19.55 Ned 2?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Vanavond weer, maar herhalingen denk ik.
Daar juichen we niet voor.
Hoogstens in zwart witquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef alors het volgende:
Vanavond weer, maar herhalingen denk ik.
Daar juichen we niet voor.
Ik zap doelloos tussen Maarten en Nick&Simon.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net het eten gemaakt maar mijn ritme is wel hevig verstoord.
Ik ben de VI Seizoenscompilatie van Oliver23 aan het kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zap doelloos tussen Maarten en Nick&Simon.
Zappen als Maarten spreekt, dan heb je het niet begrepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zap doelloos tussen Maarten en Nick&Simon.
Dat is ook genieten ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor heerlijke TV zap ik altijd naar 24Kitchen
quote:
Wat ik net al zei in een ander topic: leuk als je 13 bent, dan is het precies je niveau, daarna: nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat? moest even mezelf beter voelen door wat aidshumor
wist overigens niet dat het zo infantiel en treurig was
Monaco was een mooie racequote:Op maandag 26 mei 2014 20:02 schreef marcodej het volgende:
Ik ben de laatste jaren ook afgehaakt bij F1.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoogstens in zwart wit
[ afbeelding ]
Darten is geen sport.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
Wat doet deze vraag in een sportquiz?
Zo is het maar net. Ik kijk vanaf nu dan ook maar niet meer naar deze quiz.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darten is geen sport.
Ik herhaal: darten is GEEN sport.
Spannend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij verzorgt de mixen van Paul Rabbering.
Marcodej misschienquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nu ook weer users die bij elke ronde 9/9 gaan posten?
Hier gaat iets foutquote:
Iedereen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Breaker High, wie is er niet groot mee geworden.
Ik heb laatst door Katwijk gefietst. Weet jij toevallig een cokedealer?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Katwijk en post jij tweets vanuit de trein?
Nee, ik heb daar geen ervaring mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb laatst door Katwijk gefietst. Weet jij toevallig een cokedealer?
Ik zou er sowieso wel 5 goed hebben gehad. Maar ik vind The Supremes bijv echt zeer kut.quote:
Wat respectloos.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze persoon heeft een paar maanden de tijd gehad om wikipedia uit zijn hoofd te leren.
Nooit van 'respectloos' gehoord?quote:
Je bent te laat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit van 'respectloos' gehoord?
Valt me nu pas op dat Waterloo behoorlijk gejat lijkt te zijn van de Supremes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso wel 5 goed hebben gehad. Maar ik vind The Supremes bijv echt zeer kut.
Nee, had er echt wel een aantal foutquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij moet er 7 goed hebben he? Dat haalde ie denk ik ook wel zonder jokers
Ik dacht dat ie alleen edelhert/damhert fout had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:09 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Nee, had er echt wel een aantal fout
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie alleen edelhert/damhert fout had.
marcodejquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Mani89 het volgende:
Wtf wie weet nou dit soort onzinvragen.
Ja blijkbaar wel, dacht dat de wapiti ook fout wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie alleen edelhert/damhert fout had.
Wel of niet dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft er geen 7 goed dacht ik. Of precies.
Typetjes van Frank Evenblij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Weer zo'n nutteloze vraag. Waarom vragen ze niet hoe de kinderen van Angelina en Brad heten, dan kan ik ook meedoen.
Ik wist dat hij er minimaal 2 fout had.quote:
Je ziet inderdaad aan zijn hoofd dat hij een kleuterneuker is. Ik ga de politie bellen.quote:
Ik ga alle kerken afstruinen, de sterrenwacht, de universiteit, alles.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij komt uit Leiden, dus doe hem morgen de groetjes.
Langs bij Maiwand Al-Afghani.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij gaat hij voor de trein springen.
Ik ken iemand die door hem is geïndoctrineerd, word je niet vrolijk van hoor.quote:
Kom jij volgend jaar naar Leiden? Wat gezellig. Kan je ook op bezoek bij Marcodej.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk is hij geen hoogleraar Sterrenkunde in Leiden, dan zou ik m volgend jaar tegen kunnen komen
Ere de heilige Mohammed, vrede zij met hemquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door hem is geïndoctrineerd, word je niet vrolijk van hoor.
Gelukkig nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
en bij maiwand, want die woont ook in leiden
Pas op of ik stuur No Surrender op je af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ere de heilige Mohammed, vrede zij met hem
De telegraaf voert een jammerlijke hetze tegen hem, in wezen is het een prima kerel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
en bij maiwand, want die woont ook in leiden
Het is Immers nog maar 10 voor half negen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok, nu VI.
Maar ik zie dat er een politie achtervolging is waarbij nu in guldens betaald moet worden.
En geen bierkenner ookquote:
Stond nota bene nog ergens een Engelse vlag opquote:
Ach in een quiz is dat lastiger dan tijdens een tentamen. Hij had ze allemaal goed bovendien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef Szura het volgende:
Haha gvd hij studeert rechten en loopt te stuntelen
Kan wel, maar als ik als ITer USB, Firewire, RJ45 en zo door elkaar haal vind ik dat vrij bedroevend. Ook al herstel ik dat. Dat niveau was het een beetje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in een quiz is dat lastiger dan tijdens een tentamen. Hij had ze allemaal goed bovendien.
Mja als je vragen op je afgevuurd krijgt waar je binnen 3 seconden antwoord op moet geven, dan zal je dat wat tegenvallen. Helemaal omdat de formulering wellicht niet altijd even gebruikelijk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan wel, maar als ik als ITer USB, Firewire, RJ45 en zo door elkaar haal vind ik dat vrij bedroevend. Ook al herstel ik dat. Dat niveau was het een beetje.
Moet die jongen dan elk radiostation gaan luisteren? Als het nou foto's met een verhaaltje erbij waren geweest, dan had je wellicht kunnen klagen. Stemmen van radio DJs herkennen op een zender die je niet beluistert is vrij lastig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef thabit het volgende:
Een dj die dj's niet herkent, hoezo oogkleppen?
Is het erg dat ik meer weet van sport dan geschiedenis, ook al studeer ik geschiedenis?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken er uberhaupt maar 5, is dat erg?
Misschien een klein beetje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het erg dat ik meer weet van sport dan geschiedenis, ook al studeer ik geschiedenis?
Zolang je nog niet klaar bent met studeren, neequote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het erg dat ik meer weet van sport dan geschiedenis, ook al studeer ik geschiedenis?
Ik ben nog niet klaar met studeren. Pfew.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zolang je nog niet klaar bent met studeren, nee
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt wel mee, geschiedenis is zo'n breed onderwerp met zoveel obscure feitjes dat je mogelijk alles kan weten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
-> BNWquote:
5 opnamedagen voor deze reeksquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij nemen ze niet elke dag 1 uitzending op.
Ervik jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:13 schreef Monolith het volgende:
6x WK in 2003, wie zou dat toch zijn.
Jup.quote:Op maandag 3 november 2014 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
mexico chili en costarica door elkaar gegooid
Dacht ik ookquote:
4x10 toch?quote:
Ik kijk alleen olympisch en daar is het 4x10.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:11 schreef Max23 het volgende:
De speeltijd is 4 x 12 minuten bij de NBA, en 4 x 10 minuten volgens de FIBA regels.
Ok.quote:Op maandag 3 november 2014 20:11 schreef Max23 het volgende:
De speeltijd is 4 x 12 minuten bij de NBA, en 4 x 10 minuten volgens de FIBA regels.
Raar inderdaad, maar lijkt me hersenschudding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |