wat doe je.....quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat doe je.....ik wilde streepjes plassen in een sq topic!
Wat een doosquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Rawedni het volgende:
Geen idee of ie donkerder is Joycie! Spannend, jij ook testen over een paar dagen!
@Skittles, ja bij de dokter had ik afgelopen dinsdag een licht streepje met 1.5 uur oude urine dus dat was ook heel lichtVond haar niet heel kundig trouwens, ze dipt hem erin, kijkt en zegt gelijk nou hier is ie negatief hoor. Dus toen zei ik, moeten we niet heel even een paar minuten wachten? Ja dat konden we dan wel doen, toen was het ineens ja toch licht positief maar te licht voor 5 weken zwangerschap maar toch gefeliciteerd :S
Morgenochtend doen we het met ochtendplas in elk geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:
het is echt niet zo dat ik er bewust op zit te letten of er heel de tijd in zit te prikken of duwenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef Rawedni het volgende:
Nee ik herken dat wel! Echter na de eerste 4 maanden bij elk dingetje denken JA EN NU IS HET RAAK terwijl het niet zo was trek ik me er gewoon niks van aan
En nu, met blijkbaar positieve testen, voel ik helemaal niks. Maar ik geloof dan ook echt niet dat het zo is (nog)
Dat zeg ik ook niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is echt niet zo dat ik er bewust op zit te letten of er heel de tijd in zit te prikken of duwen
Innesteling, eventueel een mogelijke tweeling waarvan eentje het niet heeft gered, een stolsel die er uit kwam (Zie verhaal van StarDust in Z&G). Het kan van alles zijn. Heb je al wel gebeld voor een (vroege) echo?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef Rawedni het volgende:
Dat is een goed teken op zich Joycie
Ik ben weer bij de huisarts geweest en nu kwam er binnen een seconde al een streepje tevoorschijn. Volgens haar geen twijfel mogelijk dat ik zwanger benIk geloof ik nog steeds niks van en snap niet wat die bloeding dan was.. We kunnen helaas niks anders doen dan afwachten en over een tijdje een echo!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef Rawedni het volgende:
Ik ben weer bij de huisarts geweest en nu kwam er binnen een seconde al een streepje tevoorschijn. Volgens haar geen twijfel mogelijk dat ik zwanger benIk geloof ik nog steeds niks van en snap niet wat die bloeding dan was.. We kunnen helaas niks anders doen dan afwachten en over een tijdje een echo!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef Rawedni het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |