quote:
Ik kon me dat gevoel van de weeën ca 5 minuten na de laatste wee ook al niet meer voorstellen.. Raar hoe dat (bij mij iig) werkt. Wel een geruststellende gedachte: het gaat ook weer over!
lees af en toe mee, nu ook eens reageren, maar zal niet al te vaak zijn.
Heb n n dochter van nu 1,5 en ben 17 weken zwanger van de 2e.
Verder vind ik prikken niet eng. Maar het idee van een verdoving wel. Dan voel ik toch liever de pijn. Midden tijdens de weeën dacht ik wel: als ik er nu mee op kon houden dan deed ik dat meteen! Maar toch geen seconde over verdoving gedacht, want dat is (vind ik) pas echt eng! kan me dus ook prima voorstellen dat andere dat bij het idee van de prik hebben en niet bij de verdoving an sich.
Prima bevalling gehad, maar vond het er even injassen van de spuit voor het snel laten komen van de placenta een kutstreek! Was niet van te voren gemeld. Had best gemogen, maar ik had t graag even van te voren gehoord. Was vooral boos over het gauw buiten mij om maar even doen..
Oh en baarkruk: van te voren leek het me wel wat. Maar toen ik halfliggend op het bed aan t persen was en het totaal niet opschoot en de vk het voorstelde leek het me serieus de hel op aarde. Gelukkig ging het uiteindelijk (met wat meeduwen op de buik van de kraamhulp) op bed ook.