Als je het zo wil noemen, ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Publieke verdediging? Je bedoelt het lekenpraatje?
Volgens mij verschilt het van faculteit tot faculteit, ik weet niet hoe het bij technische wiskunde en informatica is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Krijg je op de TU/e een propedeuse uitreiking?
Ik kan me bijna niet voorstellen, dat is gewoon een presentatie zoals ze die al tig keer gedaan hebbenquote:
Ik ook niet, toch zijn die mensen er.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen, dat is gewoon een presentatie zoals ze die al tig keer gedaan hebben
Raarrrrrr!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ook niet, toch zijn die mensen er.
Ik zou er een feestje van maken. Proberen aan je familieleden en vrienden uit te leggen wat je de afgelopen jaren hebt gedaan. Best lastig!quote:
Je zou maar iets als QFT gedaan hebben en dat dan moeten uitleggen aan lekenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou er een feestje van maken. Proberen aan je familieleden en vrienden uit te leggen wat je de afgelopen jaren hebt gedaan. Best lastig!
Dan zou ik er schijt aan hebben en het praatje volledig richten tot de mensen die er wel wat van kunnen volgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef Novermars het volgende:
[..]
Je zou maar iets als QFT gedaan hebben en dat dan moeten uitleggen aan leken
Mja, lijkt me wel lachen, dat heb je dan toch al 4 jaar moeten doen dus lijkt me een eitjequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou er een feestje van maken. Proberen aan je familieleden en vrienden uit te leggen wat je de afgelopen jaren hebt gedaan. Best lastig!
Ik vind het sowieso maar raar, een eindpresentatie voor een bacheloronderzoekje. Überhaupt heel dat bacheloronderzoek. Thesis anyone.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Anoonumos het volgende:
Onze eindpresentatie van bacheloronderzoek moet worden aangekondigd op de website.
Ik wil helemaal niet dat vreemde mensen komen.
Oh, welke opleiding doe je en waar zit je? Misschien kom ik even langs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Anoonumos het volgende:
Onze eindpresentatie van bacheloronderzoek moet worden aangekondigd op de website.
Ik wil helemaal niet dat vreemde mensen komen.
FOK meeting @ zijn praatje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oh, welke opleiding doe je en waar zit je? Misschien kom ik even langs.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Moeten we wel wat moeilijke vragen voorbereiden.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Oh, welke opleiding doe je en waar zit je? Misschien kom ik even langs.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Moeten we wel wat moeilijke vragen voorbereiden.
Levert er weer 6 op ja. Nog 12 te gaan dit jaar.quote:
Ik nog 15. Mjah, moet ze eigenlijk wel allemaal ff meepakken en dan heb ik m'n P.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Levert er weer 6 op ja. Nog 12 te gaan dit jaar.
Ik 45quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb er nu 120, en moet er nog 15 halen in deze volgende periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |