SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Ik ga 'm vanmiddag eens proberen.quote:
Niets hij laat zijn hoofd gewoon liggen, totaal geen interesse om zijn hoofd op te tillen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Burdie het volgende:
Nikki, wat doet hij als je hem op zijn buik op je borst legt terwijl je zelf een beetje onderuit gaat liggen?
Je krijgt van de belastingdienst alleen de uren die je werkt vergoed dus als het standaard 11 uur isquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef GotC het volgende:
Zo, terug van het kdvErg fijne, schone ruimtes, vriendelijke (vaste!) leidsters, vrolijke kindjes die veel persoonlijke aandacht krijgen.
Flexibel hebben we eigenlijk niet nodig (allebei kantoorbaan), dus er wordt met vaste opvang 11 uur afgenomen standaard, waar wij tussen de 9.5 en 10 uur nodig hebben. Dan is vast denk ik iets handiger? Het scheelt netto waarschijnlijk ongeveer ¤1,10 per uur.
Daarbij is switchen naar flexibel altijd mogelijk.
Maargoed! Goed gevoel erover, nu nog denken over hoe ik m'n contract aan ga passen icm wel/geen ouderschapsverlof
Mabawa!!
Weet je toevallig hoe dat zit als je als ZZP'er werkt? Hoeveel uur mag je dan rekenen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef laziness het volgende:
Het is 140% van het aantal uren van de minst werkende partner waarvoor je vergoeding mag vragen. Ook met 11 uur per dag kom je daar mee uit heb ik in het verleden al berekend
Ja dat wist ik idd niet zeker. Met bso komt het hier dus niet uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef laziness het volgende:
Het is 140% van het aantal uren van de minst werkende partner waarvoor je vergoeding mag vragen. Ook met 11 uur per dag kom je daar mee uit heb ik in het verleden al berekend
Ja dat is maar 70%.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja dat wist ik idd niet zeker. Met bso komt het hier dus niet uit
Ja dat is ingewikkelder. Dat gaat op jaarbasis en moet je aannemelijk kunnen maken adhv een urenadministratie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe dat zit als je als ZZP'er werkt? Hoeveel uur mag je dan rekenen?
Die rekentool klopt gewoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef GotC het volgende:
Ik moet het nog even gaan snappenIk werk 32 uur en T. gaat 44 uur per maand naar de opvang. Dus die max 195 uur per maand kom ik niet aan. Volgens de rekentool krijg ik dam gewoon ongeveer de helft vd opvang vergoed..?
Het is mijn fulltime job, maar ik heb er niet altijd fulltime werk aan. Opvang zou ook maar voor één dag in de week zijn, zodat ik die dag mijn handen vrij heb voor afspraken buiten de deur, vergaderingen, of gewoon ongestoord doorwerken. De uren zijn denk ik wel hard te maken. Ik ga tzt inderdaad wel eens bellen met de belastingdienstquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dat is ingewikkelder. Dat gaat op jaarbasis en moet je aannemelijk kunnen maken adhv een urenadministratie.
Tijd bij klanten, reistijd naar klanten, facturatie, cursussen telt allemaal mee.
Ik zou even bellen met de belastingdienst maar ik denk dat je moet gaan schatten wat je op jaarbasis aan uren maakt en dat delen door 12 en dan per maand aanhouden. Eventueel bijstellen in het loop van het jaar als je merkt dat je inschatting toch te hoog was en je dus minder uren gaat maken op jaarbasis.
Beter terug krijgen dan terug betalen is altijd mijn motto.
Ik dacht dat schooluren en vakanties e.d. overal hetzelfde waren. Mag je dat per school bepalen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:15 schreef Moppert het volgende:
Ik wil ooit wel weer werken ja, ik wil niet tot ze 20 zijn thuisblijven![]()
Nikki nee hier niet want continurooster en minimim schooluren.
Zo hadden wij niet 1 maar 2 weken paasvakantie en veel roostervrij.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Die rekentool klopt gewoon.
Jullie mogen obv jouw 32 uur niet meer dan 194 uur aan opvanguren opgeven per maand waarover je toeslag vraagt.
De toeslag zelf is verder afhankelijk van jullie inkomen en het uurtarief van het kdv.
De belastingdienst hanteert als max uurtarief 6,70. Alles daarboven krijg je sowieso geen toeslag over.
Ja. zolang je maar aan de minimum ureneis voldoet is het goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef Musique het volgende:
[..]
Ik dacht dat schooluren en vakanties e.d. overal hetzelfde waren. Mag je dat per school bepalen?
Graag gedaan uiteraard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L.ucia 5.5 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I.sabel 5.5 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen op de commodeMet tut want honger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahhh Musique wat een dotjes!![]()
![]()
Rot van die flessen hoor, ik vind het ook altijd sneu als er eentje moet wachten. Maar omdat T zijn speen zo goed pakt kan hij best even wachten. Hij sabbelt dan wel als een malle aan zijn speen, maar is wel stil. Dan is het soms wel vervelend als je alleen bent hoor, liefst zou je ze allebei tegelijk eten willen geven. Het voelt een beetje als kiezen tussen twee kwaden, laten huilen of tegelijk voeden. Bij beide heb ik geen goed gevoel, maar soms is het niet anders.![]()
![]()
Die op de commode samen.. Zo speciaal, twee van die kleintjes.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Musique, wat lief!! Wat een plaatjes
Hier heeft Ellie zich zojuist een bloedneus gevallen. Ze probeerde zich op te trekken aan de wasmand en tja, dat gaat niet... Gelukkig was het maar heel even huilen en toen meteen weer vrolijk, maar agossie, zo sneu
.
Home is where the O+ is...![]()
Mooi Musique!
Ik post hier niet veel meer, lees meer mee, maar ik zit nu toch met een vraagje.
V. is morgen 9 maanden. Ze is als ze wakker is heerlijk actief en tijgert de hele kamer op hoog tempo door.
Ze drinkt alleen niet heel super. De fles 's ochtends gaat goed, die van 's avonds laat meestal wel, maar bij de lunch laat ze rustig de helft staat. Ze eet 's avonds wel een bakje yoghurt, dus ik dacht dat het wel goed was, ze haalt zo wel 500 ml zuivel.
Maar het cb vond dat het 500 ml flesvoeding moet zijn. Als je er dan op gaat letten moet je zoveel moeite doen om daaraan te komen. Extra flesjes geven, waar ze ook niet heel veel zin in heeft.
Ze eet gewoon verder prima, moeten we dan gaan hangen en wurgen om op die 500 uit te komen? Vandaag hadden ze wat gewone melk geprobeerd, en dat leek iets beter te gaan, maar ik vind haar eigenlijk nog iets te jong om al op gewone melk over te gaan.
Iemand hier nog ideëen/tips over?![]()
Hallo! Ik ben weer boven Jan! Eerst was ik ziek en daarna 4 nachtjes naar Lissabon.Het was even slikken zo lang zonder baby, maar in de praktijk ging het goed. Het was heerlijk! Een langere tijd weer alleen doen wat ik wil, zorgt voor meer ontspanning dan 500 massages.
Baby en mijn man hebben het ook heel goed gehad. Ik had (expres) geen handleiding achtergelaten voor mijn man en guess what: niets geen probleem!
Ik werd opgehaald van Schiphol door mijn smiling buddah baby en ik heb er natuurlijk in slaap geknuffeld. Wat een top baby heb ik toch!![]()
![]()
En ik heb wel een beetje meegelezen, maar de meeste onderwerpen waren niet nieuw en zullen vast wel weer eens voorbij komen. Dan reageer ik wel weer!
Maar wel 1 ding: CocoTom!![]()
![]()
![]()
Ik wilde al bijna een berichtje gaan posten dat ik je vermist vond, maar daar ben je weer Limone!
Fijn dat je het lekker hebt gehad! Klinkt heerlijk!![]()
Deze, of die van laatst? En maak ik je aan het kotsen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Limone het volgende:
Ha Skip! Ik zag wel dat je mij tagde in je post! Toen moest ik grinniken en daarna bijna kotsen..
--
Jeej Mabawa!
--
Leuke Tom van Coco!
--
Fijn dat het KDV goed was GotC!
--
Hoi Musique! En je meisjes!
--
Och gus Ellie!
--
Groeit ze verder gewoon goed, Laiv?![]()
Limone, welkom terug!
Laiv, volgens mij zeggen ze op elk cb iets anders. Als je meisje happy is en goed groeit, zou ik het laten bij hoe het nu gaat.
Eensquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Cwen het volgende:
Limone, welkom terug!
Laiv, volgens mij zeggen ze op elk cb iets anders. Als je meisje happy is en goed groeit, zou ik het laten bij hoe het nu gaat.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
Hmm 'tiekje, geen tips. Maar ik denk inderdaad ook wel wat Cwen zegt! Anders misschien een bekertje water in het zicht en als tussendoor een slokje aanbieden?Limoentje! Welkom terug! Goed geslaagd weekje dus!
Arme Ellie, dat zal even schrikken zijn, ook voor jou!
Ahhh Musique![]()
![]()
Ooooh, zó!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Limone het volgende:
Nee gek! Toen was ik nog ziek (vorige week dus ergens)![]()
--
M. had vanavond de slappe lach! Eerst bij mij omdat ik 'snotjepotjeneus' zei (ze is wat verkouden) en een paar minuten later omdat Kix naar haar lachte. Scha-te-ren, niet te houden.
![]()
Musique, wat een dotjes! Bij zulke foto's lijkt een tweeling me zó leuk... en dan bedenk ik me dat je ook alles dubbel hebt, incl de huiluurtjes en ziekige kindjes etc en dan ben ik toch wel weer blij dat ik er maar 1 per keer heb gekregen
Heerlijk he, die kleintjes met de slappe lach![]()
Ik kreeg vandaag zelf de slappe lach van m'n meisje. Ze had namelijk verzonnen dat ze gekke bekken kon trekken...![]()
(En nu moet ik nog even hard aan de slag om afscheidstraktaties te maken voor m'n kleuter... morgen allerlaatste dag kdv![]()
)
Mama van Lars & Femke![]()
Femke, wat grappig!
Ze groeit verder goed, volgt haar lijntje, en dat is iets onder gemiddeld. We hebben een extra afspraak gehad omdat ze zich daar toen wat zorgen om maakte, maar dat bleek dus niet nodig. Ze is happy, heel actief de hele dag door, en eet ook met smaak en veel enthousiasme.
Ze was vorige week met bijna 9 maanden 7710 gram en 68 cm.
foto weer even weg..
[ Bericht 29% gewijzigd door laiveneertiekje op 09-05-2014 07:11:14 ]![]()
Aaah Shan! Die eerste foto heb ik ook van mijzelf. Drie dagen geleden. Toch minder schattig...![]()
Lijkt mij heel gezellig zo'n zittende negenmaander in je woonkamer, laiv!![]()
Wat een leuke foto's! En ja, ik zie ook wat herkenbare kleding! Superleuk!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef Musique het volgende:
Ik heb trouwens deze week kleertjes ontvangen uit Duitsland! Thanks Linda2205 Weet niet of ze ook nog eerst van Kyara geweest zijn? Hoe dan ook, ze zitten goed en staan leuk!
Zo leuk dat ze zich meer bewust van elkaar worden
En weet je, het wordt alleen nog maar leuker!![]()
![]()
![]()
Nou inderdaad, pas hier mee op. Wij moesten een aanzienlijk bedrag terug betalen aan onze blauwe envelop vrienden hierdoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Graag gedaan uiteraard.
De enige 'fout' die je kan maken is het inkomen verkeerd schatten.
Het gaat op basis van verzamelinkomen dus als je een eigen huis hebt ligt dat lager dan je bruto jaarinkomen dus op zich zit je met gewoon het bruto jaarinkomen opgeven goed maar houdt dingen als bonussen en salarisverhogingen in de gaten. Voor je het weet val je net weer een treetje hoger in de tabel van de toeslagen en heb je recht op minder vergoeding.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Femke
Laiv, wat is ze vrolijk
Bloedneus of niet, Ellie besloot vandaag maar eens zelf te gaan zitten, op kont ipv knieën. Wat is die 8maandensprong een monstersprong zeg!Home is where the O+ is...![]()
![]()
Femke! Die eerste foto!
Limone, fijn dat je weer 'boven Jan' bent.
Cwen, wat goed van Ellie! Het gaat zo snel vond ik altijd tussen de 8 en 12 maanden
Oh en even ego:
Ik ga waarschijnlijk weer een studie doen. Iets wat ik al heel graag en lang wil. Ik vind het zo leuk en spannend dat ik helemaal hyper er van ben. Ben zo klaar met mijn huidige baan en als dan ook nog een collega vandaag zegt dat ik wel even de koffie/thee kan gaan halen omdat ik wel wat beweging kan gebruiken dan ben ik wel een beetje
flowerbox, wat tof! En wat zal het pittig zijn!
bedankt voor de reacties, ze is al 9 maanden vandaag. Gaat al een tijdje zelf zitten, staat op handen en voeten, probeert zo ook al te lopen, en nog even en ze heeft door dat je jezelf op kan trekken tot staan.![]()
![]()
Flobowat heerlijk
![]()
Snellie! Knap kind!
Foto's
Klapje hoe was het nou bij de osteopaat?? Ik heb nog steeds niks gelezen volgens mijof ik ben vet kippig, dat kan ook
Kan iemand mijn baby ff uitleggen dat je best een dagje over kan slaan, crapwise, maar dat dan dus niet alles in 1 luier past?en dat op de nuchtere maag
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef Musique het volgende:
Wat fijn Nikki! De mijne hebben altijd tegelijk honger en ik probeer het wel te spreiden, maar dat lukt me bijna niet. 's Nachts wel, maar overdag niet. Soms laat ik er wel eens eentje wachten, maar dan schreeuwt de ander moord en brand en dat kan ik dan weer niet over mijn hart verkrijgen...
Ik heb trouwens deze week kleertjes ontvangen uit Duitsland! Thanks Linda2205Weet niet of ze ook nog eerst van Kyara geweest zijn? Hoe dan ook, ze zitten goed en staan leuk!
KO na het leegdrinken van een fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L.ucia 5.5 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I.sabel 5.5 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen op de commodeMet tut want honger!
TochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht al bekende jurkjes op de foto (de twee enkele foto's).
Ze staan leuk
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Als je het weet, dan graag ook even aan mijn meiske graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:36 schreef Kimpossible het volgende:
Kan iemand mijn baby ff uitleggen dat je best een dagje over kan slaan, crapwise, maar dat dan dus niet alles in 1 luier past?en dat op de nuchtere maag
Zoiets had ik om 7:00 uur vanmorgen!
Bohhh, die lucht, goed mogelijk dat er jaloerse bunzings bestaan..
Hier werkt de zoutoplossing als een gek, elke keer als ik een spraytje gebruik, dan moet ze niezen en gooit ze er gelijk een lading prut uit, je ziet dat het haar oplucht!
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Opluchting, check! Na elke explosie verschijnt er een prachtige trotse glimlach van oor tot oor op dat snoetje.
Oh en kennen jullie dat, dat je kleintje zo heerlijk naast je ligt te slapen snachts, en dat je zelf ook moet slapen maar dat je ineens wordt overvallen door een overweldigend gevoel van liefde en trots en dat je zo gelukkig bent en zoveel van je kleine mensje houdt dat je er een beetje van moet huilen?!![]()
![]()
![]()
My oh my. Emotion overload.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Van mijn oudste zus heeft I. het boek Raad eens hoeveel ik van je hou gekregen. Ik dacht gisteren: leuk, ga ik alvast eens voorlezen aan I. Zat ik dus mooi aan het einde te huilen. Ik ben blij dat I. dat allemaal nog niet echt doorheeft,.
Zometeen weer naar het CB, de tweede inenting. Hopelijk heeft I. er dit keer ook geen last van."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
+1quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en kennen jullie dat, dat je kleintje zo heerlijk naast je ligt te slapen snachts, en dat je zelf ook moet slapen maar dat je ineens wordt overvallen door een overweldigend gevoel van liefde en trots en dat je zo gelukkig bent en zoveel van je kleine mensje houdt dat je er een beetje van moet huilen?!![]()
![]()
![]()
My oh my. Emotion overload.![]()
Echt, tranen met tuiten (die ik vervolgens braaf inslik). Gewoon op random momenten als ik bv T. met Yur zie.
![]()
![]()
Of als hij een grote lach op zet als ik in beeld kom. Smelt!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef Kimpossible het volgende:
![]()
![]()
My oh my. Emotion overload.
Hier ging het gisteravond even mis. Ik had hem een fles gegeven en hij had er al niet zo'n zin in, vaak loslaten enzo, dus hij had maar de helft op en een half uur later begon hij dat er ineens allemaal uit te spugen. Echt hele grote plassen met proesten. Hij huilde verder niet echt, dus het leek niet of hij er last van had. Vannacht weer gewoon goed gedronken aan de borst rond zn normale tijd en nu vanochtend weer heel onrustig aan de borst, met veel loslaten en kreunen. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk. Zometeen krijgt hij weer een fles, dus even kijken of dat beter gaat. Ik vermoed wel dat mn productie best wel is gedaald trouwens, ik krijg pas stuwing na een uur of 6. Nu kan ik hem dus om de voeding bv geven en de andere keren fv, behalve dan de ochtendvoeding, want anders komen we niet uit dat ik de navhtvoeding zelf doe.![]()
aaah Femkewat heeft ze toch een lekker bekkie!
Musiqueje meisjes! Zo lekker bij elkaar, wat een rijkdom!
Laiv, wat een vrolijk meisje
Ellie, snellert!
Dot, wat vervelend dat hij weer zo moest spugen. Was hij misschien gewoon nog te vol? Of hij had gewoon niet zo'n trek.. Lastig he, soms zou je willen dat ze je al wat konden zeggen. Al was het alleen ja of nee
. je productie hoeft niet persee minder geworden zijn he, je borsten stellen zich af aan de vraag van stipje. Ik had ook rond jouw periode dat ik minder stuwende borsten had. Nu al helemaal haast nooit. Alleen als hij echt lang niet drinkt en dat is ook pas na een uur of 6.
Franny, hopelijk valt het mee idd! En dat boek!
Limone! lekker terug van een geslaagde vakantie! En wat moet dat tof zijn! Je mini zo blij om je te zien
Oh kim, herkenbaar! Die ene nacht na al die slapeloze nachten dat hij doorsliep en ik wakker was, zucht toen heb ik me wat afliggen snikken en glimlachen!
Vooral nu hij kan lachen man man, wat kan je daar gelukkig van worden!
Poepen! Pff hou op, met die medicatie die hij nu krijgt is het echt water! en er komt me dan een lading uit... ik moet hem soms 3 keer verschonen per dag, en dan alles
.. Lekker zo'n romper onder de poep over zn hoofd krijgen
Oh osteopaatpraat! even onder de spoiler, lang verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond voor het eerst zonder J weg! Ik durf bijna niet, what was i thinking
.
Het is wel een leuk uitje, ik ga met mn zus naar sister act. Eerst lekker wat eten en dan naar de nonnetjes! Schoonouders komen rond 4 uur hier en vriend komt rond 7 thuis. Ik vind het eeeeeng!
NIet dat hij alleen is met vriend, want dat is gewoon. Maar het schoonouder verhaal.. als ze hem maar niet laten huilen enz
. En ja ach, als ze denken dat het werkt oke maar liever wil ik dat niet..
Nou misschien moet ik het maar gewoon laten gebeuren als ik thuis kom vertroetel ik hem lekker en mag tie lekker aan de tet![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 09-05-2014 11:29:10 ]♥ J & S![]()
Ik ben en blijf Fok eeuwig dankbaar voor die tipquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef laziness het volgende:
Klap tip van flip. De romper kan je ook naar beneden uittrekken![]()
![]()
Oh ja duhquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef laziness het volgende:
Klap tip van flip. De romper kan je ook naar beneden uittrekken! maar ik heb er ook en paar die zijn niet zo rekbaar bovenaan
Maar bij de rest kan ik dat best proberen ja
♥ J & S![]()
weet je wat ook een handige tip is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je rompers zo ophangenWas nooit bij mij opgekomen dat je het ook zo kan doen.
Bij veel jumpsuits kan het dus ook.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Oh spannend klaproos! Of ze jagen je hele voorraad melk erdoorheen omdat ze denken dat hij honger heeft? Dat zou mijn schoonmoeder doen volgens mij
En ik denk idd dat hij gewoon te vol zat nog ja, dus we moeten echt heel goed opletten dat hij echt niet teveel krijgt, want hij neemt het gewoon allemaal aan. Ik zou logischerwijs zelfs denken dat we misschien nog wel meer tijd tussen voedingen moeten laten, maar het drinken troost hem ook gewoon zo. Of misschien nog kleinere flesjes en dan toch vaker laten drinken. Kon hij idd maar knikken ofzo
Hier ook regelmatig romper naar onder uit iddVooral handig met die rompers van de Hema met een printje.
![]()
Oh dames ik zit in de "ik ben ineens zo onzeker" faseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S![]()
Haha moppert! Dat doe ik idd altijd alscheelt een hoop plek aan de lijn en gedoe met knijpers
♥ J & S![]()
Klappie, heb je er ook wel eens aan gedacht om een luier te verschonen voordat je hem gaat voeden?
Ik heb dat 1 keer na een voeding gedaan, en blijkbaar werd mijn meissie daar zo misselijk van (al dat gehannes), dat ze zo haar hele voeding eruit mikte.
Sindsdien doe ik het altijd voor..en blijft de boel ook netjes binnen ...
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Volgens mij is deze voor mijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Klappie, heb je er ook wel eens aan gedacht om een luier te verschonen voordat je hem gaat voeden?
Ik heb dat 1 keer na een voeding gedaan, en blijkbaar werd mijn meissie daar zo misselijk van (al dat gehannes), dat ze zo haar hele voeding eruit mikte.
Sindsdien doe ik het altijd voor..en blijft de boel ook netjes binnen ...
Maar dat doen we idd altijd al
![]()
![]()
Klap, jij kent je mini het beste, dus je weet zelf wel of je het goed doet! Ons ritme ziet er weer heel anders uit, maar werkt voor jou misschien weer totaal niet.
Waarom nu ineens onzeker? Is dat alleen omdat je straks even oppas hebt, of wil je misschien dat er iets anders gaat dan nu? Ben je zelf blij met hoe het nu gaat?![]()
Ik doe het eigenlijk altijd voor een voeding. Miss 1 keer op een dag erna vanwege een erg hongerige J.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Sindsdien doe ik het altijd voor..♥ J & S![]()
Ik ben super blij met hoe het gaat. 2 weken geleden was J 6uur wakker en sliep dan 20 min en dan weer wakker voor 5 uur. Dus hoe het nu gaat is super! Hij slaapt en het alleen slapen in de nacht gaat ook goed. Soms vind ik het jammer dat ik hem overdag niet even ergens anders kan laten slapen dan in de doek maar ik weet dat het gewoon niet werkt. Elke keer als ik het probeer heb ik een extreem misselijk jongetje die zich een ongeluk slikt aan het terug slikken van zn opkomende maagzuur na de poging, dat vind ik het niet waard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:52 schreef Burdie het volgende:
Klap, jij kent je mini het beste, dus je weet zelf wel of je het goed doet! Ons ritme ziet er weer heel anders uit, maar werkt voor jou misschien weer totaal niet.
Waarom nu ineens onzeker? Is dat alleen omdat je straks even oppas hebt, of wil je misschien dat er iets anders gaat dan nu? Ben je zelf blij met hoe het nu gaat?
Waarschijnlijk komt het idd omdat ik hem vanavond even los moet laten en er een oma komt die met goed bedoelde adviezen komt naderhand terwijl ik het idee heb dat ik J natuurlijk beter ken dan zij.
Ergens weet ik dat ik het maar over me heen moet laten komen vanavond en het hoe dan ook goed komt. Maar dan vind ik nog best lastig![]()
♥ J & S![]()
Lieve KR, je hebt altijd het beste voor ogen (en handelt daarnaar) voor J., dus in mijn ogen doe je het hardstikke goed.
Vanavond is ook heel erg spannend, je gaat je jongetje voor het eerst bij iemand anders dan H. achterlaten. Daarbij ben jij zijn mama en weet je precies wat hij wanneer nodig heeft en waar hij op reageert.
Helaas kan je niet meer doen dan benadrukken hoe jullie graag willen zien dat het gaat en natuurlijk gaan zij het anders doen dan jij zou doen, maar het hoeft nog niet slecht te zijn. Zij moeten ook de kans krijgen om J. te leren kennen, inclusief alle dingetjes die hem J. maken.
Spreek anders af dat ze je elk uur een foto van hem sturen? Ik kreeg dat toentertijd spontaan van m'n ouders en schoonouders, hielp wel om te weten dat hij het goed had.
Even een kusjekroel,komt goed moppie.!
![]()
Oh, ik had de spoiler gemist![]()
Ik las dat reflux baby's die overdag veel gedragen worden in de doek het liggen s nachts beter aankunnen, dus misschien gaat het daarom beter dan. Hier kan ik hem idd max een douchebeurt wegleggen en in de doek ook erg vaak wakker vanwege een spuugje. Ik begin toch te denken dat de medicijnen z'n werk niet echt meer doen doordat hij is gegroeid, maar ik weet niet of het echt beter is geweest om eerlijk te zijn. De medicijnen kwamen namelijk gelijk met de doek en het pakken van een speen. Is het ooit beter geweest bij jullie klap?
En ik vind dat je dat gewoon aan kunt geven hoor. Het is jouw/jullie kind dus jullie regels gelden. Ik wil idd ook niet dat ze hem alleen laten huilen, maar gelukkig zijn de oma's het daarmee eens. Ik vrees alleen voor m'n stiefschoonvader...![]()
GotC je laat me huilen.
Lief dank je!!
Burdie hij ligt amper hij zit al bijna wanneer hij in z'n wieg ligt. Zo'n kussen is nog te laag helaas.
vaak zit J al langer in de doek voordat hij snachts gaat slapen waardoor hij al meer tijd heeft gekregen om al z'n boertjes weg te krijgen en zijn maag tot rust te laten komen. Ik denk dat dat het verschil maakt.
Maar geen verkeerd idee om nog bewuster te gaan kijken naar het verschil!♥ J & S![]()
Dot hier lijkt hij wel iets rustiger maaaaar kan ook in combi zijn met osteopaat of ja al weer wat gegroeid? Ik weet het niet lastig te zeggen.
J heeft verborgen reflux dus spugen doet hij niet (nouja heeeel af en toe) maar et lijken wel vaker dagen tussen te zitten dat hij minder hard moet werken aan het terug slikken van de opkomende voeding.
Krijgt stipje aan de hand vn z'n gewicht mediciatie? Want dan kan je misschien wel even nagaan of je idd niet meer moet gaan geven?
♥ J & S![]()
Is medicatie voor baby's niet altijd adhv gewicht?... Stip is pas gaan spugen na de medicatie, dus wij dachten dat het dus hielp, omdat hij het nu gewoon liet komen ipv het weer weg te slikken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef klaprooss het volgende:
Dot hier lijkt hij wel iets rustiger maaaaar kan ook in combi zijn met osteopaat of ja al weer wat gegroeid? Ik weet het niet lastig te zeggen.
J heeft verborgen reflux dus spugen doet hij niet (nouja heeeel af en toe) maar et lijken wel vaker dagen tussen te zitten dat hij minder hard moet werken aan het terug slikken van de opkomende voeding.
Krijgt stipje aan de hand vn z'n gewicht mediciatie? Want dan kan je misschien wel even nagaan of je idd niet meer moet gaan geven?
Het is ook zwaar meis![]()
![]()
Hi klap, zo te lezen heb je al best een ritme. En J. heeft het gewoon niet makkelijk en daar pas jij je als moeder op aan. Dat is heel normaal en goed ook voor J.
Als ik jou was, zou ik steeds even proberen of hij het ook uit de doek overdag trekt. Dus hem af en toe blijven neerleggen, wipstoeltje proberen. Als het niet gaat, gaat het niet! Verder is het gewoon al ontzettend fijn dat de nachten goed gaan! En de rest zal vanzelf ook steeds beter gaan. Het is een kwestie van geduld. Dat geduld heb jij wel en je omgeving zal dat ook maar moeten opbrengen. Je hebt het nu eenmaal niet voor 't uitkiezen: J. is zoals hij is en dat is goed. Laten huilen wordt bij kleine babytjes volgens mij echt van alle kanten afgeraden.
Je kunt ook nog advies inwinnen bij cb (voor zover je dat niet al hebt gedaan) en de (schoon)ouders dan vertellen dat hoe jij het doet wordt ondersteund door de arts. Dat doet het vast wel goed als 'argument'.
En verder is het, zeker met de problemen die J. heeft, ook ontzettend lastig om je babytje aan een ander over te dragen en het even los te laten. Je bent zo intensief met hem bezig!! Ik vind het dus al heel knap van je dat je het wel doet of wilt proberen."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Bij het consultatiebureau was het allemaal weer top. I. rolde meteen om toen ze voor de arts lag. Die vond het superknap van haar en dat ze af en toe al terugrolt helemaal.. Ze groeit nog helemaal volgens haar lijntje. De prik was natuurlijk weer even minder, maar omdat ik haar meteen weer aan de borst kon leggen was het leed heel snel geleden. Ben zo trots op haar.
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Franny, lieve reactie!doet me goed !
En wat super dat rollen! Trots mag je zeker zijn.. zowel op jezelf als op haar
♥ J & S![]()
Mijn suggestie is op de buik leggen, speentje erbij en lief over het hoofdje aaien.
En verder is het toch gewoon een must dat je schoonmoeder het op jullie manier doet?Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:12 schreef Moppert het volgende:
weet je wat ook een handige tip is
Nee joh! Dit is een veel handiger tip voor het ophangen van babywas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je rompers zo ophangenWas nooit bij mij opgekomen dat je het ook zo kan doen.
Bij veel jumpsuits kan het dus ook.![]()
![]()
![]()
Staat op het lijstje van de tips idd moppert
Vriend ging ook nog eens bellen om even bepaalde dingen te benadrukken
Oke genoeg, bedankt voor jullie adviezen en lieve woorden
♥ J & S![]()
Overigens is mijn ervaring met 'laten-huilen-(schoon)ouders' dat ze wel heel stoer roepen, maar als puntje bij komt, zij in shifts de hele nacht met de baby rondlopen/wiegen/etc. om hem maar niet te laten huilen.![]()
Helaas deel ik die ervaring niet
Nu bromt zij alle dagen
En nog volhouden dat dat de oplossing was?quote:
Overigens predikt het cb ook Ria Blom helaas... Je krijgt zelfs een speciaal troostkoffertje met haar boek en inbakerdoeken van ze![]()
Stip kijkt me heel verbaasd aan als ik gekke geluiden maak![]()
![]()
Wij hebben echt zoveel geluk met het CB hier! De benadering is enorm persoonlijk, ze kennen S. bijvoorbeeld ook bij naam (roepen: "Hoi S!" als we binnen komen) en ze kijken heel erg naar het kind zelf, ipv naar lijntjes, getalletjes, gemiddelden, etc. Qua opvoeding promoten ze ook heel erg 'zoeken naar wat bij je past' en niet een bepaalde methode.
Misschien scheelt het dat dit een klein dorp is met relatief veel hoger opgeleide en kritische mensen. Ik herken in elk geval vrij weinig in alle negatieve dingen die ik overal lees over cb's.![]()
Ik hoor/lees voor het eerst van die Blomvrouw!.
Het cb geeft tot nu toe eigenlijk helemaal geen duidelijke adviezen op eigen initiatief. Ik heb natuurlijk wel het groeiboekje waar van alles in staat. Ze houden het verder heel erg bij mij. Als ik vragen heb, geven ze antwoord. Zo had ik vandaag een vraag over de borstvoeding. In hoeverre het goed/verstandig is om te kijken of we de tijd tussen de voedingen overdag wat kunnen rekken, omdat ze nu vaak om de twee uur aan de borst wil. Dan krijg ik een duidelijk antwoord/advies en dat is het dan."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ik woon officieel in een achterstandswijk, met dus juist relatief veel lager opgeleiden, maar ons CB is ook heel fijn juistquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:57 schreef Burdie het volgende:Misschien scheelt het dat dit een klein dorp is met relatief veel hoger opgeleide en kritische mensen. Ik herken in elk geval vrij weinig in alle negatieve dingen die ik overal lees over cb's.
Ben er met Tom nog niet geweest, maar met Saar alleen maar fijne ervaringen.![]()
Hier gaf het cb laatst aan dat ze erop zijn teruggekomen, wat de aanpak van mevrouw Blom betreft. Ook alleen maar fijne ervaringen verder met het CB hier. Zowel bij M. als nu bij J., terwijl er toch grote verschillen zijn. M. kreeg flesvoeding, J. borstvoeding. M. sliep in z'n eigen bedje (op onze kamer), J. slaapt bij ons in bed, enz.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Het verschilt hier volgens mij ook wel. Er is een verpleegkundige die ik echt heel aardig vind. Zij is ook diegene die vond dat Stip de kans moest krijgen zn eigen lijn te zoeken, maar die andere twee vind ik echt niks. Toen ik tegen een zei dat als we er doorheen zitten hij hele lieve oma's heeft die hem kunnen opvangen reageerde ze dat die hem dan misschien wel konden laten huilen als het ons niet lukt en de ander begon erover dat ik maar volledig moest gaan kolven toen ik zei dat ik de borstvoeding te zwaar begon te vinden met de pijn en kwam met de vraag hoe we sommige voedingen konden vervangen door een fles. Ik zat daar huilend mn verhaal te doen dat ik het zo erg vond dat ik die beslissing had genomen en toch proberen om me er weer vanaf te praten ipv me te steunen. De cb arts vond ik ook echt heel fijnDie zou ik het liefste elke afspraak wel zien volgens mij.
![]()
Dot, hier precies zo. De artsen zijn heel fijn maar de vpk hebben hier telkens iets aan te merken. Ze groeit te langzaam of te snel, haar hoofd is te klein - oh nee toch niet, bv moet ik maar meer tijd tussen laten en inslapen moet in eigen bedje... Ik word er altijd flink geirriteerd van, plús ze zijn slordig met meten. Maakt voor mij niet uit, maar ze hameren dus op cijfers die nogal met uit losse pols zijn vastgesteld. Dinsdag mogen we weer...
Hier ook alleen maar lof voor het cb,ik vond ze juist heel erg betrokken en keken echt naar het kind.
nu komen wij daar nu niet meer voor controlles en inentingen ivm wij laten dat nu doen bij de kinderarts.
Maar ze bellen een aantal keer per jaar om te vragen hoe het gaat en of wij nog vragen hebben.
je moet het volgens mij echt treffen met het cb.Herinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
Dot. het is bij ons cb ook mogelijk om te vragen naar een bepaalde arts of vpk. Misschien kan dat bij jullie ook wel? We hebben hier sowieso een vaste arts en vaste vpk, zodat we elke keer een bekende voor ons hebben. Veel fijner dan elke keer een ander met wisselende adviezen...In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik ben ook wel blij met ons cb. Ik heb nog nooit echt vervelende dingen meegemaakt gelukkig.
Ik heb net 3 dagen Disney geboekt, 5 juni gaan we weg.Dat houdt in dat T en S bij opa gaan logeren (we hebben geen oma's meer helaas). En ondanks dat ik er echt zin in heb, even Liesje van 100% aandacht voorzien, vind ik het ook een beetje engig. De jongens slapen dus bij opa A, maar opa B gaat ook langs om te helpen zegt hij. Het niet hebben van oma's vind ik wel degelijk een gemis, maar aan de andere kant doen deze twee opa's niet onder voor oma's. Zeker mijn vader, dat is gewoon een natural opa. Die praat continue tegen de jongens, pakt ze op alsof het dagelijkse kost voor hem is, hij gaat gewoon met ze om zoals wij ook doen (veel knuffelen, voeden op verzoek en niet laten huilen), nouja ik ben er gewoon blij mee.
Maar stiekem vind ik het ook retespannend om de jongens achter te laten.
[ Bericht 3% gewijzigd door _NIKKI_ op 09-05-2014 21:46:54 ]![]()
Leuk Nikki! En met de opa's komt het wel goed. Je schoonvader doet ook zulke lieve dingen (zoals je dat post)! Die twee zullen elkaar zeker helpen!![]()
![]()
Oh, Disney!
--
Hier niet echt denderende verhalen over het CB. De meetdames zijn hier altijd chagerijnig en de kinderarts is iemand die nog al van de hak op de tak gaat en die ik meestal maar moeilijk kan volgen.
--
Verder even ego: We staan met pech langs de weg. Al een tijdje. Platte band en deze auto heeft geen reserve band. Dus nu wegtakelen en en en gaaaaap. Ik keek er zo naar uit om lekker op tijd thuis te zijn en nog voor 22 uur gedoucht en wel in bed te liggen. Ik ben zó moe. En nu sta ik dus als een klein kind te janken en schaam ik me daarom, maar het stopt niet.
![]()
Oh, proj dat is toch gewoon ook klote? Hebben wij een keer gehad toen ik hoogzwanger was. Boos dat ik was! Verdrietig! En op wie? De wereld of zo..
Hang in there, h elp is on his way.
Ja, dat! Zo hup, sluizen weer open.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef flowerbox het volgende:
Oh, proj dat is toch gewoon ook klote? Hebben wij een keer gehad toen ik hoogzwanger was. Boos dat ik was! Verdrietig! En op wie? De wereld of zo..
Hang in there, h elp is on his way.
"Dit soort dingen gebeuren..". "NEEEE, dit soort dingen gebeuren helemaal niet! Of nou ja, ja wel, maar neeeee en huuuuuuuuu! Gewoon niet nu! Arggggh jank!".
Maar nu voel ik me weer iets opgeluchter. Fok!, ik houd er van.![]()
Och Skips.![]()
Wij hebben een hele lieve meetdame. Ze heeft vorige keer zelfs een van de jongens voor me aangekleed en zei dat ze in het vervolg graag wil helpen als ze tijd heeft.![]()
Oh skipperd!
Ik hoop dat je je inmiddels lekker gedouched en ontspannen onder de wol bent beland
Skips!
Ik ben juist heel blij met m'n cb. Heb een vaste kinderarts en een vaste vpk, die allebei kijken naar T. en hem ook kennen. Ideaal![]()
![]()
Veel plezier op de meet dames! Uitgebreid verslag graag!
Haal een (volle) pamper eens uit elkaar, dan weet je hetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:01 schreef Cwen het volgende:
Thanks FR, en gefeliciteerd!
Zei je nou pamperkorrels? Wasdat?
Veel plezier vandaag op de meet!![]()
Ja... Maar wat doen die bij de baby? Daar zit spul tussen... Of komt het eruit als 'ie heel vol is?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haal een (volle) pamper eens uit elkaar, dan weet je het
Veel plezier vandaag op de meet!Home is where the O+ is...![]()
Dat zou niet mogen volgens mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:35 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja... Maar wat doen die bij de baby? Daar zit spul tussen... Of komt het eruit als 'ie heel vol is?![]()
Als je een slechte luier hebt, dan scheurt hij ergens open, en heb je ze door het hele bed liggen. Is mij ook wel eens gebeurt met Kruidvat luiersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:35 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja... Maar wat doen die bij de baby? Daar zit spul tussen... Of komt het eruit als 'ie heel vol is?![]()
Bizar, FR! Welke maat zit ze nu? Tijd voor de +-versie?
Meet was supertof! Ellie was pas om 17.00 uur weer wakker.
Jaa, was leuk!
Ik heb net m'n moederdagverassing verpestIk moest nog wat halen voor het avondeten en ik had zin in worstenbroodjes dus die had ik meegenomen, keek vriend helemaal beteuterd, want hij had de campingkoelkast aangesloten inde schuur en daar lagen worstenbroodjes en croissantjes en verse jus
![]()
![]()
Nop, toen nog niet, maar alles is goed gekomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Kimpossible het volgende:
Oh skipperd!
Ik hoop dat je je inmiddels lekker gedouched en ontspannen onder de wol bent beland
---
Ohhh, de meet was leuk joh vandaag! En mijn M. en M. van Mabawa zijn verliefd op elkaar. M.aud heeft M.'s handje zelfs in d'r mond gestopt. Echte liefde!
Als Mabawa het goed vindt wil ik de foto wel eventjes online gooien. Kom er maar in Mabawa!![]()
Ahw dot! Wat lief!
Fijn dat de meet zo geslaagd was! Ik heb via whatsapp een aantal mooie plaatjes gehad van gotcIn het echt (op de foto) zijn jullie allemaal net zo leuk!
Oh en skips, dat Willik zien. Ahh, Mabawa, toeee?
Mijn vent vraagt al weken wat ik voor Moederdag wil, los van verwennerij. Ik heb werkelijk geen flauw idee, want hoe cliché het ook is: met m'n gezinnetje en die kleine mup die het móederdag maakt ben ik het rijkste mens op aarde. Ik weet nog wel dat ie me vorig jaar op Moederdag zei dat het m'n laatste niet-Moederdag zou zijn als het aan hem lag. En nu hebben we gewoon een baby
Mijn antwoord op wat wil je voor moederdag, kerst, sinterklaas, verjaardag, valentijnsdag, pasen is altijd doe maar een draagdoek ofzo.![]()
Wat lief dat hij dat zei op moederdag![]()
Ik vind M.aud echt zo lief mini
Nu bromt zij alle dagen
Ja, dat zei ik ook. En toen zei ie, welke dan? En toen wist ik het niet meer. Alles wat ik wil is moeilijk te krijgen en precies nu onvindbaar.
M.aud en M. waren zooo lief samen
En R. deed me enorm denken aan Ellie op die leeftijd
En de Senn was relaxed als altijd, en Noor kan ook al stappen, en T van GotC is echt een knapperd, en J.ibbe van KR en T. van Dot zijn nog zo lief klein, en Femke is nog steeds zo tof en dan sla ik alle dreumesjes en ouder nog maar even over
Echt enorm bedankt nog voor de gastvrijheid!
En ik vond het zo leuk om de verschillen te zien tussen alle kleintjes
En ik vind Ellie echt onwijs leuk![]()
Ik heb wel besloten dat ik altijd back-up voeding mee ga nemen want dit is al de 392920020ste keer dat ik ergens ben en hij gaat weigeren om te drinken. Eigenlijk alles buitenshuis is een no-go wat betreft drinken. Thuis ook alleen op bed. Dan heb ik iig maar altijd een fles bij mij ofzo.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Klinkt als een toffe meet!
Foto's wil ik zien, pretty please!
Wat tof dat het zo leuk was dames!Ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Nouja, volgende keer beter... komt de volgende meet al?
u
Oh en Moppert wat balen dat hij buitenshuis niet wil drinken.![]()
![]()
Sinds hij verder kan kijken dan mijn neus lang is voelt hij zich opgelaten ofzo.
En laten zijn drinkmomenten nou net vaak zijn op de momenten dat ik wel buitenshuis ben
Nu bromt zij alle dagen
Mèh wat vervelend. Pakt hij een fles wel, of moet je dat nog testen? Want anders word je wel enorm beperkt in je vrijheid en in combinatie met maxi en midi is dat extra vervelend.![]()
Noor drinkt ook slecht buitenshuis. Vrij kansloze onderneming.
Meet was super! Ik durfde al wat meer te praten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik wil jullie trouwens enorm bedanken voor de draagdoek tip om het nekje te oefenen. It works!Ik heb S nu een paar keer in de doek gehesen en op wakkere momenten probeert hij echt zelf zijn hoofdje op te tillen. Alleen vind ik dat die doek zo breed is. Ik krijg hem daardoor niet kreukelloos over S heen. Maar daar ga ik de filmpjes nog maar eens goed voor bekijken.
Oh en mèh, mijn droger heeft de handdoek in de ring gegooid vandaag.En de Expert winkel waar ik hem kocht is failliet, dus nu komt er maandag een ander bedrijf langs om te kijken wat er aan de hand is. Ik vind dit soort grapjes altijd zo zonde van mijn geld.
![]()
![]()
Dat moet ik nog testenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mèh wat vervelend. Pakt hij een fles wel, of moet je dat nog testen? Want anders word je wel enorm beperkt in je vrijheid en in combinatie met maxi en midi is dat extra vervelend.ik heb op de terugweg voor het geval dat er maar wel 1 gekocht.
Ik vind het zo sneu voor hem want ik kan inderdaad niet thuis blijven speciaal voor hem.
(doen we wel zo veel mogelijk het splitsen van ons en de kinderen) maar 5 dagen per week is dat geen optie overdag.
Fijn dat de doek een succes is. kreukelloos hoeft ook niet a;s jet maar niet te los zit.
Balen van de droger.was hij heel erg nieuw? (ik kan echt niet zonder droger
)
Nu bromt zij alle dagen
Balen zeg! Maar hij zag er best vrolijk uit toch? Als jij maar in de buurt wasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef Moppert het volgende:
Ik heb wel besloten dat ik altijd back-up voeding mee ga nemen want dit is al de 392920020ste keer dat ik ergens ben en hij gaat weigeren om te drinken. Eigenlijk alles buitenshuis is een no-go wat betreft drinken. Thuis ook alleen op bed. Dan heb ik iig maar altijd een fles bij mij ofzo.![]()
Shit Nikki van de droger! Ik heb hem ook echt nodigDat doet me er ook aan denken dat ik echt het bed moet verschonen na de laatste spuugsessie...
![]()
T. was denk ik geïnspireerd door de wat oudere baby's, want hij ging vanavond voor de 2e keer uit zichzelf zitten vanuit buikligging*trots*
Overigens ligt hij sinds 5 uur al knock out in bed![]()
![]()
Ja hij was best vrolijk maar toch heb ik liever dat hij wel drinkt.
Echt in het begin heeft hij toch wel heel erg zitten brullenToen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Fingers crossed dat R de fles wel oké vindt. En wie weet is het een tijdelijk iets. Nu is alles wat om hem heen gebeurt natuurlijk allemaal nog heel nieuw voor hem, ik kan me voorstellen dat hij misschien weer wat meer op zijn gemak zal zijn als hij weer wat ouder is en gewend is geraakt aan rumoer om hem heen.
S zit wel strak in de doek. Lekker tegen me aangeplakt.En ik bedacht net nog een voordeel van de doek, dan kan ik ook met mijn drie kindjes een flink stuk wandelen. Liesje heeft namelijk altijd na 100 meter benen die moe zijn.
Maar met de doek kan ik een baby dragen en kan ik de Easywalker ombouwen zodat er een zitje is voor Lies. I like! Ik ga het komende week gelijk proberen.
En mijn arme droger, hij is 7 jaar oud. Hij draait gemiddeld 2 a 3 wasjes per week, dus versleten kan ie wat mij betreft niet zijn eigenlijk. Nouja we wachten het oordeel van a.s. maandag wel af.
Ik heb de jongens vandaag gewogen en gemeten. Ze zijn beiden ruim 1.5 keer hun geboortegewicht.S is nu 5600 gram en T 6000. Ter vergelijk: Liesje was met 4 maanden pas 6400 gram. Het gaat echt hard zeg.
![]()
Oh dat vind ik best veel eigenlijk! De droger staat hier misschien 2x per maand aan, met het beddengoed en de handdoeken. Voor de rest drogen we alles ouderwetsch op een droogrek.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Wow Nikki, ze gaan idd hard zeg! Wel heerlijk dat het goed met ze gaatHeeft S. nu helemaal geen last meer van de vernauwing trouwens?
De droger staat hier ook 2 a 3 keer per week aan en is al ruim 8 jaar oud..dus slijtage, mwah![]()
![]()
Het was tof! Ik ben benieuwd of J bij de volgende meet ook lekker kan liggen spelen met andere kindjes!
En die R ik ben fan! Wat een heerlijkheid, balen van de voedingen maar hij was gelukkig niet chagrijnig ervan. Zo leek het iig niet!
En god, M en M! Setje hoor!
Tik ben gek op dat jongetje, je zag hem zo goed oefenen en heerlijk spelen. En ook met z'n mama vond ik het gezellig
En dot ik vond het tof dat je er was, stipje is nog zo jong en ook hij deed het goed hoor! Hoe ging het kraambezoek?
Oh en Ellie! Die haren
En De Senn wat een toffe baby! Heerlijk met z'n maisboogje!
en wie vergeet ik nu?
Hoe dan ook het was leuk om iedereen te zien en vond het tof!
Ik ben wel trots, J deed het zo goed vandaag! Wel gewoon ons 'ritme' aangehouden van voeden even rond kijken en weer in de doek! Hij heeft zelfs nog even zitten lachen! Wr gaan vooooruit
Oh en T! Knap zitten!
Nikki jammer dat je er niet was, had je graag ontmoet. En wat *** van je droger!!♥ J & S![]()
Jaaa ik heb lekker met J. gelachenEcht mooi om te zien hoe zijn hele gezicht meelacht en
! Zo fijn dat het vandaag echt goed is gegaan
![]()
![]()
Mijmaar we hebben elkaar eigenlijk niet gesproken..
Oh ja he hebt gelijk XM!
Volgende keer, waarschijnlijk in een dreumesmeet danOf een gemengde kan ook!
Maar je meisje, ik vind het een dotje ondanks dat ik er niet goed geobserveerd heb. Ze heeft een heerlijk gezichtje! en dat staartje wat ze had, nooh!
Wat fijn Nikki dat ze het zo goed doen! En idd lekker in de doek en L in de wagen en gaan met de banaan
♥ J & S![]()
Nee S heeft helemaal geen last meer gelukkig. Lief dat je ernaar vraagt. Hij groeit sinds de operatie ook even hard als T en spuugt minder vaak dan T. En dan te bedenken dat er vroeger regelmatig kindjes dood gingen aan deze aandoening.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:14 schreef GotC het volgende:
Wow Nikki, ze gaan idd hard zeg! Wel heerlijk dat het goed met ze gaatHeeft S. nu helemaal geen last meer van de vernauwing trouwens?
De droger staat hier ook 2 a 3 keer per week aan en is al ruim 8 jaar oud..dus slijtage, mwah
Ik hoop dat het meevalt met onze droger, want hij blaast nog wel en draait ook, maar blijft koud.
Klap wat fijn dat kleine J steeds beter in zijn vel gaat zitten. Ik vond je verhalen over hoe rot hij zich voelde altijd zo enorm sneu.![]()
![]()
Ik ben zo gek op die rimpeltjes die J dan op z'n voorhoofd krijgt!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:17 schreef GotC het volgende:
Jaaa ik heb lekker met J. gelachenEcht mooi om te zien hoe zijn hele gezicht meelacht en
! Zo fijn dat het vandaag echt goed is gegaan
Echt hoor Klap, wat een heerlijk ding!
En Senn, onze beer! En SnEllie!
En T.hias, wat een heerlijk ding. En dat kruipen van hem! Zo schattig!
En Noor met d'r mooie staartje! En de 'kleintjes' van Becky! En Kersjes! En Sonnetje!
En Rutger! Gewoon nu al iets van 8 cm langer dan M.aud! Terwijl 'ie twee maanden jonger is.
En dan hadden we nog Shandaly, met F. op d'r rug wat er zo mooi uitzag en en en nog een paar waar ik de forumnaam niet van weet, dus daar plemp ik maar niets over neer. Maar jullie waren ook leuk!
Oh, en Loj!
M. is vandaag trouwens 5 maanden! En probeerde eerst te doen als of ze niet moe was, maar ik legde haar in bed en ze had niet eens meer de puf om nog wat uit d'r fles te drinken.Kan ze lekker dromen over M. van Mabawa. En T.hias, want die vond ze ook erg leuk.
![]()
Kyara.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:44 schreef ProjSkippy het volgende:
n en en nog een paar waar ik de forumnaam niet van weet, dus daar plemp ik maar niets over neer. Maar jullie waren ook leuk!![]()
![]()
Oh gut!quote:Faal! Ik was al bang dat ik iemand vergat waarvan ik de forumnaam wel wist.
Maaaaarrr! Wie ben jij?![]()
--
En de tweeling van Kyara, die twee blijven ook leuk!![]()
![]()
![]()
Ik vond het een geslaagde meet. Leuk om alle mini's te zien. Had graag nog wat langer met jullie gesproken maar dat komt wel op een volgende meet.![]()
Mijn droger staat 1x per week aan met handdoeken,ondergoed,theedoeken,sokken en hoeslakens. Spaar jij dat dan op xm? Ik heb dan echt wel een droger vol.
Nikki ik hoop dat hij nog gemaakt kan worden. Heb je de sensor in de droogtrommel al een keer schoongemaakt met schoonmaakazijn? Oké niet terug gelezen dus geen idee wat er mis mee is.
Ik weet niet meer wie het vroeg sac draagt New baby maat 3 's nachts en overdag babydry met 3. Gisteren gewogen na d'r fles en met pyjama aan 7777 mooi getal vind ik.![]()
As1981 die zwemluiers en opperdepop voor me had. En Kyan die zo leuk naar me zwaaidequote:En dan hadden we nog Shandaly, met F. op d'r rug wat er zo mooi uitzag en en en nog een paar waar ik de forumnaam niet van weet, dus daar plemp ik maar niets over neer. Maar jullie waren ook leuk!![]()
![]()
Nee dat heb ik nog niet gedaan. Ik ga eens op zoek naar dat ding. Wie weet helpt het.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Nikki ik hoop dat hij nog gemaakt kan worden. Heb je de sensor in de droogtrommel al een keer schoongemaakt met schoonmaakazijn? Oké niet terug gelezen dus geen idee wat er mis mee is.
Ik weet niet meer wie het vroeg sac draagt New baby maat 3 's nachts en overdag babydry met 3. Gisteren gewogen na d'r fles en met pyjama aan 7777 mooi getal vind ik.
En das zeker een mooi getal voor Sac. Ik hou van zulk soort cijfers.![]()
![]()
Ja, die naam dus! Ik wist het niet zeker meer! En ik wist niet of je de naam Kyan gewoon hier gebruikte op het forum, dus dat durfde ik ook niet zo maar te doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:55 schreef As1981 het volgende:
[..]
As1981 die zwemluiers en opperdepop voor me had. En Kyan die zo leuk naar me zwaaide
Maar! Jij ja! Ik ben er zo blij mee! We gaan enthousiast met de Opperdepop aan de slag.
En de zwemluiers gaan mee naar onze eerste Centerparcsvakantie binnenkort! Net als het zwembroekje en luiers van SnEllie!![]()
Ik heb het boek ook, er is nog geen recept wat Noor te pruimen vond![]()
.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het boek ook, er is nog geen recept wat Noor te pruimen vond![]()
.
♥ J & S![]()
Nou ben ik wel verdrietig dat ik de meet heb gemist. Volgende keer beter. Krijgen de thuisblijvers nog wat foto's om ons aan te vergapen? *puppyoogjes*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free![]()
Hier maak ik eens in de zoveel tijd de trommel schoon met een vaatdoek gedrenkt in azijn. Er blijft toch altijd kalk achter. En ergens in die trommel zit bij mij een sensor die bepaalt hoe nat de was is. Ik heb hem ook nooit gevonden maar kwaad kan het niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog niet gedaan. Ik ga eens op zoek naar dat ding. Wie weet helpt het.
En das zeker een mooi getal voor Sac. Ik hou van zulk soort cijfers.![]()
Wat is dit toch herkenbaar...dat je de hele dag weg ben geweest en kind bijna niks heeft gedronken..ga je in de auto zitten begint het brullen want BOOOORST en je stopt 4838956783576 om te voedenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:03 schreef Moppert het volgende:
Ik heb wel besloten dat ik altijd back-up voeding mee ga nemen want dit is al de 392920020ste keer dat ik ergens ben en hij gaat weigeren om te drinken. Eigenlijk alles buitenshuis is een no-go wat betreft drinken. Thuis ook alleen op bed. Dan heb ik iig maar altijd een fles bij mij ofzo.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Ik vind het zo sneu.
Laatst was hij daarom in de speeltuin ook helemaal klaar met alles want dorstig maar daar niet willen drinken.
Ik zoek nieuwe babyslofjes maar ik wil geen aapies iemand tips??Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Boks!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef RunForrestRun het volgende:
Nou ben ik wel verdrietig dat ik de meet heb gemist. Volgende keer beter. Krijgen de thuisblijvers nog wat foto's om ons aan te vergapen? *puppyoogjes*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
Dit!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:20 schreef RunForrestRun het volgende:
Zeeman? Daar ben ik laatst goed geslaagd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:59 schreef Moppert het volgende:
Ik vind het zo sneu.
Laatst was hij daarom in de speeltuin ook helemaal klaar met alles want dorstig maar daar niet willen drinken.
Ik zoek nieuwe babyslofjes maar ik wil geen aapies iemand tips??![]()
+1
En vanuit buiklogging gaan zitten? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Alle snelle kindjes hebben zich wel hier verzameld he![]()
![]()
Mooi getal sac!![]()
Nee hoor, want mijn sloompjezit hier ook nog 2 weekjes
Hij gaat dan op z'n tenen en handen staan, duwt z'n benen naar voren en zit dan ineensquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
+1
En vanuit buiklogging gaan zitten? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Alle snelle kindjes hebben zich wel hier verzameld he![]()
![]()
Mooi getal sac!![]()
![]()
![]()
Dit moet er volgens mij echt mega schattig uitzien. Het klinkt in ieder geval wel heel schattig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij gaat dan op z'n tenen en handen staan, duwt z'n benen naar voren en zit dan ineens![]()
![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit moet er volgens mij echt mega schattig uitzien. Het klinkt in ieder geval wel heel schattig.♥ J & S![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, want mijn sloompjezit hier ook nog 2 weekjes
terugdraaien is best lastig nog hier
Knap van T.![]()
![]()
Zon Moederdag is toch een beetje anders, als je ineens zelf n mama bent
Laat je verwennen dames!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Lieve mama's ik wil jullie een hele toffe en liefdevolle (eerste) moederdag wensen. Laat je lekker verwennen vandaag.![]()
![]()
De kraamvisite gisteren was trouwens echt heel bijzonder, het meisje weegt nog geen 3 kilo. Zo klein! Volgens mij heb ik nog nooit zo'n kleine baby gezien.![]()
Ontbijt op bed is toch ieuw Dot.Ik vind eten in bed echt vies. Al ben ik bang dat ik er zo aan moet geloven, want Lies en papa zijn beneden aan het koken.
Al is dat eigenlijk niet bijzonder want
maakt elke zondag ontbijt voor me met verse jus en warme broodjes. #verwend
![]()
![]()
Oh lekker zeg!
Nja, het ziet er nu naar uit dat ik het ook zelf ga makenIk lag in een coma vannacht dus ik heb niet gehoord dat de wind door het kozijn huilde, maar vriend heeft er wakker van gelegen, dus die ligt nog op bed. En ik heb honger
![]()
![]()
Ik mocht wel ontbijt op bed want het bed moet toch verschoond worden. Maar ik wilde liever iets langer alleen in bed liggen. De kat begon vannacht te blèren en ik ben een uur met hem bezig geweest. Om vervolgens om 05:15 gewekt te worden door sac want die was nat. Ik ga maat 4 maar van zolder halen, sac nog even terug in bed gelegd en om 06:30 was ze echt wakker en honger en daar werd ean weer wakker van.
Dot 3kilo is toch geen kleine baby? Hoe zwaar was stip dan?![]()
FR das geen goed begin van moederag zeg. Ik snap dat je nog even in bed bleef.
Ik heb net een lekker ontbijt met croissantjes met aardbeien op. Jummm.En een heel lief zelfgeknutseld cadeau van Liesje gehad.
En dit is gewoon mijn eerste moederdag met ons gezin compleet. Nouja ik vind het compleet. Manlief wil er diep in zijn hart nog een kindje bij, hij heeft het er steeds vaker over.
![]()
![]()
Ik ben echt een eikel want ik heb Moppert ook geen ontbijtje gegeven.![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ze was volgens mij 2700 of 2800 gram ofzo. Stip was 4176 bij z'n geboortequote:Op zondag 11 mei 2014 09:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mocht wel ontbijt op bed want het bed moet toch verschoond worden. Maar ik wilde liever iets langer alleen in bed liggen. De kat begon vannacht te blèren en ik ben een uur met hem bezig geweest. Om vervolgens om 05:15 gewekt te worden door sac want die was nat. Ik ga maat 4 maar van zolder halen, sac nog even terug in bed gelegd en om 06:30 was ze echt wakker en honger en daar werd ean weer wakker van.
Dot 3kilo is toch geen kleine baby? Hoe zwaar was stip dan?![]()
![]()
En dan is het weer een tweelingquote:Op zondag 11 mei 2014 09:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
FR das geen goed begin van moederag zeg. Ik snap dat je nog even in bed bleef.
Ik heb net een lekker ontbijt met croissantjes met aardbeien op. Jummm.En een heel lief zelfgeknutseld cadeau van Liesje gehad.
En dit is gewoon mijn eerste moederdag met ons gezin compleet. Nouja ik vind het compleet. Manlief wil er diep in zijn hart nog een kindje bij, hij heeft het er steeds vaker over.
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat ook heel klein hoor. R. was 4580 en is nogsteeds huge en dan oogt alles dubbel zo klein.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Dat is best een verschil idd.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:19 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ze was volgens mij 2700 of 2800 gram ofzo. Stip was 4176 bij z'n geboorte
Hier leek het een lange moederdag nacht te worden, maar na een pcm wilde ze wel gaan slapen gelukkig![]()
Stomme tandjes![]()
![]()
Fijne eerste Moederdag ladies!
Hier een baggernacht. Eerst songfestival gekeken en toen we naar bed gingen , besloot mup te gaan spoken. Manlief lag in coma, dus ik ben tot 3:30 bezig geweest. Maar een fles gegeven (en die vlóóg erin) en toen na nog een half uur gemeut werd het eindelijk stil. Waarom ze eens in de zoveel tijd ineens een nachtvoeding wil, beats me. Ze had niet slecht gegeten gister ofzo.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Hier ook geen ontbijt of wat, en elke 2 uur eruit. Ellie doet niet aan Moederdag.
Maar fijne dag allemaal, want moeder zijn is toch bijzonder!Home is where the O+ is...![]()
Fijne moederdag dames! En of dat nou wordt gevierd met een graaiend handje dat aan je haar trekt of met ontbijt op bed en een stapel cadeaus: Het feit dat we moeder mogen zijn is fantastisch en bijzonder![]()
![]()
+1!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:03 schreef GotC het volgende:
Fijne moederdag dames! En of dat nou wordt gevierd met een graaiend handje dat aan je haar trekt of met ontbijt op bed en een stapel cadeaus: Het feit dat we moeder mogen zijn is fantastisch en bijzonder
Hoe bijzonder is het dat wij mama's mogen zijn!
Hier geen ontbijt op bed en geen cadeau (want vergeten) maar het allermooiste cadeau ligt as we write in volle tevredenheid met een vol buikje tegen me aan te zuchten en kletsen
.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 09:13 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben echt een eikel want ik heb Moppert ook geen ontbijtje gegeven.![]()
.
Ik heb sinds gisteren een zwak voor jou!
--
Joeh Mabawa, ik zal hem zo online gooien!
--
Iedereen een hele fijne Moederdag! Ik vind het wel erg leuk eigenlijk! Hier waren er broodjes, vers geperste sinaasappelsap, een bon voor een lekkere lunch en een set om een boerderijdier te breien. En breien kan ik nog niet, dus ik ga binnenkort maar eens wat proberen.![]()
![]()
Ja, de meet was leuk!! Jammer dat er een paar niet konden, jammer dat het zulk pokkeweer was, maar wat ontzettend fijn dat we bij Cwen terecht konden
Femke was niet echt op haar best aangezien ze verzaakt had haar ochtenddutje in de auto te doen, waardoor zelf spelen met andere kindjes eigenlijk iets te vermoeiend was en ze alleen bij mij wilde zijn. (Ze was net zo'n heat-seaking missile... telkens als ik een stukje verderop liep kwam ze in haar turbotijgergang achter me aan) Maar goed... daarvoor had ik de draagdoek meegenomen
![]()
Eerst lekker duimen...
... en dan ook echt lekker slapen
Ow, de deze hadden jullie nog van ons tegoed! Femke met de Senn
(Senn had niet zo'n zin in foto's, maar tja... beloofd is beloofd he)
Moppert, bedankt voor het voordoen van die DH. Ik vond het eigenlijk lekkerder zitten dan de gewone rucksack, dus ik ga 'm zeker vaker proberen. En oefening baart kunst!
Skippy, ik hoop dat M. veel plezier heeft met de KV-ringen!
Fijne moederdag allemaal!
(Ik wacht nog op dat papa z'n bed uitkomt om samen met Lars de geknutselde dingetjes op te diepen. Mijn verwachtingen zijn verder niet zo groot, ben al blij als ik vanmiddag even een uurtje iets voor mezelf mag doen, lekker op de bank met m'n borduurwerkje ofzo)Mama van Lars & Femke![]()
Awwwh, leuke foto's Shandaly!![]()
En happy moederdag iedereen!
Fijn dat de meet zo geslaagd was![]()
Een super moederdag iedereen!![]()
Hier is het 25 mei pas moederdag, dus ik ben niet verrast vanochtendJa, met 2 prachtige baby's die niet wilden slapen en aan het jammeren waren
De nachten gingen best OK, maar vannacht was het dus bal
Ach, het kan niet elke nacht feest zijn he?
![]()
![]()
Femkeen Senn met zijn geweldige gezichtsuitdrukkingen
![]()
Fijne Moederdag allemaal! Hier verwend met pannenkoeken op bed, een lieve kaart en leuk kadootje én vanavond lekker uit eten.Ik bof zo met mijn vriend! Nu liggen we nog lekker met z'n drieën op bed te luieren en guesthouses te zoeken enzo
![]()
![]()
Ik lees dit toevallig, E (21,5 mnd) drinkt ook nog heel af en toe een fles melk 's nachtsquote:Op zondag 11 mei 2014 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier een baggernacht. Eerst songfestival gekeken en toen we naar bed gingen , besloot mup te gaan spoken. Manlief lag in coma, dus ik ben tot 3:30 bezig geweest. Maar een fles gegeven (en die vlóóg erin) en toen na nog een half uur gemeut werd het eindelijk stil. Waarom ze eens in de zoveel tijd ineens een nachtvoeding wil, beats me. Ze had niet slecht gegeten gister ofzo.. Gewoon dorst denk ik!
![]()
Jeetje ik heb ineens een leuke baby![]()
(hij is altijd enorm leuk natuurlijk maar vandaag is hij in een extreem fijne bui)
Hij moest wat huilen dus ik draaide hem even op zijn buik in de box. Hij draait zichzelf terug op de rug en lacht heel hard..![]()
Om vervolgens te huilen dat hij op zijn rug lag.
![]()
Hij wil niet in de doek dus ik balenmaar dit is net zo leuk
Nu bromt zij alle dagen
Het is echt leuk om te zien hoe graag hij speelt
Nu zit hij bij mij te kroelen![]()
Nu bromt zij alle dagen
Hij slaapt nu op schoot
Dus nu kan ik 1,5 uur lang weinig doen
Nu bromt zij alle dagen
Dat is leuk op Moederdag Moppert!
Hier precies het tegenovergestelde. Damn, wat heb ik een chaggo baby vandaag. Brood gaat normaliter wel ok, nou echt.. Nu wordt elk stukje weer naar buiten geduwd. Krijg er echt niks in. Verheug me nu al op het avondeten.
Ohhh moppert wat fijn!
Xm
Mijn baby is op Moederdag alleen blij met d'r papa. Bij mij doet ze alleen moeilijk![]()
Maar kijk dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Afblijvenquote:Op zondag 11 mei 2014 11:47 schreef ProjSkippy het volgende:
.
Ik heb sinds gisteren een zwak voor jou!![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 11 mei 2014 12:16 schreef Shandaly het volgende:
Moppert, bedankt voor het voordoen van die DH. Ik vond het eigenlijk lekkerder zitten dan de gewone rucksack, dus ik ga 'm zeker vaker proberen. En oefening baart kunst!
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:31 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh moppert wat fijn!
Xm
Mijn baby is op Moederdag alleen blij met d'r papa. Bij mij doet ze alleen moeilijk![]()
Maar kijk dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu bromt zij alle dagen
Shandaly wat heerlijk dat ze het zo fijn heeft in de doek.
KP wat een lieve foto!
Ik ben net naar Ikea geweest en heb 2 ribba lijsten gekocht waar ik de eerste pakjes van T en S in ga doen. Ik ben net begonnen met kleertjes erin stoppen en het word leuheuk!Oh en hoera voor het afschaffen van het 1 euro ontbijt bij Ikea Delft. Het was heerlijk rustig.
![]()
![]()
Hier wil een drukke, intensieve dag vol indrukken ook nog wel eens leiden tot gespook 's nachts en drinken kan dan troost geven.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier een baggernacht. Eerst songfestival gekeken en toen we naar bed gingen , besloot mup te gaan spoken. Manlief lag in coma, dus ik ben tot 3:30 bezig geweest. Maar een fles gegeven (en die vlóóg erin) en toen na nog een half uur gemeut werd het eindelijk stil. Waarom ze eens in de zoveel tijd ineens een nachtvoeding wil, beats me. Ze had niet slecht gegeten gister ofzo.![]()
Part two is papa met baby in de draagdoek aan het poetsen terwijl een vers croissantje met aardbeitjes eetOh my, ik had dat moederschap er veel eerder doorheen moeten drukken
![]()
![]()
En dan te bedenken dat dit eigenlijk ook zonder Moederdag vaak gebeurt. Maar nu is het speciaal![]()
Nikki, leuk! Ik ben benieuwd hoe het wordt! Doe je een plaatje? Ik wil dat ook graag, maar een gebrek aan creativiteit maakt dat het er in m'n hoofd altijd anders uit ziet hahaha.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Dat wil ik ook nog steeds doen. Met geboortekaartje en waarschijnlijk ook foto van M in dat pakje. Geïnspireerd door Mignonnequote:Op zondag 11 mei 2014 15:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Shandaly wat heerlijk dat ze het zo fijn heeft in de doek.
KP wat een lieve foto!
Ik ben net naar Ikea geweest en heb 2 ribba lijsten gekocht waar ik de eerste pakjes van T en S in ga doen. Ik ben net begonnen met kleertjes erin stoppen en het word leuheuk!Oh en hoera voor het afschaffen van het 1 euro ontbijt bij Ikea Delft. Het was heerlijk rustig.
De spulletje liggen op een stapel bij elkaar maar heb nog steeds geen lijst gekocht
![]()
Kp![]()
![]()
Bij jou zie ik zo'n lijst voor me en dan in het passepartout gedeelte die print met de roosjes.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:09 schreef Kimpossible het volgende:
Part two is papa met baby in de draagdoek aan het poetsen terwijl een vers croissantje met aardbeitjes eetOh my, ik had dat moederschap er veel eerder doorheen moeten drukken
![]()
![]()
En dan te bedenken dat dit eigenlijk ook zonder Moederdag vaak gebeurt. Maar nu is het speciaal![]()
Nikki, leuk! Ik ben benieuwd hoe het wordt! Doe je een plaatje? Ik wil dat ook graag, maar een gebrek aan creativiteit maakt dat het er in m'n hoofd altijd anders uit ziet hahaha.
Dit is het begin. Alleen zitten de sokken van T nog in de was en er moeten nog namen op komen in de rechteronderhoeken. Ik moet nog even bedenken hoe ik die namen ga maken. Eigenlijk wilde ik het geboortekaartje er ook in doen, maar daar staan twee namen op, dus dat vond ik niet zo leuk. Als het af ik post ik nog wel even een pic van het eindresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kruis van het linkse pakje (van T) komt nu tot zijn navel.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:38 schreef Dot. het volgende:
Oh leuk zeg Nikki! Ik wilde er idd ook iets mee doen, want hij past z'n pakje echt niet meer![]()
![]()
$%#$#@@@!#$@@$%^&*()(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onze droger is stuk..
Met 3 kinderen kan ik echt niet zonder.
Nu bromt zij alle dagen
Wat leuk Nikki!
KP wat een lieve foto![]()
Moppert dat kan ik me voorstellen. Ik kon al niet zonder toen we nog géén kinderen haddenLaat staan met 3 kinderen. Hopelijk kan hij (snel) worden gerepareerd!
![]()
Wtf, we hadden het er gisteren hier nog overquote:Op zondag 11 mei 2014 17:58 schreef Moppert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onze droger is stuk..
Met 3 kinderen kan ik echt niet zonder.![]()
Nikki wat ontzettend leuk!!![]()
!
![]()
Mèh ik weet er allea van helaas.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:58 schreef Moppert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onze droger is stuk..
Met 3 kinderen kan ik echt niet zonder.![]()
Ik twijfel tussen repareren of direct een nieuwere kopen.
Hij is 5 jaar oud en hij is al eerder stuk geweest toen heb ik hem zelf gemaakt maar als dat nu niet lukt is een monteur ook al direct voorrijkosten etc.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Ja dat is echt ruk. Ik keek op de website van bauknecht en de voorrijkosten waren meer dan 100 euro.Dus toen heb ik een plaatselijke winkel gebeld. Wij laten 'm ook alleen maken als het iets kleins is.
![]()
Kom even binnen wiebelen, ik heb het ook vreselijk naar mijn zin gehad!! Al dat babyspul om me heen![]()
Ik ben hier eigenlijk vrijwel nooit meer om te posten omdat tijdgebrek en niet alleen maar ego wil posten, maar ik hoop dat ik de volgende keer wel mag komen
![]()
![]()
Op het moment dat de Senn zijn cosi vastklikte in de auto was hij uitHij was dood en dood moe van al het spelen
![]()
![]()
Bij de bauknecht zit er bovenop de trommel en rode schakelaar die vaak het niet warm worden op zal lossen. Bij ons is het waarschijnlijk de sensor want het warm worden doet hij wel maar hij stopt al snel met blazen en denkt dat de was droog is. (Wij hebben ook een bauknecht.)
Wij hebben een heel tof speelkleed wat ik echt iedereen aan raad.
Ik stuurde pax op pad voor een speelkleed en hij kocht deze maar R. is er echt gek op.
(die de oudste 2 hadden vonden ze beide niet leuk)
Voor als iemand nog denkt aan een speelkleed
Nu bromt zij alle dagen
Och wat een drogerleed hierzo, bah! Dat t maar voor weinig goed gemaakt kan worden dames!
En Nikki
Wij moeten trouwens morgen om prikjes. En dat vind ik stom. Dus.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Moppert ook al een droger die er geen zin meer in heeften het is geen weer om de was buiten te laten drogen. Ik zal het wel redden zonder droger maar dan staat er wel een extra wasrek ergens in de weg. En ik haat harde handdoeken. Zonder wasmachine kan ik dan weer niet. Al heb ik hier nu wel een camping wasmachine staan dus er is nog hoop dan.
Mijn vriend vindt dan sac veel slaapt. Ze wordt wel vroeg wakker krond 06:00 en tussen 08:00 en 09:00 ligt ze er weer in tot 11:00 en rond 13/13:39 ligt ze er weer in tot 16:00 om 18:00 is ze echt weer moe maar ik probeer het te rekken tot 19:00 vandaag was het 18:39 want ze was in bad geweest. Ik probeerde haar vandaag te kosten tijgeren naar d'r fles ze is altijd helemaalals ze die ziet. Ze ging alleen maar heel hard huilen want ze kon er niet bij. Missie mislukt dus. Ze zit wel vaak op d'r knieën maar dat is het dan wel.
![]()
Dat is ook gewoon stomquote:Op zondag 11 mei 2014 20:46 schreef Kimpossible het volgende:
Wij moeten trouwens morgen om prikjes. En dat vind ik stom. Dus.
Nu bromt zij alle dagen
Gelukkig gaat de paps toch nog mee. Hij moest ineens werken, maar daar heb ik mooi een stokje voor gestoken.geitenmama
T zal allemaal ergens goed voor zijn en r is al meer in d'r geprikt, maar ik vind koude vloeistoffen inspuiten echt altijd kut. Bij mezelf al. Laat staan bij m'n minimonkey![]()
![]()
Nou ja, komt goed.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
haal jij de stof er wel goed uit? Ook onderin de droger?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:42 schreef Moppert het volgende:
Bij de bauknecht zit er bovenop de trommel en rode schakelaar die vaak het niet warm worden op zal lossen. Bij ons is het waarschijnlijk de sensor want het warm worden doet hij wel maar hij stopt al snel met blazen en denkt dat de was droog is. (Wij hebben ook een bauknecht.)Herinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
Das ís ook stom.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:46 schreef Kimpossible het volgende:
Wij moeten trouwens morgen om prikjes. En dat vind ik stom. Dus.Gelukkig is het mmzo weer over. En als ze twee prikjes moet, kun je ook vragen of ze ze tegelijk willen geven. Doen ze niet altijd, maar als het kan dan wel. Of nouja, bij ons cb dan.
Moppert wat een tof speelkleed. Ik vind veel dingen van Lamaze erg leuk.
Ik hoop dat je droger nog te redden is. En de mijne ook.![]()
![]()
Ja. Ik heb dunne polsjes dus ik kan alles van binnen helemaal leeg halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
haal jij de stof er wel goed uit? Ook onderin de droger?Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
ik bedoel onderin je droger aan de voorkant zit heel vaak nog een vakje wat je er om de zoveel tijd uit moet halen om te ontstoffen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:07 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dunne polsjes dus ik kan alles van binnen helemaal leeg halen.Herinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
Ja klopt en ik kan dus ook in het gedeelte komen waar je niet hoort te reinigen van het normale reservoir tot bijna aan het onderstegedeelte
Nu bromt zij alle dagen
Ik vond de prikjes ook stom. En eigenlijk vooral het idee dat hij iets binnen kreeg wat niet van mij kwam. En dat hij zo zomaar, onverwachts pijn had, en ik hem niet kon uitleggen waarom. Ik word nog verdrietig als ik er aan terug denkquote:Op zondag 11 mei 2014 21:07 schreef Kimpossible het volgende:
Gelukkig gaat de paps toch nog mee. Hij moest ineens werken, maar daar heb ik mooi een stokje voor gestoken.geitenmama
T zal allemaal ergens goed voor zijn en r is al meer in d'r geprikt, maar ik vind koude vloeistoffen inspuiten echt altijd kut. Bij mezelf al. Laat staan bij m'n minimonkey![]()
![]()
Nou ja, komt goed..
Zijn hier trouwens toevallig mama's die kritisch of helemaal niet laten inenten?![]()
Oooh die meet klinkt heel leuk! Jammer dat ik niet kon; ik had jullie graag eens gezien!Wanneer is de volgende??
M. had voor moederdag 2(!) knutsels gemaakt. Op het kdv doen ze meestal iets met de voetjes. Super leuk, nu kunnen we goed bijhouden hoe die voetjes groeien.En ze had samen met mijn man gevingerverfd. Hij vond het nog best een opgave!![]()
![]()
Sinds gister ook officieel geen zuigeling meer. Banaan is prima om op te sabbelen!maar hoe krijg je die vlekken eruit?
![]()
![]()
![]()
Limone banaanvlekken gaan er niet meer uit.Tenminste, van die echte opgedroogde banaanvlekken kreeg ik echt niet schoon. En ik was te lui om te googelen voor oma weet raad advies.
Burdie hier doen we gewoon mee aan het vaccinatieprogramma. Het enige vaccin waar ik mijn twijfels bij heb is het kinkhoestvaccin, maar ik durf het niet aan om het niet te geven, want stel dat.![]()
Meh, even een egopost, maar moet het ff kwijt. En misschien dat jullie nog wat tips hebben.
Nora zit in een fase (ik hoop maar dat het een fase is) dat ze niet meer naar bed wil. Ik kon haar maandenlang zonder problemen in bed leggen. We hebben geen vaste tijden, ik doe haar naar bed als ze moe is. Voorheen was er ook wel eens een moment dat ze niet wilde slapen, maar dan haalde ik haar uit bed, even 15 a 20 minuten weer naar beneden en als we het dan opnieuw probeerden ging het wel goed.
Maar dat werkt nu dus niet meer![]()
Sinds een week is elk slaapje (zelfs het echte slapen, wat altijd goed ging) een drama. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Zodra ik haar in bed leg is het huilen. Als ik haar uit bed haal is ze beneden alleen maar jengelig en wil ze niks, want ze is duidelijk moe. Als ik haar dan weer naar bed doe is het weer huilen. Als ik er naartoe ga om te troosten wordt het alleen maar erger.
Niks lijkt te werken, dus ik heb haar net laten huilen. Het duurde een minuut of 5 (heeeeeeeele lange minuten) maar uiteindelijk viel ze in slaap. Maar dit voelt echt niet goed![]()
Voor het echte slapen 's avonds moet haar ineens weer wiegen en kan ik haar dan pas neerleggen als ze heel diep slaapt. Nu vind ik dat geen probleem om te doen als ik weet dat het tijdelijk is, maar ik ben zo bang dat dat een gewoonte wordt en dat kan mijn rug echt niet aanIk zit nu al met het wiegen op mijn tanden te bijten omdat mijn rug pijn doet, als ik dit maandenlang moet doen gaat het niet goed. Ze wordt natuurlijk steeds zwaarder.
Iemand die mij gerust kan stellen dat het niet perse een gewoonte wordt? Mij hart breekt als ik haar laat huilen, dat past echt niet bij ons. Het idee dat ze me roept en dat ik dan gewoon niet kom ..![]()
Is het een bekende fase? Ze is nu 9,5 maand en ik geloof dat dan verlatingsangst ook gaat spelen?Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
Ze werd net wel heel vrolijk wakker. Wat zijn baby's toch vergevingsgezind![]()
Wij hebbben ook zulke fases gehad Sylver. En ja bij ons ging het vanzelf weer over. Het heeft echt nooit langer geduurd dan 2-3 weken en soms zelfs maar een paar dagen. En ik kon er nooit een vinger op leggen waar er precies door veroorzaakt werd.![]()
Sylver, hier geen vergelijkbare situatie (want wij moeten bij elk slaapje helpen met in slaap vallen) maar dat zo'n baby ineens een andere gebruiksaanwijzing heeft is wel herkenbaar hoor. In mijn ervaring trekt dat vanzelf weer bij. Ik zou lekker even met haar mee gaan, ze heeft je nu even iets harder nodig, als ze gewend is om zelf in slaap te vallen zal ze dat uiteindelijk ook weer doen
![]()
![]()
Sylver, heeeel bekend en sorry, maar dat duurt een paar weken en dan zomaar ineens *poef* is het weer over!Sarcasme. Herken het.![]()
Ah Limone je M aan de banaan, leuk! En ja je hebt zeker gemist, ik zeg snel plannen voor de volgende
Helaas geen tips Sylvervoor je rug!
![]()
Ik deed inderdaad wat LE zegt. Even meeveren en dan komt het vanzelf weer goed. Ik deed wel steeds meer een stapje terug als het lang duurde. Dan legde ik haar eerst slapend in bed en na een paar dagen wakker in bed, maar dan bleef ik erbij. Het enige dat ik niet deed was praten. Ik vertelde haar eerst een paar keer dat het bedtijd was en wanneer ze weer uit bed zou mogen en daarna bleef ik alleen nog in de ruimte aanwezig. Ik weet alleen niet of de tactiek werkte, of dat ze er na een tijdje gewoon weer overheen was.
Ik vertel tegen de jongens overigens ook hoe lang ik graag zou willen dat ze slapen als ik ze 's avonds naar bed breng. Geen idee of het werkt, maar ik dat heb ik van Derek Ogilvie en ik vond het wel duidelijk richting het kindje eigenlijk.![]()
Ohhh en offtopic: mijn droger doet het weer!De thermostaat was kapot.
![]()
Fijn Nikki![]()
Ik doe eigenlijk met naar bed brengen wel datgene wat het kind nodig heeft.
En dan idd steeds een stapje terug. Mijn idee is zolang je er geen issue van maakt ze het zelf ook niet gaat misbruiken.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Bedankt dames!
Maanden geleden had ik met mezelf afgesproken dat ik haar gewoon zou volgen, maar liet me nu toch weer van de wijs brengen. Fijn om hier weer even te horen dat ik eigenlijk gewoon mijn gevoel moet volgen
Jeej voor werkende droger!Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
Ik vind ze wel leuk, Moppert. Maar nu heb ik ook niet echt een heel erg uitgesproken kleding-mening
Ik vind ze ook niet zo, Moppert. Niet mijn kleur.
Sylver, idd maar meeveren, soms hebben ze je gewoon extra nodig denkik maar.
Ellie heeft haar eerste tand! En ze kan zich optrekken. Echt, op dit tempo loopt ze over een week los.
Wauw Cwen!Tijd om alles omlaag te zetten!
In het kader van mijlpalen: het is zover hoor, Sticker kruipt! Zo lief![]()
![]()
Wat een vooruitgangkindjes vandaag!Ik heb gisteren een mooi filmpje kunnen maken van Stip in de box die een Nijntje volgt van de mobiel
![]()
Ik vind de sterretjes wel leuk Moppert, maar de kleur niet zoMijn vriend heeft ook een favo pakje dat ik echt afgrijselijk vind. Een soort joggingtrainingspak met een enorm lompe broek en een dik capuchonvest. Ik heb hem maar in de luiertas gedaan als reservepakje
En vanochtend hadden we een kledingcrisisDe twee rompers die ik pakte waren allebei te klein en de tuinbroek die ik erna had leek hij wel een meisje in
Succes met de prikjes KPWij moeten over twee weken
![]()
![]()
Nou hè? Ik vind het een mijlpaal! Ja, ik las dat M&M nu al onafscheidelijk waren! Te cute.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:09 schreef Mabawa. het volgende:
Ah Limone je M aan de banaan, leuk! En ja je hebt zeker gemist, ik zeg snel plannen voor de volgende![]()
Ik vind de schoentjes leuk, Moppert! Maar ik heb net als Sylver niet echt een kleding mening. Ook omdat ik er steeds achter kom dat bepaalde kleuren en kleren haar leuker staan dan ik van te voren (toen ik ze kreeg) dacht.
Wat goed van Ellie en Sticker! Kruipen is wel zo'n mijlpaal. Opeens zijn hele wereld groter!![]()
![]()
Oh en dank voor bananenvlekkentips! Ik heb het eerst geweekt inderdaad in de vanish, toen ingesmeerd met ossengal en tandpasta (had ik ergens gelezen) en vervolgens zijn de vlekken er in de was uitgegaan. Het ging trouwens om een slabber. Een kledingstuk dat gemaakt is om vlekken te hebben.![]()
![]()
![]()
Limone, ik heb gisteren een pyjama weg gegooid omdat ik de banaan er niet uit kreeg. Na alle voorgenoemde tips te hebben geprobeerd dus. Je hebt skills!![]()
Ellie wat ga je toch snel!
En sticker kruipt!
En nikki fijn dat je droger het weer doet. Ik kan ook niet meer zonder!
Banaanvlekken geen ervaring mee. Kaylee krijgt maar 1 keer in de week banaan anders kringt ze buikpijn en zelf eten doet ze niet dus van een lepeltje![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Ellie en sticker
![]()
![]()
Nu bromt zij alle dagen
Leuk al die ontwikkelingen!![]()
Moppert, ik vind ze wel leuk, maar ik begrijp wel wat je bedoelt! Het hangt denk ik ook af van de kleding erboven of ik ze lelijk of leuk zou vinden.
Ik heb slofjes gevonden die ik moet hebben! Maar in NL hebben ze ze niet in de juiste maat.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
op ebay staan ze best vaak!Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Mag ik weer inhaken op de laatste pagina?
Ik heb een leuke meet gemist geloof ik! Jullie zijn allemaal zo enthousiast. Fok!kindjes zijn leuk he?![]()
Cwen, Ellie is echt een snelle! Nu al optrekken, tijd om alles omlaag te doen. Ik vind het wel echt een schatje zeg!
Yeah, kruipende Sticker. Hoera!
Aapie, wat een leuke foto's. Toch weer een hele mijlpaal dit.
Moppert, ik vind die slofjes wel heel schattig. Hopelijk passen ze.
Succes met de prikjes vandaag, KP!
Sylver, je hebt al veel antwoorden gekregen en ik heb eigenlijk niets toe te voegen maar wat ik in het net geen jaar dat ik moeder ben geleerd heb is dat meeveren het allerbeste werkt. Ik kan heel veel willen en verwachten maar als ik meega met wat mijn dochter nodig heeft is dat het beste en snelste wat werkt. Hopelijk is het maar een fase en lukt het snel om weer zelf in slaap te vallen.
Nikki, wat leuk! Ik had het toen bij Mignonne geloof ik al gezien, vind het echt leuk.
Shandaly, schattige foto's. Femke en de Senn![]()
Jullie gaan zo snel dat ik de puf niet heb om vaak te reageren want dan ben ik meteen altijd zo lang bezigDus ik haak af en toe maar in, al moeten E. en ik over iets meer dan een week een topic verder. Mijn meisje is bijna 1
![]()
![]()
![]()
Motiefquote:Op maandag 12 mei 2014 12:53 schreef aapieannie het volgende:
Moppert ik vind de slofjes wel leuk. Wat vind jij er niet leuk aan? Model of motief?Maar ach een blije papa is ook leuk
Nu bromt zij alle dagen
Mag ik deze bijleestechnisch even stelen?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Mag ik weer inhaken op de laatste pagina?
Ik heb een leuke meet gemist geloof ik! Jullie zijn allemaal zo enthousiast. Fok!kindjes zijn leuk he?![]()
Cwen, Ellie is echt een snelle! Nu al optrekken, tijd om alles omlaag te doen. Ik vind het wel echt een schatje zeg!
Yeah, kruipende Sticker. Hoera!
Aapie, wat een leuke foto's. Toch weer een hele mijlpaal dit.
Moppert, ik vind die slofjes wel heel schattig. Hopelijk passen ze.
Succes met de prikjes vandaag, KP!
Sylver, je hebt al veel antwoorden gekregen en ik heb eigenlijk niets toe te voegen maar wat ik in het net geen jaar dat ik moeder ben geleerd heb is dat meeveren het allerbeste werkt. Ik kan heel veel willen en verwachten maar als ik meega met wat mijn dochter nodig heeft is dat het beste en snelste wat werkt. Hopelijk is het maar een fase en lukt het snel om weer zelf in slaap te vallen.
Nikki, wat leuk! Ik had het toen bij Mignonne geloof ik al gezien, vind het echt leuk.
Shandaly, schattige foto's. Femke en de Senn![]()
Jullie gaan zo snel dat ik de puf niet heb om vaak te reageren want dan ben ik meteen altijd zo lang bezigDus ik haak af en toe maar in, al moeten E. en ik over iets meer dan een week een topic verder. Mijn meisje is bijna 1
![]()
En Spark, dat is echt al snelgroooote baby, bijna dreumes!
De prikjes waren echt nog rottiger als ik dachtbij het bloedprikken etc. In het ZH was het telkens een kort gilletje en over, maar nu moest ze zo hard krijsen dat t echt door merg en been ging
zelfs papa had er natte ogen van en m'n borst pakte ze pas na een paar minuten omdat ze zon verdriet had. Arm Mupke. Gelukkig is het nu weer over en gaan we lekker knuffelen knuffelen knuffelen. Ik hoop dat ze er verder niet veel last van zal hebben.
Ze was in gewicht wel lekker gegroeid! 5370 gr., lengte eigenlijk niet toegenomen, dus ze zullen in het ZH wel een beetje ruim gemeten hebben.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Vind ik ook erg hoor. Dus bijna elke avond staat er in een oude wasemmer de slabben van de dag te weken en de poetsdoekjesquote:Op maandag 12 mei 2014 12:22 schreef Limone het volgende:
Oh en dank voor bananenvlekkentips! Ik heb het eerst geweekt inderdaad in de vanish, toen ingesmeerd met ossengal en tandpasta (had ik ergens gelezen) en vervolgens zijn de vlekken er in de was uitgegaan. Het ging trouwens om een slabber. Een kledingstuk dat gemaakt is om vlekken te hebben.![]()
![]()
Snellie![]()
je box moet naar beneden.
Die muisjesslofjes![]()
![]()
dacht ik al hihi, model vind ik zelf wel leuk!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef Moppert het volgende:
[..]
MotiefMaar ach een blije papa is ook leuk
![]()
Moet! Hebben!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:39 schreef Soempie het volgende:
Leuk al die ontwikkelingen!![]()
Moppert, ik vind ze wel leuk, maar ik begrijp wel wat je bedoelt! Het hangt denk ik ook af van de kleding erboven of ik ze lelijk of leuk zou vinden.
Ik heb slofjes gevonden die ik moet hebben! Maar in NL hebben ze ze niet in de juiste maat.![]()
[ afbeelding ]
--
Awww Kim, sneu die prikjes. Knuffelse!
--
Limone, de meet was inderdaad erg leuk! De foto van M&M gooi ik wel even in het volgende deel neer.
--
Hoiiii SnEllie met je leuke haar!
--
En een kruipSticker!
--
Aaaaaaaah, ik vergeet weer alles. /zeef. Ik ben maar begonnen met spelletjes als Memory. Misschien krikt dat het weer wat op.![]()
gehehe mijn man noemt mij 'het weekdier' als ik 's avonds weer alles in mijn speciale emmer doe.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vind ik ook erg hoor. Dus bijna elke avond staat er in een oude wasemmer de slabben van de dag te weken en de poetsdoekjes![]()
Snellie![]()
je box moet naar beneden.
Die muisjesslofjesGelukkig is het nu wat minder hormonaal. Een paar maanden geleden stond ik 's avonds zwetend boven ondergekakte witte Zeeman rompers. Nu kan ik die gewoon weggooien.
![]()
Leuk foto, Skip!
Hooii Spark!Hoe gaat het met jou?
Ach arme F. zielig zeg, als ze zich zo bewust van zijn. Kusjes op je bolletje!![]()
![]()
Bedankt voor de tip!quote:
Limone
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Hoi![]()
Ik wil graag jullie mening over het volgende:
K gaat 2x per week naar mijn schoonouders. Zij halen hem hier altijd op sochtendsvroeg omdat ze hier de kranten rondbrengen (allebei afgekeurd en ja je moet toch wat) nu kwam ik er achter dat ze de maxicosi niet vast zetten in de auto maar schoonmoeder gaat achterin zitten en houd dan de mc vast. Dus vriend heeft laten zien hoe ze de mc vast moeten zetten.
Ik ging er van uit dat ze hem nu dus vast zetten...nou niet dus..
Dus gister een discussie gehad hierover en ik heb dus duidelijk gemaakt dat hij vast moet ivm veiligheid en omdat je anders niet verzekerd bent als er iets gebeurd. Maar schoonvader houdt vol dat hij voorzichtig rijdt en er niks kan gebeuren want hij heeft immers in al die jaren dat hij auto rijd nog nooit wat gehad.
Ik weet niet zo goed wat ik er nog meer aan kan doen, het liefste zou ik zeggen dat K dan niet meer bij ze komt en dat ik wel een andere oppas zoek. Het gaat wel om de veiligheid van mijn kind!!![]()
Dat dus. Mijn ouders namen de kinderen op schoot want was maar klein stukje. Nou nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef angelatje het volgende:
Hoi![]()
Ik wil graag jullie mening over het volgende:
K gaat 2x per week naar mijn schoonouders. Zij halen hem hier altijd op sochtendsvroeg omdat ze hier de kranten rondbrengen (allebei afgekeurd en ja je moet toch wat) nu kwam ik er achter dat ze de maxicosi niet vast zetten in de auto maar schoonmoeder gaat achterin zitten en houd dan de mc vast. Dus vriend heeft laten zien hoe ze de mc vast moeten zetten.
Ik ging er van uit dat ze hem nu dus vast zetten...nou niet dus..
Dus gister een discussie gehad hierover en ik heb dus duidelijk gemaakt dat hij vast moet ivm veiligheid en omdat je anders niet verzekerd bent als er iets gebeurd. Maar schoonvader houdt vol dat hij voorzichtig rijdt en er niks kan gebeuren want hij heeft immers in al die jaren dat hij auto rijd nog nooit wat gehad.
Ik weet niet zo goed wat ik er nog meer aan kan doen, het liefste zou ik zeggen dat K dan niet meer bij ze komt en dat ik wel een andere oppas zoek. Het gaat wel om de veiligheid van mijn kind!!
Als ik je met zulke dingen niet kan vertrouwen dan komen ze dus niet meer. Klaar.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
+1, met name het laatste stukje. Je vertrouwt je ouders je kind toe en zij zijn verantwoordelijk voor zijn veiligheid en als je ze daarmee niet kunt vertrouwen...........quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn ouders namen de kinderen op schoot want was maar klein stukje. Nou nee.
Als ik je met zulke dingen niet kan vertrouwen dan komen ze dus niet meer. Klaar.![]()
Sticker die kruipend de wereld ontdekt!
SnEllie doet haar naam eer aan, staan én een tand!
Jeetje Spark, nu al bijna 1 jaar! Wat gaat het hard!
Angelatje, +1 op Tally en Kyara. Over heel veel dingen denk ik 'ah, maar het is bij oma en opa'..behalve veiligheid. Opa kan wel zeggen dat hij heel veilig rijdt, maarre..er zijn nog meer weggebruikers. Better safe than sorry!
KP, sneu die prikjes..Ze kunnen dan zo hartverscheurend huilen he?
T. snapt eten ineens! Echt, wtfbbq. We wisselen Rapley af met gepureerd en het gaat goed! Meneer heeft vandaag al papfles, normale kv fles, 100gr fruit(gepureerd) en een boterham (Rapley) op. 2 weken geleden slikte hij nog niks door. Ik ben zo blij![]()
![]()
KP wat sneu van de prikjes.Wij mogen er over 2 weken ook aan, ik heb er nu al geen zin in.
Angela +1 op wat de rest zegt.
GotC wat tof dat T eten snapt. En als ze het eenmaal snappen dan is het zó leuk om ze vanalles te laten proberen.![]()
Offtopic: ik ga vanavond voor het eerst weer hardlopen. Vorige week heb ik 2,5 minuut (ja echt 2,5 minuut) op de crosstrainer in huis gestaan en toen had ik al slasausbenen en hijgde ik als een oud paard, dus ik ben heel benieuwd hoe het op straat gaat.
![]()
![]()
+1.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn ouders namen de kinderen op schoot want was maar klein stukje. Nou nee.
Als ik je met zulke dingen niet kan vertrouwen dan komen ze dus niet meer. Klaar.
Als mijn moeder oppast (op gaat passen) krijgt ze mijn auto mee, omdat ik die veiliger vind dan de hare. En wij hebben een 5deurs met iso-fix. Als ie groen is mag ze gaan rijden en eerder niet. Die duidelijkheid vindt ze fijn. En dan rijd ik op haar oppasmiddag wel naar huis in haar auto. Jammer voor m'n auto, want, maar alles voor m'n kind.
Ik heb een hekel aan mensen die in hun eigen tijd blijven hangen en daarmee de nieuwe Veiligheidsnormen totaal negeren. Vroeger scheten we ook op straat met zijn allen, dat doen we nu ook niet meer, want nieuwe inzichten. Doe normaal
T! Jij knapperd![]()
Mupke is inmiddels over op standje vaatdoek. Meh. Gelukkig geen koorts, maar duidelijk niet in d'r hum.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Als dat is wat je het liefste wil doen dan doe je dat toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:43 schreef angelatje het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er nog meer aan kan doen, het liefste zou ik zeggen dat K dan niet meer bij ze komt en dat ik wel een andere oppas zoek. Het gaat wel om de veiligheid van mijn kind!!
Ik wil best soepeler zijn met de regels maar m.b.t. veiligheid accepteer ik dat ook niet.
Nu bromt zij alle dagen
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef Kimpossible het volgende:
Mupke is inmiddels over op standje vaatdoek. Meh. Gelukkig geen koorts, maar duidelijk niet in d'r hum.sterkte
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:00 schreef GotC het volgende:
T. snapt eten ineens! Echt, wtfbbq. We wisselen Rapley af met gepureerd en het gaat goed! Meneer heeft vandaag al papfles, normale kv fles, 100gr fruit(gepureerd) en een boterham (Rapley) op. 2 weken geleden slikte hij nog niks door. Ik ben zo blij![]()
Nu bromt zij alle dagen
Waarom vloog het wortelhapje dat ik had ingevroren in de fik toen ik het in de magnetron liet ontdooien![]()
![]()
![]()
Eens! Mijn moeder heeft al meerdere keren gezegd dat we venkelthee eens zouden moeten proberen, maar er is een reden voor dat dat wordt afgeraden tegenwoordigquote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1.
Als mijn moeder oppast (op gaat passen) krijgt ze mijn auto mee, omdat ik die veiliger vind dan de hare. En wij hebben een 5deurs met iso-fix. Als ie groen is mag ze gaan rijden en eerder niet. Die duidelijkheid vindt ze fijn. En dan rijd ik op haar oppasmiddag wel naar huis in haar auto. Jammer voor m'n auto, want, maar alles voor m'n kind.
Ik heb een hekel aan mensen die in hun eigen tijd blijven hangen en daarmee de nieuwe Veiligheidsnormen totaal negeren. Vroeger scheten we ook op straat met zijn allen, dat doen we nu ook niet meer, want nieuwe inzichten. Doe normaal
T! Jij knapperd![]()
Mupke is inmiddels over op standje vaatdoek. Meh. Gelukkig geen koorts, maar duidelijk niet in d'r hum.![]()
Ik weet sowieso niet of ik Stip mee durf te geven met m'n schoonvader in de auto. Die rijdt echt als een idioot en die zie ik er idd ook wel voor aan om dat gedoe met die riemen te veel moeite te vinden
Een dikke knuffel voor je kleintje KP!
En lekker eten voor T.![]()
![]()
Hotspots? of lepeltje of?????quote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef GotC het volgende:
Waarom vloog het wortelhapje dat ik had ingevroren in de fik toen ik het in de magnetron liet ontdooien![]()
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: