Weltrustenquote:Op donderdag 8 mei 2014 04:02 schreef Miek37 het volgende:
Sawadee kaaaaah!
De eerste keer in 2002 kwamen we terecht op Koh Lanta, in een "resortje" met 12 bungalowtjes, gerund door vader en zoon, 2 man in de keuken en 2 man achter de bar.
Bungalow was niet meer dan een bed met klamboe, peertje ah plafond, ventilator ad wand en een open doucheruimte, dat je de kikkertjes zag weghoppen in het shampooschuim!
Uitzicht voor, een hangmat, palmbomen, strand en de Andaman zee, links de bar en het restaurant... dusss, we gaan er nu weer Kerst en Oud&Nieuw vieren!![]()
En nu slapie doen, trust!
Yolanthe?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Inodder het volgende:
Het is toch fijn thuiskomen als je na een dagje hard werken je auto voor de deur parkeert.
[ afbeelding ]
#yolanthetweet
Is het al trending?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Inodder het volgende:
Het is toch fijn thuiskomen als je na een dagje hard werken je auto voor de deur parkeert.
[ afbeelding ]
#yolanthetweet
please pick me up :-!:-!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:33 schreef Jian het volgende:
Nog een kwartiertje dan ben ik er ook weer![]()
[ afbeelding ]
Er is een fok app? Fuck it sucks..hmmpgfquote:
app is nie veel anders dan de mobiele sitequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is een fok app? Fuck it sucks..hmmpgf
Het zou toch niets uitmaken. Soms Ipad en stream en cos gaan dan niet samenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
app is nie veel anders dan de mobiele site
Die Utopia app doet t ook nie op mn phone, maar dat ga ik óók ech nie op mn phone kijken lol, en al helemaal niet in het openbaarquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zou toch niets uitmaken. Soms Ipad en stream en cos gaan dan niet samen
Stiekemerdquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die Utopia app doet t ook nie op mn phone, maar dat ga ik óók ech nie op mn phone kijken lol, en al helemaal niet in het openbaar
hij doet geen automatische updates , invoer scherm knalt uit beeld en je kan geen smiley s baggeren, owja in code wel natúúrlijk:-X:-$=-O:-[O:-):-D:-)B-):-$:-(=-O:Oo_O;-):-\:-P:-PO:-):-$:-(quote:
Welkom thuis Joeziquote:
Boeiend...quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij doet geen automatische updates , invoer scherm knalt uit beeld en je kan geen smiley s baggeren, owja in code wel natúúrlijk:-X:-$=-O:-[O:-):-D:-)B-):-$:-(=-O:Oo_O;-):-\:-P:-PO:-):-$:-(
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Boeiend...
Ik wil meer weten over dat zuigen![]()
Bij mij is er overigens niets mis met het invoerveld en/of de smileys btw...quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij doet geen automatische updates , invoer scherm knalt uit beeld en je kan geen smiley s baggeren, owja in code wel natúúrlijk:-X:-$=-O:-[O:-):-D:-)B-):-$:-(=-O:Oo_O;-):-\:-P:-PO:-):-$:-(
hmm vaag bij mij niet ook geen PS, waar kan da aan liggen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bij mij is er overigens niets mis met het invoerveld en/of de smileys btw...![]()
[ afbeelding ]
Ps gepost vanuit de app...
stem VOOR EUROPA!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach jee, dat andere Europagedrocht, het songfestival, is weer bezig.
Andere phone... Wellicht krijg jij dus uit de playstore ook een andere versie van de app... maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet... Waarschijnlijker lijkt het mij dat het komt door de verschillende resoluties van onze schermen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm vaag bij mij niet ook geen PS, waar kan da aan liggen?
Mooi geshoptquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een creatieve bui. Heb toen een impressie gemaakt van het Europees Parlement na de verkiezingen.
[ afbeelding ]
Links is Jean-Marie Le Pen. Berlusconi had ik erbij gezet omdat iedereen hem kent. Linksachter is Farage, een mooi figuur, ook anti-EU, lachend naar het zooitje ongeregeld. En daarachter zijn Zuid-koreanen, ik had geen zin om op elk gezicht een andere kop te plakken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi geshoptBerlusconi is niet meer toch? en Van Rompuy ook bijna niet meer.. Wie is die helemaal links?
In Zuid-Korea gaat t er altijd wel zo aan toe ja, vechtend door de 2e kamerquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Links is Jean-Marie Le Pen. Berlusconi had ik erbij gezet omdat iedereen hem kent. Linksachter is Farage, een mooi figuur, ook anti-EU, lachend naar het zooitje ongeregeld. En daarachter zijn Zuid-koreanen, ik had geen zin om op elk gezicht een andere kop te plakken.
Mocht de winnaar zijn wetsvoorstel indienen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Zuid-Korea gaat t er altijd wel zo aan toe ja, vechtend door de 2e kamer[ afbeelding ]
nee dit ging om een punaise op zetel prank geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mocht de winnaar zijn wetsvoorstel indienen?
Mooi he. Ken je je toch niet voorstellen in de tweede kamer. dit heb ik ook altijd een leuke clip gevonden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Zuid-Korea gaat t er altijd wel zo aan toe ja, vechtend door de 2e kamer[ afbeelding ]
Reagan vs Terchenkoquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi he. Ken je je toch niet voorstellen in de tweede kamer. dit heb ik ook altijd een leuke clip gevonden.
Nieuw MJ album?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mocht de winnaar zijn wetsvoorstel indienen?
Is vast nep.quote:
Beetje goedkoop met zo'n synthesizerbeatje op de achtergrond. Niet MJwaardig.quote:
"Het Humaan Papilloma Virus (HPV) kan via onbeschermd pijpen of beffen overgedragen worden",' aldus Gillison. "Deze vormen van seksueel genot zijn daarmee gevaarlijker dan roken.''quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Miek37 het volgende:
Of je keelkanker kan krijgen van orale sex, interessante items bij Umberto.
Dan mag Billy wel oppassen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
"Het Humaan Papilloma Virus (HPV) kan via onbeschermd pijpen of beffen overgedragen worden",' aldus Gillison. "Deze vormen van seksueel genot zijn daarmee gevaarlijker dan roken.''
En dan ook nog die puist op dr kut.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral voor mannen gevaarlijk, Ruud moet dus oppassen met zijn cunnilingus
geef je geen ongelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh thnx for the tip, had de streams al gemute
Bedoel je:quote:
Toen het nieuw was vond ik ze nog wel baanbrekend en leuk schoppen tegen de gevestigde orde. Nu vind ik het een beetje naar smaakje hebben. Beetje zoals de reacties op geenstijl.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bedoel je:
Niks gemist.=pownews, tof programma, maar deze uitzending was niks of
Niks gemist.=pownews is kut
Ik kijk er nog graag naar. Vooral Jan vind ik wel grappig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen het nieuw was vond ik ze nog wel baanbrekend en leuk schoppen tegen de gevestigde orde. Nu vind ik het een beetje naar smaakje hebben. Beetje zoals de reacties op geenstijl.
Ja joh, als jij er van kan genieten mooi toch. Is alleen niks meer voor mij. Is dat die met dat donkere haar en die bril?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kijk er nog graag naar. Vooral Jan vind ik wel grappig.
Jan Roos. Kort blond, bril.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja joh, als jij er van kan genieten mooi toch. Is alleen niks meer voor mij. Is dat die met dat donkere haar en die bril?
Oh dat is die altijd een beetje mal doet toch? Ja die is wel vermakelijk, vooral met politici.quote:
Ik vond Oostenrijk echt goed. Het ziet er raar uit, ik hou er niet van, maar het nummer en de zang is echt oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:34 schreef Parlay het volgende:
Mijn favoriet![]()
Wit-RuslandParodie Robin Thicke- Blurred lines
Oostenrijk![]()
Winnaar, denk ik Zaterdag.
Energens in het midden......op zijn best.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
OMFG! songfestival geneuzel....
Ik ga maar vlug proberen te slapen...
![]()
fijne avond/nacht nog!
Je zoekt gewoon een excuus omdat je een pussy bent en naar bed wil.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
![]()
fijne avond/nacht nog!
Het tietenlied van Polenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond Oostenrijk echt goed. Het ziet er raar uit, ik hou er niet van, maar het nummer en de zang is echt oké.
En dat Polen door is.--> geile smsende mannetjes?
En voor de rest, al die balkan rommel. Griekenland met hun kutnummer, Roemenië met die enge portier, het gaat weer moeiteloos door naar de finale as always..
nog nooit zo'n mooie baard gezienquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus omdat je een pussy bent en naar bed wil.![]()
Geeft niet hoor. Slaap lekker! Kusje van Oostenrijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
![]()
fijne avond/nacht nog!
Niet gekeken? Het was echt lachen weer, dramatiek....love itquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
nog nooit zo'n mooie baard gezien
geen grapje
Chicks with Beards, euuuuuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus omdat je een pussy bent en naar bed wil.![]()
Geeft niet hoor. Slaap lekker! Kusje van Oostenrijk.
[ afbeelding ]
ja dacht even dat ze (hij? bij deze weet ik het niet) ging flauw vallenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Niet gekeken? Het was echt lachen weer, dramatiek....love it
Ja dat Polen, ongelooflijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het tietenlied van Polen![]()
Letland niet door, dat was echt humor. Portugal, hartstikke leuk uptempo nummer met mooie mevrouw niet door.![]()
Alles wat ik onderaan had staan is door zo'n beetjeGriekenland viel ook tegen idd, meestal hebben ze wel zo'n lekker gyrosnummer
Achja, ik ook wel behalve die van Finland, dat is zomaar wat ik vaker op heb staan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:47 schreef isax het volgende:
[..]
ja dacht even dat ze (hij? bij deze weet ik het niet) ging flauw vallen![]()
maar vind eigenlijk bijna alles bagger kwa muziek
ik vind nl stiekem mega goed, maar niet eurosong festival.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Achja, ik ook wel behalve die van Finland, dat is zomaar wat ik vaker op heb staan.
Shandy, paprikachips erbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat Polen, ongelooflijk.
Griekenland... ik vind het bijna nooit goed wat ze sturen, maar meestal snáp ik nog wel waarom het hoog eindigt. Maar ik vond het nu echt zwaar gedateerde balkan beats.
Voor de rest niet heel veel verrassingen. En zoals altijd zal er wel weer een schijtnummer winnen. Maar ach, ik hou van het circus. Komt voort uit jeugdsentiment.
Ik vond Rutjekut wel goed toen, eindigde 3e ofzo. Ik ben niet zo into Ilse de Lange-muziek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind nl stiekem mega goed, maar niet eurosong festival.
ik hou niet zo van die poespas of je moet over de top gaan zoals die vlieger.
het dee me denken aan johnny cash en dan is het al snel goed met mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vond Rutjekut wel goed toen, eindigde 3e ofzo. Ik ben niet zo into Ilse de Lange-muziek.
Ff gekeken op YT, dat nummer klonk niet bekend voor mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
het dee me denken aan johnny cash en dan is het al snel goed met mij
heb nu alleen steeds zin om walk the line te kijken
Shandy? Haha, ik ken het als heel klein jochie nog zo:quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Shandy, paprikachips erbij![]()
Nu wijn en blokkie kaas
Tietenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
oooh songfestival gemist, balen zeg! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ff gekeken op YT, dat nummer klonk niet bekend voor mijHurt wel, mooi nummer, droevig maar wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |