Voor Nederland ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Één ding is zeker; het is nog nooit zo spannend geweest
Zou wel een typische winnaar zijn. Net als Zweden, Armenië. Pulppop van de bovenste plank.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:08 schreef marcodej het volgende:
Liever na Denemarken dan ervoor.
Overigens is het refrein van Denemarken catchy, maar de coupletten zijn niet doorheen te komen. Het is puur die shoebidoe-gimmick die het doet voor deze Bruno Marswannabe.
Er zijn geruchten ja, maar bewezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:58 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Oke, Witrusland heeft niet conchita laten zien, wordt je dan niet gediskwalificeerd?
Ik denk dat wij en veel mensen Ilse onderschatten. Ze komt vaak jolig en grappig over, maar ze is echt wel pienter en kent de klappen van de zweep wat muziekbusiness betreft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:28 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop wel dat Ilse en Waylon vandaag en morgen hun rust pakken en niet veel met de pers gaan praten. Gewoon je eigen afschermen van de buitenwereld zou nu het beste zijn
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 05:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Je zou toch bijna haast denken dat Chantal Janzen haar kennis van de Franse taal mag beginnen op te poetsen![]()
Ik denk juist dat dit wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:34 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Maar toch denk ik dat de mensen thuis de Deense Bruno Mars muziek leuker gaan vinden. Waarna ze in de auto naar CATS luisteren. Maar stemmen doen ze eerder voor de Bruno wannabe. Zijn sjoebiedowapudiepaaaa is gewoon rete aanstekelijk en blijft nog tijden in je kop zitten.
Manmanmanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:39 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ze gaan al bezig met de voorbereidingen van een huldiging en rondvaart als we morgen nog steeds hoog staan bij de bookies.
Ik wou het net zeggen! Héérlijk foute muziek. Alleen jammer dat het wéér in het Frans is allemaal. Ze moeten de trots eens overboord gooien en weer op Engels overgaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begin wel steeds meer gecharmeerd te worden door de Franse inzending.
Dit nummer is juist lekker in het Frans.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen! Héérlijk foute muziek. Alleen jammer dat het wéér in het Frans is allemaal. Ze moeten de trots eens overboord gooien en weer op Engels overgaan.
Dan zouden idd meer landen dat moeten gaan doen. Als eentje in eigen taal zingt en de rest Engels, tsja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit nummer is juist lekker in het Frans.![]()
Daarbij vind ik dat juist wat meer landen wat van hun eigen taal moeten laten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |