quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 24 weer loopt, season 9, gewoon Jack Bauer is back hè, paf
Hij is soms wel erg lomp en bot.quote:
ik heb alleen zin om te reageren en niet iets te verzinnen, als jij dan schattige plaatjes of filmpjes plaats, dan reageer ik daarop op mijn manierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:26 schreef Baconbus het volgende:
Maar wat een niveau in de SC weer. Tering hey. Alsof jullie het niet eens proberen.
Dat is echt seau niet mijn serie. Maar geniet ervan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 24 weer loopt, season 9, gewoon Jack Bauer is back hè, paf
1 van de weinige series die ik niet kijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
Tis gewoon een autodief met een gouden hart, een echte eerlijke woonwagenbewoner ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is soms wel erg lomp en bot.
Maar op zijn lieve momenten hou ik echt van 'm (en niet zo'n beetje ook)
Ja Sly is de shit. Hopelijk verblijdt hij ons gauw weer met een bezoekje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is soms wel erg lomp en bot.
Maar op zijn lieve momenten hou ik echt van 'm (en niet zo'n beetje ook)
Ik vind m goed, Jack Bauer man, Chuck Norris is echt een bange sissy vergeleken met Jack Bauerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is echt seau niet mijn serie. Maar geniet ervan.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m goed, Jack Bauer man, Chuck Norris is echt een bange sissy vergeleken met Jack Bauer
Hij is toch een grote Huubfanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis gewoon een autodief met een gouden hart, een echte eerlijke woonwagenbewoner ....
Die hele serie heeft me nooit gepakt. Die knipperende schermen en dat zenuwachtige piepje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m goed, Jack Bauer man, Chuck Norris is echt een bange sissy vergeleken met Jack Bauer
Welke dan wel? wat vind je goed? tip me?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1 van de weinige series die ik niet kijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die hele serie heeft me nooit gepakt. Die knipperende schermen en dat zenuwachtige piepje.
Sopranos ook nooit ingekomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk 't, was best wel een succes. Alleen niet bij mij.
Ik ben gaan kijken toen er al 4 seizoenen waren, omdat het concept van maar 24 uur me in eerste instantie niet echt trok. Gewoon een fout, toen ik eenmaal begon, ..... heerlijke serie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die hele serie heeft me nooit gepakt. Die knipperende schermen en dat zenuwachtige piepje.
waar hou je vanquote:
Geen GoT & AoSquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waar hou je van
toppertjes voor mij nu
walking dead
the following
falling skies
big bang theorie
crisis
resurection
revenge
enz.
ik vind van niet, ik onderscheid me graag van de menigtequote:
Gadverdamme!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind van niet, ik onderscheid me graag van de menigte![]()
game of thrones vind ik ook niets aan, na 20 minuten uit gezet
OMG, fucking heiligschennis zowat, Tony Soprano draait zich omquote:
een maffia comedy?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:37 schreef Jian het volgende:
[..]
OMG, fucking heiligschennis zowat, Tony Soprano draait zich om![]()
Help, mijn moeder kleedt zich als een slet, is meer jouw genre waarschijnlijk
Walking Dead wordt echt vervelend vind ik, uitgekauwd concept en maar doorgaan. Falling Skies ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waar hou je van
toppertjes voor mij nu
walking dead
the following
falling skies
big bang theorie
crisis
resurection
revenge
enz.
Ik probeer soms Big Bang te kijken, maar ik trek dat gelach van die dooie mensen op de achtergrond niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Walking Dead wordt echt vervelend vind ik, uitgekauwd concept en maar doorgaan. Falling Skies ook
Big Bang is wel leuk. De rest ken ik niet, dus daar zal ik eens naar kijken
revenge is vrouwenseriequote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Walking Dead wordt echt vervelend vind ik, uitgekauwd concept en maar doorgaan. Falling Skies ook
Omg, Game of Thrones is mega, is literatuur in een serie, is een verplicht onderdeel van je opvoeding, is gewoon mega.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind van niet, ik onderscheid me graag van de menigte![]()
game of thrones vind ik ook niets aan, na 20 minuten uit gezet
Always sunny in Philidelphia beste comedy ooitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Al Capone vind ik wel leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Omg, Game of Thrones is mega, is literatuur in een serie, is een verplicht onderdeel van je opvoeding, is gewoon mega.
Het is altijd weer afwachten met die onberekenbare gek. Nog maar even een onverwacht lokkertje dan, misschien kruipt-ie huilend van zijn hond af als hij dit hoort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja Sly is de shit. Hopelijk verblijdt hij ons gauw weer met een bezoekje.
jij houdt toch van comedy's, wat vind je dan leuk? Ik trek sitcoms ook niet zo goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik probeer soms Big Bang te kijken, maar ik trek dat gelach van die dooie mensen op de achtergrond niet.
Als je Workaholics nog niet gezien hebt, doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij houdt toch van comedy's, wat vind je dan leuk? Ik trek sitcoms ook niet zo goed
wd klopt maar ik ben toch weer nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen, geld ook voor fs en bb al helemaal. ik kijk zoveel diversiteit dat ik ook vraag, wat vind je leuk om te kijken, drama, syfy, comdy, actie, thriller, horrorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
lachzakken zijn irritant ja maar dat hoort bij comedy, ik kijk het ook alleen als ik het wil en even teveel drama heb gekekenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik probeer soms Big Bang te kijken, maar ik trek dat gelach van die dooie mensen op de achtergrond niet.
Ik wil lachen omdat ik het grappig vind, daar heb ik geen signaal voor nodig. Het voelt zo geforceerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lachzakken zijn irritant ja maar dat hoort bij comedy, ik kijk het ook alleen als ik het wil en even teveel drama heb gekeken
ik ben bij seizoen 3, die gasten zijn gestoordquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Always sunny in Philidelphia beste comedy ooit![]()
harry potter ken ik, twighlight ken ik, 50 shades of grey ken ik. verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Omg, Game of Thrones is mega, is literatuur in een serie, is een verplicht onderdeel van je opvoeding, is gewoon mega.
Leave the gun, take the cannoli?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Comedy, comedy, Silvio kills Adriana en dat noem jij comedy, tragisch![]()
Ik zeg maar niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
harry potter ken ik, twighlight ken ik, 50 shades of grey ken ik. verschil moet er wezen
geen eens bloedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Comedy, comedy, Silvio kills Adriana en dat noem jij comedy, tragisch![]()
En Seinfeld, helemaal herontdekt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Always sunny in Philidelphia beste comedy ooit![]()
hoe oud ben je chocoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
harry potter ken ik, twighlight ken ik, 50 shades of grey ken ik. verschil moet er wezen
mwah, Boardwalk, was wel goed, maar het laatste seizoen was toch al een stuk minder vond ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al Capone vind ik wel leuk![]()
[ afbeelding ]
oh die moet ik nog.. tis een beetje traag en vaag, maar die sfeer die ze neerzetten is echt goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
mwah, Boardwalk, was wel goed, maar het laatste seizoen was toch al een stuk minder vond ik.
Googlen kut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Je mist de subtiele humor dan tussen het geschreeuw door, het is echt geniaal. Een comedy over niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Seinfeld is schreeuwen voor gevorderden.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Googlen kut!
ja ja dat had ik al door ik weet toch alleen niet of dat echt zo is, daarom ook lekker duidelijk want is dus man en vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de subtiele humor niet, de subtiele humor wordt verneukt door het geschreeuw. Net als een taart met poep erop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je mist de subtiele humor dan tussen het geschreeuw door, het is echt geniaal. Een comedy over niks.
Mijn top 5quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wd klopt maar ik ben toch weer nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen, geld ook voor fs en bb al helemaal. ik kijk zoveel diversiteit dat ik ook vraag, wat vind je leuk om te kijken, drama, syfy, comdy, actie, thriller, horror
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ja dat had ik al door ik weet toch alleen niet of dat echt zo is, daarom ook lekker duidelijk want is dus man en vrouw
Geil. Ik wil alleen wel alle aandacht.quote:
Jij lijkt me wel een verstandig menneke.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn top 5
The Sopranos
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Shield
Game of Thrones
daar achter een hele rits, met Dexter, 24, Vikings maar Grimm en Arrow vind ik ook wel vermakelijk
dexter inderdaad ook al is het einde nog steeds focking irritant, vikings kijk ik nog niet, weet ook niet of ik dat ga doen, grimm en arrow wel en inderdaad nog vele anderenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn top 5
The Sopranos
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Shield
Game of Thrones
daar achter een hele rits, met Dexter, 24, Vikings maar Grimm en Arrow vind ik ook wel vermakelijk
Ooit The Shield gekeken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh die moet ik nog.. tis een beetje traag en vaag, maar die sfeer die ze neerzetten is echt goed
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis de subtiele humor niet, de subtiele humor wordt verneukt door het geschreeuw. Net als een taart met poep erop.
Sopranos op 1quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn top 5
The Sopranos
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Shield
Game of Thrones
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen voor al die series.
En FOK en streamen en werken en of school, en slapen.
Ken je die film Limitless?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
geen sociaal leven helpt en geen werk of schoolquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
ik was te jong voor twin peaks, ik snapte het niet zo goed, ik was 16 ofzo en eigenlijk nooit nagedacht of ik het nog een keer zou gaan kijken om het te snappenquote:
Ik ook niet hoor liesje, en waar blijft de tijd voor liefde en genegenheid, ook belangrijk niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Marathons denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ik begrijp dat echt niet.quote:
Nee?quote:
FOK is mijn sociale leven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen sociaal leven helpt en geen werk of school
ja maar dan moet de ander wel tijd hebben anders houd dat op en heb je tijd zat voor andere dingenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor liesje, en waar blijft de tijd voor liefde en genegenheid, ook belangrijk niet?
"Vic Mackey isn't a cop, he's Al Capone with ad badge"quote:
ik was er ook te jong voor hoor, laatst eens aflevering gezien echt vaag.. Je had ook Carnivale een tijdje terug, na 2 seizoenen afgekapt..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik was te jong voor twin peaks, ik snapte het niet zo goed, ik was 16 ofzo en eigenlijk nooit nagedacht of ik het nog een keer zou gaan kijken om het te snappen
Gewoon thuis blijven met gordijnen dicht en veel drankquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou ik begrijp dat echt niet.
[..]
Nee?
[..]
FOK is mijn sociale leven.Maar geen dagbesteding zal schelen ja.
doe mij maar wietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon thuis blijven met gordijnen dicht en veel drank
Ik snapte het nooitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Twinpeaks echt goed ook toen was ik 12 ofzo
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor liesje, en waar blijft de tijd voor liefde en genegenheid, ook belangrijk niet?
Zo kijk ik wel eens een seizoen programma's als survival alleen haal ik de finale dan niet omdat ik er op uit gekeken ben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Marathons denk ikZo doe ik het, goeie serie, wachten op alle afleveringen, achter elkaar kijken. Depend om, infuus met wijn
Oh is die van jou vaak weg? Zoek je een affaire?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar dan moet de ander wel tijd hebben anders houd dat op en heb je tijd zat voor andere dingen
carnivale zegt me niets, en ik was dus blijkbaar niet de enige die jong was ten tijde van twin peaksquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik was er ook te jong voor hoor, laatst eens aflevering gezien echt vaag.. Je had ook Carnivale een tijdje terug, na 2 seizoenen afgekapt..
dat dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik snapte het nooitAl die hints en clues, dan ben ik al met 30 andere dingen bezig.
bedoel je survivor, want ook die kijk ik, maar ik haal het einde wel en ik kijk het elke week, ik vind het te spannend en leuk om te wachten tot ik ze allemaal achter elkaar kan zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Nee joh.
[..]
Zo kijk ik wel eens een seizoen programma's als survival alleen haal ik de finale dan niet omdat ik er op uit gekeken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |