ONSCHENDBAARquote:
quote:
quote:
quote:
Nou ik weet het alquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef AF_ het volgende:
* EmoMrBanaan18 Nou als iedereen me hier cyberpest ga ik maar weg
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef AF_ het volgende:
* EmoMrBanaan18 Nou als iedereen me hier cyberpest ga ik maar weg
kut nou maar weer opquote:
Die ban voor twee dagen heeft weinig effect gehad je hebt nog nooit zoveel gifs gepostquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus je blijft... hmm..
[ afbeelding ]
Haha, ik heb een stash aangemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die ban voor twee dagen heeft weinig effect gehad je hebt nog nooit zoveel gifs gepost
Hij was later thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Mansjester het volgende:
Waar is dat lamlendige gele stuk fruit dan? Gaat ie nu in één keer de vedette uithangen door niet te posten?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Mansjester het volgende:
Waar is dat lamlendige gele stuk fruit dan? Gaat ie nu in één keer de vedette uithangen door niet te posten?
en mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij was later thuis.
Jaa, geDM'd als een gekke met 'm
Bohhh zijn jullie nu kontmaatjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij was later thuis.
Je bent toch niet in één keer een voetballiefhebber en voor Roda héquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij was later thuis.
Ik en voetbalquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent toch niet in één keer een voetballiefhebber en voor Roda hé![]()
Al is dat wel een tegenstelling, voetballiefhebber zijn en tegelijk voor Roda zijn
Daar nu pas achterkomenquote:
sorryquote:
Jij gaat toch heul niet weg is zeker een grapjenquote:
Ik denk de hele tijd bij je UI dat Appelen of WcPot postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |