Ik zou succinylcholine aanbevelen. Wel intraveneus onder de voetzool natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:05 schreef mega-worstje het volgende:
Zorg ervoor dat het een ongeluk lijkt.
Hypocriet van haarquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
Hallo mensen, ik heb me vriendin ontmoet op tinder, en daarna verbood zij mij tinder te gebruiken, nu zie ik via een vriend dat zij dat nog steeds gebruikt aangezien zij weer nieuwe fotos erop heeft gezet.
Wat vinden jullie hiervan?
Ja duh, zeggen dat zij er ook mee moet kappenquote:
Ja oke, dat snap ik ook nog wel maar kan ik haar nog wel vertrouwen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja duh, zeggen dat zij er ook mee moet kappen
Waarom niet? Het gaat hier maar om een tinderprofiel joh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik ook nog wel maar kan ik haar nog wel vertrouwen?
Wat zij mij verboden heeft te gebruiken jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat hier maar om een tinderprofiel joh.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Oja en ze staat op tinder ook nog onder een andere naam
Heeft niet gewoon iemand haar foto gejat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Dat kan niet, dat weet ik 100% zekerquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Heeft niet gewoon iemand haar foto gejat?
Gewoon aanspreken dan,... Dat zou mijn eerste tip zijn. Voor de rest ken ik jou niet, je vriendin niet, de relatie niet. Dus een verder oordeel lijkt me lastig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat weet ik 100% zeker
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naamquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken dan,... Dat zou mijn eerste tip zijn. Voor de rest ken ik jou niet, je vriendin niet, de relatie niet. Dus een verder oordeel lijkt me lastig.
Ik zou er vanuit gaan dat haar foto gegapt zou zijn, maar ze heeft dan ook vrij veel foto's openbaar staan. Maar ik zou in eerste instantie met haar praten. Alleen zijn wij al jaren bij elkaar en wonen samen dus ik vermoed niet dat we echt een lijn kunnen trekken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naam
Maak een nep account en spreek haar aan. Kijk of zij het echt is. Als dat het geval is spreek met haar af in een hotel. Neem al je vrienden mee en verkracht haar in haar kont. Je vrienden verkracht je uiteraard ook. Zo laat je zien dat je een man bent en iedereen pakt als maar een iemand met je durft te sollen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naam
Ik weet zeker dat zij het echt is 100%quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou er vanuit gaan dat haar foto gegapt zou zijn, maar ze heeft dan ook vrij veel foto's openbaar staan. Maar ik zou in eerste instantie met haar praten. Alleen zijn wij al jaren bij elkaar en wonen samen dus ik vermoed niet dat we echt een lijn kunnen trekken.
Maar vooral eerst vragen/praten goed pissig worden kan altijd nog, wie weet is er niks aan de hand.
Je vroeg mijn visiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat zij het echt is 100%
Kijk, zij had al een tinder alleen heeft zij diezelfde tinder gebruikt alleen haar eigen naam verandert naar een andere naam en nieuwe fotos erop geplaatstquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je vroeg mijn visie, dat is wat MIJN eerste gedachte zou zijn. De nadruk van mijn reactie is dan ook vooral eerst praten. Pissig worden kan altijd nog.
Misschien een Tinder aangemaakt met vriendinnen in een melige/dronken bui. Eerst praten dan de rest is bijna altijd de juiste methode.
Ga nu eerst maar pratenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:19 schreef technicalx het volgende:
[..]
Kijk, zij had al een tinder alleen heeft zij diezelfde tinder gebruikt alleen haar eigen naam verandert naar een andere naam en nieuwe fotos erop geplaatst
Klopt, maar om haar daarom meteen niet meer te vertrouwen gaat mijns inziens wel erg ver en wekt zelfs het vermoeden dat er misschien meer aan de hand is dan alleen dit tindergebeuren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zij mij verboden heeft te gebruiken ja
Laat een paar vrienden haar aanspreken op tinder of maak een nep account, spreek dan zo met haar af en als het haar echt blijkt te zijn moet je haar gewoon dumpen man...quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
Hallo mensen, ik heb me vriendin ontmoet op tinder, en daarna verbood zij mij tinder te gebruiken, nu zie ik via een vriend dat zij dat nog steeds gebruikt aangezien zij weer nieuwe fotos erop heeft gezet.
Lekker omslachtig, hij kan het haar toch gewoon vragen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Laat een paar vrienden haar aanspreken op tinder of maak een nep account, spreek dan zo met haar af en als het haar echt blijkt te zijn moet je haar gewoon dumpen man...
Als zij zoiets stiekem aan het doen is zal zij dat niet toegeven... je kan dan beter hoe naar het ook is, gewoon zoiets plannen.. dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker omslachtig, hij kan het haar toch gewoon vragen?
Eerst maar eens met haar erover hebben en kijken hoe ze daarop reageert, dan kun je altijd nog je oordeel vellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg dat ze een hypocriete slet is
Dat je in een relatie elkaar niets kan verbieden, dus het feit dat zij dat doet is fout. Dat jij je iets laat verbieden dus dat jij geen ballen hebt. Dat zij hypocriet is omdat zij het wel gebruikt maar jij het niet mag. En dat jij hypocriet bent want nadat jij je braafjes aan je tinderverbod houdt ga je lekker bij een vriend op zoek naar je vriendin. Het vertrouwen en wederzijds in deze relatie druipt er van af. Hier zit zeer zeker een lange gelukkige toekomst in met zo een geweldige fundering!quote:
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:16 schreef Frag_adder het volgende:
Open je eigen tinder met je macho pics er weer op en stuur haar via die tinder een berrichtje.
Heb het erover gehad en na enige woordwisseling gaf ze toe dat ze het deed omdat ze van mij te weinigquote:Op donderdag 8 mei 2014 04:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerst maar eens met haar erover hebben en kijken hoe ze daarop reageert, dan kun je altijd nog je oordeel vellen.
Persoonlijk zou ik niets moeten hebben van jaloerse types die me dingen gaan verbieden, en het vervolgens achter m'n rug om zelf wel doen. Ook nog eens met een sneaky omweg (andere naam gebruiken).
Off to the next one, zou ik zeggen.
Maar goed, smaken verschillen. Doe eerst maar wat ik net zei.
Pff.. Altijd de schuld bij een ander leggen.. Lekker makkelijk van haar..quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb het erover gehad en na enige woordwisseling gaf ze toe dat ze het deed omdat ze van mij te weinig
Aandacht kreeg en toen uiteindelijk inzag dat ik niet 24 uur per dag beschikbaar kon zijn
"Niet genoeg aandacht".. Na hoeveel weken/maanden begint dit al? Het feit dat ze het achter je rug omdoet is voor mij al een reden om ermee te stoppen. Ook het feit dat de TS vraagt of ze nog wel te vertrouwen is, geeft voor mij al aan dat de TS dat al niet doet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb het erover gehad en na enige woordwisseling gaf ze toe dat ze het deed omdat ze van mij te weinig
Aandacht kreeg en toen uiteindelijk inzag dat ik niet 24 uur per dag beschikbaar kon zijn
Tijd voor een afspraak bij de GGD voor een soa-testjequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Dumpen.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Als mijn vriendin een datingsapplicatie gebruikte terwijl ze in een relatie was en dit zelfs stiekem doet zouden er bij mij wel veel alarmbellen afgaan..quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Humor om te lachen mensen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zoiets doen.
Zand in de kut muchquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Humor om te lachen mensen.
Ik zou d'r snel klaar mee zijn. Als iemand na een korte tijd al zeurt dat je niet 24/7 beschikbaar bent..
Je vriendin is dus eigenlijk op zoek naar een werkloze vriend?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zoiets doen.
Dat soort vrouwen zijn dus echt niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
Die Probleemwijken plaatjes zijn zo 2011 johquote:
En wat vind jij daarvan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
die loopt dus lekker op haar gemakje rond te kijken op tinder en als ze een mooi boy treft gaat ze misschien wel op date!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Trek je conclusies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Dit. Maak een alternatief account en spreek met haar af.quote:
Klinkt alsof ze nogal onzeker is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat een kutsmoesquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
Of gewoon aandachtsgeil is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze nogal onzeker is.
Ja, het helpt, als je net zo kinderachtig gaat doen als TS zijn vriendinquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef Moira. het volgende:
Zet lekker zelf weer Tinder op je telefoon met een andere naam en zet er nieuwe foto's op. Als ze dan boos wordt gewoon zeggen "Ja maar ik deed het omdat ik te weinig aandacht van jou krijg, en omdat jij je aandacht aan vreemde mannen op Tinder geeft onder een andere naam, dacht ik 'hee, dat ga ik ook eens proberen'.."
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:05 schreef mega-worstje het volgende:
Zorg ervoor dat het een ongeluk lijkt.
Iig een sletje.quote:
LirtyWiddleDhore. zo heet zequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Iig een sletje.
Hoe heet ze op tinder?
Beste tip zover.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:16 schreef Frag_adder het volgende:
Open je eigen tinder met je macho pics er weer op en stuur haar via die tinder een berrichtje.
Als je toch zo'n vriendin hebt kun je die net zo goed met een klapper verlatenquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, het helpt, als je net zo kinderachtig gaat doen als TS zijn vriendin
Ik zeg dumpen of accepteren...
Ik vond het wel leuk om via Tinder een keertje haar een veeg te geven, maar 1x is ook wel weer zat eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou mijn vertrouwen interesse en respect voor haar direct kwijt zijn.
Ja hoor, gewoon relatie uitmaken. Dan hoeft er niks meer gecontroleerd worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef technicalx het volgende:
Uitgepraat, krijg ik later een bericht van, ik wil niet bot doen ofzo, maar ik wil niet gecontroleerd worden, kan dat?
Natuurlijk wil ze dat niet. Anders moet zij ook stoppen met de dingen die ze jou verbiedt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef technicalx het volgende:
Uitgepraat, krijg ik later een bericht van, ik wil niet bot doen ofzo, maar ik wil niet gecontroleerd worden, kan dat?
Hoezo zou je je partner niks mogen verbieden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat je in een relatie elkaar niets kan verbieden, dus het feit dat zij dat doet is fout. Dat jij je iets laat verbieden dus dat jij geen ballen hebt. Dat zij hypocriet is omdat zij het wel gebruikt maar jij het niet mag. En dat jij hypocriet bent want nadat jij je braafjes aan je tinderverbod houdt ga je lekker bij een vriend op zoek naar je vriendin. Het vertrouwen en wederzijds in deze relatie druipt er van af. Hier zit zeer zeker een lange gelukkige toekomst in met zo een geweldige fundering!
Dumpeuuuuh of niet zeuren meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef technicalx het volgende:
wtfquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef technicalx het volgende:
Zij probeert je te manipuleren zodat zij haar zin krijgt: jij die niet controleert of zij nog sneaky achter jouw rug om Tinder gebruikt zodat ze dat gewoon kan blijven doen, en jou heeft ze het verboden dus jij zit niet meer op Tinder (dus loopt ze wat dat betreft geen gevaar jou aan een Tindersletje kwijt te raken). Terwijl ze het zelf dus sneaky achter jouw rug om nog wel doet omdat ze niet gecontroleerd wil worden, dus zij wil dat jij haar de ruimte geeft om achter jouw rug om sneaky met andere jongens te flirten via een datingapp. Zo zou je dat ook toelaten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:50 schreef technicalx het volgende:
Daar snap ik dus echt helemaal niks van.
Nou heel simpel, als je de ander iets moet verbieden sluiten jouw wensen en die van de ander niet zo goed bij elkaar aan. Buiten een open relatie ga je er gewoon van uit dat je partner niet met anderen slaapt, dat zou je niet hoeven te verbieden zo iets bespreek je. Als mijn vriendin besluit ineens een week of 2 met vriendinnen weg te gaan kan ik zeggen "nou ja dat vind ik best lang ik had liever dat als je ging dat het korter zou zijn" maar ik zou het niet verbieden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoezo zou je je partner niks mogen verbieden?
Mijn eerste indruk hierdoor: U bent in de 60 en nostalgisch over de 70's of u bent het product van 60-jarige stoners die gingen hobbelen in een hangmat. Welke van de twee is het?
Is niet alleen tegen jou gericht maar ook tegen anderen ;p, maar als ik hoor van 'Dat je in een relatie elkaar niets kan verbieden' denk ik meteen aan open relaties / vrije liefde etc. Vandaar mijn 70's associaties.
Ja, nee: echt: dat bestaat helemaal niet meer hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Probleemwijken plaatjes zijn zo 2011 joh
Uh, bedankt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, nee: echt: dat bestaat helemaal niet meer hoor
Ja, want na het lezen van deze reactie weet ie het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, bedankt.
Ik snap echt niets van deze post, wist je dat?
Niks verbieden komt op mij over als geen grenzen.Ik houd er zelf niet van om dingen te verbieden et cetera. Maar dat moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou heel simpel, als je de ander iets moet verbieden sluiten jouw wensen en die van de ander niet zo goed bij elkaar aan. Buiten een open relatie ga je er gewoon van uit dat je partner niet met anderen slaapt, dat zou je niet hoeven te verbieden zo iets bespreek je. Als mijn vriendin besluit ineens een week of 2 met vriendinnen weg te gaan kan ik zeggen "nou ja dat vind ik best lang ik had liever dat als je ging dat het korter zou zijn" maar ik zou het niet verbieden.
Wat vind jij dan normaal om te verbieden oh persoon uit de 80's.
Hoezo komt dat over als geen grenzen? Nu mag je toch ook zo veel alcohol drinken als je wilt, wiet roken en tot 22:00 de muziek zo hard zetten als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niks verbieden komt op mij over als geen grenzen.Ik houd er zelf niet van om dingen te verbieden et cetera. Maar dat moet wel kunnen.
Als je regels trekt samen om monogaam te zijn en te blijven, dan verbied je haar in feite toch ook om met andere kerels te hobbelen?
reageer metquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef technicalx het volgende:
Ik weet niet in welke omgeving jij verkeert dat de mensen om jou heen dit gedrag zouden accepteren en eigenlijk wil ik het ook niet weten als ik dit lees, maar ik weet zeker dat mijn omgeving dit niet normaal zou vinden (en terecht) en dat ik daarmee in de problemen zou komen. Dan lijkt me dit toch redelijk verboden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoezo komt dat over als geen grenzen? Nu mag je toch ook zo veel alcohol drinken als je wilt, wiet roken en tot 22:00 de muziek zo hard zetten als je zelf wilt.
Dat betekend toch ook niet dat je elke avond ladderzat, stoned op de bank light met de muziek hard aan omdat niemand het jou verbied?
Alleen omdat iets niet door een ander verboden is wil niet zeggen dat je geen grenzen hebt.
Nee. Ze zuigt aan andere piemels, en hard ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
mwoah mwoah, mag nog wel een tikkie harder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Ze zuigt aan andere piemels, en hard ook.
Gast, je zegt zelf "Niets verbieden komt op mij over als geen grenzen". Dus ik geef een voorbeeld dat je prima grenzen kan stellen zonder dat iemand jou iets verbied. En dan spreek je dat weer tegen door te zeggen dat er wel iets is als sociale controle, met een voorbeeld in de trend wat ik ook geef.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke omgeving jij verkeert dat de mensen om jou heen dit gedrag zouden accepteren en eigenlijk wil ik het ook niet weten als ik dit lees, maar ik weet zeker dat mijn omgeving dit niet normaal zou vinden (en terecht) en dat ik daarmee in de problemen zou komen. Dan lijkt me dit toch redelijk verboden.
Of vinden jullie alleen dat iets verboden is als dit uitdrukkelijk geschreven of gezegd is? 32 televisies kopen en vervolgens in de voortuin deze met een hamer bewerken zal ook niet expliciet verboden zijn. Maar je voelt toch door sociale controle aan dat dit niet door de beugel kan?
Die preutse chick van TS wil em ook niet in d'r kontje nemen, saai.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwoah mwoah, mag nog wel een tikkie harder.
kom terug als je mijn raad hebt opgevolgd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:58 schreef technicalx het volgende:
ze zegt dat ze het wachtwoord niet meer weet ofzo,
Ik ben je 'gast' niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gast, je zegt zelf "Niets verbieden komt op mij over als geen grenzen". Dus ik geef een voorbeeld dat je prima grenzen kan stellen zonder dat iemand jou iets verbied. En dan spreek je dat weer tegen door te zeggen dat er wel iets is als sociale controle, met een voorbeeld in de trend wat ik ook geef.
Binnen een relatie is het dus zoals je 2e post, niet je 1e. Je hoeft elkaar dingen niet te verbieden want als je zelf fatosenlijk ben en gewoon over hoe je beiden in een relatie staat hebt gesproken en het eens bent, gaat het al goed. Dingen verbieden in een relatie hoeft gewoonweg niet. Als je dat wel doet / vind dat je dat moet doen moet je eens bij jezelf teraden gaan.
Je snapt de nuance niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ben je 'gast' niet.Ik zeg dus dat die dingen dus wel verboden zijn. Als je weet dat je omgeving daar negatief op gaat reageren dan was het dus blijkbaar verboden/niet gewenst. Het hoeft niet op zwart/wit te staan. Het hoeft niet duidelijk op papier te staan of verteld te worden, hierbij is dus van een legaliteitsbeginsel geen sprake.
Het enige verschil is dat jij zegt:
'Alles mag, maar sommige mensen zullen dit niet pikken.'
En ik zeg:
'Doordat mensen het dus niet pikken, betekent het dat dus niet alles mag.'
Als je iets belet, niet toestaat, ontzegt, weert of weigert dan is iets verboden. Door in een monogame relatie te zijn ontzeg je daardoor je partner van seks met een ander, anders zou het geen monogame relatie zijn, want binnen een monogame relatie is slechts seks tussen de twee partners toegestaan.
Heb mij in de vorige post duidelijk genoeg uitgesproken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je snapt de nuance niet helemaal geloof ik.
In een monogame relatie is het vanzelfsprekend dat je niet zomaar andere mensen gaat neuken, dat zijn grenzen die je samen stelt door ze te bespreken. Dat is logisch.
Maar dat is toch echt iets anders dan 'verbieden'. Ik verbied mijn vriend niet om seks te hebben met anderen. Als hij seks wil hebben met anderen moet hij dat lekker doen, het is zijn leven en hij mag dat invullen hoe hij dat zelf wilt. Dat zegt echter niet dat ik nog mijn relatie met hem behoud als hij dat doet.
Ondanks dat ik het hem niet verboden heb, zijn er dus wel grenzen van wat ik accepteer in een relatie.
Seks met anderen is dus niet verboden, maar heeft wel als gevolg dat de relatie ophoudt.
Als je in een relatie elkaar dingen gaat verbieden dan hou je elkaar aan een ketting, uit ervaringen van velen (waaronder de mijne) komt vroeg of laat de sterke behoefte om die ketting los te breken, en dan heb je shit en gezeik in je relatie.
Je moet elkaar gewoon vrij laten in alles, in een goede relatie weet je toch wel dat het goed zit en dat de ander niet zomaar jouw grenzen overschrijdt of dingen gaat doen die jij niet zou waarderen.
Daar praat je samen over en maak je afspraken over, maar 'verbieden' is het niet.
Verbieden is eigenlijk gewoon echt heel fout in een relatie. Altijd.
Maar het 'verbieden' waar de meeste mensen het over hebben gaat dan niet over 'ik verbied je het om vreemd te gaan' (omdat het dus vanzelfsprekend is dat je in een monogame relatie niet vreemd hoort te gaan), maar over het verbieden van het gebruik van Tinder, het verbieden met andere jongens/meisjes te praten, het verbieden om 's avonds laat thuis te komen, het verbieden om langer dan 3 uur niet op een smsje te reageren.
Dat soort vage dingen die er gewoon op duiden dat je een kutrelatie hebt
Ik snap je standpunt wel, alleen we delen de mening over wat 'verbieden' nou precies is niet helemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heb mij in de vorige post duidelijk genoeg uitgesproken.
Toch nog een keer uitleg.
Als je vriend iemand anders neukt dan is het geen monogame relatie, want een monogame relatie is exclusief tussen twee personen, anders is het dus geen monogame relatie meer. Doordat je in een monogame relatie zit, betekent dat dit een relatievorm is die seks met anderen ontzegt, komt er wel seks aan te pas met anderen dan is het geen monogame relatie meer.
Ontzeggen, beletten, niet toestaan, weren en weigeren is een vorm van iets verbieden. Jij verbind er consequenties aan als je vriend zou vreemdgaan. Dat is een negatieve sanctie naar jouw vriend toe. Maar jij vindt dit dus geen verbieden? Ik wel dus en dat heb ik uitgelegd.
Verder vind ik het bij 'Hij mag met anderen neuken, maar dan verlaat ik hem wel' redelijk onzinnig om te zeggen dat je hem niks verbied. Als je hem niks verbied zou er ook geen negatieve sanctie volgen. Volgt die er wel dan heb je hem dus wel degelijk iets verboden.
Als jij vindt dat het legaliteitsbeginsel niet alleen in de wet telt maar voor alle verboden, dan kun je je waarschijnlijk niet vinden in mijn betoog. Maar ik houd het legaliteitsbeginsel liever in de wet.
Hieruit blijkt dat je er goed aan gedaan hebt, ze wil/kan (zoals heel veel mensenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef technicalx het volgende:
Jongens, ik heb de relatie beeindigd, 2 min later ging ze gelijk weer contact zoeken met der ex
Thanks, hieruit blijkt wel weer dat je der niet kan vertrouwenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat je er goed aan gedaan hebt, ze wil/kan (zoals heel veel mensen) niet alleen zijn.
En ze was opzoek naar "nieuwe schoenen".
Hulde dat je de stap gezet hebt
Wat een kakhoerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef technicalx het volgende:
Jongens, ik heb de relatie beeindigd, 2 min later ging ze gelijk weer contact zoeken met der ex
Lijkt op een hintquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu verder naar een meisje dat wél betrouwbaar is
Knap gedaan jongen! En inderdaad niet te vertrouwen. En nu op naar een leuke meid!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef technicalx het volgende:
Voor TS ja, dat 'ie op zoek gaat naar wat beters.quote:
Ga maar nu lekker iets gaan drinken met uw maten en flirt er op los.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef technicalx het volgende:
"ik wil best liegen over hoe we elkaar hebben ontmoet"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:16 schreef Tyra85 het volgende:
Je vriendin via Tinder ontmoet...daar gaat het dus al mis
De juiste keuze, geen twijfel mogelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef technicalx het volgende:
Alleen wat ik dan een beetje jammer vind is dat ik dan helemaal dood word gewhatsappt door der vriendin, met allemaal argumenten waarom ik haar heb gedumpt...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:13 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
De juiste keuze, geen twijfel mogelijk.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:26 schreef mighty_myte het volgende:
Ik had een tinder account gemaakt met andere naam en foto en haar dan geplayed op tinder. Dan een afspraakje gemaakt en mijn vleeslollie in haar oogkas geramd tot ze 'klein klein kleutertje' zou zingen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:11 schreef Micson het volgende:
Nog een paar keer alle eigenwaarde uit haar kont neuken en dan vaarwel zeggen lijkt me de enige oplossing voor dit soort droevige wijven.
Vraag haar waarom zij nog op Tinder zit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
Goed bezig, hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:55 schreef technicalx het volgende:
[..]
Alleen wat ik dan een beetje jammer vind is dat ik dan helemaal dood word gewhatsappt door der vriendin, met allemaal argumenten waarom ik haar heb gedumpt...
Ze zij ook dat ze der ex had geblokkeerd voor mij, ik heb uiteindelijk volledig het contact verbroken aangezien het denk ik niet goed is om contact te houden
Een fictief facebookprofiel aanmaken kan nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:07 schreef Gutanoth het volgende:
TS, je kan op tinder helemaal niet "als een ander staan" want je fotos en naam worden van je Facebook profiel gehaald.
Maar dan steek je er wel echt heel veel moeite in en verdient TS een andere meidquote:Op zondag 18 mei 2014 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Een fictief facebookprofiel aanmaken kan niet
Geen extra facebookaccount hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maar dan steek je er wel echt heel veel moeite in en verdient TS een andere meid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |