abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139735395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Met een top 6 zal ik tevreden zijn, de rest zou een (lichte) teleurstelling zijn.
Mee eens, al denk ik dat de kans voor Nederland om te winnen wel heel klein is, doordat ik niet verwacht dat de Sovjetlanden hier voor gaan stemmen. Iets van de 3-6e positie zou mooi zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:03:58 #227
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_139735399
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het keek stiekem toch iets relaxter als je wist dat we geen kans maakten ;) Vorig jaar heb ik geen moment het idee gehad dat Anouk kon winnen... nu ben ik gebrainwashed :D
Klopt, maar of we nu meedoen voor de winst of niet, het is het leukste als de puntentelling een beetje spannend blijft. Afgelopen jaren, met Rybak en Loreen bovenaan, was het eigenlijk al voor de wedstrijd duidelijk wie er met de winst naar huis ging.
Terecht hoor, waren erg goede inzendingen, maar een beetje meer nek-aan-nek mag wel. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_139735405
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, ik denk meer aan een Top 3 van Armenië, Zweden en Denemarken voor onze punten.
o ja, immigranten
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:10:06 #229
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139735572
Duitsers gaan ook punten krijgen van ons, en wij ook een keertje van de Duitsers. Vriendendienst.

Dan Zondag alle fietsen terug. :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139735974
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Mee eens, al denk ik dat de kans voor Nederland om te winnen wel heel klein is, doordat ik niet verwacht dat de Sovjetlanden hier voor gaan stemmen. Iets van de 3-6e positie zou mooi zijn.
Dat kan nogal eens meevallen! Gisteren contact gehad met vrienden uit st. Petersburg, daar zijn ze laaiend over het liedje van Nederland.
Een nieuwe trend verdiend een eerste plaats!
Dus.....
1. NEDERLAND 174 points......
pi_139735981
Ik moet er toch stiekem wel een beetje om lachen hoor. Een week geleden gaf niemand NL een kans. Het wordt kantjeboord, en was er een enorme onzekerheid of we überhaupt de finale wel zouden redden. Nu maken we ons druk niet of we de top 5 halen maar welke plaats en of we wellicht niet winnen. Idioot hoe zoiets kan lopen he
pi_139736040
Pff vooraf dacht ik , als we maar niet na denemarken komen. En warempel.. Ik vind het echt geen goede positie hoor, wat Greys zegt; die hele zaal is opgezweept en dan ineens moeten ze stil zijn. Nee. Ik baal flink.

Ik heb het optreden nu zo vaak bekeken, kan er niet mee ophouden. Vooral die goodbye-blik van Waylon en zijn lach op het eind, die je ook hoort in zijn stem, zo mooi. Maar wat ik hier nog niet gelezen heb en wat me steeds meer begint te ergeren is dat die ene man met z'n gitaar zo prominent in beeld komt tijdens de gitaarsolo. Waylon staat daar ook lekker uit zijn dak te gaan namelijk (je hoort het publiek ook juichen), dat wil ik liever zien. Bovendien vind ik die kerel een beetje irritant stoer doen, met alle respect. Maar het haalt echt de sfeer uit het optreden een beetje weg vind ik.
pi_139736081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Lila86 het volgende:
Pff vooraf dacht ik , als we maar niet na denemarken komen. En warempel.. Ik vind het echt geen goede positie hoor, wat Greys zegt; die hele zaal is opgezweept en dan ineens moeten ze stil zijn. Nee. Ik baal flink.

Ik heb het optreden nu zo vaak bekeken, kan er niet mee ophouden. Vooral die goodbye-blik van Waylon en zijn lach op het eind, die je ook hoort in zijn stem, zo mooi. Maar wat ik hier nog niet gelezen heb en wat me steeds meer begint te ergeren is dat die ene man met z'n gitaar zo prominent in beeld komt tijdens de gitaarsolo. Waylon staat daar ook lekker uit zijn dak te gaan namelijk (je hoort het publiek ook juichen), dat wil ik liever zien. Bovendien vind ik die kerel een beetje irritant stoer doen, met alle respect. Maar het haalt echt de sfeer uit het optreden een beetje weg vind ik.
Alles is bedacht door een regisseur hè. Ik vind die solo wel iets hebben, alleen vind ik dat Waylon net iets te vroeg begint met zijn dingetje.
  Admin vrijdag 9 mei 2014 @ 12:42:24 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_139736516
En dan wint Duitsland gewoon :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_139736575
Het zal een nek-aan-nek race worden tussen NL een Oostenrijk. Ondanks dat ze hoog in de polls staan denk ik dat we Zweden wel achter ons laten.
pi_139736582
Heujh ook dit jaar weer een vlaggenceremonie, vond ik echt leuk vorig jaar O+
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 12:44:51 #237
43556 miss_dynastie
pi_139736587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Lila86 het volgende:
Was dinsdag toch ook met Portugal? Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Maar misschien ben ik ook wel hopeloos positief _O-
pi_139736599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef aarontje112 het volgende:
Heujh ook dit jaar weer een vlaggenceremonie, vond ik echt leuk vorig jaar O+
Was dat met die brug? Ik kan me het even niet meer herinneren.
pi_139736653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Was dinsdag toch ook met Portugal? Ik maak me daar niet zo'n zorgen over. Maar misschien ben ik ook wel hopeloos positief _O-
Denemarken zit wel een paar tandjes slimmer in elkaar qua act dan Portugal ben ik bang...

Maar het contrast zal net zo groot zijn :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139736671
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Shuup het volgende:

[..]

Was dat met die brug? Ik kan me het even niet meer herinneren.
Ja dat alle landen opkwam, beetje olympisch vond ik het
pi_139736681
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik maak me er ook geen zorgen over hoor. Winnen zullen we w/
pi_139736709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:47 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Ja dat alle landen opkwam, beetje olympisch vond ik het
Oh ja! Ik vond dat ook wel leuk haha, alleen het duurt (gelukkig) een stuk korter dan bij de Olympische Spelen.
pi_139736767
Interessante theorie las ik net... het gerucht gaat dat ze NL als eerste hebben laten zien gisteren bij de start van de 2e halve finale met een fragment op de rode loper om daarmee te hinten dat ze die eerste halve finale hebben gewonnen :D
pi_139736803
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Interessante theorie las ik net... het gerucht gaat dat ze NL als eerste hebben laten zien gisteren bij de start van de 2e halve finale met een fragment op de rode loper om daarmee te hinten dat ze die eerste halve finale hebben gewonnen :D
Was dat bij de uitzending? Heb ik niet eens gezien
pi_139736811
quote:
En morgen komt de volgorde van de stemmende landen nog. Het is net Wie Is De Mol zo ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139736818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Was dat bij de uitzending? Heb ik niet eens gezien
:Y helemaal aan het begin
pi_139736850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En morgen komt de volgorde van de stemmende landen nog. Het is net Wie Is De Mol zo ;)
Ja :')

Alleen zul je morgen zien dat vrij veel westerse landen op het einde stemmen en dan hebben we nog geen idee waar het heen gaat... alleen als het veel Oosteuropese landen zijn zou het richting Hongarije of Armenie kunnen wijzen
pi_139736854
quote:
Ik had op het kanaal op YouTube gister ook een filmpje gezien waarbij Nederland en Zweden erg goed in beeld gebracht werden en de anderen wat minder, daardoor dacht ik ook aan een kleine hint..
pi_139736861
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:Y helemaal aan het begin
Even terugkijken dus :) Dank voor de tip
pi_139736886
Trouwens, in welke volgorde stemmen de landen in de finale nou? Dit is eigenlijk pas echt het eerste jaar dat ik me er veel mee bezig houd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')