abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139692784
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

donderdag 8 mei 2014 @ 11:49:05 #2
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139692834
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139692840
Je kon toch ook oefenen door hem op zn rug te leggen en hem dan voorzichtig op te trekken aan zn armen?
pi_139692846
Niki rekbaar mag je maar 1 knoop doen die veilig is..

die dus :')
♥ J & S
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:49:47 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139692854
Nikki, wat doet hij als je hem op zijn buik op je borst legt terwijl je zelf een beetje onderuit gaat liggen?
KuikenGuppy
pi_139692983
Ego
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:54:48 #7
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139693006
Rechtstreeks is fijn *O* *O* *O*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139693065
*O* Top!
♥ J & S
pi_139693149
quote:
Thanks! Ik ga 'm vanmiddag eens proberen.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Burdie het volgende:
Nikki, wat doet hij als je hem op zijn buik op je borst legt terwijl je zelf een beetje onderuit gaat liggen?
Niets hij laat zijn hoofd gewoon liggen, totaal geen interesse om zijn hoofd op te tillen. :{

Mabawa wat goed! *O*
pi_139693178
Fijn Mabawa!

Tom doet het zooooo goed! Heel tevreden, laat zich goed horen als hij honger heeft, meldt zich 1x/nacht (rond 12u tel ik niet mee, alleen die van 4/5u), heeft tot nu toe geen last van krampjes of spugen, en is lekker knuffelbaar O+

Hij eet alleen wel érg graag :') Ik weet niet meer zo goed hoeveel Saar at met 1,5 week, maar de kleine man drinkt 7 flessen van 120+4 per etmaal. Het is dat hij hier en daar wel eens wat laat staan, zodat we nog wel iets meer wriggel room hebben dan die 2 schepjes speling die we met 7 lege flessen zouden hebben :+

Anyhoo, genieten O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:01:24 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139693195
Zo, terug van het kdv :) Erg fijne, schone ruimtes, vriendelijke (vaste!) leidsters, vrolijke kindjes die veel persoonlijke aandacht krijgen.
Flexibel hebben we eigenlijk niet nodig (allebei kantoorbaan), dus er wordt met vaste opvang 11 uur afgenomen standaard, waar wij tussen de 9.5 en 10 uur nodig hebben. Dan is vast denk ik iets handiger? Het scheelt netto waarschijnlijk ongeveer ¤1,10 per uur.
Daarbij is switchen naar flexibel altijd mogelijk.

Maargoed! Goed gevoel erover, nu nog denken over hoe ik m'n contract aan ga passen icm wel/geen ouderschapsverlof :)

Mabawa! *G*!
pi_139693816
Lijkt me ook een heel fijn KDV, Gotc!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_139694051
Oh Nikki, de draagdoek is inderdaad heel goed om te oefenen. Ik heb ook een tricot slen en ik doe I. het liefst op deze manier erin:

Edit: zie nu dat Moppert ook al een duidelijk filmpje liet zien. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:51:35 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139697402
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef GotC het volgende:
Zo, terug van het kdv :) Erg fijne, schone ruimtes, vriendelijke (vaste!) leidsters, vrolijke kindjes die veel persoonlijke aandacht krijgen.
Flexibel hebben we eigenlijk niet nodig (allebei kantoorbaan), dus er wordt met vaste opvang 11 uur afgenomen standaard, waar wij tussen de 9.5 en 10 uur nodig hebben. Dan is vast denk ik iets handiger? Het scheelt netto waarschijnlijk ongeveer ¤1,10 per uur.
Daarbij is switchen naar flexibel altijd mogelijk.

Maargoed! Goed gevoel erover, nu nog denken over hoe ik m'n contract aan ga passen icm wel/geen ouderschapsverlof :)

Mabawa! *G*!
Je krijgt van de belastingdienst alleen de uren die je werkt vergoed dus als het standaard 11 uur is
en je werkt dus een bepaald aantal uur dan kan je net teveel uren hebben op het kdv voor vergoeding.
Omdat reistijd ook al niet mee mag tellen.

Er zit een marge op maar toch even in de gaten houden ;)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:54:46 #15
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139697527
12 uur = 73 uur per kind per maand
24 uur = 146 uur per kind per maand
32 uur = 195 uur per kind per maand
36 uur = 219 uur per kind per maand

En ze gaan uit van de minst werkende.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:59:51 #16
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139697719
Het is 140% van het aantal uren van de minst werkende partner waarvoor je vergoeding mag vragen. Ook met 11 uur per dag kom je daar mee uit heb ik in het verleden al berekend :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:00:42 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139697753
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef laziness het volgende:
Het is 140% van het aantal uren van de minst werkende partner waarvoor je vergoeding mag vragen. Ook met 11 uur per dag kom je daar mee uit heb ik in het verleden al berekend :Y
Weet je toevallig hoe dat zit als je als ZZP'er werkt? Hoeveel uur mag je dan rekenen?
KuikenGuppy
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:02:55 #18
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139697847
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef laziness het volgende:
Ja dat wist ik idd niet zeker. Met bso komt het hier dus niet uit -O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:07:28 #19
244125 laziness
pi_139697995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ja dat wist ik idd niet zeker. Met bso komt het hier dus niet uit -O-
Ja dat is maar 70%.
Maar jij werkt niet toch? Dan heb je toch helemaal geen recht?
Of is het hypothetisch?
pi_139698125
Coco het is alweer een tijdje geleden, maar ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd met Tom! Dus bij deze: van harte *O* *O* Beter laat dan nooit :s) Ontzettend leuke naam ook!

GotC dat klinkt fijn, dat KDV!

Mabawa een direct ticket voor een nette prijs, top *O*
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:11:11 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139698136
Ik moet het nog even gaan snappen :+ Ik werk 32 uur en T. gaat 44 uur per maand naar de opvang. Dus die max 195 uur per maand kom ik niet aan. Volgens de rekentool krijg ik dam gewoon ongeveer de helft vd opvang vergoed..?
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:11:47 #22
244125 laziness
pi_139698155
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Weet je toevallig hoe dat zit als je als ZZP'er werkt? Hoeveel uur mag je dan rekenen?
Ja dat is ingewikkelder. Dat gaat op jaarbasis en moet je aannemelijk kunnen maken adhv een urenadministratie.
Tijd bij klanten, reistijd naar klanten, facturatie, cursussen telt allemaal mee.
Ik zou even bellen met de belastingdienst maar ik denk dat je moet gaan schatten wat je op jaarbasis aan uren maakt en dat delen door 12 en dan per maand aanhouden. Eventueel bijstellen in het loop van het jaar als je merkt dat je inschatting toch te hoog was en je dus minder uren gaat maken op jaarbasis.
Beter terug krijgen dan terug betalen is altijd mijn motto.
pi_139698166
Maar je hebt toch veel minder BSO nodig? Dan kom je toch wel uit met 70%?

Ik heb S een uur geleden in de doek gehesen en sindsdien slaapt hij. :')

Musique :W hoe gaat het met jullie?
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:14:24 #24
244125 laziness
pi_139698265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef GotC het volgende:
Ik moet het nog even gaan snappen :+ Ik werk 32 uur en T. gaat 44 uur per maand naar de opvang. Dus die max 195 uur per maand kom ik niet aan. Volgens de rekentool krijg ik dam gewoon ongeveer de helft vd opvang vergoed..?
Die rekentool klopt gewoon.

Jullie mogen obv jouw 32 uur niet meer dan 194 uur aan opvanguren opgeven per maand waarover je toeslag vraagt.
De toeslag zelf is verder afhankelijk van jullie inkomen en het uurtarief van het kdv.
De belastingdienst hanteert als max uurtarief 6,70. Alles daarboven krijg je sowieso geen toeslag over.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:15:48 #25
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139698320
Ik wil ooit wel weer werken ja, ik wil niet tot ze 20 zijn thuisblijven ;)

Nikki nee hier niet want continurooster en minimim schooluren.
Zo hadden wij niet 1 maar 2 weken paasvakantie en veel roostervrij.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139698368
Nikki :W Hier gaat het goed! Steeds beter! Er zit nu duidelijk een ritme in en de meisjes worden zich nu echt een beetje bewust van elkaar. Zo grappig :D Gisteren lagen ze in de wieg met elkaars handje te spelen. Hoe is het met jouw mannen? Vraagje, als ze allebei tegelijk de fles willen, hoe doe jij dat? Laat je ze op elkaar wachten of geef je ze tegelijk de fles?
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:21:10 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139698496
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja dat is ingewikkelder. Dat gaat op jaarbasis en moet je aannemelijk kunnen maken adhv een urenadministratie.
Tijd bij klanten, reistijd naar klanten, facturatie, cursussen telt allemaal mee.
Ik zou even bellen met de belastingdienst maar ik denk dat je moet gaan schatten wat je op jaarbasis aan uren maakt en dat delen door 12 en dan per maand aanhouden. Eventueel bijstellen in het loop van het jaar als je merkt dat je inschatting toch te hoog was en je dus minder uren gaat maken op jaarbasis.
Beter terug krijgen dan terug betalen is altijd mijn motto.
Het is mijn fulltime job, maar ik heb er niet altijd fulltime werk aan. Opvang zou ook maar voor één dag in de week zijn, zodat ik die dag mijn handen vrij heb voor afspraken buiten de deur, vergaderingen, of gewoon ongestoord doorwerken. De uren zijn denk ik wel hard te maken. Ik ga tzt inderdaad wel eens bellen met de belastingdienst :).
KuikenGuppy
pi_139698510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:15 schreef Moppert het volgende:
Ik wil ooit wel weer werken ja, ik wil niet tot ze 20 zijn thuisblijven ;)

Nikki nee hier niet want continurooster en minimim schooluren.
Zo hadden wij niet 1 maar 2 weken paasvakantie en veel roostervrij.
Ik dacht dat schooluren en vakanties e.d. overal hetzelfde waren. Mag je dat per school bepalen?
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:21:26 #29
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139698512
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef laziness het volgende:

[..]

Die rekentool klopt gewoon.

Jullie mogen obv jouw 32 uur niet meer dan 194 uur aan opvanguren opgeven per maand waarover je toeslag vraagt.
De toeslag zelf is verder afhankelijk van jullie inkomen en het uurtarief van het kdv.
De belastingdienst hanteert als max uurtarief 6,70. Alles daarboven krijg je sowieso geen toeslag over.
*;! Dank je wel voor de uitleg!

:W Musique!
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:22:17 #30
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139698542
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef Musique het volgende:

[..]

Ik dacht dat schooluren en vakanties e.d. overal hetzelfde waren. Mag je dat per school bepalen?
Ja. zolang je maar aan de minimum ureneis voldoet is het goed.

Voorwaarde is altijd dat alle leerlingen over 8 schooljaren minimaal 7.520 uur onderwijs krijgen
Leerlingen moeten in de eerste 4 schooljaren (onderbouw) ten minste 3.520 uur les krijgen. In de laatste 4 schooljaren (bovenbouw) 3.760 uur. De 240 uur die overblijven, kunnen scholen verdelen over de onderbouw en bovenbouw.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139698717
Musique, de enkele keer dat ze echt tegelijk mega honger hebben en ik alleen ben doe ik ze in de Doomoo seat en geef ze dan tegelijk de fles. Maar over het algemeen kan T prima even zoet gehouden worden met een speentje als hij net wakker is en nog niet mega hongerig is. Helaas voor T is hij als ze toevallig tegelijk wakker worden altijd degene die dan moet wachten, want S wil geen speen en die ga ik dan niet een kwartier laten huilen. In de afgelopen 8 weken heb ik ze denk 3 of 4 keer tegelijk de fles gegeven.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:30:56 #32
244125 laziness
pi_139698832
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef GotC het volgende:

[..]

*;! Dank je wel voor de uitleg!

:W Musique!
Graag gedaan uiteraard.
De enige 'fout' die je kan maken is het inkomen verkeerd schatten.
Het gaat op basis van verzamelinkomen dus als je een eigen huis hebt ligt dat lager dan je bruto jaarinkomen dus op zich zit je met gewoon het bruto jaarinkomen opgeven goed maar houdt dingen als bonussen en salarisverhogingen in de gaten. Voor je het weet val je net weer een treetje hoger in de tabel van de toeslagen en heb je recht op minder vergoeding.
pi_139699004
Wat fijn Nikki! De mijne hebben altijd tegelijk honger en ik probeer het wel te spreiden, maar dat lukt me bijna niet. 's Nachts wel, maar overdag niet. Soms laat ik er wel eens eentje wachten, maar dan schreeuwt de ander moord en brand en dat kan ik dan weer niet over mijn hart verkrijgen...

Ik heb trouwens deze week kleertjes ontvangen uit Duitsland! Thanks Linda2205 ^O^ Weet niet of ze ook nog eerst van Kyara geweest zijn? Hoe dan ook, ze zitten goed en staan leuk!

KO na het leegdrinken van een fles :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L.ucia 5.5 weken
SPOILER
I.sabel 5.5 weken
SPOILER
Samen op de commode :) Met tut want honger!
SPOILER
pi_139699149
musique O+

Volgens mij zit Sac in een sprong het is slapen/mopperen/slapen/mopperen. ze wil zo graag vooruit maar het lukt nog niet.
pi_139700266
Ahhh Musique wat een dotjes! O+ O+

Rot van die flessen hoor, ik vind het ook altijd sneu als er eentje moet wachten. Maar omdat T zijn speen zo goed pakt kan hij best even wachten. Hij sabbelt dan wel als een malle aan zijn speen, maar is wel stil. Dan is het soms wel vervelend als je alleen bent hoor, liefst zou je ze allebei tegelijk eten willen geven. Het voelt een beetje als kiezen tussen twee kwaden, laten huilen of tegelijk voeden. Bij beide heb ik geen goed gevoel, maar soms is het niet anders. ;)
pi_139700725
Ik ken 1 tweeling moeder die legde ze in de mc en gaf ze zo beide een fles.

Maar ookal heb ik geen twerling hier moet er ook wel eens eentje wachten.
pi_139701131
Die op de commode samen. *; . Zo speciaal, twee van die kleintjes.
pi_139701489
omg musique..ubercute!! O+
pi_139703398
Musique, wat lief!! Wat een plaatjes O+

Hier heeft Ellie zich zojuist een bloedneus gevallen :'(. Ze probeerde zich op te trekken aan de wasmand en tja, dat gaat niet... Gelukkig was het maar heel even huilen en toen meteen weer vrolijk, maar agossie, zo sneu ;( .
Home is where the O+ is...
pi_139703458
Mooi Musique!

Ik post hier niet veel meer, lees meer mee, maar ik zit nu toch met een vraagje.

V. is morgen 9 maanden. Ze is als ze wakker is heerlijk actief en tijgert de hele kamer op hoog tempo door.

Ze drinkt alleen niet heel super. De fles 's ochtends gaat goed, die van 's avonds laat meestal wel, maar bij de lunch laat ze rustig de helft staat. Ze eet 's avonds wel een bakje yoghurt, dus ik dacht dat het wel goed was, ze haalt zo wel 500 ml zuivel.

Maar het cb vond dat het 500 ml flesvoeding moet zijn. Als je er dan op gaat letten moet je zoveel moeite doen om daaraan te komen. Extra flesjes geven, waar ze ook niet heel veel zin in heeft.

Ze eet gewoon verder prima, moeten we dan gaan hangen en wurgen om op die 500 uit te komen? Vandaag hadden ze wat gewone melk geprobeerd, en dat leek iets beter te gaan, maar ik vind haar eigenlijk nog iets te jong om al op gewone melk over te gaan.

Iemand hier nog ideëen/tips over?
pi_139706728
Hallo! Ik ben weer boven Jan! Eerst was ik ziek en daarna 4 nachtjes naar Lissabon. O+ Het was even slikken zo lang zonder baby, maar in de praktijk ging het goed. Het was heerlijk! Een langere tijd weer alleen doen wat ik wil, zorgt voor meer ontspanning dan 500 massages. ;)
Baby en mijn man hebben het ook heel goed gehad. Ik had (expres) geen handleiding achtergelaten voor mijn man en guess what: niets geen probleem!
Ik werd opgehaald van Schiphol door mijn smiling buddah baby en ik heb er natuurlijk in slaap geknuffeld. Wat een top baby heb ik toch! O+
pi_139706835
En ik heb wel een beetje meegelezen, maar de meeste onderwerpen waren niet nieuw en zullen vast wel weer eens voorbij komen. Dan reageer ik wel weer!

Maar wel 1 ding: CocoTom! O+ :W
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:02:38 #43
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139707275
Ik wilde al bijna een berichtje gaan posten dat ik je vermist vond, maar daar ben je weer Limone!

Fijn dat je het lekker hebt gehad! Klinkt heerlijk!
pi_139707408
Ha Skip! Ik zag wel dat je mij tagde in je post! Toen moest ik grinniken en daarna bijna kotsen.. O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:13:28 #45
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139707713
quote:
17s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Limone het volgende:
Ha Skip! Ik zag wel dat je mij tagde in je post! Toen moest ik grinniken en daarna bijna kotsen.. O+
Deze, of die van laatst? En maak ik je aan het kotsen? ;(

--

Jeej Mabawa!

--

Leuke Tom van Coco!

--

Fijn dat het KDV goed was GotC!

--

Hoi Musique! En je meisjes!

--

Och gus Ellie!

--

Groeit ze verder gewoon goed, Laiv?
pi_139708510
Nee gek! Toen was ik nog ziek (vorige week dus ergens) :*
pi_139708581
Limone, welkom terug!

Laiv, volgens mij zeggen ze op elk cb iets anders. Als je meisje happy is en goed groeit, zou ik het laten bij hoe het nu gaat :Y.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:40:15 #48
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_139712298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Cwen het volgende:
Limone, welkom terug!

Laiv, volgens mij zeggen ze op elk cb iets anders. Als je meisje happy is en goed groeit, zou ik het laten bij hoe het nu gaat :Y.
Eens :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_139712596
Hmm 'tiekje, geen tips. Maar ik denk inderdaad ook wel wat Cwen zegt! Anders misschien een bekertje water in het zicht en als tussendoor een slokje aanbieden?

:W Limoentje! Welkom terug! Goed geslaagd weekje dus!

Arme Ellie, dat zal even schrikken zijn, ook voor jou! :*

Ahhh Musique O+
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:58:42 #50
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_139713279
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Limone het volgende:
Nee gek! Toen was ik nog ziek (vorige week dus ergens) :*
Ooooh, zó! :r

--

M. had vanavond de slappe lach! Eerst bij mij omdat ik 'snotjepotjeneus' zei (ze is wat verkouden) en een paar minuten later omdat Kix naar haar lachte O+. Scha-te-ren, niet te houden.
pi_139713916
Musique, wat een dotjes! Bij zulke foto's lijkt een tweeling me zó leuk... en dan bedenk ik me dat je ook alles dubbel hebt, incl de huiluurtjes en ziekige kindjes etc en dan ben ik toch wel weer blij dat ik er maar 1 per keer heb gekregen :@

Heerlijk he, die kleintjes met de slappe lach O+

Ik kreeg vandaag zelf de slappe lach van m'n meisje. Ze had namelijk verzonnen dat ze gekke bekken kon trekken... :+

(En nu moet ik nog even hard aan de slag om afscheidstraktaties te maken voor m'n kleuter... morgen allerlaatste dag kdv :'( :'( )
pi_139714437
Ik ga echt stuk om die 1e foto Shan _O-

Musique O+ Die foto samen op de commode.. geweldig gewoon O+
pi_139718233
Schateren Skips, heeeerlijk!

OMG Femke!!! :D O+
pi_139718862
Femke, wat grappig!

Ze groeit verder goed, volgt haar lijntje, en dat is iets onder gemiddeld. We hebben een extra afspraak gehad omdat ze zich daar toen wat zorgen om maakte, maar dat bleek dus niet nodig. Ze is happy, heel actief de hele dag door, en eet ook met smaak en veel enthousiasme.
Ze was vorige week met bijna 9 maanden 7710 gram en 68 cm.

foto weer even weg..

[ Bericht 29% gewijzigd door laiveneertiekje op 09-05-2014 07:11:14 ]
pi_139720051
Ahh wat een vrolijk leuk meisje!
pi_139720408
Laiv en Shandaly wat een leukerds. O+

En Shandaly, erg hè om ineens een kleuter te hebben. :X
pi_139720792
Aaah Shan! Die eerste foto heb ik ook van mijzelf. Drie dagen geleden. Toch minder schattig... :+

Lijkt mij heel gezellig zo'n zittende negenmaander in je woonkamer, laiv!
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:33:58 #58
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139720964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef Musique het volgende:
Ik heb trouwens deze week kleertjes ontvangen uit Duitsland! Thanks Linda2205 Weet niet of ze ook nog eerst van Kyara geweest zijn? Hoe dan ook, ze zitten goed en staan leuk!
Wat een leuke foto's! En ja, ik zie ook wat herkenbare kleding! Superleuk!

Zo leuk dat ze zich meer bewust van elkaar worden O+

En weet je, het wordt alleen nog maar leuker! *O* *O*
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:34:33 #59
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139721015
Shandaly _O- O+ :D

geweldige foto's!
pi_139721159
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef laziness het volgende:

[..]

Graag gedaan uiteraard.
De enige 'fout' die je kan maken is het inkomen verkeerd schatten.
Het gaat op basis van verzamelinkomen dus als je een eigen huis hebt ligt dat lager dan je bruto jaarinkomen dus op zich zit je met gewoon het bruto jaarinkomen opgeven goed maar houdt dingen als bonussen en salarisverhogingen in de gaten. Voor je het weet val je net weer een treetje hoger in de tabel van de toeslagen en heb je recht op minder vergoeding.
Nou inderdaad, pas hier mee op. Wij moesten een aanzienlijk bedrag terug betalen aan onze blauwe envelop vrienden hierdoor. -O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_139721445
Femke _O-

Laiv, wat is ze vrolijk O+

Bloedneus of niet, Ellie besloot vandaag maar eens zelf te gaan zitten, op kont ipv knieën. Wat is die 8maandensprong een monstersprong zeg!
pi_139721828
_O- Femke! Die eerste foto!

Limone, fijn dat je weer 'boven Jan' bent.

Cwen, wat goed van Ellie! Het gaat zo snel vond ik altijd tussen de 8 en 12 maanden

Oh en even ego:
Ik ga waarschijnlijk weer een studie doen. Iets wat ik al heel graag en lang wil. Ik vind het zo leuk en spannend dat ik helemaal hyper er van ben *O* . Ben zo klaar met mijn huidige baan en als dan ook nog een collega vandaag zegt dat ik wel even de koffie/thee kan gaan halen omdat ik wel wat beweging kan gebruiken dan ben ik wel een beetje -O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_139730187
flowerbox, wat tof! En wat zal het pittig zijn!

bedankt voor de reacties, ze is al 9 maanden vandaag. Gaat al een tijdje zelf zitten, staat op handen en voeten, probeert zo ook al te lopen, en nog even en ze heeft door dat je jezelf op kan trekken tot staan. O+
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:36:56 #64
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139730265
Flobo *O* wat heerlijk O+

Snellie! Knap kind!

Foto's O+

Klapje hoe was het nou bij de osteopaat?? Ik heb nog steeds niks gelezen volgens mij :+ of ik ben vet kippig, dat kan ook *)

Kan iemand mijn baby ff uitleggen dat je best een dagje over kan slaan, crapwise, maar dat dan dus niet alles in 1 luier past? :X en dat op de nuchtere maag :')
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139730329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef Musique het volgende:
Wat fijn Nikki! De mijne hebben altijd tegelijk honger en ik probeer het wel te spreiden, maar dat lukt me bijna niet. 's Nachts wel, maar overdag niet. Soms laat ik er wel eens eentje wachten, maar dan schreeuwt de ander moord en brand en dat kan ik dan weer niet over mijn hart verkrijgen...

Ik heb trouwens deze week kleertjes ontvangen uit Duitsland! Thanks Linda2205 ^O^ Weet niet of ze ook nog eerst van Kyara geweest zijn? Hoe dan ook, ze zitten goed en staan leuk!

KO na het leegdrinken van een fles :D
SPOILER
L.ucia 5.5 weken
SPOILER
I.sabel 5.5 weken
SPOILER
Samen op de commode :) Met tut want honger!
SPOILER
Toch O+ Ik dacht al bekende jurkjes op de foto (de twee enkele foto's).
Ze staan leuk O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:47:04 #66
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_139730338
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 07:36 schreef Kimpossible het volgende:
Kan iemand mijn baby ff uitleggen dat je best een dagje over kan slaan, crapwise, maar dat dan dus niet alles in 1 luier past? :X en dat op de nuchtere maag :')
Als je het weet, dan graag ook even aan mijn meiske graag.
Zoiets had ik om 7:00 uur vanmorgen!
Bohhh, die lucht :X , goed mogelijk dat er jaloerse bunzings bestaan.. :P

Hier werkt de zoutoplossing als een gek, elke keer als ik een spraytje gebruik, dan moet ze niezen en gooit ze er gelijk een lading prut uit, je ziet dat het haar oplucht! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:48:26 #67
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139730354
Opluchting, check! Na elke explosie verschijnt er een prachtige trotse glimlach van oor tot oor op dat snoetje. :')
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:31:39 #68
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139730748
Oh en kennen jullie dat, dat je kleintje zo heerlijk naast je ligt te slapen snachts, en dat je zelf ook moet slapen maar dat je ineens wordt overvallen door een overweldigend gevoel van liefde en trots en dat je zo gelukkig bent en zoveel van je kleine mensje houdt dat je er een beetje van moet huilen?! O+ :'( O+

My oh my. Emotion overload.
pi_139730923
Van mijn oudste zus heeft I. het boek Raad eens hoeveel ik van je hou gekregen. Ik dacht gisteren: leuk, ga ik alvast eens voorlezen aan I. Zat ik dus mooi aan het einde te huilen. Ik ben blij dat I. dat allemaal nog niet echt doorheeft, :D .

Zometeen weer naar het CB, de tweede inenting. Hopelijk heeft I. er dit keer ook geen last van.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:54:14 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139731015
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en kennen jullie dat, dat je kleintje zo heerlijk naast je ligt te slapen snachts, en dat je zelf ook moet slapen maar dat je ineens wordt overvallen door een overweldigend gevoel van liefde en trots en dat je zo gelukkig bent en zoveel van je kleine mensje houdt dat je er een beetje van moet huilen?! O+ :'( O+

+1 ;( O+ Echt, tranen met tuiten (die ik vervolgens braaf inslik). Gewoon op random momenten als ik bv T. met Yur zie. *;
pi_139731398
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef Kimpossible het volgende:

Of als hij een grote lach op zet als ik in beeld kom. Smelt!

Hier ging het gisteravond even mis. Ik had hem een fles gegeven en hij had er al niet zo'n zin in, vaak loslaten enzo, dus hij had maar de helft op en een half uur later begon hij dat er ineens allemaal uit te spugen. Echt hele grote plassen met proesten. Hij huilde verder niet echt, dus het leek niet of hij er last van had. Vannacht weer gewoon goed gedronken aan de borst rond zn normale tijd en nu vanochtend weer heel onrustig aan de borst, met veel loslaten en kreunen. Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk. Zometeen krijgt hij weer een fles, dus even kijken of dat beter gaat. Ik vermoed wel dat mn productie best wel is gedaald trouwens, ik krijg pas stuwing na een uur of 6. Nu kan ik hem dus om de voeding bv geven en de andere keren fv, behalve dan de ochtendvoeding, want anders komen we niet uit dat ik de navhtvoeding zelf doe.
pi_139732161
aaah Femke O+ wat heeft ze toch een lekker bekkie!

Musique O+ je meisjes! Zo lekker bij elkaar, wat een rijkdom!

Laiv, wat een vrolijk meisje :D

Ellie, snellert!

Dot, wat vervelend dat hij weer zo moest spugen :( . Was hij misschien gewoon nog te vol? Of hij had gewoon niet zo'n trek.. Lastig he, soms zou je willen dat ze je al wat konden zeggen. Al was het alleen ja of nee :+. je productie hoeft niet persee minder geworden zijn he, je borsten stellen zich af aan de vraag van stipje. Ik had ook rond jouw periode dat ik minder stuwende borsten had. Nu al helemaal haast nooit. Alleen als hij echt lang niet drinkt en dat is ook pas na een uur of 6.

Franny, hopelijk valt het mee idd! En dat boek O+ !

Limone! lekker terug van een geslaagde vakantie! En wat moet dat tof zijn! Je mini zo blij om je te zien O+

Oh kim, herkenbaar! Die ene nacht na al die slapeloze nachten dat hij doorsliep en ik wakker was, zucht toen heb ik me wat afliggen snikken en glimlachen!
Vooral nu hij kan lachen man man, wat kan je daar gelukkig van worden!

Poepen! Pff hou op, met die medicatie die hij nu krijgt is het echt water! en er komt me dan een lading uit :o ... ik moet hem soms 3 keer verschonen per dag, en dan alles :+ .. Lekker zo'n romper onder de poep over zn hoofd krijgen *O*

Oh osteopaatpraat! even onder de spoiler, lang verhaal
SPOILER
Vanavond voor het eerst zonder J weg :o ! Ik durf bijna niet, what was i thinking -O- .
Het is wel een leuk uitje, ik ga met mn zus naar sister act. Eerst lekker wat eten en dan naar de nonnetjes! Schoonouders komen rond 4 uur hier en vriend komt rond 7 thuis. Ik vind het eeeeeng!
NIet dat hij alleen is met vriend, want dat is gewoon O+ . Maar het schoonouder verhaal.. als ze hem maar niet laten huilen enz :') . En ja ach, als ze denken dat het werkt oke maar liever wil ik dat niet..
Nou misschien moet ik het maar gewoon laten gebeuren als ik thuis kom vertroetel ik hem lekker en mag tie lekker aan de tet O+ :+

[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 09-05-2014 11:29:10 ]
♥ J & S
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:59:38 #73
244125 laziness
pi_139732193
Klap tip van flip. De romper kan je ook naar beneden uittrekken ;)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:08:19 #74
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139732369
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef laziness het volgende:
Ik ben en blijf Fok eeuwig dankbaar voor die tip :D
pi_139733611
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 09:59 schreef laziness het volgende:
Oh ja duh :')! maar ik heb er ook en paar die zijn niet zo rekbaar bovenaan :o
Maar bij de rest kan ik dat best proberen ja :')
♥ J & S
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:12:39 #76
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139733814
weet je wat ook een handige tip is :o

SPOILER
Je rompers zo ophangen :D Was nooit bij mij opgekomen dat je het ook zo kan doen.
Bij veel jumpsuits kan het dus ook. :o
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139733954
Oh spannend klaproos! Of ze jagen je hele voorraad melk erdoorheen omdat ze denken dat hij honger heeft? Dat zou mijn schoonmoeder doen volgens mij :P

En ik denk idd dat hij gewoon te vol zat nog ja, dus we moeten echt heel goed opletten dat hij echt niet teveel krijgt, want hij neemt het gewoon allemaal aan. Ik zou logischerwijs zelfs denken dat we misschien nog wel meer tijd tussen voedingen moeten laten, maar het drinken troost hem ook gewoon zo. Of misschien nog kleinere flesjes en dan toch vaker laten drinken. Kon hij idd maar knikken ofzo :P

Hier ook regelmatig romper naar onder uit idd :Y Vooral handig met die rompers van de Hema met een printje.
pi_139734254
Oh dames ik zit in de "ik ben ineens zo onzeker" fase

SPOILER
♥ J & S
pi_139734272
Haha moppert! Dat doe ik idd altijd al :D scheelt een hoop plek aan de lijn en gedoe met knijpers :+
♥ J & S
pi_139734293
flaperdepoep dat moest een wijziging zijn
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')