This is the place to bequote:Op donderdag 8 mei 2014 18:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ik blijf gewoon hier hoor tijdens de tweede halve finale, live ding gaat veel te snel en drie kwart is onzin.
Dat zal wel tegenvallen. Als de lijnen open gaan en er gestemd mag worden, is het allang bedtijd voor de gemiddelde Bieberfanquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef grazz het volgende:
Ik las vandaag eerder in dit subforum iets over Bieber fans (x1000 ), dat zelfs zij ons liedje tof vinden. Dat zijn toch van die tienermeisjes die ook massaal mogen meestemmen van hun ouders?
Laat ze dan zaterdag op ons stemmen. Op youtube kwam ik al een fan tegen:
BelieberForever10100
27 minuten geleden
One of my favorites, it's so nice to listen to
SCREENSHOT!quote:
Dit ja.. en zullen we afspraken met elkaar dat we deze positieve vibe blijven vasthouden tot de finale. En niet de komende twee dagen als azijnpissers gaan lopen zeuren dat het allemaal te mooi was om waar te zijn en dat we het wel kunnen vergeten en Ilse en Waylon toch niet zo goed zijn als we eerst dachten, etc etc.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
SCREENSHOT!
Over vier uur gaan wij lager staan vanwege de tweede halve finale, tenzij ze allemaal slecht zijn staan we nog steeds 2de
Als wij positief zijn komt het jet Nederland ook goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Jif het volgende:
[..]
Dit ja.. en zullen we afspraken met elkaar dat we deze positieve vibe blijven vasthouden tot de finale. En niet de komende twee dagen als azijnpissers gaan lopen zeuren dat het allemaal te mooi was om waar te zijn en dat we het wel kunnen vergeten en Ilse en Waylon toch niet zo goed zijn als we eerst dachten, etc etc.
lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal wel tegenvallen. Als de lijnen open gaan en er gestemd mag worden, is het allang bedtijd voor de gemiddelde Bieberfan
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat het allemaal te mooi is om waar te zijn en dat we het wel kunnen vergeten en Ilse en Waylon toch niet zo goed zijn als we eerst dachten, etc etc.![]()
geintje
En anders lenen ze hun telefoon maar uit aan hun ouders.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef grazz het volgende:
[..]
lolmaar tis zaterdag dan mogen ze langer opblijven, voor 1x gewoon kom op
quote:
Hoezo waarom kunnen we niet winnen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:17 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
ze zijn gek, en ze maken de NLse fans gek.
We zullen heus wel een aantal plaatsen zakken in zowel de iTunes als de Odds(misschien). Maar dat gebeurt met alle favorieten wel (zoals elk jaar). Op de finaledag zullen de deelnemers van de eerste halve finale weer stijgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef ato het volgende:
Nee hoor wij blijven op 2) staan!!!!
Ik blijf positief, ik geloof dat Nederland het nog beter gaat doen dan afgelopen dinsdag.
Zij ruiken goud, ik vond Anouk haar finale optreden ook beter dan haar halve finale..
The common Linnits gaan echt voor goud as zaterdag let maar op..
Gelukkig wordt er niet meer geloot wat positie plaatsen betreft, dat betekend dat er gekeken wordt naar bv rustig liedje, druk liedje etc..
immers wil het ESF het gevarieerd houden en 1 van de populairste shows blijven..
quote:"I'm a fitness trainer, and today as stretching i put The Netherlands' song, and, i got surprised, some ppl started to "singalong" and some came there after the class that they loved this song, it was their favuorite from the show" (van een songfestival fan uit Boedapest, Hongarije)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |