quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:01 schreef jackson het volgende:
40 euro lijkt me mooi. Dan kom ik hem vlot halen bij je.
Neuh, nog te laag.quote:
Dit heb ik ook gehad inderdaad. Echter bij Card Services een nieuwe gekregenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:59 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil wel een waarschuwing uitsturen aan eventuele kopers. Het 'kopje' (magneetje) vertoont na verloop van tijd scheurtjes, waardoor de kabel bloot komt te liggen. Is een bekend probleem. Dit idee dus:
[ afbeelding ]
Zoek eens op "Magsafe damaged cord" op google.
Je kunt wat dat aan gaat haast beter die dingen van Dealextreme kopen van een euro of 15.
De nieuwe aansluiting ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Zijn zelfs in Nederland al te krijgen voor 30 euro: http://www.bizzix.nl/products/magsafe-macbook-60watt Al twijfel ik of dit een originele is.
Nog beter is voorzichtig met je spullen omgaan, naar mijn mening. Ik zie mensen rukken en trekken en smijten met hun adapters, dan komt op een gegeven moment natuurlijk dat snoer bloot te leggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:59 schreef Helpmefok het volgende:
Je kunt wat dat aan gaat haast beter die dingen van Dealextreme kopen van een euro of 15.
Haha, wat denk je? Ga maar vragen, dan krijg je het antwoord dat het een "huismerk" is. Nou, ik heb ze open gehad, en er zit dus een heel groot verschil tussen een originele en een nepper.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:59 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn zelfs in Nederland al te krijgen voor 30 euro: http://www.bizzix.nl/products/magsafe-macbook-60watt Al twijfel ik of dit een originele is.
Is echt veel minder voor nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nog beter is voorzichtig met je spullen omgaan, naar mijn mening. Ik zie mensen rukken en trekken en smijten met hun adapters, dan komt op een gegeven moment natuurlijk dat snoer bloot te leggen.
Feit dat ze niet benoemen dat het imitatie is, maakt dat ik ga twijfelen of het een originele is. Kan haast niet voor dat geld.quote:Haha, wat denk je? Ga maar vragen, dan krijg je het antwoord dat het een "huismerk" is. Nou, ik heb ze open gehad, en er zit dus een heel groot verschil tussen een originele en een nepper.
Ja, daar heb je gelijk in. Consequent te strak oprollen en dan gaat het ook al fout. En soms gaat het gewoon zomaar fout. Het zijn nu allemaal T-vormige connectors, dus die L-vorm is er niet voor niks uit.quote:
Vergelijkbaar hiermee: Tiny, cheap, and dangerous: Inside a (fake) iPhone charger. Wat je ook ziet met die goedkope laders, is dat er spanning op het chassis van de laptop staat, of dat de trackpad niet meer werktquote:Feit dat ze niet benoemen dat het imitatie is, maakt dat ik ga twijfelen of het een originele is. Kan haast niet voor dat geld..
Die spanning heb ik ook meegmaakt ja. Telefoon in je hand houden en laptop aanraken was een schok krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |