quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Moest even zoekenDamn, en op die foto ben je al mega-slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu alleen wel zes kilo lichter. Het is een stretch, dus hij past nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Moest even zoekendaar was anders ook niets mis met je figuur hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu alleen wel zes kilo lichter. Het is een stretch, dus hij past nog
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik zit te wachten tot lief wakker is zodat we samen een bakkie kunnen doen /liefdequote:
Oh dat pannenkoekje moet ik ook eens proberen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstjesplanning:
T: pannekoekje van huttenkase/ei/eigeel
L: avocadoprutje, stukjes tomaat, stukjes kip
T: poging tot frambozenkwarkijs; kwark/framboos/griekse yoghurt
T: mini snickers
S: fitness
D: gewokte rijst met vis en groenten
T: 1/2 bak kwark
Mijn man brengt me bijna elke morgen een kop koffie op bed terwijl hij de vaatwasser leegruimtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot lief wakker is zodat we samen een bakkie kunnen doen /liefde
@an: staat je goed die jurk
Ik vind het een super lijstje. Veel voedingsstoffen. En van een keer geen ontbijt ga je niet doodquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:53 schreef Skoap het volgende:
En fijn dat het hier weer wat drukker is! Zal weer eens proberen mee te posten
Lijstje gisteren
L: couscous salade met feta, paprika, tzaziki
T: smoothie met allerlei gezonde zut (vriendin voor me gemaakt)
T: wat humus
S: 45 min zumba
T: kipfilet met buffel mozzarella en basilicum en een soort van tomaten ui kruiden prutje en broccoli (waar dat prutje ook overheen ging)
Niet echt geweldig want geen ontbijt
Op de foto staat jurkje fabulous, mag ik als een vervelend pubermannetje in US vragen om pics van nu?quote:
Misschien moet je die ruilen tegen pics van jou in je 210 euro jurkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op de foto staat jurkje fabulous, mag ik als een vervelend pubermannetje in US vragen om pics van nu?
Ik plaats wel even een linkje van het verschil. Let niet op de engelse typfouten, was te happy met de vooruitgangfoto van gisterenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op de foto staat jurkje fabulous, mag ik als een vervelend pubermannetje in US vragen om pics van nu?
Ze verkopen ook lactosevrije melk bij de supermarkt hier. Dus ik ga ook hier, in NL, fatsoenlijk ontbijten. Maar niet vandaag, vandaag pistoletjes uit de oven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het jurkje is dus strechy en trok alles mooi strak. Maar nu ben ik dus echt strak![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik plaats wel even een linkje van het verschil. Let niet op de engelse typfouten, was te happy met de vooruitgangfoto van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het jurkje is dus strechy en trok alkes mooi strak. Maar nu ben ik dus echt strak
crap in = crap out
Wat zij zegt, weinig mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |