Ik zou succinylcholine aanbevelen. Wel intraveneus onder de voetzool natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:05 schreef mega-worstje het volgende:
Zorg ervoor dat het een ongeluk lijkt.
Hypocriet van haarquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
Hallo mensen, ik heb me vriendin ontmoet op tinder, en daarna verbood zij mij tinder te gebruiken, nu zie ik via een vriend dat zij dat nog steeds gebruikt aangezien zij weer nieuwe fotos erop heeft gezet.
Wat vinden jullie hiervan?
Ja duh, zeggen dat zij er ook mee moet kappenquote:
Ja oke, dat snap ik ook nog wel maar kan ik haar nog wel vertrouwen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja duh, zeggen dat zij er ook mee moet kappen
Waarom niet? Het gaat hier maar om een tinderprofiel joh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik ook nog wel maar kan ik haar nog wel vertrouwen?
Wat zij mij verboden heeft te gebruiken jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het gaat hier maar om een tinderprofiel joh.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Oja en ze staat op tinder ook nog onder een andere naam
Heeft niet gewoon iemand haar foto gejat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Dat kan niet, dat weet ik 100% zekerquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Heeft niet gewoon iemand haar foto gejat?
Gewoon aanspreken dan,... Dat zou mijn eerste tip zijn. Voor de rest ken ik jou niet, je vriendin niet, de relatie niet. Dus een verder oordeel lijkt me lastig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat weet ik 100% zeker
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naamquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken dan,... Dat zou mijn eerste tip zijn. Voor de rest ken ik jou niet, je vriendin niet, de relatie niet. Dus een verder oordeel lijkt me lastig.
Ik zou er vanuit gaan dat haar foto gegapt zou zijn, maar ze heeft dan ook vrij veel foto's openbaar staan. Maar ik zou in eerste instantie met haar praten. Alleen zijn wij al jaren bij elkaar en wonen samen dus ik vermoed niet dat we echt een lijn kunnen trekken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naam
Maak een nep account en spreek haar aan. Kijk of zij het echt is. Als dat het geval is spreek met haar af in een hotel. Neem al je vrienden mee en verkracht haar in haar kont. Je vrienden verkracht je uiteraard ook. Zo laat je zien dat je een man bent en iedereen pakt als maar een iemand met je durft te sollen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vriendin jou verbood om op tinder te zitten en zelf op tinder zit onder een andere naam
Ik weet zeker dat zij het echt is 100%quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:02 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou er vanuit gaan dat haar foto gegapt zou zijn, maar ze heeft dan ook vrij veel foto's openbaar staan. Maar ik zou in eerste instantie met haar praten. Alleen zijn wij al jaren bij elkaar en wonen samen dus ik vermoed niet dat we echt een lijn kunnen trekken.
Maar vooral eerst vragen/praten goed pissig worden kan altijd nog, wie weet is er niks aan de hand.
Je vroeg mijn visiequote:Op donderdag 8 mei 2014 02:15 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat zij het echt is 100%
Kijk, zij had al een tinder alleen heeft zij diezelfde tinder gebruikt alleen haar eigen naam verandert naar een andere naam en nieuwe fotos erop geplaatstquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je vroeg mijn visie, dat is wat MIJN eerste gedachte zou zijn. De nadruk van mijn reactie is dan ook vooral eerst praten. Pissig worden kan altijd nog.
Misschien een Tinder aangemaakt met vriendinnen in een melige/dronken bui. Eerst praten dan de rest is bijna altijd de juiste methode.
Ga nu eerst maar pratenquote:Op donderdag 8 mei 2014 02:19 schreef technicalx het volgende:
[..]
Kijk, zij had al een tinder alleen heeft zij diezelfde tinder gebruikt alleen haar eigen naam verandert naar een andere naam en nieuwe fotos erop geplaatst
Klopt, maar om haar daarom meteen niet meer te vertrouwen gaat mijns inziens wel erg ver en wekt zelfs het vermoeden dat er misschien meer aan de hand is dan alleen dit tindergebeuren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef technicalx het volgende:
[..]
Wat zij mij verboden heeft te gebruiken ja
Laat een paar vrienden haar aanspreken op tinder of maak een nep account, spreek dan zo met haar af en als het haar echt blijkt te zijn moet je haar gewoon dumpen man...quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:03 schreef technicalx het volgende:
Hallo mensen, ik heb me vriendin ontmoet op tinder, en daarna verbood zij mij tinder te gebruiken, nu zie ik via een vriend dat zij dat nog steeds gebruikt aangezien zij weer nieuwe fotos erop heeft gezet.
Wat vinden jullie hiervan?
Lekker omslachtig, hij kan het haar toch gewoon vragen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Laat een paar vrienden haar aanspreken op tinder of maak een nep account, spreek dan zo met haar af en als het haar echt blijkt te zijn moet je haar gewoon dumpen man...
Als zij zoiets stiekem aan het doen is zal zij dat niet toegeven... je kan dan beter hoe naar het ook is, gewoon zoiets plannen.. dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker omslachtig, hij kan het haar toch gewoon vragen?
Eerst maar eens met haar erover hebben en kijken hoe ze daarop reageert, dan kun je altijd nog je oordeel vellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:27 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik ook nog wel maar kan ik haar nog wel vertrouwen?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg dat ze een hypocriete slet is
Dat je in een relatie elkaar niets kan verbieden, dus het feit dat zij dat doet is fout. Dat jij je iets laat verbieden dus dat jij geen ballen hebt. Dat zij hypocriet is omdat zij het wel gebruikt maar jij het niet mag. En dat jij hypocriet bent want nadat jij je braafjes aan je tinderverbod houdt ga je lekker bij een vriend op zoek naar je vriendin. Het vertrouwen en wederzijds in deze relatie druipt er van af. Hier zit zeer zeker een lange gelukkige toekomst in met zo een geweldige fundering!quote:
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:16 schreef Frag_adder het volgende:
Open je eigen tinder met je macho pics er weer op en stuur haar via die tinder een berrichtje.
Heb het erover gehad en na enige woordwisseling gaf ze toe dat ze het deed omdat ze van mij te weinigquote:Op donderdag 8 mei 2014 04:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerst maar eens met haar erover hebben en kijken hoe ze daarop reageert, dan kun je altijd nog je oordeel vellen.
Persoonlijk zou ik niets moeten hebben van jaloerse types die me dingen gaan verbieden, en het vervolgens achter m'n rug om zelf wel doen. Ook nog eens met een sneaky omweg (andere naam gebruiken).
Off to the next one, zou ik zeggen.
Maar goed, smaken verschillen. Doe eerst maar wat ik net zei.
Pff.. Altijd de schuld bij een ander leggen.. Lekker makkelijk van haar..quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb het erover gehad en na enige woordwisseling gaf ze toe dat ze het deed omdat ze van mij te weinig
Aandacht kreeg en toen uiteindelijk inzag dat ik niet 24 uur per dag beschikbaar kon zijn
"Niet genoeg aandacht".. Na hoeveel weken/maanden begint dit al? Het feit dat ze het achter je rug omdoet is voor mij al een reden om ermee te stoppen. Ook het feit dat de TS vraagt of ze nog wel te vertrouwen is, geeft voor mij al aan dat de TS dat al niet doet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
Heb het erover gehad en na enige woordwisseling gaf ze toe dat ze het deed omdat ze van mij te weinig
Aandacht kreeg en toen uiteindelijk inzag dat ik niet 24 uur per dag beschikbaar kon zijn
Tijd voor een afspraak bij de GGD voor een soa-testjequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:45 schreef technicalx het volgende:
Dumpen.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Als mijn vriendin een datingsapplicatie gebruikte terwijl ze in een relatie was en dit zelfs stiekem doet zouden er bij mij wel veel alarmbellen afgaan..quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:52 schreef technicalx het volgende:
[..]
Humor om te lachen mensen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zoiets doen.
Zand in de kut muchquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Humor om te lachen mensen.
Ik zou d'r snel klaar mee zijn. Als iemand na een korte tijd al zeurt dat je niet 24/7 beschikbaar bent..
Je vriendin is dus eigenlijk op zoek naar een werkloze vriend?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef technicalx het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |