abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2016 @ 11:32:34 #256
163650 Greys
pi_163553857
Als het om OV gaat zou ik Elysium overslaan. Volgens mij is de dichtstbijzijnde bushalte 20 minuten lopen. Ik woon in dat durp. Misschien is het inmiddels verbeterd qua OV (doe zelf alles met de auto) maar Elysium ligt een aardig stukje buiten het dorp en volgens mij rijden er geen bussen langs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_163554026
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:38 schreef Greys het volgende:
Centre du Lac heeft hele maand juli 10 eu korting op entree, dus maar 19 eu voor de hele dag.

Alleen jammer dat de all-in prijs (entree, eten, drinken) dan wel gewoon hetzelfde blijft. :D Want die neem ik altijd daar.haal daar dan ook dat tientje entree af.
De laatste keer vonden wij dat het eten echt veel minder is geworden qua kwaliteit/prijs. Waarschijnlijk doordat de all-in mensen veel bestellen en niet opeten (was ons ook al een keertje gemeld bij de balie, dat dit veel gebeurde). Ook zagen we veel onderhoudsdingetjes o.a. bij de whirlpool... zijn we niet gewend, we komen er immers al jaren...

Ik hoop dat het een beetje bijtrekt, maar volgens mij hebben ze het moeilijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2016 @ 11:45:42 #258
163650 Greys
pi_163554207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:39 schreef kahlie het volgende:

[..]

De laatste keer vonden wij dat het eten echt veel minder is geworden qua kwaliteit/prijs. Waarschijnlijk doordat de all-in mensen veel bestellen en niet opeten (was ons ook al een keertje gemeld bij de balie, dat dit veel gebeurde). Ook zagen we veel onderhoudsdingetjes o.a. bij de whirlpool... zijn we niet gewend, we komen er immers al jaren...

Ik hoop dat het een beetje bijtrekt, maar volgens mij hebben ze het moeilijk.
Ik ben de laatste twee maanden een keer of vier geweest en nam juist steeds all in omdat ik het eten echt opvallend goed en lekker vond :@ :D Mijn vriendinnen ook en die riepen direct dat ze nooit meer géén all in nemen.
Ze hebben het idd denk ik wel moeilijk, het was erg rustig zelfs op zaterdag. Snap er serieus geen bal van, want ik vind het er verslavend prettig. Ook qua prijs zeker met all in goed te doen. Voor 59 eu hadden we van 14 uur tot 23 uur entree en onbeperkt alles. Ook de smoothies en de luxe hapjes als sashimi enzo zitten er bij in. Voor ons is het iig een raadsel waarom het er niet drukker is... Aan de ene kant hoop ik dat het aantrekt omdat ze dan kunnen blijven bestaan, aan de andere kant hoop ik dat het eeuwig die niet-drukke-sauna blijft. Dubbel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 juli 2016 @ 14:05:35 #259
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_163557371
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:32 schreef Serinde het volgende:
Ik heb van de Marikenloop nog een bon voor gratis entree bij Veluwse Bron, Zwaluwhoeve of Elysium. Welke raden jullie aan? Ik woon bij Utrecht en ga denk ik alleen met het OV dus bereikbaarheid is dan wel een dingetje.

Volgende week met een vriendin naar SpaSereen O+
Van deze drie vind ik de Veluwse bron het mooist, mooiste ligging ook! Veel keus in sauna's. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden dat ik er ben geweest. Kom nu af en toe in elysium en die vind ik ook wel fijn, de ligging is echter wat minder mooi en het is wat compacter allemaal omdat het oppervlak kleiner is met wel erg veel sauna's. Ze hebben wel sinds kort allemaal nieuws maar dat heb ik nog niet gezien
  woensdag 6 juli 2016 @ 16:58:49 #260
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_163561136
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:32 schreef Greys het volgende:
Als het om OV gaat zou ik Elysium overslaan. Volgens mij is de dichtstbijzijnde bushalte 20 minuten lopen. Ik woon in dat durp. Misschien is het inmiddels verbeterd qua OV (doe zelf alles met de auto) maar Elysium ligt een aardig stukje buiten het dorp en volgens mij rijden er geen bussen langs.
dat is nog steeds zo :Y wij zijn er meteen heen gegaan toen we een auto kochten _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_163569610
Hmz. Misschien moet ik vriend dan naar zijn werk brengen en toch met de auto gaan. Dank voor de reacties!
Veluwse bron moet het denk ik worden :D dan hou ik gewoon stil dat ik kan kiezen :+

@Blik het is voor ons net niet om de hoek en tot nu toe heb je in ieder geval geen last van ons gehad denk ik ;)
pi_163599802
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben de laatste twee maanden een keer of vier geweest en nam juist steeds all in omdat ik het eten echt opvallend goed en lekker vond :@ :D Mijn vriendinnen ook en die riepen direct dat ze nooit meer géén all in nemen.
Er zijn dingen van de kaart verdwenen, waarschijnlijk omdat het voor de all-in prijs anders niet gaat werken. Wij hebben niet altijd all-in, want we gaan ook weleens alleen 's avonds. Als je dan even wil eten + daarna sauna, dan is het niet leuk dat er steeds minder op de kaart staat en de porties steeds kleiner worden.

Wij vinden het helaas ook opvallend rustig. Ik wil niet dat ze omvallen... de sauna was altijd super prettig. Ik hoop dat ze gauw weer aantrekken en dan wat extra onderhoud doen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 juli 2016 @ 14:18:00 #263
163650 Greys
pi_163601216
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:14 schreef kahlie het volgende:

[..]

Er zijn dingen van de kaart verdwenen, waarschijnlijk omdat het voor de all-in prijs anders niet gaat werken. Wij hebben niet altijd all-in, want we gaan ook weleens alleen 's avonds. Als je dan even wil eten + daarna sauna, dan is het niet leuk dat er steeds minder op de kaart staat en de porties steeds kleiner worden.

Wij vinden het helaas ook opvallend rustig. Ik wil niet dat ze omvallen... de sauna was altijd super prettig. Ik hoop dat ze gauw weer aantrekken en dan wat extra onderhoud doen.
Oh! :o Welke dingen zijn bv van de kaart verdwenen, kan je iets noemen? Ben benieuwd, zal er even goed op letten, ik ga over anderhalve week weer. En kan me zeker voorstellen dat als je zelf geen all-in hebt dat je er dan geen 'last' van wilt hebben omdat ze daar de kaart op aanpassen. Benieuwd of ik er iets van merk de volgende keer, zal het laten weten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_163601611
Ik ga morgen voor het eerst naar de zwaluwhoeve. Benieuwd hoe het gaat zijn! Tot nu toe alleen nog maar naar sauna's in Friesland geweest :P ik hoor tegenwoordig wel positievere geluiden over de zwaluw hoeve dan eerder. Iemand die er onlangs toevallig nog geweest is eniet weet of het daadwerkelijk verbeterd is de laatste tijd?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_163604294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh! :o Welke dingen zijn bv van de kaart verdwenen, kan je iets noemen? Ben benieuwd, zal er even goed op letten, ik ga over anderhalve week weer. En kan me zeker voorstellen dat als je zelf geen all-in hebt dat je er dan geen 'last' van wilt hebben omdat ze daar de kaart op aanpassen. Benieuwd of ik er iets van merk de volgende keer, zal het laten weten!
Ze hebben jarenlang biefstuk gehad (van de Bieslandse Hoeve). Nu hebben we grainfed steak gekregen. Er was ook van iets van ribeye of een ander groot stuk vlees op de wisselende kaart, die heb ik al in geen maanden meer gezien. Het 'warm vlees pannetje' met de lunch was ook een heel bekende jaren lang (soms wel met andere sauzen) als duurste lunchgerecht, die is er vanaf. Yoghurt met walnoten en honing is er ook af, die kun je geloof ik alleen nog maar krijgen bij het ontbijt.

Ik had laatst een keer de kipsate en je krijgt 1 spies.. echt belachelijk weinig. En we kregen 1x patat voor met z'n tweetjes... dus moet je weer een extra portie vragen en dat duurde maar. Is de rest al op, krijg je 12 minuten later nog extra.... die ook veel te lang in de frituur had gezeten.

Ik kom er al meer dan 10 jaar en ik vind het jammer. Wij vonden het nooit erg om een best hoge entree prijs te betalen in vergelijking met stunt-aanbiedingen in de buurt (Schiedam, Bleiswijk) en grotere sauna's. Het was immers schoon, goede keuken en fijne service. Als dat weg gaat vallen... dan gaan we wat anders zoeken.
pi_163972481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:31 schreef MissStevie het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst naar de zwaluwhoeve. Benieuwd hoe het gaat zijn! Tot nu toe alleen nog maar naar sauna's in Friesland geweest :P ik hoor tegenwoordig wel positievere geluiden over de zwaluw hoeve dan eerder. Iemand die er onlangs toevallig nog geweest is eniet weet of het daadwerkelijk verbeterd is de laatste tijd?
Hoe was het? Wij hebben bonnen liggen en durven niet zo goed na eerdere ervaringen (van voor de overname).
pi_163972710
Thermen Houten

We komen hier al een tijdje. De sauna is inmiddels tussentijds verbouwt. Er was vroeger een gang tussen het eerste gebouw en het tweede, die gang hebben ze moeten slopen en is nu dus weer terug. Best handig bij regenachtig weer. Onhandig dat je voor het tweede gebouw moet slalommen tussen de tafels door om bij de deur te komen van het andere complex.

In Houten zijn voldoende sauna's en baden. Het is aan te raden om de kleurensauna en de 100 graden sauna te betreden met slippers. De vloer is hier zo heet dat het niet fijn is aan je voeten.

De panoramasauna is inmiddels volledig werkzaam en daardoor heerlijk (hij kwam eerder niet goed op temperatuur).
De glazen pyramide is helaas wel dicht. Ik vond het wel een fijne sauna met die bliksemgeluiden. In deze ruimte zijn nu sessies van klankschalen.

De opgietingen in deze sauna zijn een echte aanrader. Alle saunameesters maken er wat van.

Voordelen:
Veel verschillende sauna's en baden
Fijne opgietingen
Schoon
Snelle bediening in restaurant

Nadelen
De zwembadgalm in het grote gebouw
Het zwembad mag iets warmer
de indeling is niet logisch door de 3 gebouwen
pi_163976185
Houten heeft deze maand een actietarief van ¤ 18,50 trouwens!
Ik vind de broodjes ook erg lekker. De baden met lavendel en dennegeur mogen van mij wel veel sterker ruiken. Verder een fijne sauna inderdaad :)
pi_164292168
Zwaluwhoeve

Afgelopen vrijdag weer eens bij de Zwaluwhoeve geweest. We hadden nog wat bonnen liggen waardoor de entree zo goedkoop werd dat ik het nog wel eens wilde proberen. Eerdere ervaringen met de Zwaluwhoeve waren ronduit slecht, te druk en vervelend publiek. Kortom met een gezonde dosis cynisme op naar de sauna. :D
Bij aankomst was het parkeerterrein zo goed als leeg. We konden aan de voorzijde van het gebouw parkeren!
Bij binnenkomst stond er een kleine rij maar die was snel weg.
Er was duidelijk het een en ander anders, de douches boven bij de kleedkamers hadden we niet eerder gezien. Zagen er erg netjes uit, handig randje voor je eigen shampoo.
Het eerste saunaplein in het hoofdgebouw was volgens mij niets aan verbouwd, dat is nog steeds kruip door sluip door.
Buiten begonnen in de zoutsteensauna, omdat die niet zo warm was.
Een rondje gelopen om te kijken wat waar zat, het buitendeel heeft wel wat verandering ondergaan.
De kelo en de barrells hadden wij niet eerder gezien. De peer barrell ruikt eigenlijk alleen zoet en niet perse naar peer. Kersen en appel overgeslagen.

Op saunaplein 2 was wel het een en ander verbouwd, de luistersauna daar was leuk. Een mooi verhaal al weet je niet wie de schrijver van het boek is en wie de verteller, dit is een puntje van verbetering.

De opgietingen waren goed maar niet spectaculair. De saunameesters wisten de opbouw mooi te doen. Maar een echte show was het niet wat je bij sommige sauna's ziet.
Ik zou als ik daar zou werken de opgietingen met 2 personen doen, dan kan de ander bij het leeglopen van de sauna het publiek in de gaten houden, dat gebeurd nu onvoldoende in mijn ogen.

Voor de lunch hebben we gebruik gemaakt van de culinaire markt. Van te voren daar een broodje gereserveerd. Het is bij het reserveren onduidelijk wat die markt nou is. Het is een La Place-achtig restaurant. De keuze was vrijdag uit 4 broodjes, daarnaast hebben ze soep, salades, gebak en volgens mij ook wat warm eten. Genoeg keuze en een prima broodje.
Tegen het einde van de middag nog een borrelmoment op het terras, dat was best duur. Bitterballen zijn bijna 1 euro het stuk! Makkelijk verdient.

Al met al was het een geslaagde dag. In de sauna's zat je nooit alleen maar echt vol waren ze ook niet.
Voor de Zwaluwhoeve was dit een zeer rustige dag (gevraagd bij het afrekenen). Als ze een drukke dag hebben wil ik hier nog steeds niet zijn, ben ik bang. Kortom als we teruggaan wordt het midden in de zomervakantie (volgend jaar ofzo).
  zondag 19 februari 2017 @ 06:07:08 #270
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168995401
Gister bij Spa Zuiver geweest met 2=1 actie. Super goedkoop dus.

Was niet teleurgesteld, veel gratis scrubs, producten, smoothies etc

Wel een aantal vieze mannen gespot en 1 noemde mijn vriendin een 'dikzak'. 1 vozend stelletje en 1 vrouw viel flauw na een 30 minuten durende opgieting. Die vrouw was fanatiek joh (de wapperaar). Aan de piemel kan je zien of ze komen om daar te ontspannen (normaal formaat) of om een exhibitionistische drang te uiten (buitengewoon groot formaat met een enorme lul er nog aan).
pi_168995423
Ik zie echt nooit mensen in de sauna die er komen om opgewonden te raken :o Je kunt je punt trouwens ook overbrengen zonder het over het formaat penis te hebben, als dat al een goede graadmeter is.
Je hebt je vermoedens wel gemeld hoop ik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 februari 2017 @ 06:29:08 #272
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168995433
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 06:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zie echt nooit mensen in de sauna die er komen om opgewonden te raken :o Je kunt je punt trouwens ook overbrengen zonder het over het formaat penis te hebben, als dat al een goede graadmeter is.
Je hebt je vermoedens wel gemeld hoop ik?
Nee, want ze deden verder niks verkeerd.

En ik ben daar sowieso om te genieten en te ontspannen. Dat zou me dan daaruit halen. Ik denk ook bij mezelf: als zij zo sneu willen zijn moeten ze dat maar lekker doen. Maar sommige mannen lopen echt heel erg te pronken met hun 'geval' zegmaar. Andere signalen zijn: alleen zijn, vrouwen beoordelen ('dikzak'), beetje asociaal/tokkie uiterlijk.
pi_168995489
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 06:29 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee, want ze deden verder niks verkeerd.

En ik ben daar sowieso om te genieten en te ontspannen. Dat zou me dan daaruit halen. Ik denk ook bij mezelf: als zij zo sneu willen zijn moeten ze dat maar lekker doen. Maar sommige mannen lopen echt heel erg te pronken met hun 'geval' zegmaar. Andere signalen zijn: alleen zijn, vrouwen beoordelen ('dikzak'), beetje asociaal/tokkie uiterlijk.
Jij bent anders ook aardig aan het be(ver)oordelen nu :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 07:21:19 #274
447051 crew  Peejtur
pi_168995493
Ik ga ook altijd alleen naar sauna :'(
pi_168995497
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 07:21 schreef Peejtur het volgende:
nou, dat bedoel ik... Ik ken ook zat mensen die dat doen, en die komen echt niet puur om te "pronken" zoals Mishu beweert :')
  zondag 19 februari 2017 @ 07:48:12 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_168995536
Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat. Je zit in een sauna met je vriendin en opeens zegt iemand tegen haar 'jij bent een dikzak'.
pi_168995556
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 07:48 schreef Aventura het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat dan gaat. Je zit in een sauna met je vriendin en opeens zegt iemand tegen haar 'jij bent een dikzak'.
misschien was het omdat zij en haar vriendin zeiden 'kijk daar heb je weer zo'n patser met een grote lul die m wil showen' :+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 08:56:28 #278
163650 Greys
pi_168995755
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 07:48 schreef Aventura het volgende:
Ik geloof er dan ook niks van.
Maar ja. Mishu maakt weer eens wat mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168996060
We gingen met de Dieetclub regelmatig naar de sauna en we waren zeg maar de slanksten niet :D Maar echt nog nóóit vervelend gedrag meegemaakt. En in de zeker 50+ keer dat ik in een sauna ben maar 1 man gezien die aan zijn leuter zat te sjorren, maar dat is al zeker 20 jaar geleden. Daarbij kijk ik niet naar piemels, dus kan ik mannen ook niet beoordelen aan de hand van de grootte ( :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168999370
We gaan nog steeds en nooit negatieve opmerkingen. :-)

Ben nu een aantal keer in Rosmalen geweest. Oogt oud, is het waarschijnlijk ook. De ruimte met de baden is snel rumoerig, maar wel op zondag toegankelijk voor kinderen (ga met mijn dochter) en ze hebben een bad dat echt lekker warm is en een opgieting voor kinderen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_168999495
Ik zie ook weinig piemels in de sauna. Ik zie ze wel maar registeeer het niet echt.

Tijdje geleden met de La Cubanita actie naar SpaSense in Geldrop geweest met een vriendin. Gratis dus wat hadden we te verliezen. Het viel meteen op dat er wat kinderen waren, een andere sfeer dan ik gewend ben in de sauna maar niet heel vervelend (later hoorden we dat op zondag kinderen mee mogen en dat deze sauna altijd met allerlei kortingsacties mee doet. Niet alleen la cubanita maar ook via Eurosparen en zegels in de krant ofzo. Je zou volgens deze dame wel gek zijn om de volle prijs te betalen.) Het was schoon, mooie sauna's maar relatief veel kletsende/onrustige mensen en ik vond het best druk.

Met de lunch een heerlijke salade gegeten, niks op aan te merken. Bediening was niet snel maar wel netjes.

Bij het omkleden had een andere gast de slippers van mijn vriendin aan gedaan zagen we bij het inpakken. Bij de balie werd erg moeilijk gedaan, mijn vriendin zou de mensen herkennen en we hadden ze horen zeggen dat ze gingen eten dus ze wilde in het restaurant kijken. Uiteindelijk mocht het met de badjas over haar kleding maar helaas de mensen niet gezien. De dames achter de balie erkenden op geen enkele manier dat dit vervelend was en reageerden niet meelevend noch pro-actief. Dat was een jammere afsluiting van de dag.

Ik zou niet gauw teruggaan in het weekend. Doordeweeks misschien als la cubanita weer zo'n actie heeft.
  zondag 19 februari 2017 @ 13:49:25 #282
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168999879
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 07:21 schreef Peejtur het volgende:
Genoeg andere mannen alleen gezien die heel relaxed overkwamen ;) het zijn de vibes van iemand. Of iemand veel staart etc.

Die gast siste het trouwens bij het uit het bubbelbad stappen. Ik kom dus ook niet reageren. Misschien dat de lokatie van de sauna (Amsterdam) gewoon dit soort types aantrekt.
pi_169000067
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 06:07 schreef Mishu het volgende:
Aan de piemel kan je zien of ze komen om daar te ontspannen (normaal formaat) of om een exhibitionistische drang te uiten (buitengewoon groot formaat met een enorme lul er nog aan).
Wait whut :')

Laten we dit even naar vrouwen vertalen... Een A/B-cup gaat om te ontspannen en een D-cup komt alleen om te showen?

Waar ligt de grens dan? Boven de 17 cm in erecte toestand mag je niet meer naar de sauna want dan kom je niet meer om te ontspannen? Moeten ze met een meetlint bij de ingang gaan staan :')
A mind with a heart of it's own
  zondag 19 februari 2017 @ 14:33:01 #284
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169000899
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wait whut :')

Laten we dit even naar vrouwen vertalen... Een A/B-cup gaat om te ontspannen en een D-cup komt alleen om te showen?

Waar ligt de grens dan? Boven de 17 cm in erecte toestand mag je niet meer naar de sauna want dan kom je niet meer om te ontspannen? Moeten ze met een meetlint bij de ingang gaan staan :')
Nou je kan het er niet uitfilteren want ze werken niet met het laten zien van ID's. Ze kennen wel de 'notoire types'. Vorige week was het uit de hand gelopen met beveiliging enzo zeiden ze.

Als iemand in een sauna is vind ik het niet echt normaal om met je bekken achterover duidelijk je pik te showen. Gewoon normaal lopen denk ik dan. Ik heb zelf eens een potloodventer gehad met een enorme lul. Tja, dan denk ik: 'maar er zit een enorme lelijke creep aan'. Ik heb liever de mannen die compleet ontspannen zijn in de sauna.
pi_169001075
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nou je kan het er niet uitfilteren want ze werken niet met het laten zien van ID's. Ze kennen wel de 'notoire types'. Vorige week was het uit de hand gelopen met beveiliging enzo zeiden ze.

Als iemand in een sauna is vind ik het niet echt normaal om met je bekken achterover duidelijk je pik te showen. Gewoon normaal lopen denk ik dan. Ik heb zelf eens een potloodventer gehad met een enorme lul. Tja, dan denk ik: 'maar er zit een enorme lelijke creep aan'. Ik heb liever de mannen die compleet ontspannen zijn in de sauna.
ben je je pilletjes vergeten? Je raaskalt
  zondag 19 februari 2017 @ 14:47:46 #286
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_169001269
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ben je je pilletjes vergeten? Je raaskalt
Ach vrouw, schei uit.
pi_169007464
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ach vrouw, schei uit.
Echt, zo extreem zoals jij het hier vertelt heb ik het nog nooit meegemaakt. Nergens. En mijn saunagaande vrienden ook niet. Ik zeg niet dat je liegt, maar je vibes zijn wel heel erg bijzonder, zeg maar.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_169007761
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Allemachtig, jij spoort echt niet :o _O-

Serieus, ik weet na een bezoekje aan de sauna echt niet hoeveel/welk formaat piemels ik daar gezien heb hoor... Laat staan dat ik denk dat mensen er mee pronken...

Zo te horen ben JIJ degene die niet ontspannen is in de sauna, misschien moet je eens werken aan je eigen issues, dan zie je niet in elke man/mens een bedreiging of zogenaamde patser :|W
pi_169007802
Hoe je een situatie ervaart, hangt in grote mate af van veronderstellingen die je zelf hebt, dingen die je hebt meegemaakt, de "bril die je op hebt". Een man die alleen naar de sauna gaat en mij en een vriendin aanspreekt in het bubbelbad is voor mij iemand zijn die gewoon gezellig een praatje wil maken, maar misschien voelt iemand anders dat heel anders.

Showgedrag heb ik alleen wel eens gezien in sanadome. Maar dat is geen "echte" sauna en daar is een andere sfeer.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 februari 2017 @ 19:14:29 #290
163650 Greys
pi_169008175
Mishu maakt altijd dertig keer meer rare dingen mee dan de gemiddelde mens, dus neem haar maar met een grote zak zout. Geloofwaardigheid kent geen tijd enzo. Maar ze heeft wel weer even haar broodnodige aandacht gehad gelukkig. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169172069
Vandaag weer een dagje voor mezelf dus ik pak straks de bus richting Houten O+
pi_169176128
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 09:41 schreef Isabeau het volgende:
We gingen met de Dieetclub regelmatig naar de sauna en we waren zeg maar de slanksten niet :D Maar echt nog nóóit vervelend gedrag meegemaakt. En in de zeker 50+ keer dat ik in een sauna ben maar 1 man gezien die aan zijn leuter zat te sjorren, maar dat is al zeker 20 jaar geleden. Daarbij kijk ik niet naar piemels, dus kan ik mannen ook niet beoordelen aan de hand van de grootte ( :') )
Mijn ervaring is dat de meeste mensen in de sauna niet perse afgetraind zijn. :P
pi_169178917
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:15 schreef Craptacular het volgende:

Mijn ervaring is dat de meeste mensen in de sauna niet perse afgetraind zijn. :P
Net alsof ze gewoon een doorsnee van de bevolking zijn en niet de modellen uit de media :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170482523
Vandaag weer eens piemels gekeken naar de sauna geweest. :P
Tweede keer dat ik bij sauna Goos kwam.

Het is een kleine, no frills sauna, maar wat je nodig hebt is aanwezig. 90 graden zoutkristallensauna, 60 graden sauna met eucalyptus, 75 graden panorama sauna, lief klein tweepersoons wijnvat sauna (mijn favoriet O+ ), infrarood sauna, stoombad en een grote bania, waar de opgietingen worden gedaan.
Er hangt een ontspannen sfeer, een echte 'dorps sauna', dus je wordt door zowat iedereen vriendelijk begroet bij het langslopen. Maar evengoed fijn rustig. Je kunt ook massages boeken (niet gedaan) door je naam op het bord te zetten wat bij de rustruimte staat. Vooral niet te ingewikkeld doen :+

Het complex heeft een jaren 70 sfeer. Alles is netjes, maar sommige zaken doen wat oud aan.
Vreemd ook dat je vanuit de receptie met jas en tas door het saunalandschap naar de kleedhokjes moet lopen. En van opgieting of voetenbad met als ere-gasten The Three Tenors die celine Dion, Whitney Houston en Amazing Grace doen moet je houden. Met een beetje geluk komen de originelen ook nog langs. _O-

Aan de sauna vast zit een sportschool. Wat tot de bijzondere situatie lijdt dat je in het binnenzwembad zowel badpakken als badpaklozen ziet. Ik vind het niet hinderlijk. Zwembad is schoon, maar wel echt verouderd. Kale muren, plafond heeft vochtplekken, gewoon een saai aandoende ruimte met heel weinig daglicht. Jammer, zouden ze echt wat mooiers van kunnen maken.
Er is ook een 'buitenzwembad'. Ja, aanhalingstekens. Want met 5 meter is het bad wel op.
Whirlpool daarentegen is heerlijk, met drie verschillende jet programma's.

Opgietingen: geweldig! Sauna meester neemt zijn tijd, je bent makkelijk drie kwartier bezig (met pauze). Vandaag was kadootje, we waren met maar 5 (!) gasten. Dan merk je wel dat 35 lijven van zo'n 37 graden de temperatuur een stuk lager houden dan 5 van die lijven, ik ben voor het eerst net voor het einde de sauna uit gegaan. Maar toen waren we wel al 5 geurtjes en een pauze met fruit voor 20 personen verder. :9

Buitenruimte is niet zo groot, maar er zijn zat ligbedden.

Keuken: eenvoudig, met schappelijke prijzen. Ik heb er nog niet gegeten.

Omdat hij tien minuten van mijn werk ligt vind ik het ideaal voor een paar uurtjes saunagangen doen. En met een Social deal ben ik voor 9 euro klaar. Normaal is het 18 euro.
pi_170482720
Ik dacht. Hmm matig, hmm, oké, apart.
Toen las ik je laatste zin. Dan zou ik ook wel eens gaan als het bij mij in de buurt zou zijn.

Wij waren vorige week zaterdag weer eens bij SpaSereen en dinsdag ga ik naar Houten. Zwaar leven.
pi_170482728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag weer eens piemels gekeken naar de sauna geweest. :P
Tweede keer dat ik bij sauna Goos kwam.
(...)
Die foto's O+ :D

Ziet er knus en netjes uit. Voor 9 euro zou ik het zalig vinden om dat om de hoek te hebben.
pi_170483284
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:17 schreef Serinde het volgende:
Ik dacht. Hmm matig, hmm, oké, apart.
Toen las ik je laatste zin. Dan zou ik ook wel eens gaan als het bij mij in de buurt zou zijn.

Wij waren vorige week zaterdag weer eens bij SpaSereen en dinsdag ga ik naar Houten. Zwaar leven.
Ja precies. Een hele dag krijg je er niet vol, te weinig faciliteiten. Maar voor een paar uur heb je niet meer nodig dan een heet hok en een koude douche :+ Maar ik zou er geen uur voor gaan rijden.

Arme jij ;( Zwaar leven ;(
Ik moet ook nog een Goos Social deal opmaken. :'(
pi_170483329
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die foto's O+ :D

Ziet er knus en netjes uit. Voor 9 euro zou ik het zalig vinden om dat om de hoek te hebben.
Ze hadden een goede fotograaf. :P Had je het buitenzwembad ook gespot? _O-
pi_172162105
In de Zwaluwhoeve is gisteravond een man overleden :o
Hij had ernstig hartfalen, mocht na een half jaar eindelijk weer naar de sauna omdat hij genoeg hersteld was bevonden. Maar na een opgieting is hij toch overleden :'(

Bezoeker van sauna Zwaluwhoeve in Hierden overlijdt

Echt triest. Denk je dat het weer kan en dan overleef je het toch niet. Ook heftig voor de andere bezoekers en het personeel natuurlijk. Bah ;(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 juli 2017 @ 15:05:36 #300
163650 Greys
pi_172165145
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:06 schreef _Hestia_ het volgende:
In de Zwaluwhoeve is gisteravond een man overleden :o
Hij had ernstig hartfalen, mocht na een half jaar eindelijk weer naar de sauna omdat hij genoeg hersteld was bevonden. Maar na een opgieting is hij toch overleden :'(

Bezoeker van sauna Zwaluwhoeve in Hierden overlijdt

Echt triest. Denk je dat het weer kan en dan overleef je het toch niet. Ook heftig voor de andere bezoekers en het personeel natuurlijk. Bah ;(
Poeh, inderdaad heftig voor iedereen daar zeg.

Snap zelf niet dat iemand met ernstig hartfalen überhaupt ooit nog in een sauna mag trouwens. (En dat hij na de opgieting nog in de sauna bleef zitten :X )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:12:33 #301
62913 Blik
The one and Only!
pi_172165278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Poeh, inderdaad heftig voor iedereen daar zeg.

Snap zelf niet dat iemand met ernstig hartfalen überhaupt ooit nog in een sauna mag trouwens. (En dat hij na de opgieting nog in de sauna bleef zitten :X )
De sauna begrijp ik an sich nog wel, maar je gaat toch niet na ernstig hartfalen de eerste keer direct naar een opgieting toe? Dat is gewoon de goden verzoeken, helemaal als je ook nog eens blijft zitten daarna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')