Hier bij 2 zwangerschappen gebruikt (of ja 1 gebruikt, eentje bezigquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef Minarosa het volgende:
Heeft iemand ervaring met Etos zwanger worden capsules? Ik slik nu gewoon foliumzuur maar stond gisteren bij de Etos naar te kijken en zag dat ze je cyclus zouden moeten ondersteunen. Is het een placebo-effect of wat zit erin..? Was rond sluitingstijd dus kon het niet vragen.
Toen ik zwanger probeerde te worden van mijn dochter raakte mijn cyclus echt helemaal van de leg door die capsules, heb meerdere verhalen gehoord van mensen die daar last van hadden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef Minarosa het volgende:
Heeft iemand ervaring met Etos zwanger worden capsules? Ik slik nu gewoon foliumzuur maar stond gisteren bij de Etos naar te kijken en zag dat ze je cyclus zouden moeten ondersteunen. Is het een placebo-effect of wat zit erin..? Was rond sluitingstijd dus kon het niet vragen.
Op welke dag zit je nu? Hoelang duurde de vorige cyclus?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteld. Zondag voor het laatst een testje gedaan.. En nu durf ik niet meer zo goed. Bang voor weer een negatieve test denk ik.
Mijn vorige cyclus was 33 dagen ik zit nu op 40..quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:48 schreef JantinaGr het volgende:
Echt super Radwedni!
[..]
Op welke dag zit je nu? Hoelang duurde de vorige cyclus?
Ook ik slik ze vanaf het stoppen met de pil.. ik ben er tevreden over. Heb er geen bijwerkingen van en mooie cyclussen met eisprongen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:51 schreef klavertje-4 het volgende:
/lurker
bij mij werkten de etos pillen goed om mijn cyclus iets te verlengen. Ik had een extreem korte cyclus, 21 of 22 dagen. Met de pillen netjes 27 dagen. Beide rondes dat ik die pillen gebruikte, streepjes geplast.
Of het ook werkt om je cyclus juist te verkorten weet ik dan weer niet.
Zal ie stiekem gewoon heel lang durenquote:Op donderdag 15 mei 2014 05:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vorige cyclus was 33 dagen ik zit nu op 40..
Goed dat je dat nog effe zegtquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:50 schreef JantinaGr het volgende:
Ik heb die van de etos!
Dottey.. klusseeeehh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |