Al eens in de spiegel gekeken qua arrogantie???quote:Op zondag 11 mei 2014 08:54 schreef Dven het volgende:
Volgens mij is sinistra het trollaccount van matador waar hij nog meer kan schelden en zich nog meer als een arrogante klootzak kan gedragen dan op z'n echte account.
Post niet gelezenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:10 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Al eens in de spiegel gekeken qua arrogantie???
Ah, dus omdat ik geloof in een Europa mag ik nog geen liefhebber van het onderdeel Nederland zijn ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:39 schreef 729Sinistra het volgende:
Waarom heb eigenlijk Nederlandse vlagjes in je profiel??? Ik dacht dat jij eerder die blauwe vod verkoos....
Laat je aannames maar voor je jochie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:48 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik ben dan ook pro-Nederland dit in tegenstelling tot Dven....
Hij is zo'n hippie die denkt dat het gras groener is aan de overkant.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Voorspoed? Ben jij nu echt zo dom? Nu krijgen ze een vrijbrief om de burger eens extra stevig uit te persen(vergeet niet dat Pechtold een deelnemer was van de Bilderberger-conferenties waar rijke psychopaten als Rockefeller en Kissinger de dienst uit maken...)
Het was ook continue oorlog met elkaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al aan gewend geraakt, daarnaast heb ik niets tegen de EU. Een verdeeld Europa was vroeger handig, o.a. die competitie zorgde ervoor dat Europa uitgroeide tot het machtigste gebied op Aarde, tegenwoordig zorgt die verdeeldheid dat Europese landen an sich te klein zijn, om te concurreren met de grote landen zullen we nauw moeten samenwerken.
Ah de zolderautist die zich verzet tegen alles en iedereen die niet binnen zijn bekrompen denkwereldje valt en een leven vol haat en afkeer kent tegen eigenlijk de gehele wereld. Ontkennen hoeft ook niet, iedereen weet dat er diep in jou iets bijzonder mis zit. Anders kan iemand niet zo agressief en vervelend zijn maar vooral volcontinue zuigen om maar te zien of hij weer eens iets of iemand tegen zich in het harnas jagen kan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij is zo'n hippie die denkt dat het gras groener is aan de overkant.
Zo'n type die in het buitenland woont omdat hij zich dan een bijzondere wereldreiziger voelt.
Zinloos gezanik een topic als dit. En juist zo'n topic illustreert hoe goed we het hebben; als je niets anders te klagen hebt. En daarnaast, sodemieter dan op naar 't één of andere ander kutland op deze aardkloot. Maar ik garandeer je dat het nergens beter is dan binnen de Europese Unie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:10 schreef 729Sinistra het volgende:
Het is misschien als eens eerder vermeld maar het rondrijden met een aangebrand symbool als de vlag van de Europese Unie zou wat mij betreft niet langer verplicht moeten worden. Eurosceptische kiezers storen zich uitermate mateloos aan deze symbolen dat velen zelfs hun kentekenplaten overplakken met anti-EU stickers op straffen van boetes tot wel 130 euro. Landen als het VK en Denemarken hebben het EU-symbool optioneel gemaakt zodat men nog steeds kan kiezen tussen platen met en platen zonder EU-symbool. In Nederland kunnen enkel taxi,s, handelaars en eigenaars van Amerikaanse auto,s nog vrijgesteld worden van het dragen van dit symbool.
Stelling 1: Zou het niet beter zijn de EU-vlag optioneel te maken.
Stelling 2: Stoor jij je ook aan deze verkapte pro-Europese symboliek???
Nou, eerlijk gezegd begin ik het behoorlijk vervelend te vinden dat je de Nederlandse vlag bijna niet meer kunt gebruiken zonder voor Wilders-fan te worden aangezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:56 schreef GhpH het volgende:
Nee. Nederland is nog steeds lid van de EU dus je hebt doe sticker erop te laten. Als een vlag zoveel voor je betekent ben je echt een gekke patriot.
Vergeet niet dat prinses Beatrix een deelnemer was van die conferentie. En waarom haal je de Bilderberg groep erbij als je niet weet wat er in die groep gaande is? Volgens mij maak jij teveel aannames, daar moet je mee oppassen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:54 schreef 729Sinistra het volgende:
Voorspoed? Ben jij nu echt zo dom? Nu krijgen ze een vrijbrief om de burger eens extra stevig uit te persen(vergeet niet dat Pechtold een deelnemer was van de Bilderberger-conferenties waar rijke psychopaten als Rockefeller en Kissinger de dienst uit maken...)
mooi publiek is datquote:Op zondag 11 mei 2014 10:03 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer, achterlijke uitkeringstrekkers die een soevereine staat uitroepen ofzo (in ieder geval willen ze zich niet aan de Nederlandse wet houden)losers...
Dat is al sinds de Londsdalejeugd johquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd begin ik het behoorlijk vervelend te vinden dat je de Nederlandse vlag bijna niet meer kunt gebruiken zonder voor Wilders-fan te worden aangezien.
Trots zijn op Nederland is er al bijna niet meer bij omdat de ene aso de vlag gekaapt heeft en de andere aso de term "trots op" gekaapt heeft, en dat terwijl we nog voldoende hebben om trots op te zijn en voor willen vlaggen, maar het kan bijna niet meer.
Beter??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:38 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Zinloos gezanik een topic als dit. En juist zo'n topic illustreert hoe goed we het hebben; als je niets anders te klagen hebt. En daarnaast, sodemieter dan op naar 't één of andere ander kutland op deze aardkloot. Maar ik garandeer je dat het nergens beter is dan binnen de Europese Unie.
Muziek:
[ link | afbeelding ]
*Ode an die Freude*
Je kunt je maar ergens druk over maken. Onterechte klacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:10 schreef 729Sinistra het volgende:
Het is misschien als eens eerder vermeld maar het rondrijden met een aangebrand symbool als de vlag van de Europese Unie zou wat mij betreft niet langer verplicht moeten worden. Eurosceptische kiezers storen zich uitermate mateloos aan deze symbolen dat velen zelfs hun kentekenplaten overplakken met anti-EU stickers op straffen van boetes tot wel 130 euro. Landen als het VK en Denemarken hebben het EU-symbool optioneel gemaakt zodat men nog steeds kan kiezen tussen platen met en platen zonder EU-symbool. In Nederland kunnen enkel taxi,s, handelaars en eigenaars van Amerikaanse auto,s nog vrijgesteld worden van het dragen van dit symbool.
Stelling 1: Zou het niet beter zijn de EU-vlag optioneel te maken.
Stelling 2: Stoor jij je ook aan deze verkapte pro-Europese symboliek???
En sinds wanneer zijn die landen deel van de EU?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Beter??Ik kan je zo al 5 landen opnoemen die beter zijn. Te beginnen met Noorwegen, volgend met Singapore, Monaco, Brunei om te eindigen met Australie en Zwitserland. Als ik kon was ik meteen weg maar (helaas) laat op dit moment men financiële situatie dat niet toe.
Oh, ja Ga de Grieken maar eens even vertellen hoe ''leuk'' het is in die ''EU''???
Prutser....
Alsof er binnen die landen geen enorme cultuurverschillen zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:35 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daar heb je meteen het probleem te pakken toch? Nauw samenwerken heeft niet voor iedereen dezelfde definitie.
Daarnaast heb je nogal wat extra cultuurverschillen t.o.v. traditioneel grote landen zoals de VS, China En Rusland natuurlijk wat het ook lastiger maakt om de boel bij elkaar te houden.
Nou dan zit je toch lekker in de top 10. Ik kan jou 180 landen opnoemen waar het allemaal niet zo goed is. En in zeker 50 ervan wordt je bruut in je kont geneukt door een gevangenisbewaarder met een houten stok om het verkondigen van je o zo gewaardeerde eigen mening.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Beter??Ik kan je zo al 5 landen opnoemen die beter zijn. Te beginnen met Noorwegen, volgend met Singapore, Monaco, Brunei om te eindigen met Australie en Zwitserland. Als ik kon was ik meteen weg maar (helaas) laat op dit moment men financiële situatie dat niet toe.
Oh, ja Ga de Grieken maar eens even vertellen hoe ''leuk'' het is in die ''EU''???
Prutser....
Wat ik vooral grappig vind is dat wij nu veel Europeser zijn geworden, maar écht veel dramatischer is het niet geworden. Het is een fabel dat je niet Europa kan steunen en je tegelijkertijd ook Nederlander voelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd begin ik het behoorlijk vervelend te vinden dat je de Nederlandse vlag bijna niet meer kunt gebruiken zonder voor Wilders-fan te worden aangezien.
Trots zijn op Nederland is er al bijna niet meer bij omdat de ene aso de vlag gekaapt heeft en de andere aso de term "trots op" gekaapt heeft, en dat terwijl we nog voldoende hebben om trots op te zijn en voor willen vlaggen, maar het kan bijna niet meer.
Oh ja, noem even 5 rijke, kleine landen op die om een specififeke reden geen baat hebben bij de EU en je argument is klaar. Australië is trouwens ook klein. Nog minder inwoners dan Nederland als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:34 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Prutser....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |