Die Utopia app doet t ook nie op mn phone, maar dat ga ik óók ech nie op mn phone kijken lol, en al helemaal niet in het openbaarquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zou toch niets uitmaken. Soms Ipad en stream en cos gaan dan niet samen
Stiekemerdquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die Utopia app doet t ook nie op mn phone, maar dat ga ik óók ech nie op mn phone kijken lol, en al helemaal niet in het openbaar
hij doet geen automatische updates , invoer scherm knalt uit beeld en je kan geen smiley s baggeren, owja in code wel natúúrlijk:-X:-$=-O:-[O:-):-D:-)B-):-$:-(=-O:Oo_O;-):-\:-P:-PO:-):-$:-(quote:
Welkom thuis Joeziquote:
Boeiend...quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij doet geen automatische updates , invoer scherm knalt uit beeld en je kan geen smiley s baggeren, owja in code wel natúúrlijk:-X:-$=-O:-[O:-):-D:-)B-):-$:-(=-O:Oo_O;-):-\:-P:-PO:-):-$:-(
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Boeiend...
Ik wil meer weten over dat zuigen![]()
Bij mij is er overigens niets mis met het invoerveld en/of de smileys btw...quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
hij doet geen automatische updates , invoer scherm knalt uit beeld en je kan geen smiley s baggeren, owja in code wel natúúrlijk:-X:-$=-O:-[O:-):-D:-)B-):-$:-(=-O:Oo_O;-):-\:-P:-PO:-):-$:-(
hmm vaag bij mij niet ook geen PS, waar kan da aan liggen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bij mij is er overigens niets mis met het invoerveld en/of de smileys btw...![]()
[ afbeelding ]
Ps gepost vanuit de app...
stem VOOR EUROPA!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach jee, dat andere Europagedrocht, het songfestival, is weer bezig.
Andere phone... Wellicht krijg jij dus uit de playstore ook een andere versie van de app... maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet... Waarschijnlijker lijkt het mij dat het komt door de verschillende resoluties van onze schermen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm vaag bij mij niet ook geen PS, waar kan da aan liggen?
Mooi geshoptquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een creatieve bui. Heb toen een impressie gemaakt van het Europees Parlement na de verkiezingen.
[ afbeelding ]
Links is Jean-Marie Le Pen. Berlusconi had ik erbij gezet omdat iedereen hem kent. Linksachter is Farage, een mooi figuur, ook anti-EU, lachend naar het zooitje ongeregeld. En daarachter zijn Zuid-koreanen, ik had geen zin om op elk gezicht een andere kop te plakken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi geshoptBerlusconi is niet meer toch? en Van Rompuy ook bijna niet meer.. Wie is die helemaal links?
In Zuid-Korea gaat t er altijd wel zo aan toe ja, vechtend door de 2e kamerquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Links is Jean-Marie Le Pen. Berlusconi had ik erbij gezet omdat iedereen hem kent. Linksachter is Farage, een mooi figuur, ook anti-EU, lachend naar het zooitje ongeregeld. En daarachter zijn Zuid-koreanen, ik had geen zin om op elk gezicht een andere kop te plakken.
Mocht de winnaar zijn wetsvoorstel indienen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Zuid-Korea gaat t er altijd wel zo aan toe ja, vechtend door de 2e kamer[ afbeelding ]
nee dit ging om een punaise op zetel prank geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mocht de winnaar zijn wetsvoorstel indienen?
Mooi he. Ken je je toch niet voorstellen in de tweede kamer. dit heb ik ook altijd een leuke clip gevonden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Zuid-Korea gaat t er altijd wel zo aan toe ja, vechtend door de 2e kamer[ afbeelding ]
Reagan vs Terchenkoquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooi he. Ken je je toch niet voorstellen in de tweede kamer. dit heb ik ook altijd een leuke clip gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |