Niet weten dat bij mij zulke linkjes automatisch getoond wordenquote:
JOHquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet weten dat bij mij zulke linkjes automatisch getoond wordenbovendien log je niet gelijk uit, ben ook nog ingelogd op mobiel dus dan kan ik eerst kiezen.
Maar dat kost moeitequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN!
Er staan wat pics in die FOK! pics topics.
Nee en nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet ik nog nietHeb je veel geld en ben je makkelijk te chanteren?
SHIT!quote:
Daarom moet je het ook de moeite waard vinden uiteraard...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe wis je die foto's eigenlijk weer?![]()
Jeuj, ik wist wel dat je van me houdtquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik hou ook van jou ts, zoals je van een jonger irritant broertje houdt
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
SHIT!
[..]
Daarom moet je het ook de moeite waard vinden uiteraard...
Geen zin om te zoeken maar heb deze uiterst mislukte foto gevonden :Je ziet er anders wel leuk uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe wis je die foto's eigenlijk weer?![]()
Anti-Turkije
Wat heb jij toch altijd humorquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom staat het topic in MEN ineens
Ik heb heul niks verplaatst, als je dat impliceert jonguhquote:
Neuh neuh, dat mag je de kat wijs maken heurquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb heul niks verplaatst, als je dat impliceert jonguh
Elke dag naar je eigen kop kijken doet ook wat met jequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik meen het serieus hoor
[..]
Panda's
Weggeëditquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Neuh neuh, dat mag je de kat wijs maken heur
Wat is datquote:
Oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik schop hem terug naar onz, met excuses als dit niet de bedoeling was.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Elke dag naar je eigen kop kijken doet ook wat met jeMaar mijn dank was ook serieus
Ik sta bij iemand als ''pandaaaa'' in contacten, snap niet waarom ze dat zo leuk vind maar ja
Kan ik zien wat voor kneus je bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat moet jij met picsIk zit hier geen dinnetje te zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |