SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
jij en je handicap placeboquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTS Alaba gekocht, mee gespeeld en weer verkocht.
Halve verdediging begon ineens weer magisch te rollebollen, TOTS Alaba werd er een paar keer uitgekopt door Gabi etc.![]()
Pace en dribbling upgrades waren wel goed te merken
Weekend en weekje vrij in zichtquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weekend al weer in zicht
Sneijder MOTM
Die heeft helemaal geen geweldig seizoen, maar wel 2 IF's en een MOTM kaart
Ik haal in de Turkse competitie nog wel een IFquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weekend al weer in zicht
Sneijder MOTM
Die heeft helemaal geen geweldig seizoen, maar wel 2 IF's en een MOTM kaart
Heb jij even geluk dat Ozz nog niet wakker isquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haal in de Turkse competitie nog wel een IF
SIF Leno was een acceptabele keeper, niet meer dan dat. En dus zeker niet beter dan NIF Cech of NIF Courtois.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel zou beter moeten zijn dan Cech. Ik heb m'n twijfels. IF Leno was toch vrij slecht staat me bij?
Ja, Turken die rond 8.00 wakker zijn. Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat Ozz nog niet wakker is
Als die Leno richting de 40 of 50K gaat misschien een kans gunnen. Zo'n blauw kaartje staat toch altijd een stukje leuker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF Leno was een acceptabele keeper, niet meer dan dat. En dus zeker niet beter dan NIF Cech of NIF Courtois.
Jij had toch geen Bundesliga-team? Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je deze TOTS aan je voorbij liet gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die Leno richting de 40 of 50K gaat misschien een kans gunnen. Zo'n blauw kaartje staat toch altijd een stukje leuker.
Geen specifiek bundesliga team, wel een team met een paar Bundesliga spelersquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had toch geen Bundesliga-team? Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je deze TOTS aan je voorbij liet gaan
Ik zou toch lekker Cech op doel houden. Na die SIF ben ik toch een beetje sceptisch over Leno. Volgens mij is NIF Neuer ook gewoon nog beter dan TOTS Leno.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen specifiek bundesliga team, wel een team met een paar Bundesliga spelers
[ afbeelding ]
De rest is inderdaad niet nuttig voor mij. Lahm kan ik alleen op RB hebben, op CDM is Gundogan rotsvast. En Lahm is nodig voor de chem van Robben. Hoopte op TOTS Boateng, maar helaas.
Ik wacht de prijsontwikkelingen wel lekker af, plus de recensies van andere gebruikers. Maar ik deel je mening: Beter dan Cech is onwaarschijnlijk, ondanks die leuke cijfertjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou toch lekker Cech op doel houden. Na die SIF ben ik toch een beetje sceptisch over Leno. Volgens mij is NIF Neuer ook gewoon nog beter dan TOTS Leno.
TOTS Cechquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen specifiek bundesliga team, wel een team met een paar Bundesliga spelers
[ afbeelding ]
De rest is inderdaad niet nuttig voor mij. Lahm kan ik alleen op RB hebben, op CDM is Gundogan rotsvast. En Lahm is nodig voor de chem van Robben. Hoopte op TOTS Boateng, maar helaas.
Nee hoor, zit er gewoon inquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef FCsuarez het volgende:
is die webapp echt down ofzo, zelfs na 20 keer refresh ben ik er nog niet in
Ja half dagje stage vandaag dus begin wat later. En dan smiddags nog ff een teringsaaie lesquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan
[..]
Jij bent laat vandaag
Laagste BIN 130. Dat biedt mogelijkhedenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:02 schreef Tim86 het volgende:
Iemand een glazen bol bij de hand voor MOTM Sneijder? Heb niet zo'n verstand van oranje kaartjes, maar ik moet hem wel hebben
Nu iets onder 200k laagste BIN. Zal sowieso nog zakken, maar echt geen idee tot waar. Heb eigenlijk 100k in gedachten, maar vraag me af of dat gaat lukken. Hoe duur is hij op de PS?
Oh nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laagste BIN 130. Dat biedt mogelijkheden
Gewoon sommige eigenschappen in de minquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef Tim86 het volgende:
Sneijder MOTM IG rating: CAM-87
93 Ball Control (+2)
88 Crossing (+1)
99 Curve (-)
88 Dribbling (+2)
75 Finishing (+1)
99 Free Kick Accuracy (-)
52 Heading Accuracy (+2)
95 Long Passing (+1)
99 Long Shots (+1)
45 Marking (+1)
96 Penalties (+2)
93 Short Passing (+1)
99 Shot Power (-1)
53 Sliding Tackle (-)
66 Standing Tackle (+1)
94 Volleys (+3)
80 Acceleration (+1)
82 Agility (+2)
89 Balance (+2)
58 Jumping (+2)
85 Reactions (+1)
75 Sprint Speed (+1)
99 Stamina (-)
69 Strength (+2)
67 Aggression (+1)
79 Positioning (-2)
67 Interceptions (+1)
90 Vision (-)
Wel een erg brakke upgrade.
Niet in de minquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon sommige eigenschappen in de minNou, veel plezier met je oranje kaartje
TOTS speler en Zhano zelf in je packquote:
Positioning -2 79 ook. Maar -1 99 klopt inderdaad nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet in de min
Gewoon hetzelfde gebleven.
edit: ik spot nu de type, my bad
Maar 99 shotpower (-1) kan ook niet
Oh die moet +2 zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Positioning -2 79 ook. Maar -1 99 klopt inderdaad niet
Daar komt zijn nick vandaanquote:
15 k maarquote:
Ah, okee, maar goed, idd verder matige upgrade. Dan moet je het echt voor het kleur kaartje doen inderdaad. De 86 versie lijkt me al erg goed, alleen is het lastig een elftal te maken met hemquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh die moet +2 zijn
[..]
Daar komt zijn nick vandaan
Een oranje kaartje in mijn oranje team mag gewoon niet ontbreken. Dat trekt de neuroot in mij nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, okee, maar goed, idd verder matige upgrade. Dan moet je het echt voor het kleur kaartje doen inderdaad. De 86 versie lijkt me al erg goed, alleen is het lastig een elftal te maken met hem
Haal dan van Persiequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een oranje kaartje in mijn oranje team mag gewoon niet ontbreken. Dat trekt de neuroot in mij niet
Die gaat Kluivert niet uit de basis spelen. En op CM lijkt het me ook niet zo de moeite waard.quote:
Toen zag Courtois er helemaal nog uit als een menneke van 14quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gaat Kluivert niet uit de basis spelen. En op CM lijkt het me ook niet zo de moeite waard.
2 jaar geleden had ik dat nog wel
[ afbeelding ]
IF Filipe Luis - Diego.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand een tantoe lauwe LB - CAM triple link?
Adriano/Neymarquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand een tantoe lauwe LB - CAM triple link?
Te sloom.quote:
Hmm Adriano is dikke poepshiznit.quote:
Ik moet snelheid hebben swabiequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, serieus
Alabe - Kutze dan maar.
Mooie triple linkquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, serieus
Alabe - Kutze dan maar.
Clichy Nasri danquote:
Criscitoquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die pauper Constant niet gebruiken![]()
IF Asamoah op 7 chem dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die pauper Constant niet gebruiken![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
CriscitoDie gebruik ik al het hele jaar, topbackje
Even kijkenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon. Remember SIF Adje.
En btw: TOTS Cerci >>> Driesje
He's been practicing this, with Olivier Giroud clearlyquote:
Ik vind (TOTS) Cerci fijner op rechts (want linkspoot)...en NIF Di Natale sowieso beter dan Driesjequote:
Is nu al maar 150k, die wordt helemaal niet zo duurquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van IF Di natale zijn wel echt ziek, mocht ik nog eens veel coins hebben komt die er zeker
Maar ik heb helemaal niet zoveel coinsquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is nu al maar 150k, die wordt helemaal niet zo duur
Heb je niet gevraagd waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kreeg bij de start van deze wedstrijd het bericht van mijn tegenstander: 'Disgusting'.
Nou speelt ie niet
Dit is het team :
[ afbeelding ]
Hoezo wat is hier mis mee dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je niet gevraagd waarom?
Misschien is het wat ik gisteren al zei hier: wij zijn hier nogal verwend met goede teams enzo
Veel pace, maar ik zie geen OP spelers ofzo. Vraag me dus ook af waarom...dus ben benieuwd naar zijn motivatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wat is hier mis mee dan?
Nee boeit mijhet ookAls je nieteens speelt is het gewoon zielig
Dan zal hij wel niet vaak spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kreeg bij de start van deze wedstrijd het bericht van mijn tegenstander: 'Disgusting'.
Nou speelt ie niet
Dit is het team :
[ afbeelding ]
Je kan ze uittekenen jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Prima team Timmy![]()
Beter dan die 680.000.000 BPL 41212 teams die ik altijd tegenkom
Heeft wel bovengemiddeld veel pace, maar ik zie het probleem ook niet zo. Dit jaar vind ik het al +1 als iemand niet een 41212 team heeft. Of eigenlijk vooral als het geen 41212 Bundes, 41212 BPL of 352 Serie A is. Dat zijn de meest uitgemolken teams met standaard dezelfde spelers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Prima team Timmy![]()
Thanksquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Prima team Timmy![]()
Het heeft zeker bovengemiddeld veel pace, maar wel kwaliteitsspelers ipv de normale pacespelersquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft wel bovengemiddeld veel pace, maar ik zie het probleem ook niet zo. Dit jaar vind ik het al +1 als iemand niet een 41212 team heeft. Of eigenlijk vooral als het geen 41212 Bundes, 41212 BPL of 352 Serie A is. Dat zijn de meest uitgemolken teams met standaard dezelfde spelers.
Die tegenstander van hem zal in 99 vd 100 wedstrijden zijn controller wegleggen I guess
Inderdaad, helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ThanksEn idd valt nogal mee dacht ik
[..]
Het heeft zeker bovengemiddeld veel pace, maar wel kwaliteitsspelers ipv de normale pacespelers
2/3/4 meestal, pendel daarin een beetje rond. Heel soms divisie 1 maar dat is dan van korte duurquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens
Welke divisie speel/zit je?
352 ben ik dit jaar zelf amper tegengekomen en heb toevallig zelf gister een 352 gemaakt
Ik speel best veel met 41212(2), maar dat is toch niet helemaal te vergelijken met de "normale" 41212-variant.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft wel bovengemiddeld veel pace, maar ik zie het probleem ook niet zo. Dit jaar vind ik het al +1 als iemand niet een 41212 team heeft. Of eigenlijk vooral als het geen 41212 Bundes, 41212 BPL of 352 Serie A is. Dat zijn de meest uitgemolken teams met standaard dezelfde spelers.
Die tegenstander van hem zal in 99 vd 100 wedstrijden zijn controller wegleggen I guess
Dat kan niet..Je mag die niet giften. Anders had ik het wel willen doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er iemand op de 360 die nog even wat 1000 Coin rewards wil geven? Ik kan ze ook nog teruggiften
Gift item to a friend staat erquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan niet..Je mag die niet giften. Anders had ik het wel willen doen.
Klopt, bedoel echt de oude/normale variant. De 41212(2) heeft vaak relatief weinig pace als ik ze tegenkom. Goed geschikt voor tiki taka, maar dat speel jij ook geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel best veel met 41212(2), maar dat is toch niet helemaal te vergelijken met de "normale" 41212-variant.
Begin dit jaar maakte iedereen er misbruik van..toen kon je nog eindeloos giften. Ik kan je wel wat 99 match contracts sturen als je wil.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gift item to a friend staat erZal eens proberen naar jou te sturen
We were unable idd
Klopt, dat speelt ook veel lekkerder in die variant dan in de gewone 41212. Al heb ik dan wel weer een 41212 BPL-teamquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, bedoel echt de oude/normale variant. De 41212(2) heeft vaak relatief weinig pace als ik ze tegenkom. Goed geschikt voor tiki taka, maar dat speel jij ook geloof ik
Prima, krijg je die nog een aantal terugquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begin dit jaar maakte iedereen er misbruik van..toen kon je nog eindeloos giften. Ik kan je wel wat 99 match contracts sturen als je wil.
Heb ik jou in mijn lijst? Wat is je GT ook alweer? Heb je de trade pile uitbreidingen etc al?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima, krijg je die nog een aantal terug
Jup, lebananaking. Ja ook, heb nu een TP van 80 maar die heb ik nog niet eens allemaal gekochtquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik jou in mijn lijst? Wat is je GT ook alweer? Heb je de trade pile uitbreidingen etc al?
oja die was hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup, lebananaking. Ja ook, heb nu een TP van 80 maar die heb ik nog niet eens allemaal gekochtKan ik ook nog giften als dat nodig is
Jupquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:24 schreef Confetti het volgende:
8 wedstrijden en..1 goal met..TOTS Suarez![]()
Kut spel. Mensen spelen echt als een bezetene zodra ze een paar blauwe kaarten zien.
Wij binnekort een keer een potjequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja die was het
Ik heb ook tradepile van 80..dat is niet nodig dus
Ja is goed, ik heb inmiddels ook 10x sneller internet (letterlijk) en nooit meer gezeik met poorten ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij binnekort een keer een potje? Vorig jaar ging dat niet omdat onze verbindingen elkaar niet lief vonden
Maar heb nu mijn eigen internet dus zou goed moeten komen
Mijn Bundesliga/BPL team is nagenoeg onverslaanbaar tot nu toe. Alleen TOTS Gerrard is erg onzichtbaar. Over Baines en Cahill ben ik wel erg te sprekenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:24 schreef Confetti het volgende:
8 wedstrijden en..1 goal met..TOTS Suarez![]()
Kut spel. Mensen spelen echt als een bezetene zodra ze een paar blauwe kaarten zien.
Nu nog sparen voor Zlatan en je bent erquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou speelt ie niet
Dit is het team :
[ afbeelding ]
Kopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef bjanaan het volgende:
Vroeg het in het vorige topic maar niet echt antwoord gekregen, hoe kom je nou snel aan coins?
Achter het stationquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef bjanaan het volgende:
Vroeg het in het vorige topic maar niet echt antwoord gekregen, hoe kom je nou snel aan coins?
18K ongeveer zag ik. dan hou ik hem welquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook nog dezelfde bijna-discard tots als mij
Kon m gister nog net voor 20k kwijt...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
18K ongeveer zag ik. dan hou ik hem wel
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef bjanaan het volgende:
Dat gaat niemand je vertellen. Moet je mooi zelf achter komen hoe je moet handelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef bjanaan het volgende:
gewoon ibarbo of benteke pRICEfixenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef bjanaan het volgende:
Als het snel moet dan moet je er geld in investeren. Als je meer geduld hebt kan je traden. Maar daar moet je tijd in investeren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef bjanaan het volgende:
NIF Reus is al bijna 10k duurder dan gisterochtendquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
IF Hummels en NIF Reus, Lewan stijgen nu mooi
Die kaya - toprak linkquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens wat coins/geld geïnvesteerd in een goed team
quote:
quote:
NOU EN HIJ HEEFT EEN BLAUWE !!quote:
wowquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een teamquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Feli mavertje, hoeveelst epack was dat sinds gisteravond?quote:
Jammer dat je geen geld meer had om chemstyles erin te stoppen shoppenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is maverquote:
Dan zou ik nu stoppen als ik jou was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:27 schreef Maver24 het volgende:
dit was me 10e pakje van vandaag,
gisteravond had ik 20 jumbo packs geopend met coins met helemaal niks dus ik heb mijn verlies weer terug verdiend
Hij doet het beter dan ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
godver
30 packs en dan eentje eruit halen en nog zo blij zijn.
haha goede.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zou ik nu stoppen als ik jou was.
Hij heeft al minstens 1000 packs geopend, en nog steeds geen legendquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
godver
Niemand met een chemistry style kaartje, ruikt naar WeFutquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft echt raakvlakken met een gokverslavingquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
godver
Precies, ik heb altijd nog geen legend in een pack gehad, maar ja die kans is wel zo ontzettend kleinquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft al minstens 1000 packs geopend, en nog steeds geen legend
Die laatste 2 heb ik in mijn team.. maar als ik vind dat ze duur genoeg zijn ga ik ze verkopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
IF Hummels en NIF Reus, Lewan stijgen nu mooi
Gewoon door blijven gaan !!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies, ik heb altijd nog geen legend in een pack gehad, maar ja die kans is wel zo ontzettend klein
Ik moest gisteren tegen dit:quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
vastquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat als je sturridge kreeg je binnen een uur nog 30 packs moest openen en je dan zeker een legend zou krijgen...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat als je sturridge kreeg je binnen een uur nog 30 packs moest openen en je dan zeker een legend zou krijgen...
Ik eergisteren tegen dit:quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tegen dit:
[ afbeelding ]
Andere formatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik eergisteren tegen dit:
[ afbeelding ]
Duh... FUT14 is gheeuyyyyyy!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niemand met een chemistry style kaartje, ruikt naar WeFut
Tim quitte 2x omdat hij wist dat ik in de verlenging ging winnen. Vervolgens zegt hij dat het door zijn subs komt dat hij disconnect.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewonnen? Ik had dat team met 9-0 verslagen.
Doet hij wel vaker ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim quitte 2x omdat hij wist dat ik in de verlenging ging winnen. Vervolgens zegt hij dat het door zijn subs komt dat hij disconnect.
#Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als een Schnitzel na 2 maanden vriezer 2 dagen in de koelkast heeft gelegen, issie dan nog goed? #Studentenproblemen
Moet kunnen. Alleen als hij niet goed ruikt alsnog weggooien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als een Schnitzel na 2 maanden vriezer 2 dagen in de koelkast heeft gelegen, issie dan nog goed? #Studentenproblemen
#Bedanktquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim quitte 2x omdat hij wist dat ik in de verlenging ging winnen. Vervolgens zegt hij dat het door zijn subs komt dat hij disconnect.
Kan wel, maar dan moet je het eerst bakken/braden whatever.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#Bedankt
Waarom kan je iets wat uit de vriezer komt dan niet daarna weer opnieuw invriezen?
wat dacht je van bacterien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#Bedankt
Waarom kan je iets wat uit de vriezer komt dan niet daarna weer opnieuw invriezen?
Het is niet dat je daar ziek van wordt maar het is gewoon smerig om te eten dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#Bedankt
Ja dat weet ik, maar ik begrijp niet waarom dat zo isquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je het eerst bakken/braden whatever.
Als je kip uit de vriezer haalt kan je het gewoon in een gerecht verwerken en dat weer invriezen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#Bedankt
En dan vooral bij kip, extra voorzichtig zijn ermee.quote:
En die Bacterien zijn er ineens wel als je het 2x invriest maar bij 1x invriezen niet?quote:
Hun gebruiken snelvriezen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik begrijp niet waarom dat zo isVlees wordt heel vaak ook al ingevroren als het wordt opgeslagen, voordat het verwerkt wordt voor consumentenverkoop.
Die gaan toch kapot in de vriezerquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dan vooral bij kip, extra voorzichtig zijn ermee.
Ja bij mij zit de Jumbo tegenoverquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
Kip gewoon altijd meteen bakken
Is toch maar klein stukje lopen naar de supermarkt... #elkedagboodschappendoen
Dat is de hele reden dat ik niet begrijp waarom je niet unlimited mag invriezen. Maar dat is volgens jou alleen vanwege de smaak?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaan toch kapot in de vriezer
Haal je dan ook Doritos Jacked en Monster Assault?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
Kip gewoon altijd meteen bakken
Is toch maar klein stukje lopen naar de supermarkt... #elkedagboodschappendoen
Nou het is zoals bij IJs dat het vocht wat in een product zit gaat kristaliseren en dan is het niet echt prettig om te etenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is de hele reden dat ik niet begrijp waarom je niet unlimited mag invriezen. Maar dat is volgens jou alleen vanwege de smaak?
Bacteriën ook. Google het maar eens, genoeg info over te vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is de hele reden dat ik niet begrijp waarom je niet unlimited mag invriezen. Maar dat is volgens jou alleen vanwege de smaak?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bacteriën ook. Google het maar eens, genoeg info over te vinden.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
https://www.google.nl/#q=waarom+niet+twee+keer+invriezen
Ah oke. Maakt het dan geen verschil dat je ijs in de bevroren toestand eet en vlees nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het is zoals bij IJs dat het vocht wat in een product zit gaat kristaliseren en dan is het niet echt prettig om te eten
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanksquote:
Als je iets goed door verwarmt maakt dat niet uit. Maar probleem is dat de meeste mensen dit niet doen en daarom waarschuwen ze er voorquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit het gaat dan nogal melig smaken. Is heel raar om te omschrijvenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke. Maakt het dan geen verschil dat je ijs in de bevroren toestand eet en vlees niet?
Is dat wel Halal?quote:
Kip aan de sis, gewoon proberen. Alles uit de Turkse keuken is lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ziet er echt ranzig uit
Je vorige plaatjes waren wel lekker
Eet jij de keuken van mevrouw Serpil altijd rauw?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
En hoezo ga je serpilin mutfagr bakken? Dat eet ik altijd rauw.
Ik haat pepersausquote:
Dat deed Ronaldinho ook altijd bij Barca, kijk hoe het daar mee afliepquote:
Dat is echt goddelijk spul jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vorige week nog Wagyu biefstuk op, tering dat was lekker
Dat is een voorgerechtquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is het lekkerste dat er is:
[ afbeelding ]
Maar dan wel volgens ons (door mijn Siciliaanse oom geïmporteerde) familierecept
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kanker grote grill en dan 2 stukken vlees erop
Dirk vriendloos.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe mij die dikke Amerikaanse ribs maar![]()
[ afbeelding ]
Het is een maaltijdsoep. Volwaardig hoofdgerecht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is een voorgerecht
Kan je niet vergelijken met een hoofdgerecht.
En slowcooked. Zodat je eigenlijk niet eens vieze handen hoeft te krijgen omdat het vlees er zo afvaltquote:
Daar houdt ik sowieso niet van, dat vult niet genoeg man. En heb ik toch niet echt het voldoende gegeten te hebbenquote:
Tomatensoep met lettervermicelli?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is het lekkerste dat er is:
[ afbeelding ]
Maar dan wel volgens ons (door mijn Siciliaanse oom geïmporteerde) familierecept
Daar hebben wij een woord voor in Brabant..quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik de enige die liever vis heeft dan vlees?
Dat heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar houdt ik sowieso niet van, dat vult niet genoeg man. En heb ik toch niet echt het voldoende gegeten te hebben
Neem ik aan van welquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vishoofd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hebben wij een woord voor in Brabant..
Hater.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vieze handen horen er wel een beetje bij hoor...ik wil wel merken dat ik met mijn handen eetquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En slowcooked. Zodat je eigenlijk niet eens vieze handen hoeft te krijgen omdat het vlees er zo afvalt
Heaumeau met je Tilapiafiletjequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze man weet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vieze handen horen er wel een beetje bij hoor...ik wil wel merken dat ik met mijn handen eet
Fuck no dat is smerigquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heaumeau met je Tilapiafiletje
Jij bent ook de enige homo hier in het topic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pangasiusfilet?quote:
Ze hebben tegenwoordig wel betere barbecues bij Center Parks zegquote:
Vieze handen? M'n Me hele bakkus onder de marinade!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vieze handen horen er wel een beetje bij hoor...ik wil wel merken dat ik met mijn handen eet
homofielquote:
FF om een worstenbroodje heen draaienquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Nog een lievelingskostje van dun POTS:
[ afbeelding ]
Eet jij tegenwoordig ook van die Rooi Dondurs-broodjes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
FF om een worstenbroodje heen draaien
Vissticksquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat dachten jullie van de Alaska Pollak
Zonder twijfel de vis die we allemaal het liefst eten, en sowieso het vaakst
Een 68-rated CB. Dan doen wij het helemaal nog niet zo slecht met BMI en De Vrijquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Tim86 het volgende:
Mustafi in de voorselectie van Duitsland. Speelt voor Sampdoria. Echt nog nooit van gehoord..
Ook gewoon alle vissticks ter wereld komen van exact dezelfde fabriek met exact dezelfde vis en manier van makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vissticks
Die aflevering van Keuringsdienst van Waarde
Kongolo...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een 68-rated CB. Dan doen wij het helemaal nog niet zo slecht met BMI en De Vrij
Hoe dat ook binnenkwamquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook gewoon alle vissticks ter wereld komen van exact dezelfde fabriek met exact dezelfde vis en manier van makenOp de Iglo na, die wordt er tegenover gemaakt
Ohja, en dan ging die vrouw zitten zoeken naar een linker en rechter, toen ze die niet kon vinden werd ze boosquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe dat ook binnenkwam
Van die blokken van een meter bij een meter. Als je niet beter zou weten, zou je zweren dat ze er pallets van maken, voor in de bouw
Epic jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohja, en dan ging die vrouw zitten zoeken naar een linker en rechter, toen ze die niet kon vinden werd ze boos
Niet eens enkel gebotteld, maar het was ook nog gewoon drap waar ze sap van hadden gemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Epic ja
Sowieso een prachtprogramma. Dat ze gewoon bijna overal achter komen. Zoals dat Zuid-Afrikaanse wijn gewoon uit Frankrijk kwam, maar gebotteld wordt in Zuid-Afrika. Dan mag je er dus gewoon op zetten dat het Zuid-Afrikaanse wijn is
O ja, dat was hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet eens enkel gebotteld, maar het was ook nog gewoon drap waar ze sap van hadden gemaakt
En lekkerbekjes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lust alleen vissticks en kibbeling.![]()
Vlees
Ja echt kansloosquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja, dat was hetFranse drap (of drab?) met Zuid-Afrikaans bronwater erbij. Hoppa, en er was Zuid-Afrikaanse wijn
![]()
In Friesland ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook dat ja. Met die naam op die chipszak van de medewerker die het gebakken zou hebben. Wat worden we toch gefoptquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja echt kansloos
Of met die chips die 'handgebakken' was en daarom 2 euro duurderKut kettlchips
Beetje vertekend wel door het programmaquote:
Ja alles wat 'toegevoegde' waarde creert is gewoon fake, leert dat programmaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat ja. Met die naam op die chipszak van de medewerker die het gebakken zou hebben. Wat worden we toch gefopt
Wat me ook nog bijstaat: de Bar-le-Duc fabriek, op steenworp afstand van het waterleidingsbedrijf. Gewoon water uit dezelfde bronquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje vertekend wel door het programma
[..]
Ja alles wat 'toegevoegde' waarde creert is gewoon fake, leert dat programma
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar het allermooist was Puur en Eerlijk Toiletpapier, dat door het biologische aspect 2 euro duurder was dan normale toiletrollen.
Was gewoon dubbel zo goedkoop om te fabriceren!
Dat wist ik al daarvoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Of de bier aflevering.
Het bier van de Albert Heijn (met de mooie opdruk Bier) komt gewoon uit dezefde bron als Bavaria
Kuyt heeft wel de skybox van Alex overgenomen bij Fenerbahce.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eis"Box voor de familie"
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kuyt heeft wel de skybox van Alex overgenomen bij Fenerbahce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |