abonnement Unibet Coolblue
pi_139729433
Volgens mij is iedereen na Nederland het Deense nummer juist weer vergeten.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 02:19:10 #27
163650 Greys
pi_139729445
Ik ben geen Deen en toen ik dat nummer voor het eerst hoorde ging ik uit mijn plaat bij dat einde met dat vuurwerk als ze op een lijn dansen.
Geloof me, dat wordt knallen, met thuispubliek...

Nee, dit is géén gunstige voorganger.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139729453
Op de avond zelf ben ik er niet zo bang voor.. in de compilatie ben ik banger voor het effect ervan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 02:20:29 #29
163650 Greys
pi_139729461
Ook bij het thuispubliek gaan we daarna suffig overkomen.
Arghhh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 02:21:35 #30
163650 Greys
pi_139729476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:19 schreef Maartel het volgende:
Op de avond zelf ben ik er niet zo bang voor.. in de compilatie ben ik banger voor het effect ervan.
Dat ook nog eens ja...

Nee ik wilde dat ik enthousiast kon doen nu, maar helaas :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:23:34 #31
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139729494
Ik dacht van tevoren dat er geen groter contrast en betere positie denkbaar is dan Nederland na Denemarken te plaatsen. Tot ik me bedacht dat Denemarken natuurlijk het grootste applaus van de avond ging krijgen.
Maar hoe leuk en opzwepend het Deense lied ook is, het is ook een van de meest typische songfestivalnummers van de hele avond terwijl Nederland een van de meest a-typische liedjes heeft. En vergeet niet dat er ook nog juries zijn en niet alleen televoters. En ik denk dat die NL toch over het algemeen wel hoger inschatten dan het Deense nummer.
pi_139729514
Het wordt hoe dan ook heel spannend.
Denemarken zou normaal gesproken ws mijn stem hebben gekregen... (nouja, tot die vlag met zijn kop erop naar beneden kwam)
pi_139729570
Bij die rehearsel van Denemarken zie ik niet hoe ze dat mooi in beeld gaan brengen. Het liedje mag catchy zijn, die performance en achtergrond enzo is 13 in een dozijn. Alleen die vlag is origineel, maar tegelijk ook erg fout. Vreemd dat ze als gastland die schermen niet beter benutten. Sowieso vind ik dat NL de mooiste art direction heeft van alle landen. Daarnaast blijft het het enige nummer wat intiem in beeld wordt gebracht. Maakt in mijn opzicht dan ook weinig uit waarna het nummer komt, dat contrast is er altijd.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:34:03 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139729595
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:30 schreef BankAardappel het volgende:
Bij die rehearsel van Denemarken zie ik niet hoe ze dat mooi in beeld gaan brengen. Het liedje mag catchy zijn, die performance en achtergrond enzo is 13 in een dozijn. Alleen die vlag is origineel, maar tegelijk ook erg fout. Vreemd dat ze als gastland die schermen niet beter benutten. Sowieso vind ik dat NL de mooiste art direction heeft van alle landen. Daarnaast blijft het het enige nummer wat intiem in beeld wordt gebracht. Maakt in mijn opzicht dan ook weinig uit waarna het nummer komt, dat contrast is er altijd.
Nederland is inderdaad het enige rustige nummer wat echt intiem overkomt. Bij de andere nummers staan de artiesten toch wel wat verdwaald op het podium, doordat er veel totaalshots zijn, wat op dat enorme podium niet erg handig is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2014 @ 02:34:56 #35
163650 Greys
pi_139729608
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:23 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ik dacht van tevoren dat er geen groter contrast en betere positie denkbaar is dan Nederland na Denemarken te plaatsen. Tot ik me bedacht dat Denemarken natuurlijk het grootste applaus van de avond ging krijgen.
Maar hoe leuk en opzwepend het Deense lied ook is, het is ook een van de meest typische songfestivalnummers van de hele avond terwijl Nederland een van de meest a-typische liedjes heeft. En vergeet niet dat er ook nog juries zijn en niet alleen televoters. En ik denk dat die NL toch over het algemeen wel hoger inschatten dan het Deense nummer.
True. Maar toch denk ik dat de mensen thuis de Deense Bruno Mars muziek leuker gaan vinden. Waarna ze in de auto naar CATS luisteren. Maar stemmen doen ze eerder voor de Bruno wannabe. Zijn sjoebiedowapudiepaaaa is gewoon rete aanstekelijk en blijft nog tijden in je kop zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:35:48 #36
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_139729614
Het is dat het maar een weekje is, maar als dit een maand zou duren had ik echt een burnout :Y Die spanning maakt me gek. Kan die finale niet verplaatst worden naar morgen? :D
pi_139729630
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:34 schreef Greys het volgende:

[..]

True. Maar toch denk ik dat de mensen thuis de Deense Bruno Mars muziek leuker gaan vinden. Waarna ze in de auto naar CATS luisteren. Maar stemmen doen ze eerder voor de Bruno wannabe. Zijn sjoebiedowapudiepaaaa is gewoon rete aanstekelijk en blijft nog tijden in je kop zitten.
De grap is dat juist de andere landen weer bang zijn omdat juist NL zo'n goede positie heeft. Als je het omdraait lijkt het ineens weer héél anders
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:42:29 #38
15600 BB-King
Long live the King!
pi_139729657
Komt goed.

Ilse O+ en Waylon 8-) gaan gewoon relax hun liedje zingen.
Het "wonder van Kopenhagen" zal ons nog lang gaan heugen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_139729663
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:25 schreef Maartel het volgende:
Het wordt hoe dan ook heel spannend.
Denemarken zou normaal gesproken ws mijn stem hebben gekregen... (nouja, tot die vlag met zijn kop erop naar beneden kwam)
We gaan The Common Linnets toch niet in de wielen rijden hier? Stem niet of op een land dat geen kans maakt. Worden ze in Hilversum ook lekker gek. Vertel dit door aan vrienden en familie. Het kon nog wel eens gaan om minder dan 12 punten tussen nummer 1 en 2
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_139729664
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:34 schreef Greys het volgende:

[..]

True. Maar toch denk ik dat de mensen thuis de Deense Bruno Mars muziek leuker gaan vinden. Waarna ze in de auto naar CATS luisteren. Maar stemmen doen ze eerder voor de Bruno wannabe. Zijn sjoebiedowapudiepaaaa is gewoon rete aanstekelijk en blijft nog tijden in je kop zitten.
Het is maar hoe je het bekijkt. Misschien is het juist wel goed om gelijk erna te zijn zodat dat nummer niet in hun kop blijft zitten. 1 ding is zeker, het CATS optreden maakt genoeg indruk op tv om de rest even te doen vergeten. Zoniet, dan de blik van Waylon misschien. :P
pi_139729666
Overigens, op Betfair staat NL nog steeds tweede, het is toch heel geruststellend dat er in de hele tweede finale geen enkel land is geweest dat invloed op deze positie heeft gehad (vooralsnog)
pi_139729673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:43 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

We gaan The Common Linnets toch niet in de wielen rijden hier? Stem niet of op een land dat geen kans maakt. Worden ze in Hilversum ook lekker gek. Vertel dit door aan vrienden en familie. Het kon nog wel eens gaan om minder dan 12 punten tussen nummer 1 en 2
Ik zei 'normaal gesproken', he? ;)
Ik had bij de eerste semi al dat ik niet heb durven stemmen omdat ik veel te bang was medeverantwoordelijk te zijn aan onze eigen ondergang :p
pi_139729764
That's my girl/boy :D
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_139729814
Maar liefst 12 landen hebben in de iTunes charts CATS als hoogste songfestivalnummer staan.
Het betreft:
Denemarken, Zweden, Estland, letland, Portugal, Oostenrijk, VK, Litouwen, België, Ierland, Spanje en Slovenie, stel dat deze hoogste posities omgezet worden in 12 punten....dan heb je sowieso al een dozijn aan punten binnen en wordt het voor de andere landen schier onmogelijk dit nog in te halen.
Theorietje, en het gaat wellicht nergens over, maar het geeft wel de smaak per land weer, en daarin worden we in 12 landen als beste gezien!
pi_139729938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 03:31 schreef Pluto1975 het volgende:
Maar liefst 12 landen hebben in de iTunes charts CATS als hoogste songfestivalnummer staan.
Het betreft:
Denemarken, Zweden, Estland, letland, Portugal, Oostenrijk, VK, Litouwen, België, Ierland, Spanje en Slovenie, stel dat deze hoogste posities omgezet worden in 12 punten....dan heb je sowieso al een dozijn aan punten binnen en wordt het voor de andere landen schier onmogelijk dit nog in te halen.
Theorietje, en het gaat wellicht nergens over, maar het geeft wel de smaak per land weer, en daarin worden we in 12 landen als beste gezien!
Je zou toch bijna haast denken dat Chantal Janzen haar kennis van de Franse taal mag beginnen op te poetsen :D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_139729967
Bij de bookies komt Nederland ineens wel erg in de nek van de Zweden hijgen, erop en erover zou ik zo zeggen :D *O* w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_139729984
Vlak na Zwitserland, Malta en Denemarken... Ik weet niet of dat gunstig is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 06:22:58 #48
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139729996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 03:31 schreef Pluto1975 het volgende:
Maar liefst 12 landen hebben in de iTunes charts CATS als hoogste songfestivalnummer staan.
Het betreft:
Denemarken, Zweden, Estland, letland, Portugal, Oostenrijk, VK, Litouwen, België, Ierland, Spanje en Slovenie, stel dat deze hoogste posities omgezet worden in 12 punten....dan heb je sowieso al een dozijn aan punten binnen en wordt het voor de andere landen schier onmogelijk dit nog in te halen.
Theorietje, en het gaat wellicht nergens over, maar het geeft wel de smaak per land weer, en daarin worden we in 12 landen als beste gezien!
Ik hoop echt dat nederland meer dan een dozijn aan punten krijgt. :s)
pi_139730056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 03:31 schreef Pluto1975 het volgende:
Maar liefst 12 landen hebben in de iTunes charts CATS als hoogste songfestivalnummer staan.
Het betreft:
Denemarken, Zweden, Estland, letland, Portugal, Oostenrijk, VK, Litouwen, België, Ierland, Spanje en Slovenie, stel dat deze hoogste posities omgezet worden in 12 punten....dan heb je sowieso al een dozijn aan punten binnen en wordt het voor de andere landen schier onmogelijk dit nog in te halen.
Theorietje, en het gaat wellicht nergens over, maar het geeft wel de smaak per land weer, en daarin worden we in 12 landen als beste gezien!
een gros aan punten zou idd mooi zijn ;)
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 06:55:23 #50
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_139730081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 05:58 schreef TLC het volgende:
Bij de bookies komt Nederland ineens wel erg in de nek van de Zweden hijgen, erop en erover zou ik zo zeggen :D *O* w/
Duidelijk tweede nu idd. Oostenrijk is wel flink gestegen naar gedeeld derde.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')