abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139871974
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 08:54 schreef Dven het volgende:
Volgens mij is sinistra het trollaccount van matador waar hij nog meer kan schelden en zich nog meer als een arrogante klootzak kan gedragen dan op z'n echte account.
Al eens in de spiegel gekeken qua arrogantie??? :)

Trouwens in de UK zijn die eurovlaggen helemaal niet verplicht op je kentekenplaten, idem voor Denemarken. Het kan dus ook anders....
  maandag 12 mei 2014 @ 17:10:46 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139871990
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:10 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Al eens in de spiegel gekeken qua arrogantie??? :)
Post niet gelezen

gr gr
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140268792
Waarom heb eigenlijk Nederlandse vlagjes in je profiel??? Ik dacht dat jij eerder die blauwe vod verkoos....
pi_140268961
En dan zelf een nederlandse vlag als avatar hebben. :')
pi_140269418
Ik ben dan ook pro-Nederland dit in tegenstelling tot Dven....
  vrijdag 23 mei 2014 @ 06:51:38 #81
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140269666
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 02:39 schreef 729Sinistra het volgende:
Waarom heb eigenlijk Nederlandse vlagjes in je profiel??? Ik dacht dat jij eerder die blauwe vod verkoos....
Ah, dus omdat ik geloof in een Europa mag ik nog geen liefhebber van het onderdeel Nederland zijn ? :? Je blijft een raar ventje met een zeer vreemde gedachtegang.

Maar goed. Het is in ieder geval heel erg fijn dat Nederland heeft laten zien dat men wel graag onderdeel van een Europese Unie blijft. Fantastisch nieuws welke het land veel voorspoed gaat opleveren _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 23 mei 2014 @ 06:53:27 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140269671
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 04:48 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik ben dan ook pro-Nederland dit in tegenstelling tot Dven....
Laat je aannames maar voor je jochie.

Dat ik de hersenbeschadiging niet heb die er voor zorgt dat ik denk dat Nederland het probleemloos alleen redt omdat ze dat ergens in de 17e eeuw ook konden(met zeer dubieuze praktijken overigens) moet je mij niet verwijten. Kijk eerder eens een keertje naar jezelf. Daar valt veel meer aan te sleutelen :)
pi_140269674
Voorspoed? Ben jij nu echt zo dom? Nu krijgen ze een vrijbrief om de burger eens extra stevig uit te persen(vergeet niet dat Pechtold een deelnemer was van de Bilderberger-conferenties waar rijke psychopaten als Rockefeller en Kissinger de dienst uit maken...)
pi_140269679
Nee. Nederland is nog steeds lid van de EU dus je hebt doe sticker erop te laten. Als een vlag zoveel voor je betekent ben je echt een gekke patriot.
pi_140269899
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 06:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Voorspoed? Ben jij nu echt zo dom? Nu krijgen ze een vrijbrief om de burger eens extra stevig uit te persen(vergeet niet dat Pechtold een deelnemer was van de Bilderberger-conferenties waar rijke psychopaten als Rockefeller en Kissinger de dienst uit maken...)
Hij is zo'n hippie die denkt dat het gras groener is aan de overkant.
Zo'n type die in het buitenland woont omdat hij zich dan een bijzondere wereldreiziger voelt.
pi_140270004
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 06:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik ben er inmiddels al aan gewend geraakt, daarnaast heb ik niets tegen de EU. Een verdeeld Europa was vroeger handig, o.a. die competitie zorgde ervoor dat Europa uitgroeide tot het machtigste gebied op Aarde, tegenwoordig zorgt die verdeeldheid dat Europese landen an sich te klein zijn, om te concurreren met de grote landen zullen we nauw moeten samenwerken.
Het was ook continue oorlog met elkaar.
Corporate translator
pi_140270037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Het was ook continue oorlog met elkaar.
Dat is ook die competitie waar Frank over schrijft.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  vrijdag 23 mei 2014 @ 08:29:41 #88
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140270220
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 07:53 schreef Confetti het volgende:

[..]

Hij is zo'n hippie die denkt dat het gras groener is aan de overkant.
Zo'n type die in het buitenland woont omdat hij zich dan een bijzondere wereldreiziger voelt.
Ah de zolderautist die zich verzet tegen alles en iedereen die niet binnen zijn bekrompen denkwereldje valt en een leven vol haat en afkeer kent tegen eigenlijk de gehele wereld. Ontkennen hoeft ook niet, iedereen weet dat er diep in jou iets bijzonder mis zit. Anders kan iemand niet zo agressief en vervelend zijn maar vooral volcontinue zuigen om maar te zien of hij weer eens iets of iemand tegen zich in het harnas jagen kan.

Jij liever dan ik confetti maar ik hoop oprecht dat je ooit nog eens een keertje wat geluk zal vinden :)
pi_140270335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 04:10 schreef 729Sinistra het volgende:
Het is misschien als eens eerder vermeld maar het rondrijden met een aangebrand symbool als de vlag van de Europese Unie zou wat mij betreft niet langer verplicht moeten worden. Eurosceptische kiezers storen zich uitermate mateloos aan deze symbolen dat velen zelfs hun kentekenplaten overplakken met anti-EU stickers op straffen van boetes tot wel 130 euro. Landen als het VK en Denemarken hebben het EU-symbool optioneel gemaakt zodat men nog steeds kan kiezen tussen platen met en platen zonder EU-symbool. In Nederland kunnen enkel taxi,s, handelaars en eigenaars van Amerikaanse auto,s nog vrijgesteld worden van het dragen van dit symbool.

Stelling 1: Zou het niet beter zijn de EU-vlag optioneel te maken.

Stelling 2: Stoor jij je ook aan deze verkapte pro-Europese symboliek???

Zinloos gezanik een topic als dit. En juist zo'n topic illustreert hoe goed we het hebben; als je niets anders te klagen hebt. En daarnaast, sodemieter dan op naar 't één of andere ander kutland op deze aardkloot. Maar ik garandeer je dat het nergens beter is dan binnen de Europese Unie.

Muziek:

*Ode an die Freude*
Waar hebben we het over? Hij bestaat toch niet!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 08:50:24 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140270497
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 06:56 schreef GhpH het volgende:
Nee. Nederland is nog steeds lid van de EU dus je hebt doe sticker erop te laten. Als een vlag zoveel voor je betekent ben je echt een gekke patriot.
Nou, eerlijk gezegd begin ik het behoorlijk vervelend te vinden dat je de Nederlandse vlag bijna niet meer kunt gebruiken zonder voor Wilders-fan te worden aangezien.

Trots zijn op Nederland is er al bijna niet meer bij omdat de ene aso de vlag gekaapt heeft en de andere aso de term "trots op" gekaapt heeft, en dat terwijl we nog voldoende hebben om trots op te zijn en voor willen vlaggen, maar het kan bijna niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:14:57 #91
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_140270843
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 06:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Vergeet niet dat prinses Beatrix een deelnemer was van die conferentie. En waarom haal je de Bilderberg groep erbij als je niet weet wat er in die groep gaande is? Volgens mij maak jij teveel aannames, daar moet je mee oppassen. ;)
pi_140270940
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:03 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer, achterlijke uitkeringstrekkers die een soevereine staat uitroepen ofzo (in ieder geval willen ze zich niet aan de Nederlandse wet houden) :') losers...
mooi publiek is dat
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:27:23 #93
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140271058
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd begin ik het behoorlijk vervelend te vinden dat je de Nederlandse vlag bijna niet meer kunt gebruiken zonder voor Wilders-fan te worden aangezien.

Trots zijn op Nederland is er al bijna niet meer bij omdat de ene aso de vlag gekaapt heeft en de andere aso de term "trots op" gekaapt heeft, en dat terwijl we nog voldoende hebben om trots op te zijn en voor willen vlaggen, maar het kan bijna niet meer.
Dat is al sinds de Londsdalejeugd joh :D
pi_140279274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:38 schreef Vlad_Benet het volgende:

[..]

Zinloos gezanik een topic als dit. En juist zo'n topic illustreert hoe goed we het hebben; als je niets anders te klagen hebt. En daarnaast, sodemieter dan op naar 't één of andere ander kutland op deze aardkloot. Maar ik garandeer je dat het nergens beter is dan binnen de Europese Unie.

Muziek:
[ link | afbeelding ]
*Ode an die Freude*
Beter?? _O- Ik kan je zo al 5 landen opnoemen die beter zijn. Te beginnen met Noorwegen, volgend met Singapore, Monaco, Brunei om te eindigen met Australie en Zwitserland. Als ik kon was ik meteen weg maar (helaas) laat op dit moment men financiële situatie dat niet toe.

Oh, ja Ga de Grieken maar eens even vertellen hoe ''leuk'' het is in die ''EU''???

Prutser.... :r
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:46:48 #95
37957 Intinn
Telefoonpiraat.
pi_140279649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 04:10 schreef 729Sinistra het volgende:
Het is misschien als eens eerder vermeld maar het rondrijden met een aangebrand symbool als de vlag van de Europese Unie zou wat mij betreft niet langer verplicht moeten worden. Eurosceptische kiezers storen zich uitermate mateloos aan deze symbolen dat velen zelfs hun kentekenplaten overplakken met anti-EU stickers op straffen van boetes tot wel 130 euro. Landen als het VK en Denemarken hebben het EU-symbool optioneel gemaakt zodat men nog steeds kan kiezen tussen platen met en platen zonder EU-symbool. In Nederland kunnen enkel taxi,s, handelaars en eigenaars van Amerikaanse auto,s nog vrijgesteld worden van het dragen van dit symbool.

Stelling 1: Zou het niet beter zijn de EU-vlag optioneel te maken.

Stelling 2: Stoor jij je ook aan deze verkapte pro-Europese symboliek???

Je kunt je maar ergens druk over maken. Onterechte klacht. :X
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 14:47:39 #96
45833 crew  Fogel
pi_140279673
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Beter?? _O- Ik kan je zo al 5 landen opnoemen die beter zijn. Te beginnen met Noorwegen, volgend met Singapore, Monaco, Brunei om te eindigen met Australie en Zwitserland. Als ik kon was ik meteen weg maar (helaas) laat op dit moment men financiële situatie dat niet toe.

Oh, ja Ga de Grieken maar eens even vertellen hoe ''leuk'' het is in die ''EU''???

En sinds wanneer zijn die landen deel van de EU?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:51:49 #97
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_140279799
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:35 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Daar heb je meteen het probleem te pakken toch? Nauw samenwerken heeft niet voor iedereen dezelfde definitie.

Daarnaast heb je nogal wat extra cultuurverschillen t.o.v. traditioneel grote landen zoals de VS, China En Rusland natuurlijk wat het ook lastiger maakt om de boel bij elkaar te houden.
Alsof er binnen die landen geen enorme cultuurverschillen zijn
pi_140280457
quote:

[..]

Nou dan zit je toch lekker in de top 10. Ik kan jou 180 landen opnoemen waar het allemaal niet zo goed is. En in zeker 50 ervan wordt je bruut in je kont geneukt door een gevangenisbewaarder met een houten stok om het verkondigen van je o zo gewaardeerde eigen mening.

Azijnpisser
:|W

[ Bericht 6% gewijzigd door Vlad_Benet op 23-05-2014 15:30:37 ]
Waar hebben we het over? Hij bestaat toch niet!
pi_140290719
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat ik vooral grappig vind is dat wij nu veel Europeser zijn geworden, maar écht veel dramatischer is het niet geworden. Het is een fabel dat je niet Europa kan steunen en je tegelijkertijd ook Nederlander voelen.
pi_140290784
quote:

[..]

Oh ja, noem even 5 rijke, kleine landen op die om een specififeke reden geen baat hebben bij de EU en je argument is klaar. Australië is trouwens ook klein. Nog minder inwoners dan Nederland als ik het goed heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')