SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
valt wel meequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh maar al die cointransfers vallen ook wel op.
is toch een kk dik team..quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beter dan dit wordt het niet maver
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
Als dat een compliment is, dankuquote:
Naldoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
ja ;pquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat een compliment is, danku
Santana kan ook, maar er moet een Braziliaanse CB uit de Bundesligaquote:
Dan is Santana wel wat beter ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Santana kan ook, maar er moet een Braziliaanse CB uit de Bundesliga
Ik was allang blij dat ik iedereen op 9 chem hadquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is Santana wel wat beter ja.47 jumping van Naldo lijkt me niet best.
Jij vind Eboue beter dan Rafinha in mijn team ? Beetje jammer dat TOTS Sokratis niet kan gebruiken. Maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Naldo is alleen een beetje erg slecht vind ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wel veel beter dan jouwe
Nee maar ik vind dit team wel veel beter dan jouw team. Rafinha kan in dat team van mij niet. Naldo kan Santana iigquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij vind Eboue beter dan Rafinha in mijn team ? Beetje jammer dat TOTS Sokratis niet kan gebruiken. Maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet. Naldo is alleen een beetje erg slecht vind ik
tuurlijk hij is bijna afquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef DuTank het volgende:
Je deelt toch zeker wel die AB met je fok matties, he Roy?
dit is van de afgelopen 3 uurquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Roy laat eens zien hoeveel je gekocht en verkocht hebt met je AB
nieuwe acc?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
ik zou veels te bang zijn om een AB te gebruiken. wil niet gebanned worden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dit is van de afgelopen 3 uur
[ afbeelding ]
ik ook niet pquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Nou netjes hoor, al heb ik geen idee of dat te vertrouwen is
Ga kijken dan. Hoe kom je aan die ABquote:
dat gaat wel heel makkelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dit is van de afgelopen 3 uur
[ afbeelding ]
Dan nog. Daar deden DS2 en ik een maand over.quote:
dan doe je echt de verkeerde spelers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog. Daar deden DS2 en ik een maand over.
Hoe komde eraan dan mattiequote:
Deel je AB dan.quote:
logged gewoon voor jou in op de webappquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
ik heb niet eens een idee hoe een ab werkt. werk je dan nog steeds via de webapp of gaat dat anders
Gaat via je mobiel nou goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
ik heb niet eens een idee hoe een ab werkt. werk je dan nog steeds via de webapp of gaat dat anders
Je bent toch ict`erquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:44 schreef esox83 het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/member.php?u=20253
post maar, heb je meteen een ban aan je broekquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef RavioliPunch het volgende:
Roy ik heb je nummer.
dus geef die ab of ik post m
Hahah die mensen zijn helemaal bang nou Mattwidz ook zit te ABen op de PSquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
Op se7ensins staat super veel over autobuyers, daar zitten ook die guru's die al 'autobuyen' van FIFA 11 (Pmzipko bijv)
Laat maar danquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
post maar, heb je meteen een ban aan je broek
Gun mij die ook ff dan dikke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Confetti het volgende:
Da's gewoon ultimateautobuyer. Betaal je 70e ofzo voor.
En hoeveel kost de jouwequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Confetti het volgende:
Da's gewoon ultimateautobuyer. Betaal je 70e ofzo voor.
Lekker muziekje welquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Google er maar eens op, ultimateautobuyer.com volgens mij. Niet al te beste bot trouwens.
Gaat prima hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Google er maar eens op, ultimateautobuyer.com volgens mij. Niet al te beste bot trouwens.
Heb jij die op die louche site besteld?quote:
want?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij die op die louche site besteld?
en dan van de week accountje weg, op je computer meegekeken en een virusje erbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij die op die louche site besteld?
Nogal duur en nogal louchequote:
Niet echt verdedigend stevigquote:
hoiquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
Op se7ensins staat super veel over autobuyers, daar zitten ook die guru's die al 'autobuyen' van FIFA 11 (Pmzipko bijv)
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oscar is een baas, die 84 versie is echt geniaal goed. Gundogan helpt wel mee verdedigen
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Maver24 het volgende:
IF Eto'o is geniaal, die past in me team samen met IF Cazorla of.... ?
Leuke posts wel over glitchenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuke posts wel over glitchenEn dat AB's niet genoeg opleveren
dat het maver zijn wekelijkse geniaal goede nieuwe speeltje was.quote:
hihiquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuke posts wel over glitchenEn dat AB's niet genoeg opleveren
zkr alleen xbox danquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
Webapp down. Hopelijk krijgen we gratis pakketten met niet-verhandelbare items als compensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |