quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 24 weer loopt, season 9, gewoon Jack Bauer is back hè, paf
Hij is soms wel erg lomp en bot.quote:
ik heb alleen zin om te reageren en niet iets te verzinnen, als jij dan schattige plaatjes of filmpjes plaats, dan reageer ik daarop op mijn manierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:26 schreef Baconbus het volgende:
Maar wat een niveau in de SC weer. Tering hey. Alsof jullie het niet eens proberen.
Dat is echt seau niet mijn serie. Maar geniet ervan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 24 weer loopt, season 9, gewoon Jack Bauer is back hè, paf
1 van de weinige series die ik niet kijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Jian het volgende:
Tis gewoon een autodief met een gouden hart, een echte eerlijke woonwagenbewoner ....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is soms wel erg lomp en bot.
Maar op zijn lieve momenten hou ik echt van 'm (en niet zo'n beetje ook)
Ja Sly is de shit. Hopelijk verblijdt hij ons gauw weer met een bezoekje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is soms wel erg lomp en bot.
Maar op zijn lieve momenten hou ik echt van 'm (en niet zo'n beetje ook)
Ik vind m goed, Jack Bauer man, Chuck Norris is echt een bange sissy vergeleken met Jack Bauerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is echt seau niet mijn serie. Maar geniet ervan.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m goed, Jack Bauer man, Chuck Norris is echt een bange sissy vergeleken met Jack Bauer
Hij is toch een grote Huubfanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis gewoon een autodief met een gouden hart, een echte eerlijke woonwagenbewoner ....
Die hele serie heeft me nooit gepakt. Die knipperende schermen en dat zenuwachtige piepje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind m goed, Jack Bauer man, Chuck Norris is echt een bange sissy vergeleken met Jack Bauer
Welke dan wel? wat vind je goed? tip me?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1 van de weinige series die ik niet kijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die hele serie heeft me nooit gepakt. Die knipperende schermen en dat zenuwachtige piepje.
Sopranos ook nooit ingekomenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk 't, was best wel een succes. Alleen niet bij mij.
Ik ben gaan kijken toen er al 4 seizoenen waren, omdat het concept van maar 24 uur me in eerste instantie niet echt trok. Gewoon een fout, toen ik eenmaal begon, ..... heerlijke serie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die hele serie heeft me nooit gepakt. Die knipperende schermen en dat zenuwachtige piepje.
waar hou je vanquote:
Geen GoT & AoSquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waar hou je van
toppertjes voor mij nu
walking dead
the following
falling skies
big bang theorie
crisis
resurection
revenge
enz.
ik vind van niet, ik onderscheid me graag van de menigtequote:
Gadverdamme!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind van niet, ik onderscheid me graag van de menigte![]()
game of thrones vind ik ook niets aan, na 20 minuten uit gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |