SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwprijs: 80 euro. Vraagprijs: 60 euro. Ophalen omgeving Utrecht. Verzenden kan naar een DHLforYou kantoortje, kost 4 euro. Risico koper, maar er zit track & trace op.
[ Bericht 1% gewijzigd door Hallmark op 10-05-2014 17:56:35 ]Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
Onzin. Zie hier. Werkt dus alleen niet op de 15" MBPr (85W), maar wel op de 13" MBPr (60W) en eventueel op de MBA (45W). Zoals TS ook heeft aangegeven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:14 schreef Emi13 het volgende:
Volgens dit topic kun je die niet gebruiken met een Retina; de mijne gebruikt iig een 85w adapter. Anders had ik je een bod gedaan (ook als backup voor thuis).
Maak er 25 van, en ik heb er 1tje voor je met een vervangen snoertje (aan de MagSafe kant). Maar voor een volledig originele, nog in verpakking, verwacht ik een hogere prijs.quote:
Ach, 't is een starbod. Proberen kan altijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Maak er 25 van, en ik heb er 1tje voor je met een vervangen snoertje (aan de MagSafe kant). Maar voor een volledig originele, nog in verpakking, verwacht ik een hogere prijs.
Waar denk je zelf aan?quote:
50 euro is geen gekke prijs. Ik zal er eens over nadenken, mogelijk heb ik liever voor 30euro extra een nieuwe. Heb zelf een MBA.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:58 schreef Hallmark het volgende:
Voor minder dan 50 euro hou ik hem liever zelf. Hij is niet nieuw nieuw, maar het krimpfolie zit notabene nog om de adapter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |