abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139841601
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:55 schreef Troeta het volgende:
Geen flauw idee hoe ik daar aan moet komen, maar waren kennissen en die konden meer mensen die dat hadden en is ook al 6 jaar gelden ofzo, toen Sandd net nieuw was.
Kan het zijn dat het toen nog niet standaard in de contracten stond?
pi_139844958
Denk dat dat er altijd in heeft gestaan, in mijn contract van 10 jaar terug stond het al en bij het tekenen werd het ook nog duidelijk verteld dat het niet mocht.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:02:48 #53
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_139850147
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:55 schreef Troeta het volgende:
Denk dat dat er altijd in heeft gestaan, in mijn contract van 10 jaar terug stond het al en bij het tekenen werd het ook nog duidelijk verteld dat het niet mocht.
Zelfs bij mij stond het er al in, en volgens mij hadden we toen nog niets eens concurrenten (1998)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_139856557
Bij sandd zijn de meeste blok aanlevertijden smiddags.
of je moet iemand anders hebben die de post aanneemt of een afgesloten schuur of iets dergelijks.

mijn bloktijden zijn op maandag en donderdag van 12:00 tot 14:30.
pi_139862104
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:13 schreef Zelva het volgende:

[..]

ANWB/wegenwachtabonnementen zijn persoonsgebonden.

Des te meer Kampioenen de ANWB wegzet, des te hoger de oplage, des te hoger de advertentie-inkomsten.
Dé reden waarom ANWB een slechte keus is als je een fatsoenlijk onderhouden auto rijdt.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_139862581
Iemand anders ook moeite om de vakantie / verlofkaart te bekijken op mijnpostnl.nl.nl.nl?
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_139862697
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:29 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Iemand anders ook moeite om de vakantie / verlofkaart te bekijken op mijnpostnl.nl.nl.nl?
Geen probleem hier.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_139862802
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Geen probleem hier.
Oke. Ik heb 3 verschillende browsers geprobeerd: Internet Explorer, Firefox en Opera. Toen Chrome er ook maar bij geïnstalleerd, en voila, nu verschijnt de vakantiekaart wel in beeld.

Dus, dankzij mijnpostnl.nl.nl.nl heb ik nu 4 verschillende soorten browsers!

:P
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_139862827
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:37 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Oke. Ik heb 3 verschillende browsers geprobeerd: Internet Explorer, Firefox en Opera. Toen Chrome er ook maar bij geïnstalleerd, en voila, nu verschijnt de vakantiekaart wel in beeld.

Dus, dankzij de mijnpostnl.nl.nl.nl heb ik nu 4 verschillende soorten browsers!

:P
_O-

Ik werk hier met IE ( :') __ ) en thuis met Firerox
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_139863481
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Omdat de heer en vrouw des huizes misschien beide lid zijn? Zelfde zie ik af en toe ook met tvgidsen, naast twee de zelfde gidsen zijn er ook adressen die twee of zelfs drie verschillende tvgidsen hebben. Er zijn ook wel adressen waar ze nog meer kampioenen krijgen, kinderen gok ik? Wat ze er mee moeten maakt me niet zoveel uit, ik weet wat ik er mee moet. :) ;)
als je hier al tig jaar loopt en dat nooit eerder had is dat mij onbekend
pi_139863529
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:13 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 2 maanden een wijk bij Sandd gehad. Ik kreeg 130 euro per maand. Daarvoor moest ik op maandag en donderdagochtend thuis zijn omdat ze die post kwamen brengen. Sorteren deed ik een uur tot anderhalf uur over, bezorgen anderhalf tot 2 uur. Als het heel veel was wel 3, want opnieuw inladen.
Vond het echt te weinig geld voor al die moeite en die rotzooi in je huis, dus heb het alweer opgezegd.
Heb eerder voor VSP post gelopen en dat was wél relaxed. Die zetten de post gewoon voor de deur 1x in de week en je mocht zelf bepalen wanneer je het liep in diezelfde week. Daar kreeg ik hetzelfde bedrag voor ongeveer, maar VSP stopte er helaas mee.

En zolang PostNL jou geen fulltime werkweek aan kan bieden mogen ze jou niet verbieden om daar te werken.
ongeveer 35-40uur werk(pm) voor 130 brt? dat is veel te weinig en verboden
pi_139864591
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:04 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ongeveer 35-40uur werk(pm) voor 130 brt? dat is veel te weinig en verboden
je bent niet verplicht thuis te zijn als je een afgesloten schuur hebt.
daarbij ik sorteer 45kg in ongeveer 25 minuten.
en dan staat er voor het bezorgen meer dan 3 uur uit mijn hoofd in mijn wijk dan.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:52:20 #63
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_139865137
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:36 schreef gridjuh het volgende:

[..]

je bent niet verplicht thuis te zijn als je een afgesloten schuur hebt.
daarbij ik sorteer 45kg in ongeveer 25 minuten.
en dan staat er voor het bezorgen meer dan 3 uur uit mijn hoofd in mijn wijk dan.
Maar je loopt 2x per week. Iedere week dus ongeveer een uur sorteren en 6 uur bezorgen, dan kom ik op ruim 30 uur per maand. Omgerekend dus EUR 4,33 per uur, terwijl Sandd ongeveer het dubbele belooft.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_139865462
Thuis zitten is ook duur ;)
pi_139865711
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar je loopt 2x per week. Iedere week dus ongeveer een uur sorteren en 6 uur bezorgen, dan kom ik op ruim 30 uur per maand. Omgerekend dus EUR 4,33 per uur, terwijl Sandd ongeveer het dubbele belooft.
ik heb niet gezegd hoeveel ik krijg per maand.
daarbij die 45 kg was eenmalig.
dus normaal loop ik minder.

en inderdaad thuis zitten is ook duur. En ik ben er mee.
pi_139866047
blij? ;)
pi_139868264
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:19 schreef posje het volgende:
blij? ;)
ja typen vanaf mijn telefoon gaat niet altijd zo goed.
heb ook teveel aan mijn hoofd nu.
pi_139868535
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

als de loonheffing er niet is houd je 84 over lekker veel voor 26uur pm
pi_139868773
Ik woon in een flat, een sleutel na laten maken kost 75 euro, dat had ik er niet voor over, daarbij wil ik ook niet dat mensen mijn huissleutel hebben.
Maar goed, ze komen straks voor het laatst de post brengen gelukkig.
pi_139869457
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Troeta het volgende:
Ik woon in een flat, een sleutel na laten maken kost 75 euro, dat had ik er niet voor over, daarbij wil ik ook niet dat mensen mijn huissleutel hebben.
woon ook in flat, maar idd niemand krijgt de sleutel.
daarbij ben ik smiddags meestal thuis. En dan kan ik gewoon het huishouden doen, hief ik de rest van de week weer minder te doen.

en nu kan ik niet zoveel en slaap ik veel. Dus ben er nu blij mee, dat ik het gewoon rustig aan kan doen.
ik krijg volgende week een MRI vandaar.
pi_139870284
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Troeta het volgende:
75 is ie van goud?
pi_139873116
Begrijp ik hoor Gridjuh, maar ik heb kinderen en nog een oproepbaan en op zaterdag PostNL, thuis moeten blijven om op de post te wachten vind ik dan erg zonde van mijn tijd.
Als ik verder geen werk had en in beweging zou willen blijven zou ik Sandd ook gewoon blijven doen. Maar het loon is wel echt heel treurig.

Goed dat je een MRI krijgt!
pi_139880069
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:46 schreef Troeta het volgende:
Begrijp ik hoor Gridjuh, maar ik heb kinderen en nog een oproepbaan en op zaterdag PostNL, thuis moeten blijven om op de post te wachten vind ik dan erg zonde van mijn tijd.
Als ik verder geen werk had en in beweging zou willen blijven zou ik Sandd ook gewoon blijven doen. Maar het loon is wel echt heel treurig.

Goed dat je een MRI krijgt!
ben er nu ook blij mee.
ik kan gewoon geen uren meer werken, merk ik zelf op dit moment.
ik ben te vermoeid. Ik doe nu van 4 tot 5 de kranten. Dan slapen tot 12, dan wat huishouden en dan kont de post rond 1 uur dan sorteren, nog wat drinken en van 2 tot half 6 terug naar bed.
als ik moet bezorgen ga ik hier om 8 weg zodra ik terug ben weer naar bed tot half 6.

de lichte variant van prednison wil niet aanslaan. Eten doe ik wel wat meer, maar zorgt voor veel pijn.
pi_139895638
Ik merk dat het voor mijn gezondheid beter is als ik iets meer werk, meer dan er nu bij PostNL nog over blijft. Aan de andere kant is het ook weer niet goed om je uitgeknepen te voelen...

Wel stil he, als het niet regent. Ik was zaterdag zo nat dat ik met binnentas en al een flat in ben gegaan, er kwam zoveel water van mij af dat de post zelfs binnen niet meer droog te houden was. Gelukkig betaalt het goed, dacht ik nog :) :)
pi_139910913
waar is iedereen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')