Ja, zelfs op zondag ben ik eens gesignaleerd met de post.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan gewoon keihard blijven beweren dat ze jou 's ochtends hebben zien lopen.
DAT MAG HELEMAAL NIET!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:24 schreef posje het volgende:
[..]
Ja, zelfs op zondag ben ik eens gesignaleerd met de post.
Daarbij geldt dezelfde termijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:40 schreef bikkie het volgende:
Pff, zo'n 5-uurs contract is ook vervelend zeg..de ene week werk ik 40 uur en de week erop mag ik blij zijn als ik de 10 haal..
Binnenkort loopt mijn contract af bij het autobedrijf, en moet er weer 3 maanden uit..
Weet iemand of het mogelijk om dan bij het VBG te solliciteren of geldt dan eveneens die termijn van 3 maanden? (aangezien dat ook Postnl is)
dat kunnen ze wel, maar blijkbaar kiezen ze ervoor om het niet te doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:44 schreef bikkie het volgende:
Ok dat is jammer. Wat is eigenlijk de reden dat ze geen langer contract kunnen geven dan steeds 3 maanden? Aangezien ze die 5 uur werk per week altijd wel hebben...
Om vervolgens weer een nieuwe hulpkracht voor 5 uur aan te nemen. Ik zie niet in wat daar het voordeel van is, aangezien ze die persoon dan weer moeten opleiden wat ook weer kosten zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel, maar blijkbaar kiezen ze ervoor om het niet te doen.
ik neem aan dat je een tijdelijke hulpkracht contract had? Want dat zijn de enige contracten die echt maar 3 keer 3 maanden mogen duren toch? Misschien verdienen thk's minder en zijn ze daardoor dus goedkoper dan wanneer ze je een ander contract zouden geven?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef bikkie het volgende:
[..]
Om vervolgens weer een nieuwe hulpkracht voor 5 uur aan te nemen. Ik zie niet in wat daar het voordeel van is, aangezien ze die persoon dan weer moeten opleiden wat ook weer kosten zijn.
je kan toch ook vragen of ze met envelop en al downstairs komt, kan ze zelf zien wie het bezorgd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef swimmie86 het volgende:
Ik krijg gemiddeld elke maand klachten van een vrouw over dat ik haar bankafschriften bij een ander nummer induw (flatgebouw) en dat zij ze dan geopend terugkrijgt. Na de eerste klacht ben ik eens gaan opletten en ze krijgt nauwelijks post van mij. Bij haar nummer en haar nummer incl. A/B/C/D let ik ook op, maar daar komt haar naam ook nooit langs.
Ik ben helaas gister vergeten te vragen bij welke bank ze zit. De afschriften van ING gaan nu via Sandd, maar de rest geloof ik ook.
Ik word er zo moe van dat die vrouw elke keer zeker 10 minuten tegen me aan staat te klagen terwijl ik van mezelf weet dat ik mijn werk goed doe. De volgende keer maar eens vragen of ze de envelop nog heeft. Ik heb elke week alleen een tvgids voor haar. Verder nooit wat.
het gaat om geld, om een of andere reden zien ze er een "besparing "in, die er niet is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:44 schreef bikkie het volgende:
Ok dat is jammer. Wat is eigenlijk de reden dat ze geen langer contract kunnen geven dan steeds 3 maanden? Aangezien ze die 5 uur werk per week altijd wel hebben...
Zuid-Limburg. Ben toch maar gewoon zonder jas/regenpak gegaan. Was best lekker, en op een daldag maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Regen? Waar? Hier is het heerlijk.
Als het te warm is voor een regenpak of jas gewoon in je badpak gaan
Tenzij je een "abonnement" op wekelijkse afschriften hebt, dan gaan ze nog wel via PostNL.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Bij Ing staat op de site dat Sandd sinds april de afschriften bezorgd.
Ik heb sinds februari een halfjaarscontract gekregen bij het Autobedrijf, maar we worden er binnen anderhalf jaar toch allemaal uitgewerkt door wederom een nieuwe herstructurering bij PostNL. De onzekere tijden komen er weer aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef bikkie het volgende:
Ja een THK contract. Klopt dat ze minder verdienen, o.a. geen toeslagen.
Bij ons gooien ze alle THK's tegenwoordig al na 2x3 maanden eruit, die weer vervangen worden door nieuwe THK's.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:31 schreef VixenFromHell het volgende:
Soms kom je toch wel wat interessants tegen op twitter:
https://twitter.com/FotoF(...)696890245122/photo/1
Voor wie even niet wil of kan klikken, er is een screenshot van posts hier doorgestuurd naar de webcare. Later ook nog een link overigens. (best kans dat er al wel meegegluurd werd natuurlijk)
Getekend is bindend dus nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef V__L_N het volgende:
(Mijn vaste contract gaat 4 juni in, maar is al getekend sinds half mei... Daar kunnen ze toch niet meer van af toch?)
Ik ben beroemd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:31 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor wie even niet wil of kan klikken, er is een screenshot van posts hier doorgestuurd naar de webcare. Later ook nog een link overigens. (best kans dat er al wel meegegluurd werd natuurlijk)
whahah, nouja prima dat hier meegelezen wordt, dan lezen ze namelijk ook alle klachten, alle problemen en de reden waarom we werken zoals we doen.. maar dat wordt niet gemeld op twitter..quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:31 schreef VixenFromHell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |