Heeey Babs, what's up!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kom maar weer effe loeren hier... kijke nie kope... mag van mn nieuwe baas geen Nike's dragen....
I miss buying sneakers!I miss you guys
Ja dat mag! Werk voor Under Armour! Dus heel begrijpelijk dat Nike dragen taboe is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:39 schreef flotser het volgende:
[..]
Heeey Babs, what's up!Leuk dat je er weer ff bent. Mag je van je nieuwe baas wel vertellen waar je nu werkt? Want daar waren wij lekker over aan 't speculeren
Weet niet precies waarom huaraches nu een hype zijn, weet wel dat 't vanuit Londen hierna toe gewaaid is, daar is het al veel langer een trend.
Hèhè ik kom uit Emmen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook al af. Zelfs hier in een achtergesteld dorp als emmen
Volgens mij loopt de JD Sports hier ook als een tierelier want iedereen loopt op roshes, huarache's en thea's.
Verder niks mis mee ivm voorgaande jaren toen iedereen op Classic's en 90's liep. Maar nog nooit heat gezien
Ach joh, ik kan m'n normale kleren ook alleen s avonds en in het weekend dragen. Jij kunt tenminste nog casual gekleed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat mag! Werk voor Under Armour! Dus heel begrijpelijk dat Nike dragen taboe is.
Superleuk bedrijf, ben echt f*cking happy dat ik weg ben bij Nike, dit is veel leuker!
Wel jammer van m'n collectie die nu ligt te verstoffen onder mn bed
Das waar. Ik kan zelfs in full tokkie trainingspak komen en niemand kijkt ervan opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh, ik kan m'n normale kleren ook alleen s avonds en in het weekend dragen. Jij kunt tenminste nog casual gekleed.
Mag je alleen producten van UA dragen? Ik had altijd wat heatgear en coldgear voor lacrosse. Goed spul.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Das waar. Ik kan zelfs in full tokkie trainingspak komen en niemand kijkt ervan op
Ik zit regelmatig in m'n ondergoed te werken. (Nee, geen raamhoerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh, ik kan m'n normale kleren ook alleen s avonds en in het weekend dragen. Jij kunt tenminste nog casual gekleed.
So jealous.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in m'n ondergoed te werken. (Nee, geen raamhoer) Werk thuis voor mezelf. Zelfs als ik naar een vergadering met klanten ga loop ik er casual bij. Heb al jaren geen "gewone nette" schoenen meer aangehad
Het is alleen een stuk langzamer op het ijs dan Nikequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik kraak het niet af hoor, heb na 2 maanden al mezelf en m'n vriend helemaal aan kunnen kleden met gratis spullenEn het is veel betere kwaliteit dan Nike.
Het is alleen weinig fashionable, dat moet je toch toegeven
Bwhehe dat was in de VS echt een huge dramaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is alleen een stuk langzamer op het ijs dan Nike
Ik maakte een garpje!
Sta je in een winkel ofzo dan, dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat mag! Werk voor Under Armour! Dus heel begrijpelijk dat Nike dragen taboe is.
Superleuk bedrijf, ben echt f*cking happy dat ik weg ben bij Nike, dit is veel leuker!
Wel jammer van m'n collectie die nu ligt te verstoffen onder mn bed
Nee ik zit op kantoor maar Nike is de grootste concurrent, dan kom je niet op je Air Max naar werk schatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Sta je in een winkel ofzo dan, dat dat niet mag?
Sorry maar dat vind ik echt flauwekul. Als ze willen dat je iets níet draagt, geef dan maar gratis UA schoenen, anders moeten ze niet zeiken. Lijkt me ook juridisch niet echt hard te maken, in een dergelijke functie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee ik zit op kantoor maar Nike is de grootste concurrent, dan kom je niet op je Air Max naar werk schat
In mijn VMBO en Havo klassen dragen de meeste meidjes inderdaad roshes, Jordans of AF1's in het wit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:34 schreef Apostrof het volgende:
Groningen loopt blijkbaar weer achter, ik zie nu pas meisjes op Roshe's lopen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |