SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
jij en je handicap placeboquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTS Alaba gekocht, mee gespeeld en weer verkocht.
Halve verdediging begon ineens weer magisch te rollebollen, TOTS Alaba werd er een paar keer uitgekopt door Gabi etc.![]()
Pace en dribbling upgrades waren wel goed te merken
Weekend en weekje vrij in zichtquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weekend al weer in zicht
Sneijder MOTM
Die heeft helemaal geen geweldig seizoen, maar wel 2 IF's en een MOTM kaart
Ik haal in de Turkse competitie nog wel een IFquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weekend al weer in zicht
Sneijder MOTM
Die heeft helemaal geen geweldig seizoen, maar wel 2 IF's en een MOTM kaart
Heb jij even geluk dat Ozz nog niet wakker isquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haal in de Turkse competitie nog wel een IF
SIF Leno was een acceptabele keeper, niet meer dan dat. En dus zeker niet beter dan NIF Cech of NIF Courtois.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel zou beter moeten zijn dan Cech. Ik heb m'n twijfels. IF Leno was toch vrij slecht staat me bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |