeld, binnen nu en volgende week moon
Natregenenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben weer natgeregend
Te weinig op de radar gelet en na de hele dag blauw ging ik daar stiekem niet van uit...
Oja, Rois, geef de FOK!Stok teug!
Leiden. Maar dat is niet de plek waar ie verdwenen is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
waar heb je em gelaten gister?
Toch maar naar de kroeg danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:51 schreef Geralt het volgende:
Litebit heeft te weinig LTC's op voorraad
Ze hadden er 2,9 nogwat. Nu nog maar 2
Kan ik die dingen nog ergens makkelijk kopen zonder gedoe via ideal toevallig? Niet dat ik er veel wil kopen ofzo, maar ik dacht laat ik er nog eens 4 kopen of iets ipv naar de kroeg gaan. Maar Litebit had er dus maar 2,9nogwat
Wat heb je toch met litecoinsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:51 schreef Geralt het volgende:
Litebit heeft te weinig LTC's op voorraad
Ze hadden er 2,9 nogwat. Nu nog maar 2
Kan ik die dingen nog ergens makkelijk kopen zonder gedoe via ideal toevallig? Niet dat ik er veel wil kopen ofzo, maar ik dacht laat ik er nog eens 4 kopen of iets ipv naar de kroeg gaan. Maar Litebit had er dus maar 2,9nogwat
Omdat ik liever iets heb met getallen voor de komma dan met getallen na de komma.quote:
Veel winst ga je er niet op maken, het is een zinkend schip.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Omdat ik liever iets heb met getallen voor de komma dan met getallen na de komma.
Hoewel bitcoins meer waard zijn lijkt het minder als je 0,0001 ziet staan ofzo.
Daarom dus. Bovendien ga ik er niet genoeg geld insteken om hele bitcoins te kopen waarschijnlijk. Dus daarom LTC
Ik dacht dat jij een mooie speculatie had gemaakt met lijnen enzo die wijzen op een stijging binnen nu en een week of 2quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel winst ga je er niet op maken, het is een zinkend schip.
Kan je beter vage altcoins kopen.
LTC gaat alleen maar onder als BTC mee gaat denk ik zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel winst ga je er niet op maken, het is een zinkend schip.
Kan je beter vage altcoins kopen.
Ik ben gereedtwitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 17:52:35just a few hours until @Originalchilli @cashpumps @equalpumps @orbicos PUMP ON MINTPAL - TODAY - 5PM EST - PLEASE RT. TY! reageer retweet
11uur?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben gereedtwitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 17:52:35just a few hours until @Originalchilli @cashpumps @equalpumps @orbicos PUMP ON MINTPAL - TODAY - 5PM EST - PLEASE RT. TY! reageer retweet
BTC is heel braafjes zo. Geleidelijk stijgen, niet te gek.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:49 schreef smiths het volgende:
Net even snel 0,05 btc winst gemaakt. Had een order gezet op 1000 sat, werd deze binnen een paar minuten gevuld, heb ze net op 1500 weer kunnen verkopen
https://www.poloniex.com/exchange/btc_yc
Helpt altijd wel, extreem lage buyorders neerzetten in de hoop dat ze worden aangetikt tijdens een korte maar grote dump.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
Zulke trades zijn de fijnste, binnen een paar minuten. Had er gister ook zoeen, binnen 4 minuten 2 buy en 2 sellorders erdoor.
Niet instappen dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef smiths het volgende:
Vanavond dus gewoon een pre bought pump? Geen pump op basis van de het eerste getal/letter van de litecoin hash?
Gaat inderdaad harder dan ik vanochtend verwachtte.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
Drk was een goeie keus
Ik laat hem vannacht gewoon lopen zonder sell.
Ruig
Als ie dan weer lager wordt...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad harder dan ik vanochtend verwachtte.
Ik twijfel om evt rond 500 te verkopen en later lager terug te kopen
Verlies leiden? Jij woont toch in Lijden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
TAAAAAK
KIES
TAAAK
TAK
TAK
TAK
TAK
TAK
KOM OP KUTPUMPERS![]()
Laat me geen verlies leiden
EMC2 mogen ze wel kiezen, verdomme al 2 weken hopen op een prijs boven de 500 zodat ik er zonder verlies uit kan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
TAAAAAK
KIES
TAAAK
TAK
TAK
TAK
TAK
TAK
KOM OP KUTPUMPERS![]()
Laat me geen verlies leiden
Ja, ik ben leider van de rode cijfertjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Verlies leiden? Jij woont toch in Lijden?
Na die pump van laatstquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef smiths het volgende:
[..]
EMC2 mogen ze wel kiezen, verdomme al 2 weken hopen op een prijs boven de 500 zodat ik er zonder verlies uit kan.
Heb vandaag 2 rode strepen in mn schema bijgetekendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben leider van de rode cijfertjes.
Examens zijn een stuk belangrijker dan die paar honderdsten btc wat je winst/verlies kan maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag nog niks gedaan op Mintpal
Zo gaat het helemaal niet lekker.
Zal in de komende examenweek wel niet anders zijn.
Echt waar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef smiths het volgende:
[..]
Examens zijn een stuk belangrijker dan die paar honderdsten btc wat je winst/verlies kan maken.
Ik had eergister ook zo'n dag. Ook niks gedaan, geen 1 buy.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vandaag nog niks gedaan op Mintpal
Zo gaat het helemaal niet lekker.
Zal in de komende examenweek wel niet anders zijn.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had eergister ook zo'n dag. Ook niks gedaan, geen 1 buy.
Vandaag wel een paar. Allemaal goeie gelukkig, dat houdt de dalende coins op peil...
En nu ga ik richting stad
Nee was een geintje natuurlijk. Over 10jaar is 1btc 100.000¤ waard en dan ben je toch wat geld misgelopen door niet te traden.quote:
Ik vanaf ongeveer 36-38, maar wat extra winst sla ik niet af.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ie dan weer lager wordt...
zit er vanaf 41 in nu dus kan wel een deukje oplopen naar beneden vannacht. Mooie stijgende lijn over 3 dagen trouwens
twitter:CashPumps twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 22:57:23Pump cancelled tonight, will be on for tomorrow. Our pump was not well organized between pumpers, and due to this we cancelled. Thanks. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:08 schreef edraket31 het volgende:
Wat ik er van begrijp, is er gedonder over wel/niet vooraf inkopen
Do the math.twitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:04:39For those that are wondering, look at the 7 day chart on Mintpal for SPA.... now try to convince me i should pump it for you tonight. LMAO reageer retweet
Lijkt wel op een aardige prebuy. Stom om dat dan niet te verdelen over meerdere exchanges als je toch gaat prebuyen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]Do the math.twitter:originalchilli twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 23:04:39For those that are wondering, look at the 7 day chart on Mintpal for SPA.... now try to convince me i should pump it for you tonight. LMAO reageer retweet
Hoeveel btc leg je telkens in als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:16 schreef edraket31 het volgende:
Riding on the waves.....
Mooie mogelijkheden bij DRK
Er ligt wel een (fake) buywall op 500 maar er is (nog) niet genoeg koopdruk. Twee ritjes kunnen maken deze ochtend, 1x van 463 naar 519 en 1x van 481 naar 519,5.
Het zijn geen megastappen, maar kan mijn aantal DRK telkens wat ophogen voordat we later in de week echt omhoog gaan
Weer 3 rode strepen bijgetrokken... Desondanks nog steeds op 1.53xxquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:50 schreef Nattekat het volgende:
In mijn excel sta ik nu op 0,26... gewoon 0,06btc verlies op die twee kutcoins waar ik in vast zit
Wat was ook weer de reden dat Dark stijgt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef edraket31 het volgende:
Dat varieert, afhankelijk ook hoe het orderboek eruit ziet. Je ziet nu vrij kleine orderbedragen die de koers omhoog pompen. Een verkooporder van 2btc komt er moeizaam door nu. Ik kijk waar ik de top ongeveer verwacht en leg er dan een order in die de koers niet direct stokt.
Geen gigantische aantallen dus waar ik nu mee trade. Orders van 0,5-1 btc
Ja, gister was het gezellig. Gisteravond.quote:
De meet was wel gezellig gister. We hadden via DM alles afgesproken. Waarom was jij er niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, gister was het gezellig. Gisteravond.
maar zoals ik eerder zei: Iedereen is naar de meet
Godsamme zegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
you have to be fucking kidding me... Als de pump door was gegaan was TAK het misschien geworden
Niet dat ik ze nog heb maar goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag gerust gezegd worden, godverdomme
Pure gokquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gewaagd!
Mag ik vragen wat je beweegredenen waren (misschien kan ik er van leren?)
Daarom vroeg ik t ook, heb al (slechte)ervaring met FLTquote:
Ik hoop dat je gok goed uitpakt, maar wellicht goed om het volgende te weten:quote:
Ik zit USDE al paar dagen in de gaten te houden......quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:37 schreef roislecxe het volgende:
Als ik zo over die hele lijst met coins kijk, springt er niet echt 1 uit die roept: KOOP MIJ, IK GA STIJGEN!
Vind het moeilijk op het moment, er daalt zo ontzettend veel.
Hoop het voor je. Maar het zal mij benieuwenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Maar, sinds het absoluut geen ZED gaat worden en TAK een goede kans maakt... champagne staat klaar.
Vannacht ook 80 gezakt. ALS die correctie er komt, vermoed ik 550 en misschien nog wel 525quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Dark gaat wel uit z'n plaat zeg... En ik blijf maar denken: naah het zakt zo wel, dan koop ik ook weer in.
Maar het zakt niet
Hij zakt welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Dark gaat wel uit z'n plaat zeg... En ik blijf maar denken: naah het zakt zo wel, dan koop ik ook weer in.
Maar het zakt niet
Werd tijd.twitter:you_pump twitterde op zondag 11-05-2014 om 00:20:06Don't miss our BIG #1500followers #pump on Friday by @CryptoConnectz & me! Random coin selection #ProofOfFairPump http://t.co/6KTMxk4ef5 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |