SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
valt wel meequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh maar al die cointransfers vallen ook wel op.
is toch een kk dik team..quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beter dan dit wordt het niet maver
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
Als dat een compliment is, dankuquote:
Naldoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
ja ;pquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat een compliment is, danku
Santana kan ook, maar er moet een Braziliaanse CB uit de Bundesligaquote:
Dan is Santana wel wat beter ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Santana kan ook, maar er moet een Braziliaanse CB uit de Bundesliga
Ik was allang blij dat ik iedereen op 9 chem hadquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is Santana wel wat beter ja.47 jumping van Naldo lijkt me niet best.
Jij vind Eboue beter dan Rafinha in mijn team ? Beetje jammer dat TOTS Sokratis niet kan gebruiken. Maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Naldo is alleen een beetje erg slecht vind ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
Nee maar ik vind dit team wel veel beter dan jouw team. Rafinha kan in dat team van mij niet. Naldo kan Santana iigquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij vind Eboue beter dan Rafinha in mijn team ? Beetje jammer dat TOTS Sokratis niet kan gebruiken. Maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Naldo is alleen een beetje erg slecht vind ik
tuurlijk hij is bijna afquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef DuTank het volgende:
Je deelt toch zeker wel die AB met je fok matties, he Roy?
dit is van de afgelopen 3 uurquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Roy laat eens zien hoeveel je gekocht en verkocht hebt met je AB
nieuwe acc?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
ik zou veels te bang zijn om een AB te gebruiken. wil niet gebanned worden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dit is van de afgelopen 3 uur
[ afbeelding ]
ik ook niet pquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Nou netjes hoor, al heb ik geen idee of dat te vertrouwen is
Ga kijken dan. Hoe kom je aan die ABquote:
dat gaat wel heel makkelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dit is van de afgelopen 3 uur
[ afbeelding ]
Dan nog. Daar deden DS2 en ik een maand over.quote:
dan doe je echt de verkeerde spelers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog. Daar deden DS2 en ik een maand over.
Hoe komde eraan dan mattiequote:
Deel je AB dan.quote:
logged gewoon voor jou in op de webappquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
ik heb niet eens een idee hoe een ab werkt. werk je dan nog steeds via de webapp of gaat dat anders
Gaat via je mobiel nou goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
ik heb niet eens een idee hoe een ab werkt. werk je dan nog steeds via de webapp of gaat dat anders
Je bent toch ict`erquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:44 schreef esox83 het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/member.php?u=20253
post maar, heb je meteen een ban aan je broekquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef RavioliPunch het volgende:
Roy ik heb je nummer.
dus geef die ab of ik post m
Hahah die mensen zijn helemaal bang nou Mattwidz ook zit te ABen op de PSquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
Op se7ensins staat super veel over autobuyers, daar zitten ook die guru's die al 'autobuyen' van FIFA 11 (Pmzipko bijv)
Laat maar danquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
post maar, heb je meteen een ban aan je broek
Gun mij die ook ff dan dikke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Confetti het volgende:
Da's gewoon ultimateautobuyer. Betaal je 70e ofzo voor.
En hoeveel kost de jouwequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Confetti het volgende:
Da's gewoon ultimateautobuyer. Betaal je 70e ofzo voor.
Lekker muziekje welquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Google er maar eens op, ultimateautobuyer.com volgens mij. Niet al te beste bot trouwens.
Gaat prima hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Google er maar eens op, ultimateautobuyer.com volgens mij. Niet al te beste bot trouwens.
Heb jij die op die louche site besteld?quote:
want?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij die op die louche site besteld?
en dan van de week accountje weg, op je computer meegekeken en een virusje erbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij die op die louche site besteld?
Nogal duur en nogal louchequote:
Niet echt verdedigend stevigquote:
hoiquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
Op se7ensins staat super veel over autobuyers, daar zitten ook die guru's die al 'autobuyen' van FIFA 11 (Pmzipko bijv)
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oscar is een baas, die 84 versie is echt geniaal goed. Gundogan helpt wel mee verdedigen
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Maver24 het volgende:
IF Eto'o is geniaal, die past in me team samen met IF Cazorla of.... ?
Leuke posts wel over glitchenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuke posts wel over glitchenEn dat AB's niet genoeg opleveren
dat het maver zijn wekelijkse geniaal goede nieuwe speeltje was.quote:
hihiquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuke posts wel over glitchenEn dat AB's niet genoeg opleveren
zkr alleen xbox danquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
Webapp down. Hopelijk krijgen we gratis pakketten met niet-verhandelbare items als compensatie.
jup zit net iets boven de 120K BINquote:
Asamoah is aanvallend beter, maar Constant haalt een constant niveau.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef Reemi het volgende:
Asamoah op 8 chem als LB of gewoon Radu/Constant?
Hij maakt constant fouten bij mij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Asamoah is aanvallend beter, maar Constant haalt een constant niveau.
Fridayquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:18 schreef Zhano het volgende:
Noem me een rascist, maar zouden jullie ooit een film kijken met alleen maar negers erin?
Bijv:
[ afbeelding ]
Wat me daarnaast ook nog een lame romkom lijkt...
Niet zo'n film in ieder geval. En al die Tyler Perry rommel ook niet. Een stoner filmpje wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:18 schreef Zhano het volgende:
Noem me een rascist, maar zouden jullie ooit een film kijken met alleen maar negers erin?
Bijv:
[ afbeelding ]
Wat me daarnaast ook nog een lame romkom lijkt...
Mobiele app doet het prima.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo'n film in ieder geval. En al die Tyler Perry rommel ook niet. Een stoner filmpje wel.
e: kan helemaal niet meer op de webapp..is er ook echt maintenance of is het gewooon nog meer aids? Komt de prijs van Sneijder ook niet ten goede dit
Paul Walker is geen neger. Was wel een kutfilm.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:27 schreef Zhano het volgende:
Oh ja, How High enzo hebben dat ook![]()
Maar bij deze dacht ik toen ook laat maar:
[ afbeelding ]
Ik zie een blanke. In Friday zitten letterlijk alleen maar zwartenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:27 schreef Zhano het volgende:
Oh ja, How High enzo hebben dat ook![]()
Maar bij deze dacht ik toen ook laat maar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paul Walker is geen neger. Was wel een kutfilm.
Klopt, maar TI en fucking Chris Brown? Als je eenmaal beroemt bent kun je blijkbaar ineens allesquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie een blanke. In Friday zitten letterlijk alleen maar zwarten
Ik vind TI niet eens zo'n slechte acteur eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar TI en fucking Chris Brown? Als je eenmaal beroemt bent kun je blijkbaar ineens alles
beroemtquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar TI en fucking Chris Brown? Als je eenmaal beroemt bent kun je blijkbaar ineens alles
pics orquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die TOTS Schicker ook nog echt voor 250
Wat anders dan? Nepquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die TOTS Schicker ook nog echt voor 250
Geeft niks Rijst, dit overkwam mij nog eens toen ik een jaar of 27 was. Toen moest ik keihard lachen, en wees ik naar het naambordje op de deur, waarop "Lars&..." stond. Dit ben ik dus, zei ik. En je hebt je kans verspeeld om me geld af te troggelen. En vervolgens heb ik de deur weer gesloten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:42 schreef Rijst het volgende:
Zo' 18 jarige doos van het rode kruis belde net aan.
"Hallo, zijn 1 van je ouders misschien thuis?"
Ik ben fcking 22.
Verneukte namen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zit als een klein kind te lachen om die verneukte namen op de console search
Als je op Bruma zoekt, krijg je Charlie Bruma. De combo van Charlie Austin en Jeffrey Brumaquote:
Dat is al heel de tijd zo hoor. Al een paar maanden tijdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zit als een klein kind te lachen om die verneukte namen op de console search
HAHA!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je op Bruma zoekt, krijg je Charlie Bruma. De combo van Charlie Austin en Jeffrey Brumadat is soms nog wel eens grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik ben bij de blowjob, jij?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
http://games.usvsth3m.com/2048/boobs-edition-21/
Zwaar chill spel.
Die na de blowjob nu maar die is niet echt chiller. Jammer ditquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Twee verder. Maar loop daar telkens vast
Ja die daarna komt is ook niet chiller. Dat is op de eerste na zelfs de kutste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die na de blowjob nu maar die is niet echt chiller. Jammer dit
Same ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die na de blowjob nu maar die is niet echt chiller. Jammer dit
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Confetti het volgende:
Als ik het openbaar zou maken zou het spel echt helemaal naar de kloten gaan![]()
Dat bespaar ik EA maar. Wat een prutsers.
quote:
Dit?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik heb het je al vergeven. Alles beter dan de mensen die hier stelselmatig dezelfde fouten blijven makenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die was wel heel erg ja... Geen idee hoe de fuck dat zo kwam
Ik heb vroeger niet goed opgelet met stam + t gebeuren dus als ik daar niet op let doe ik die ook stelselmatig foutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ik heb het je al vergeven. Alles beter dan de mensen die hier stelselmatig dezelfde fouten blijven maken
Ach, ergens is het ook wel begrijpelijk dat mensen die wat meer richting de uithoeken van Nederland wonen, ook meer moeite hebben om fatsoenlijk hun moedertaal te sprekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb vroeger niet goed opgelet met stam + t gebeuren dus als ik daar niet op let doe ik die ook stelselmatig foutMaar dit sloeg nergens op. Gelukkig probeer ik er wel op te letten ipv lekker 'me fiets' te blijven zeggen
Het is niet mijn moedertaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, ergens is het ook wel begrijpelijk dat mensen die wat meer richting de uithoeken van Nederland wonen, ook meer moeite hebben om fatsoenlijk hun moedertaal te spreken
Spreek jij thuis met je ouders Fries dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is niet mijn moedertaalEn spreken is ook niet het probleem...
Zhano is eigenlijk een Turk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Spreek jij thuis met je ouders Fries dan?
quote:
Ik kan er ook weer niet inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenIk kan nu niet op de web app maar op de app op mijn telefoon zie ik dat ik Schicker heb verkocht voor 9k.
Misschien dit weekend nog een aanvullende TOTS, anders moet je wachten tot woensdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
morrie![]()
nog mooie dealtjes hier jongens![]()
vind die bundesliga maar kut eigenlijk, wanneer komt de volgende
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Spreek jij thuis met je ouders Fries dan?
hoop dit weekend op eredivisie TOTS, wie weet nog een leuk kaartje om te linken met MOTM sneijder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien dit weekend nog een aanvullende TOTS, anders moet je wachten tot woensdag
Tot op heden klopt deze planning precies.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop dit weekend op eredivisie TOTS, wie weet nog een leuk kaartje om te linken met MOTM sneijder.
woensdag serie A of zullen we eerst Ligue 1 krijgen.
Misschien komen ze dan allemaal tegelijkertijd nog een keer in packs. Leverde vorig jaar een giga crash op, had toen een mega bedrag verdiend door op het dieptepunt allemaal TOTS Vidalletjes aan te schaffen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tot op heden klopt deze planning precies.
http://www.fifagamenews.c(...)fa-14-ultimate-team/
Dat zou betekenen: dit weekend niets, woensdag Serie A, de woensdag daarop Ligue 1 en in dat weekend komt daar Benelux bij. Ik ben alleen benieuwd wat die onderste is...
Zoiets ja. Of een re-release van een selectie van de beste TOTS-en ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien komen ze dan allemaal tegelijkertijd nog een keer in packs. Leverde vorig jaar een giga crash op, had toen een mega bedrag verdiend door op het dieptepunt allemaal TOTS Vidalletjes aan te schaffen.
Ja, wacht, ze hadden zelf een elftal gemaakt van de beste TOTS'en, dat was het. En die gingen inderdaad weer in packsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of een re-release van een selectie van de beste TOTS-en ofzo.
Koffiedik kijken wie daar dit jaar in gaan zitten. Als ik een TOTS wil kopen nu of straks, ga ik geen rekening meer houden met eventuele prijsdaling als gevolg van die re-release.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wacht, ze hadden zelf een elftal gemaakt van de beste TOTS'en, dat was het. En die gingen inderdaad weer in packs
Als de webapp blijft zoals die is, ga ik sowieso in weinig zaken meer moeite steken. Wellicht dat ik dan niet eens aan de volgende Ultimate Team editie ga beginnen. Ik kan er gewoon niet meer inquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Koffiedik kijken wie daar dit jaar in gaan zitten. Als ik een TOTS wil kopen nu of straks, ga ik geen rekening meer houden met eventuele prijsdaling als gevolg van die re-release.
Het is ook te bizar voor woorden dat je vervolgens wel gewoon kan handelen via de app op je telefoonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de webapp blijft zoals die is, ga ik sowieso in weinig zaken meer moeite steken. Wellicht dat ik dan niet eens aan de volgende Ultimate Team editie ga beginnen. Ik kan er gewoon niet meer in
Misschien kan je DS2 om raad vragen? Die is inmiddels een uitermate ervaren Tinder-userquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat is deze, ik heb een Tindermatch (jaja, toch maar geinstalleerd weer), en die verwijst me niet door naar een site. Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.
Ik hoopte ook op zijn advies eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien kan je DS2 om raad vragen? Die is inmiddels een uitermate ervaren Tinder-user
Precies, het is tijd voor een stevige oneliner. En laat DS2 daar nou precies de aangewezen persoon voor zijn (zeker bij afwezigheid van Lindgren).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op zijn advies eigenlijkMet alleen: Goedemorgen red je het niet meer tegenwoordig namelijk.
Is Lindgren. op vakantie eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, het is tijd voor een stevige oneliner. En laat DS2 daar nou precies de aangewezen persoon voor zijn (zeker bij afwezigheid van Lindgren).
Alleen moet Hazard nog zakken in prijs, die moet op de plek van Sterling.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
moet nog steeds TOTS gerrard nog eens goed testen, hoop dit zondag eens even te doen.
wat voor team heb jij m in toefjes?
zat zelf te denken om hem te combineren met iniesta op het middenvel.
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen want ik krijg nog steeds geen matches.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op zijn advies eigenlijkMet alleen: Goedemorgen red je het niet meer tegenwoordig namelijk.
No woman, no cryquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen want ik krijg nog steeds geen matches.
IF Onazi wel verkocht voor 55k trouwens
hmm heb het niet zo op duitsers, bij mij is hazard ook net de club uitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen moet Hazard nog zakken in prijs, die moet op de plek van Sterling.
I[ afbeelding ]
Ik heb het ook al een paar dagen niet meer gebruikt.. maar ik heb de afgelopen weken al heel wat mensen geliked.quote:
Bij mij is het enigszins gedwongen, ik had Robben in zo'n free pack, kan hem niet verkopen, dus moet hem wel gebruiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hmm heb het niet zo op duitsers, bij mij is hazard ook net de club uit![]()
ga denk ik voor
sterling benteke navas
TOTS gerrard santi iniesta
clichy kompany ramos alves
IF hart
en op de plek van santi misschien de bruyne als dat uit komt met chem. maar kan ik niet zo snel checken.
ben je mooi klaar meequote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij is het enigszins gedwongen, ik had Robben in zo'n free pack, kan hem niet verkopen, dus moet hem wel gebruiken.
Nou. Hij neemt aardige corners. Verder vind ik hem maar onopvallend. Hij haalt altijd wel een hoog cijfer op de één of andere manier. Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben je mooi klaar meespeelt hij wel fijn TOTS gerrard ?
Ik had gisteravond een match, zeg ik iets tegen haar, blijkt ze Duits te zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er staan 4 foto's op. Het is goed dat ze de eerste foto heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
ben je in het echt ook zo mooi of is dit gewoon een gelukkig genomen foto.
nice, zelfde hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat is deze, ik heb een Tindermatch (jaja, toch maar geinstalleerd weer), en die verwijst me niet door naar een site. Nu weet ik niet wat ik moet zeggen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er staan 4 foto's op. Het is goed dat ze de eerste foto heeft gebruikt.
vraag gewoon of ze ook into rape roleplaying is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er staan 4 foto's op. Het is goed dat ze de eerste foto heeft gebruikt.
yup. je kan alleen fotos gebruiken die op je fb staanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb je Facebook nodig voor dat Tinder?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:30 schreef el-blanchito het volgende:
"Ken je die mop van die tafel met 6 poten?"
Ja, helaas wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb je Facebook nodig voor dat Tinder?
laat me raden, zij heeft de laatste 2quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:30 schreef el-blanchito het volgende:
"Ken je die mop van die tafel met 6 poten?"
"Niet? Ohjoh, maakt niet uit. Hij is toch niet zo leuk als dat jij bent *Barft*"quote:
Ik had laatst dat een meid stuurde: je bent net een bounty eiland, een stukje paradijs op aardequote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
"Niet? Ohjoh, maakt niet uit. Hij is toch niet zo leuk als dat jij bent *Barft*"
Wat een baasquote:Plasseks 50 vrouwen op achterbank taxi
Opmerkelijk • 09-05-2014 @ 10:30 • dm Ronald (Djeez)
De politie van Osaka heeft gisteren ene Toshihiko Nishi in de boeien geslagen. De 41-jarige taxichauffeur heeft zeker vijftig vrouwen gewdwongen op de achterbank van zijn taxi te plassen.
De beste man krijgt een stijfje van vrouwen die hun plas niet kunnen ophouden. Niet vreemd, voor een inwoner van het land dat bekendstaat om tentakelporno en automaten voor gedragen slipjes van schoolmeisjes.
Nishi gaf vrouwelijke klandizie een bekertje crackers te eten. Blijkbaar zat hier een stof in die zorgt voor een volle blaas. Een vrouw die in oktober bij de man in de taxi stapte, heeft verteld dat ze snel na het eten van de snack nodig moest plassen.
Hierop vroeg de Japanse of de taxichauffeur even wilde stoppen zodat zij aan de kant van de weg de aardappels kon afgieten. Nishi weigerde dit, en bood in plaats van te stoppen haar een absorberende doek aan. Vervolgens werd de vrouw aangemoedigd om hierop haar blaas te legen.
Uiteindelijk lekten de praktijken van de plasfetisjist toch uit, waarna de politie een inval deed in de woning van de taxichauffeur. Tijdens de huiszoeking werden videobanden gevonden met hierop de beelden van zo'n vijftig plassende vrouwen. De beelden waren geschoten door een verborgen camera in de taxi van Nishi.
"Ik word er geil van als vrouwen worstelen om hun plas op te houden", zo bekende de beste man. Ook vertelde de Japanner dat hij de crackers had vermengd met fijngemalen plaspillen. Hij wordt nu aangeklaagd wegens aanranding.
je moet gewoon vragen welke hobby zou je nu eigenlijk laten vallen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst dat een meid stuurde: je bent net een bounty eiland, een stukje paradijs op aarde![]()
Ik heb niet eens gereageerd, stom kutwijf.
Ik weet toch niet welke hobby's ze heeftquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet gewoon vragen welke hobby zou je nu eigenlijk laten vallen?
je hebt er zoveel je zal toch een beetje tijd voor mij moeten maken.
Misschien wel een fan van het Zuid-afrikaanse voetbalteam.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
eet toch niet welke hobby's ze heeft Maar heb op basis van dr foto's iets vriendelijks gestuurd uiteindelijk. Ze staat op foto's met hongerige Afrikaantjes, dus volgens mij doet ze ontwikkelingswerk.
Vraag of ze fan is van Ajax en van Serero.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke hobby's ze heeftMaar heb op basis van dr foto's iets vriendelijks gestuurd uiteindelijk. Ze staat op foto's met hongerige Afrikaantjes, dus volgens mij doet ze ontwikkelingswerk.
75% van tindervrouwen heeft foto's van afrikaantjes er op staan om de 1 of andere redenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke hobby's ze heeftMaar heb op basis van dr foto's iets vriendelijks gestuurd uiteindelijk. Ze staat op foto's met hongerige Afrikaantjes, dus volgens mij doet ze ontwikkelingswerk.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vraag of ze fan is van Ajax en van Serero.
Die foto's met al die kleuren zijn ook irritant. Of foto's met meerdere mensen zodat je niet weet wie de goeie is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
75% van tindervrouwen heeft foto's van afrikaantjes er op staan om de 1 of andere reden
of dat ze een snor op hun vinger hebben getekend en die onder de neus houden
Als er alleen groepsfoto's op staan kun je er van uit gaan dat ze de lelijkste van het stel is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die foto's met al die kleuren zijn ook irritant. Of foto's met meerdere mensen zodat je niet weet wie de goeie is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vraag of ze fan is van Ajax en van Serero.
Was dat niet met die ene movember maand dat ze dat dan deden? Vrouwen die grappig proberen te zijn zijn trouwens per definitie niet grappig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
75% van tindervrouwen heeft foto's van afrikaantjes er op staan om de 1 of andere reden
of dat ze een snor op hun vinger hebben getekend en die onder de neus houden
dacht dat je daar ook altijd hobby's enzo op moest gevenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tinder kijkt naar de facebook account en wat je geliked hebt en je ziet bij een ander alleen gedeelde likes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht dat je daar ook altijd hobby's enzo op moest gevengeen ervaring met online daten
gewoon oldskool kroegwerk hier.
maar goed er is dus al zo'n bruin kinderarmpje ingegaan van een uit de kluiten gewassen serero. gaat m niet meer worden toefjes
Maar al die meuk is tegenwoordig gekoppeld aan facebook. Geloof dat dat hot or not zelfs op je facebook terug te vinden is? DS2?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tinder kijkt naar de facebook account en wat je geliked hebt en je ziet bij een ander alleen gedeelde likes.
Als je niks liked op facebook dan heb je dus geen interesses (volgens Tinder).
Dus dan heb ik heel weinig interesses (en daardoor waarschijnlijk ook geen matches)quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tinder kijkt naar de facebook account en wat je geliked hebt en je ziet bij een ander alleen gedeelde likes.
Als je niks liked op facebook dan heb je dus geen interesses (volgens Tinder).
Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar al die meuk is tegenwoordig gekoppeld aan facebook. Geloof dat dat hot or not zelfs op je facebook terug te vinden is? DS2?
die 2 dingen staan los van elkaar ;pquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus dan heb ik heel weinig interesses (en daardoor waarschijnlijk ook geen matches)
Ik denk dat de meesten daar niet of nauwelijks naar kijken, ik zie bij mijn matches weinig gedeelde interesses.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus dan heb ik heel weinig interesses (en daardoor waarschijnlijk ook geen matches)
En krijg je geen reacties daarop van je FB contacten? Wil dat soort dingen echt niet op mn FB hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt.
Nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En krijg je geen reacties daarop van je FB contacten? Wil dat soort dingen echt niet op mn FB hebben.
Dat komt ook doordat heel veel mensen niet in de web app kunnen komen.. ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:23 schreef Maver24 het volgende:
Tof dat er nu geen autobuyers op de markt zitten op de xbox , maar 600k auctions en dealtjes voor het oprakenIF Di Natale voor 130k
![]()
Ja precies, laat die webapp maar lekker down zijn, ik vind het prima zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt ook doordat heel veel mensen niet in de web app kunnen komen.. ik ook niet.
Dus eigenlijk vind je hetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, laat die webapp maar lekker down zijn, ik vind het prima zo![]()
Klootzak dat het is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je hetdat wij er niet op kunnen, zolang jij maar je dealtjes op kan pikken?
Zulke krachttermen wil ik niet in m'n mond nemen, maar het is wel erg egoistisch. Ik doe steeds m'n best om het op te nemen voor onze Maver, maar ook ik heb mijn grenzen.quote:
opnemen, de maat is nu wel eens vol denk. packs kopen van ons geld voor een virtueel spelletje, en het dan ons ook nog eens niet gunnen om de webapp in te kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zulke krachttermen wil ik niet in m'n mond nemen, maar het is wel erg egoistisch. Ik doe steeds m'n best om het op te nemen voor onze Maver, maar ook ik heb mijn grenzen.
Ik stem altijd de dierenpartij, want dieren zijn lievquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
opnemen, de maat is nu wel eens vol denk. packs kopen van ons geld voor een virtueel spelletje, en het dan ons ook nog eens niet gunnen om de webapp in te kunnen.ik stem echt nooit meer links.
Ik had net een wedstrijd waarin de centrale verdedigers structureel 3 stappen naar voren deden als er een dieptepass gespeeld werdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Oh man wat had ik deze wedstrijd graag aan jullie laten zien![]()
Echt een maximale EA game, alsof Rik de 3de man was.
wie had je staan, peppie en cocky ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had net een wedstrijd waarin de centrale verdedigers structureel 3 stappen naar voren deden als er een dieptepass gespeeld werdKon de tegenstander zo op doel doorlopen
TOTS Cahill en Boateng. Uiteindelijk 3-1 verloren, mijn goal werd gemaakt door een snoeiharde kopbal van Robbenquote:
Doner Kompany?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef Rijst het volgende:
Denk je ff snel turkse pizza te scoren op het station, staat er een rij van 10 meter met scholieren
Met sambal?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geen idee maar die is echt goddelijk
knoflookksaus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik hopen.
Mensen die cocktail op hun kebab of turkse pizza doen
Nouriquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie is Appie?
Verder best een leuk team om naar te kijken trouwens.
Dat stinkt!quote:
Godver even roken en gelijk 2 doelpuntenquote:
Zo te zien eindelijk iemand rondlopen bij Feyenoord die een penalty kan nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver even roken en gelijk 2 doelpunten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo te zien eindelijk iemand rondlopen bij Feyenoord die een penalty kan nemen.
Ik verwacht van wel, net als Filipe Luis.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef Maver24 het volgende:
welke BBVA LB krijgt trouwens een TOTS kaartje?
Marcelo ?
Jordy Alba gaat hem niet krijgen dit jaar. opzich wel jammer. beetje turbo LBquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel, net als Filipe Luis.
Volgens mij hebben alledrie die LB's genoeg pace.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jordy Alba gaat hem niet krijgen dit jaar. opzich wel jammer. beetje turbo LB
Jazeker dat wel maar zo snel als TOTS Alaba gaan ze niet wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alledrie die LB's genoeg pace.
Alves en Pique zouden het niet verdienen. die waren ronduit slecht dit jaar, Dani Alves zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien krijgen Pique en Alves ook wel gewoon een TOTS.. het blijft EA.
Je zou die Bale bijna over het hoofd zienquote:
Dit geloof je toch niet serieus?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ziek he. Kwam het plaatje tegen op twitter 2 weken geleden
heb nooit geluk in packsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen met veel geluk in packs hebben bijna altijd meer losses dan wins.. je zou er bijna iets achter zoeken.
Die theorie gaat niet op want ik krijg nooit wat goeds uit packsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen met veel geluk in packs hebben bijna altijd meer losses dan wins.. je zou er bijna iets achter zoeken.
Dat heeft EA zo ingesteld dat hij zo zeldzaam is. Nog een lagere cardweight dan ibra geloof ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
moet bijna wel nep zijnzoveel packluck heeft zelfs maver niet.
waarom is bale eigenlijk zo zeldzaam hij is maar 87 rated.
zoveel geluk met packs had jij anders toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Extreem populair bij Engelse kiddies, en zeldzaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef FCsuarez het volgende:
waarom is bale eigenlijk zo zeldzaam hij is maar 87 rated.
Omdat mijn record best wel goed is vergeleken bij die mensen op YT.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zoveel geluk met packs had jij anders toch helemaal niet?
Dat weet je zeker? Er zijn ook andere CB's die (in mijn ogen meer) in aanmerkingen komen, zoals Godin en Miranda.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:23 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Ramos kost ook geen klote, 450k. weet zeker dat Ramos wel een TOTS kaartje gaat krijgen maar die is dus lager dan zijn TOTY kaartje
TOTS Miranda, daar zou ik voor tekenen. Die lijkt me dan echt heel erg goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weet je zeker? Er zijn ook andere CB's die (in mijn ogen meer) in aanmerkingen komen, zoals Godin en Miranda.
Heb jij niet al je coins erdoorheen gedraaid met die Bundesliga-TOTS dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
TOTS Miranda, daar zou ik voor tekenen. Die lijkt me dan echt heel erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |