Anitaquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een fijn idee dat we Anita Meyer ook nog achter de hand hebben om te sturen.
Ja want de Oosterpoort is het grootste culturele centrum in Groningenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een fijn idee dat we Anita Meyer ook nog achter de hand hebben om te sturen.
Racoon is wel goed, maar ik denk niet dat het hoog zal scoren. Boris zou wel kunnenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
In het napraat topic, werd Boris of bo Saris of hoe hij zich nu noemt al geopperd of Raccoon.
Zolang het maar goed is en opvalt, dan ben ik al blij.
Keep the soul alive Boris?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
In het napraat topic, werd Boris of bo Saris of hoe hij zich nu noemt al geopperd of Raccoon.
Hmm... Racoon niet. Boris weet ik niet.. Die is te afstandelijk denk ik..quote:Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Uccie het volgende:
Dat sowieso!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
Er moet iemand gaan die zelf wil en een ontzettend goed nummer heeft waar ze zelf in geloven.
Martin is ook niet verkeerdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ja, die nieuwe jongen, Martin Garrix.
Of die mr Probz...ook leuk om te zien.
Mr Probz en Martin samen dan....winnen we niet, ziet het er in elk geval goed uit!quote:
Omnomnom. Ben voor! En dan Eva Simons er ook gewoon bij.. voor hetero mannenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mr Probz en Martin samen dan....winnen we niet, ziet het er in elk geval goed uit!
Zo hebben we alle doelgroepen, goede artiesten, sex appeal. Allesquote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef Uccie het volgende:
Nou, da's besloten dan...we zijn eruit.
Ohja en de lesbische vrouwen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo hebben we alle doelgroepen, goede artiesten, sex appeal. Alles
Moeten we alleen weer een jaar op wachten.. Een jaar!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo hebben we alle doelgroepen, goede artiesten, sex appeal. Alles
Doe ikquote:
Noooooooooquote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moeten we alleen weer een jaar op wachten.. Een jaar!
Het is zo snel weer voorbij hè.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moeten we alleen weer een jaar op wachten.. Een jaar!
Gelukkig zaten er weer genoeg leuke inzendingen tussen om ons te entertainen tot de eerste nieuwe er weer zijn!quote:
Ja, lief lacht hij hè.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig zaten er weer genoeg leuke inzendingen tussen om ons te entertainen tot de eerste nieuwe er weer zijn!
Ik ben verliefd op de zanger van Zwitserland
En dat fluitenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lief lacht hij hè.
Meneer Malta was ook wel erg leuk.
Eerder opgenomen. Niet nep!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Isse nep! Ik dacht al, hebben ze goed gedaan xD
Ik zei tegen mijn ouders...ze hebben vast Mari van de Ven een pruik opgezetquote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Isse nep! Ik dacht al, hebben ze goed gedaan xD
HAHAHA!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn ouders...ze hebben vast Mari van de Ven een pruik opgezet
Leuk dat hij zoveel reacties op Twitter heeft gekregen. Hij zag er ook geweldig uit!quote:
quote:Uw LinkedIn-netwerk
192 connecties
3.000.215 professionals in uw netwerk
Klopt. Ik zou er wel een beschuitje mee kunnen eten, of 10quote:Op zondag 11 mei 2014 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat hij zoveel reacties op Twitter heeft gekregen. Hij zag er ook geweldig uit!
Yupquote:
quote:Your LinkedIn Network
174 Connections
2,964,150 Professionals in your Network
Je weet hoe ik heet toch...stuur maar een uitnodigingquote:
Een lange blonde knul, dan kun je me bij voorbaat opdweilen dat weet jequote:
Geloof het meteen! Als hij er nu met Monique Smit vandoor gaat ga ik haar vierendelenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij is Tim ook echt een spontane kerel.
Zo komt ie wel over.
Ik blijf haar zo een hamsterhoofd hebben hè.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geloof het meteen! Als hij er nu met Monique Smit vandoor gaat ga ik haar vierendelen
Hmm, deze stage is echt gericht op uitstroomrichting, dus dat kan niet naar iedereen en allesquote:Op maandag 12 mei 2014 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar komen weer tig mails aan dus. Naar iedereen en alles. Succes!
How about... ehh... NO?!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:17 schreef Renesite het volgende:
40 uur in de week Patrick aan het werkZelf paar dagen vrij nemen
Das ook nie lief nietquote:Op maandag 12 mei 2014 16:17 schreef Renesite het volgende:
40 uur in de week Patrick aan het werkZelf paar dagen vrij nemen
Als dat zo zou zijn...heb je meer om van te houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |