Ik vind het i.i.g. wel wat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:52 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Ik ben vandaag eens wezen experimenteren met IR fotografie. Ik ben er nog nog niet helemaal over uit of het kitsch is of niet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vertrek woensdag naar IJsland, wel voor een familieaangelegenheid maar ik hoop toch wel tijd te kunnen maken om wat mooie foto's net als deze te maken.quote:
Die blik van die vogelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik vind het i.i.g. wel wat.![]()
Die wolkjes doen 'et um.
Kwam op S'hol een maffe vogel tegen #eerstepaarminutenmetdepanasonicgh4 :
[ afbeelding ]
Prima foto's maar een wat rommelig geheel zo met B&W en kleur. En verder ziet het er net wat strakker uit als je overal de tussenruimtes gelijk houdtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vertrek woensdag naar IJsland, wel voor een familieaangelegenheid maar ik hoop toch wel tijd te kunnen maken om wat mooie foto's net als deze te maken.![]()
Ik heb als reclamemateriaal een collage van een aantal foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
ÜBERGAAFquote:Op maandag 12 mei 2014 11:53 schreef Koelkastje het volgende:
Burg Bentheim + Vis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
purest of pain? 'k ken die drummerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wapperende haren avond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Purest of Pain, yes! Deden het heel aardig op de showcase.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
purest of pain? 'k ken die drummer
wel heftige muziek
5 mei, dus bevrijdingsfestival!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:48 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Aardige mensenmassa.![]()
Welk evenement vond daar plaats?
Waar is dit? Dokkum? Ik vind persoonlijk dat de molenfoto's wel wat lichter zouden kunnenquote:Op maandag 2 juni 2014 02:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gelukkig doet mijn nieuwe 700D een stuk beter dan mijn andere Sony A330 camera
Avond zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Bekende molens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi man!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:28 schreef NorgeT het volgende:
Nog eentje uit de IR serie
[ afbeelding ]
[..]
Waar is dit? Dokkum? Ik vind persoonlijk dat de molenfoto's wel wat lichter zouden kunnen
ah, schotland is super vetquote:Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef OmeRon het volgende:
Inmiddels weer terug uit Schotland en gestart met foto's uitzoeken. Ben begonnen met dit zonsondergangetje
[ afbeelding ]
Prachtige foto !quote:Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef OmeRon het volgende:
Inmiddels weer terug uit Schotland en gestart met foto's uitzoeken. Ben begonnen met dit zonsondergangetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |