Mee eens, al denk ik dat de kans voor Nederland om te winnen wel heel klein is, doordat ik niet verwacht dat de Sovjetlanden hier voor gaan stemmen. Iets van de 3-6e positie zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Met een top 6 zal ik tevreden zijn, de rest zou een (lichte) teleurstelling zijn.
Klopt, maar of we nu meedoen voor de winst of niet, het is het leukste als de puntentelling een beetje spannend blijft. Afgelopen jaren, met Rybak en Loreen bovenaan, was het eigenlijk al voor de wedstrijd duidelijk wie er met de winst naar huis ging.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het keek stiekem toch iets relaxter als je wist dat we geen kans maaktenVorig jaar heb ik geen moment het idee gehad dat Anouk kon winnen... nu ben ik gebrainwashed
o ja, immigrantenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik denk meer aan een Top 3 van Armenië, Zweden en Denemarken voor onze punten.
Dat kan nogal eens meevallen! Gisteren contact gehad met vrienden uit st. Petersburg, daar zijn ze laaiend over het liedje van Nederland.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, al denk ik dat de kans voor Nederland om te winnen wel heel klein is, doordat ik niet verwacht dat de Sovjetlanden hier voor gaan stemmen. Iets van de 3-6e positie zou mooi zijn.
Alles is bedacht door een regisseur hè. Ik vind die solo wel iets hebben, alleen vind ik dat Waylon net iets te vroeg begint met zijn dingetje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Lila86 het volgende:
Pff vooraf dacht ik , als we maar niet na denemarken komen. En warempel.. Ik vind het echt geen goede positie hoor, wat Greys zegt; die hele zaal is opgezweept en dan ineens moeten ze stil zijn. Nee. Ik baal flink.
Ik heb het optreden nu zo vaak bekeken, kan er niet mee ophouden. Vooral die goodbye-blik van Waylon en zijn lach op het eind, die je ook hoort in zijn stem, zo mooi. Maar wat ik hier nog niet gelezen heb en wat me steeds meer begint te ergeren is dat die ene man met z'n gitaar zo prominent in beeld komt tijdens de gitaarsolo. Waylon staat daar ook lekker uit zijn dak te gaan namelijk (je hoort het publiek ook juichen), dat wil ik liever zien. Bovendien vind ik die kerel een beetje irritant stoer doen, met alle respect. Maar het haalt echt de sfeer uit het optreden een beetje weg vind ik.
Was dinsdag toch ook met Portugal? Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Maar misschien ben ik ook wel hopeloos positiefquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Lila86 het volgende:
Pff vooraf dacht ik , als we maar niet na denemarken komen. En warempel.. Ik vind het echt geen goede positie hoor, wat Greys zegt; die hele zaal is opgezweept en dan ineens moeten ze stil zijn. Nee. Ik baal flink.
Was dat met die brug? Ik kan me het even niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef aarontje112 het volgende:
Heujh ook dit jaar weer een vlaggenceremonie, vond ik echt leuk vorig jaar
Denemarken zit wel een paar tandjes slimmer in elkaar qua act dan Portugal ben ik bang...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dinsdag toch ook met Portugal? Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Maar misschien ben ik ook wel hopeloos positief
Ja dat alle landen opkwam, beetje olympisch vond ik hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Shuup het volgende:
[..]
Was dat met die brug? Ik kan me het even niet meer herinneren.
Ik maak me er ook geen zorgen over hoor. Winnen zullen wequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dinsdag toch ook met Portugal? Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Maar misschien ben ik ook wel hopeloos positief
Oh ja! Ik vond dat ook wel leuk haha, alleen het duurt (gelukkig) een stuk korter dan bij de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja dat alle landen opkwam, beetje olympisch vond ik het
Was dat bij de uitzending? Heb ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Interessante theorie las ik net... het gerucht gaat dat ze NL als eerste hebben laten zien gisteren bij de start van de 2e halve finale met een fragment op de rode loper om daarmee te hinten dat ze die eerste halve finale hebben gewonnen
En morgen komt de volgorde van de stemmende landen nog. Het is net Wie Is De Mol zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Interessante theorie las ik net... het gerucht gaat dat ze NL als eerste hebben laten zien gisteren bij de start van de 2e halve finale met een fragment op de rode loper om daarmee te hinten dat ze die eerste halve finale hebben gewonnen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Was dat bij de uitzending? Heb ik niet eens gezien
Jaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En morgen komt de volgorde van de stemmende landen nog. Het is net Wie Is De Mol zo
Ik had op het kanaal op YouTube gister ook een filmpje gezien waarbij Nederland en Zweden erg goed in beeld gebracht werden en de anderen wat minder, daardoor dacht ik ook aan een kleine hint..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |