Hij is met de fles groot gebracht, moederpoes had teveel kittens om ze allemaal zelf te voeden. Vandaar dat hij zo aanhalig is. Als ik 's avonds op de bank zit met mijn laptop op schoot ligt ie achter me op de rugleuning met zijn pootjes op mijn schouder en z'n kop tegen mijn nek aan. Zo gaat ie dan slapen.quote:
awwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
Mijn nicht heeft opeens besloten dat ze het rode kitten toch niet wil hebben. Ze denkt dat ze dat financieel niet aan kan omdat ze in de bijstand zit. Erg jammer. Toen ik 21 was werkte ik wel maar had minimum jeugdloon dus erg laag loon en 3 poezen in huis die niets te kort kwamen. Iemand die verstandig met geld om gaat redt het wel. Maar helaas, haar beslissing.
Nu ben ik eerst weer aan het kijken in familie, vrienden en kennissenkring of er iemand anders is die hem wil hebben. Zou fijn zijn als die bij een bekende terecht komt. Heb al eens 2 kittens weggedaan een mensen die ik zelf niet kende en later stonden ze opeens weer marktplaats. Toen ik vroeg waarom ze dat hadden gedaan krijg ik een mail terug met dat de katertjes begonnen te sproeien en castreren te duur was. Dan denk ik echt van, waarom neem je dan 2 katten? Als ze ziek worden moeten ze toch ook naar de dierenarts.
Sammy ligt lekker in de schaduw op zijn vaste plek in de bosjes in de achtertuin. Zodra de zon schijnt zoekt ie de schaduw op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
aww
onze rooie Frasier ligt onder de boom te slapen![]()
We hebben ook ooit een kat gehad wiens moeder met de fles groot was gebracht. Kwam ook altijd achter je aan, liep regelmatig mee naar de slager of bakker. Deed het gekke best ook als je met de auto wegging... Gelukkig was iewel in 1 keer dood.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef Murmeli het volgende:
awww balen WV
oja mijn katten zijn ook deels met de fles grootgebracht. die zijn ook ultraklef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Volgens mij is dat een hele verstandige beslissing. Met zo'n laag inkomen worden te verwachten kosten zoals enten en castratie een probleem, daarvan zien we hier bij F&F regelmatig voorbeelden voorbij komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
Mijn nicht heeft opeens besloten dat ze het rode kitten toch niet wil hebben. Ze denkt dat ze dat financieel niet aan kan omdat ze in de bijstand zit.
Zijn rode vlekjes, bij 1 van haar pootjes heeft ze ook wat rood.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:51 schreef Murmeli het volgende:
ohhh dat wordt volgens mij een onwijs leuk poesje! ze heeft wat vlekjes in wit en/of rood zo te zien.
beetje tortie maar dan anders denk ik. Ik hoop dat jullie het samen geweldig gaan hebben
Zolang iemand goed met geld om kan gaan kan het best. Mijn moeder heeft al 15 jaar lang een minimum inkomen, heeft een papegaai en 3 katten maar als 1 van de dieren ziek is gaat ie gewoon naar de dierenarts, worden ook elk jaar ingeënt. Zij legt haar vakantiegeld er gedeeltelijk voor opzij en het kleine beetje geld dat per maand overblijft wordt ook bewaard voor de dieren. Papegaai moet ook af en toe er naartoe om zijn nagels te laten knippen. Het is ook maar net wat iemand ervoor over heeft. Iemand die vaak leuke dingen wil doen, op vakantie wil gaan elk jaar en een minimum inkomen heeft kan inderdaad beter geen dieren hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hele verstandige beslissing. Met zo'n laag inkomen worden te verwachten kosten zoals enten en castratie een probleem, daarvan zien we hier bij F&F regelmatig voorbeelden voorbij komen.
Mogelijk zitten hier ook wel liefhebbers voor een kitten
Vast.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zolang iemand goed met geld om kan gaan kan het best
Rood is toch (bijna) altijd een mannetje ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:32 schreef Wildervankstertje het volgende:
De rode is een katertje, hij rolde zich net op z´n rug dus toen kon ik het zien. Van de andere 3 weet ik het geslacht nog niet.
Bijna altijd ja, maar kunnen ook vrouwtjes zijn. Wij hebben ook al eens een rood poesje gehad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Rood is toch (bijna) altijd een mannetje ?
Klopt maar dat had ze zich ook kunnen bedenken voordat ze volmondig zei dat ze hem wilde hebben, ze wilde er eerst zelfs 2 hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vast.
Maar niet iedereen kan dat en niet iedereen wil alles opzij zetten voor een dier. Niks mis mee om je dat te realiseren voordat je een commitment van15-20 jaar aangaat.
Wees blij dat ze het nu eerlijk zegt ipv dat ze t beestje over n maand dumpt omdat ie teveel kost...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Klopt maar dat had ze zich ook kunnen bedenken voordat ze volmondig zei dat ze hem wilde hebben, ze wilde er eerst zelfs 2 hebben.
Dan had ze hem naar mij terug kunnen brengen en had ik wel een ander baasje voor hem gezocht. Degene waar het zwart/witte kitten naartoe gaat vertelde dat haar schoonmoeder graag weer een kat wil dus ze gaat morgen vragen of ze het rode kitten wil hebben. Als ze dan de zwart/witte komt halen neemt ze meteen de rode ook mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het nu eerlijk zegt ipv dat ze t beestje over n maand dumpt omdat ie teveel kost...
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:43 schreef Wildervankstertje het volgende:
Voorpootjes gestrekt en lekker relaxed drinken![]()
Ze laat zich steeds vaker zien nu, duikt niet meer zo snel onder broertje en zusje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef Wildervankstertje het volgende:
Kleine schatjes zijn vandaag alweer 12 dagen. Beginnen nu een beetje te lopen i.p.v. kruipen, allemaal nog een beetje wiebelig. Maar het gaat heel goed met ze.![]()
![]()
Hard janken omdat mammie er even niet was, die was aan het eten, is wel een beetje te horen aan het gesmak.
Heerlijk, doet me hieraan denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef Wildervankstertje het volgende:
Kleine schatjes zijn vandaag alweer 12 dagen. Beginnen nu een beetje te lopen i.p.v. kruipen, allemaal nog een beetje wiebelig. Maar het gaat heel goed met ze.![]()
![]()
Hard janken omdat mammie er even niet was, die was aan het eten, is wel een beetje te horen aan het gesmak.
Waar zijn de foto's?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat lief! Bij de kittens hier heeft eentje ook al zijn oogjes geopend. Een andere heeft een piepklein kijkgaatje bij zijn rechteroog.
oh wat zijn ze al groot. nu worden ze schattig als ze gaan rondlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:38 schreef Wildervankstertje het volgende:
![]()
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh wat zijn ze al groot. nu worden ze schattig als ze gaan rondlopen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
De rode had even zin om te poserenBeetje wazige foto, niet genoeg licht. Maar wel schattig. Zwarte kitten valt nu ook meer op met ander dekentje in lichtere kleur
[ afbeelding ]
Broertje en zusje slapen lekker verder, geen poseertijd voor hun
[ afbeelding ]
Ooh man dweil me op!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
De rode had even zin om te poserenBeetje wazige foto, niet genoeg licht. Maar wel schattig. Zwarte kitten valt nu ook meer op met ander dekentje in lichtere kleur
[ afbeelding ]
Broertje en zusje slapen lekker verder, geen poseertijd voor hun
[ afbeelding ]
7? Dat is wel heel veel, ben blij dat Zoë er niet zoveel gekregen heeft haha.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:43 schreef Vicky het volgende:
![]()
Ik was gister bij iemand en die had 7 kittens van 4,5 week oud. Allemaal rode schatjes. 5 heren en 2 dames
vorige nestje had ze er 5quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
7? Dat is wel heel veel, ben blij dat Zoë er niet zoveel gekregen heeft haha.
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
Alweer 17 dagen oud![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |