Had Y.rsa nog nooit gehoord of gelezen en nu lees ik toevallig dat het meisje van het dug-out ongeluk in friesland zo heettequote:Op zondag 18 mei 2014 13:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik vind Lau.rie.r een leuke naam. Maar echt serieus iedereen aan wie ik het vertel lacht me een half uur uit
Overigens denk ik heel erg aan E.lin of Yr.sa of Ni.na voor een meisje.
Ja weet je, Mo is natuurlijk haske stoer en schattig voor een klein menneke. Maar toch niet als 35-jarige zakenman. Geef 'm dan tenminste een langere voornaam zodat ie die kan gebruiken als mensen hem serieus moeten gaan nemenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:14 schreef Fee-nix het volgende:
Toen ik nog bij een kdv werkte, was daar ook een jochie dat Mo heette. Hartstikke blond en hartstikke Nederlands. Vond het eerst wel vreemd, omdat je die associatie er niet snel bij hebt. Maar ach, zoiets went snel! En het is ook wel stoer! Bo vind ik ook wel aardig.
Dat terzijdequote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Haha ach in mijn beleving kun je beter Mo heten dan Mees of Vlinder of Djirco of zo.
Ik vind zo een pukkelige puber Mees al geen porum, laat staan een volwassen ventquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat terzijdeAl vind ik Mees nog wel kunnen, die hoor je zo vaak!
Riley (wel net wat anders gespelt dus) komt hier steeds vaker voor. Wel grappig: hier is het een jongensnaam, terwijl het in Amerika ook voor meiden gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:30 schreef DJMomo het volgende:
Op het kdv. Hoera j.a-l.y heeft een broertje r.y-l.ee (puntjes van mijn hand)
Alle 4 namen die je je kind niet zou moeten geven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Haha ach in mijn beleving kun je beter Mo heten dan Mees of Vlinder of Djirco of zo.
dus de streepjes zitten echt in de naamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:30 schreef DJMomo het volgende:
Op het kdv. Hoera j.a-l.y heeft een broertje r.y-l.ee (puntjes van mijn hand)
Ja de strepen zijn niet van mijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dus de streepjes zitten echt in de naam
Moosquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja weet je, Mo is natuurlijk haske stoer en schattig voor een klein menneke. Maar toch niet als 35-jarige zakenman. Geef 'm dan tenminste een langere voornaam zodat ie die kan gebruiken als mensen hem serieus moeten gaan nemen
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:06 schreef geppie het volgende:
[..]
Had Y.rsa nog nooit gehoord of gelezen en nu lees ik toevallig dat het meisje van het dug-out ongeluk in friesland zo heette![]()
Ik vind het, ondanks mijn aversie voor (of is het tegen?) de letter Y, wel een mooie naam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |