RT, Like & Share!quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:01 schreef tralalala het volgende:
Als Nederland in de top 3 komt, dient tjaptjoep direct vrijgelaten te worden!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef Pluto1975 het volgende:
CATS heeft inmiddels ook al airplay in de UK op Radio 2 BBC
Een medestander!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik durf het in dit topic niet meer te zeggen, maar: ja
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo reageren wedkantoren daar op? Dat gaat er gewoon om hoeveel er gewed wordt op iemand en vanuit daar worden de odds bepaald. Veel mensen denken dus daadwerkelijk dat we kans maken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:28 schreef tralalala het volgende:
Ik denk toch echt dat jullie te positief zijn. (daar reageren wedkantoren natuurlijk ook op, omdat gratis geld)
Zesde plaats denk ik.
Vre-se-lijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Pluto1975 het volgende:
Een hele tijd geleden werd er gezegd dat er een derde persoon aan Ilse en Waylon gekoppeld was.....iedereen dacht Armin van Buuren...
Zou het zo geklonken hebben?
Vast niet. Maar dat komt er dan vanzelf. Eenmalige uitgaven van 'nationaal prestige' vinden altijd wel een potje in Den Haag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:57 schreef WhiteBeard het volgende:
Hebben de AVRO en TROS wel geld genoeg om het in 2015 in Nederland te organiseren?
Als ze Jan Smit verkopen, kunnen we alvast een paar lampen aandoen in de zaal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:57 schreef WhiteBeard het volgende:
Hebben de AVRO en TROS wel geld genoeg om het in 2015 in Nederland te organiseren?
Jawel, go Aram !quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Als dat neppe Armenië maar niet wint. Aram MP3![]()
Hup De Kneu's.
Ik vind Rusland, Estland en Zweden ook allemaal erg dertien in een dozijn. De eerste en laatste ook nog eens totaal niet modern.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:10 schreef WhiteBeard het volgende:
Dat nummer van Armenie vind ik ook 13 in een dozijn. Zweden vind ik ook magertjes. Ik vond Rusland, Estland en Nederland mijn top 3 in de eerste halve finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |