Ondertussen is ze dus nog steeds niet komen opdagen, en ik sta op het punt die jongen op te gaan zoeken: ik vermoed dat ze bij hem is.quote:Nee, de TT betekent niet dat ik pas na 2 jaar sex heb gehad maar dat mijn "oh-zo-geweldige" en "nee-schatje-ik-blijf-je-trouw" en "nee-hij-is-maar-gewoon-een-vriend" - vriendin na een bijna 2 jaar durende relatie is vreemdgegaan met een of andere pauper.
Waarom doen mensen dit pas na 2 jaar? 2 jaar van moeite, tijd, aandacht, liefde; allemaal in één klap verneukt. Er was geen enkele reden om vreemd te gaan naar mijn mening, de seks was goed, ik gaf haar veel aandacht en ze kwam niks tekort. Zelf noemt ze het ook een "domme" fout.
Ze gaf aan me niet kwijt te willen raken door dit, maar ik heb het per direct uitgemaakt. Ik geef maar 1 kans met vreemdgaan, en die kans heeft ze verspeeld.
Ik hou van haar maar dit heeft me wel echt pijn gedaan. Hoe denken jullie over vreemdgaan? Verdient iemand een tweede kans?
Laat je niet kennen man, je schiet er ook nog eens helemaal niks mee op...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef djgrasveld het volgende:
en ik sta op het punt die jongen op te gaan zoeken: ik vermoed dat ze bij hem is.
Inderdaad, toch altijd wat handigerquote:
Waarom zou je hem op gaan zoeken. Daardoor veroorzaak je alleen maar meer problemen en zal zij meer richting hem trekken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef djgrasveld het volgende:
Vervolg op mijn vorige topic, OP van eerste topic:
[..]
Ondertussen is ze dus nog steeds niet komen opdagen, en ik sta op het punt die jongen op te gaan zoeken: ik vermoed dat ze bij hem is.
Voor de mensen die vroegen of ik er zelf achter moest komen: ja. Ik merkte dat ze zenuwachtig deed en ik bleef daardoor steeds doorvragen. Het kwam er met moeite uit.
Haar melden dat ze tot volgende week woensdag de tijd heeft om ze op te halen en dat je ze anders op woensdag om 18:00 in de voortuin zet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef djgrasveld het volgende:
Ja, ik heb al aangegeven in het andere topic dat ik vanaf nu hier updates plaats.
Gelijk een update:
Heb haar na 8x bellen toch aan de lijn kunnen krijgen (ze was een paar keer in gesprek??),
ze claimt bij een vriendin te zijn momenteel. Die vriendin woont hier zo'n 20 minuten vandaan.
Wat raden jullie aan, moet ik haar spullen brengen of gewoon wachten tot ze die zelf komt ophalen?
Brengen? Nee zeg, als ze de spullen wil hebben moet ze maar wat moeite doen. Zeg dat ze alles maar binnen x tijd komt halen en anders zet je ze op de stoep in een zak neer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef djgrasveld het volgende:
Ja, ik heb al aangegeven in het andere topic dat ik vanaf nu hier updates plaats.
Gelijk een update:
Heb haar na 8x bellen toch aan de lijn kunnen krijgen (ze was een paar keer in gesprek??),
ze claimt bij een vriendin te zijn momenteel. Die vriendin woont hier zo'n 20 minuten vandaan.
Wat raden jullie aan, moet ik haar spullen brengen of gewoon wachten tot ze die zelf komt ophalen?
Het ondanks alles toch moeilijk voor me om zo met haar om te gaan. Ook al is 2 jaar misschien voor sommige mensen hier niet lang, ik heb met haar in 2 jaar toch veel meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef dutch-lycan het volgende:
spullen naar buiten flikkeren, en haar appen dat de rommel buiten ligt!.
geen moeite meer aan haar besteden....ze is het niet waard!
Ze is ook niet netjes met jou omgegaan, of wel dan? Soms lucht het ook gewoon op om even iets 'terug' te kunnen doen, ook al komt het bij lange na niet in de buurt bij wat ze jou heeft aangedaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Het ondanks alles toch moeilijk voor me om zo met haar om te gaan. Ook al is 2 jaar misschien voor sommige mensen hier niet lang, ik heb met haar in 2 jaar toch veel meegemaakt.
Je kan wel 2 jaar gedeeld hebben maar dat betekent niet dat je het verdient om zo behandeld te worden, of wel?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:33 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Het ondanks alles toch moeilijk voor me om zo met haar om te gaan. Ook al is 2 jaar misschien voor sommige mensen hier niet lang, ik heb met haar in 2 jaar toch veel meegemaakt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb haar net maar een sms gestuurd dat ze tot zondagavond tijd heeft om haar spullen op te halen. Anders gooi ik ze bij haar ouders in de voortuin.
Haha you grew some balls. Nice. Dus haar telefoon staat weer aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb haar net maar een sms gestuurd dat ze tot zondagavond tijd heeft om haar spullen op te halen. Anders gooi ik ze bij haar ouders in de voortuin.
Niet achter haar aan lopen, ze moet ze zelf komen halen. Zeg haar dat je haar drie weken geeft ze te komen halen, en dat je ze anders weggooit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef djgrasveld het volgende:
Gelijk een update:
3 weken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet achter haar aan lopen, ze moet ze zelf komen halen. Zeg haar dat je haar drie weken geeft ze te komen halen, en dat je ze anders weggooit.
Goed bezig man!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef djgrasveld het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef djgrasveld het volgende:
Kom op Cherry, ze heeft toch geen moord begaan? Je moet het wel in perspectief blijven zien, het was maar een beetje neuken. Daar ga je niet dood van (tenzij ze nu HIV heeft doorgegeven).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ze is ook niet netjes met jou omgegaan, of wel dan? Soms lucht het ook gewoon op om even iets 'terug' te kunnen doen, ook al komt het bij lange na niet in de buurt bij wat ze jou heeft aangedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |