Nieuw MJ album?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mocht de winnaar zijn wetsvoorstel indienen?
Is vast nep.quote:
Beetje goedkoop met zo'n synthesizerbeatje op de achtergrond. Niet MJwaardig.quote:
"Het Humaan Papilloma Virus (HPV) kan via onbeschermd pijpen of beffen overgedragen worden",' aldus Gillison. "Deze vormen van seksueel genot zijn daarmee gevaarlijker dan roken.''quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef Miek37 het volgende:
Of je keelkanker kan krijgen van orale sex, interessante items bij Umberto.
Dan mag Billy wel oppassen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
"Het Humaan Papilloma Virus (HPV) kan via onbeschermd pijpen of beffen overgedragen worden",' aldus Gillison. "Deze vormen van seksueel genot zijn daarmee gevaarlijker dan roken.''
En dan ook nog die puist op dr kut.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral voor mannen gevaarlijk, Ruud moet dus oppassen met zijn cunnilingus
geef je geen ongelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh thnx for the tip, had de streams al gemute
Bedoel je:quote:
Toen het nieuw was vond ik ze nog wel baanbrekend en leuk schoppen tegen de gevestigde orde. Nu vind ik het een beetje naar smaakje hebben. Beetje zoals de reacties op geenstijl.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bedoel je:
Niks gemist.=pownews, tof programma, maar deze uitzending was niks of
Niks gemist.=pownews is kut
Ik kijk er nog graag naar. Vooral Jan vind ik wel grappig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen het nieuw was vond ik ze nog wel baanbrekend en leuk schoppen tegen de gevestigde orde. Nu vind ik het een beetje naar smaakje hebben. Beetje zoals de reacties op geenstijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |