SPSSquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef Mitsu het volgende:
Ik had me vanochtend om half tien voorgenomen te beginnen aan SPSS gaan snappen, 6 uur later heb ik het programma geïnstalleerd en geopend
Werkcolleges skippen, oh oh oh!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef Rezania het volgende:
Werd net gebeld door een docent van mijn oude school. Zijn vrouw werkt bij een huiswerkbegeleidingsbedrijf die nog iemand zochten om bijles te geven in exacte vakken. Werkcolleges ga ik toch skippen deze periode, dus ik heb ja gezegd. Wel nice dat ze mij belde in plaats van dat ik hun moest bellen.
Ik snap ze gewoon en maak ze thuis.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Anoonumos het volgende:
Statistical Package for the Social Sciences.
Wieberen dus.
Gewoon R gebruiken jwz.
Haters. Tis wel IO, dan is spss toegestaanquote:
Wanneer gebruikt een ontwerper statistiek?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef Mitsu het volgende:
[..]
[..]
Haters. Tis wel IO, dan is spss toegestaan
Analyse, voordat je gaat ontwerpen/ontwerpvoorstel doet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wanneer gebruikt een ontwerper statistiek?
Een steekproef van je productie nemen en kijken hoeveel er defect zijn of zo?
Rquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef Anoonumos het volgende:
Statistical Package for the Social Sciences.
Wieberen dus.
Gewoon R gebruiken jwz.
SPSSquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:30 schreef Mitsu het volgende:
Ik had me vanochtend om half tien voorgenomen te beginnen aan SPSS gaan snappen, 6 uur later heb ik het programma geïnstalleerd en geopend
Ik heb daar ook een schijthekel aan. Als je nu les zou krijgen tijdens die 1u45m prima maar het is begeleide zelfstudie, de gruwelijkste vorm van (niet-)onderwijs die bestaat. Betaal je daar nu zoveel geld voor? Serieus, het werkt voor geen meter. Reken maar uit: 1 docent/assistent op 40 studenten voor 90 of voor mijn part 105 minuten per week, dat is 2-3 minuten per student. Lekker nuttig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap ze gewoon en maak ze thuis.
Ik ga verdomme toch ook geen anderhalf uur wachten zodat ik anderhalf uur mag werken, als ik een kan reizen en dan zelf kan bepalen wanneer ik ga werken?
Oh, vind het eigenlijk niet eens zo erg, het motiveert me wel om aan te slag te gaan. Helaas is het bij het huidige vak waarbij ik werkcolleges heb gewoon slecht geregeld. Alle werkcolleges zijn na de pauze, waardoor je al een uur en een kwartier moet wachten. Dan kom je daar, zijn er te weinig computers. Wil je een vraag stellen, pech, iedereen wil dat. En de helft van de tijd begrijp ik het nog niet helemaal en moet ik eerst nog even het boek lezen (het boek is een samenvatting van het college bij dit vak, in plaats van andersomquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een schijthekel aan. Als je nu les zou krijgen tijdens die 1u45m prima maar het is begeleide zelfstudie, de gruwelijkste vorm van (niet-)onderwijs die bestaat. Betaal je daar nu zoveel geld voor? Serieus, het werkt voor geen meter. Reken maar uit: 1 docent/assistent op 40 studenten voor 90 of voor mijn part 105 minuten per week, dat is 2-3 minuten per student. Lekker nuttig.
Met dank aan de pedagogietrutjes die dit 'activerende' neponderwijs hebben opgedrongen via de lerarenopleidingen. Ja, dit zit me hoog aangezien het het onderwijs veel minder leuk maakt dan dat mogelijk is. Begeleide zelfstudie is leuk met 1 docent op 6 studenten, niet bij 1 docent op 40 studenten.
Pauzes zijn de geschikte tijd om andere hoorcolleges te volgen en andere vakken te volgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, vind het eigenlijk niet eens zo erg, het motiveert me wel om aan te slag te gaan. Helaas is het bij het huidige vak waarbij ik werkcolleges heb gewoon slecht geregeld. Alle werkcolleges zijn na de pauze, waardoor je al een uur en een kwartier moet wachten. Dan kom je daar, zijn er te weinig computers. Wil je een vraag stellen, pech, iedereen wil dat. En de helft van de tijd begrijp ik het nog niet helemaal en moet ik eerst nog even het boek lezen (het boek is een samenvatting van het college bij dit vak, in plaats van andersom). Dan heb ik ook zoiets van 'Nee, bedankt, ga wel naar huis.'
Eh, hoe? Gewoon ergens bij gaan zitten? En voor zover ik weet heeft iedereen tegelijkertijd pauze.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:12 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Pauzes zijn de geschikte tijd om andere hoorcolleges te volgen en andere vakken te volgen.
Daar heb je wel gelijk in. Ik volg nu een informaticavak waarbij ze van een site genaamd piazza gebruikmaken. Natuurlijk is dit opgericht vanuit hetzelfde verderfelijke idee om zo min mogelijk docenten/assistenten zo veel mogelijk studenten te voorzien, maar tot mijn verbazing werkt het redelijk, omdat iedereen alles kan zien en beantwoorden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een schijthekel aan. Als je nu les zou krijgen tijdens die 1u45m prima maar het is begeleide zelfstudie, de gruwelijkste vorm van (niet-)onderwijs die bestaat. Betaal je daar nu zoveel geld voor? Serieus, het werkt voor geen meter. Reken maar uit: 1 docent/assistent op 40 studenten voor 90 of voor mijn part 105 minuten per week, dat is 2-3 minuten per student. Lekker nuttig.
Tss, ekte bazen doen gewoon als Newton: maken geen vrienden en blijven maagd tot de dood.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, hoe? Gewoon ergens bij gaan zitten? En voor zover ik weet heeft iedereen tegelijkertijd pauze.
Trouwens, wil wel even een half uurtje echt pauze hebben, vrienden zijn ook belangrijk, evenals eten.
Dat is balen! Volgende keer nog een keer bestuderen en dan haal minimaal een 7.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:43 schreef Mitsu het volgende:
Zo zuur, je vak op 0.2 niet halen bij een herkansing.
Gelukkig dan maar dat ik geen natuurkunde studeer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 04:05 schreef defineaz het volgende:
[..]
Tss, ekte bazen doen gewoon als Newton: maken geen vrienden en blijven maagd tot de dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |