Nee, het viel me al op bij die lelijke gitaren waar ik het over had.quote:Ligt het trouwens aan mijn tv, of staat de muziek zacht?
Littlerabbit en ik ontwikkelen esstracker.comquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag op http://esctracker.com/ dat ie in Nederland het meest wordt gedownload
Dit had zo op lowlands gekund natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nu idd dat dinsdag de betere halve finale was
T is allebei kutquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef DjinN het volgende:
Dit is echt niet te vergelijken met Coldplay
Laat gaan. Deze discussie win je niet. Erop haten is gewoon hip en stoer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oke. Eerste 2 albums van Coldplay zijn goed.
Dit klinkt nog eerder naar Muse dan naar clodplay idd, totdat de ohh-ohh-ohh squote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
Dit is toch geen Coldplay, ik vind het meer Bastille.
behalve dan dat coldplay en dit lied even kut zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef DjinN het volgende:
Dit is echt niet te vergelijken met Coldplay
Krijg je met die mensen uit het alternatieve circuit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, het sonic youth-introduced techniekje wordt ook even misbruikt. Editors vinden dit leuk
Coldplay -oooohtje jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Na die oooohooohoooohtjes gun ik ze geen finale meer. Oprotten met die crap.
Nee ik wil geen banquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Na die oooohooohoooohtjes gun ik ze geen finale meer. Oprotten met die crap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |