SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
jij en je handicap placeboquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:47 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTS Alaba gekocht, mee gespeeld en weer verkocht.
Halve verdediging begon ineens weer magisch te rollebollen, TOTS Alaba werd er een paar keer uitgekopt door Gabi etc.![]()
Pace en dribbling upgrades waren wel goed te merken
Weekend en weekje vrij in zichtquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weekend al weer in zicht
Sneijder MOTM
Die heeft helemaal geen geweldig seizoen, maar wel 2 IF's en een MOTM kaart
Ik haal in de Turkse competitie nog wel een IFquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weekend al weer in zicht
Sneijder MOTM
Die heeft helemaal geen geweldig seizoen, maar wel 2 IF's en een MOTM kaart
Heb jij even geluk dat Ozz nog niet wakker isquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haal in de Turkse competitie nog wel een IF
SIF Leno was een acceptabele keeper, niet meer dan dat. En dus zeker niet beter dan NIF Cech of NIF Courtois.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerel zou beter moeten zijn dan Cech. Ik heb m'n twijfels. IF Leno was toch vrij slecht staat me bij?
Ja, Turken die rond 8.00 wakker zijn. Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat Ozz nog niet wakker is
Als die Leno richting de 40 of 50K gaat misschien een kans gunnen. Zo'n blauw kaartje staat toch altijd een stukje leuker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF Leno was een acceptabele keeper, niet meer dan dat. En dus zeker niet beter dan NIF Cech of NIF Courtois.
Jij had toch geen Bundesliga-team? Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je deze TOTS aan je voorbij liet gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die Leno richting de 40 of 50K gaat misschien een kans gunnen. Zo'n blauw kaartje staat toch altijd een stukje leuker.
Geen specifiek bundesliga team, wel een team met een paar Bundesliga spelersquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had toch geen Bundesliga-team? Ik dacht dat je gisteren nog zei dat je deze TOTS aan je voorbij liet gaan
Ik zou toch lekker Cech op doel houden. Na die SIF ben ik toch een beetje sceptisch over Leno. Volgens mij is NIF Neuer ook gewoon nog beter dan TOTS Leno.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen specifiek bundesliga team, wel een team met een paar Bundesliga spelers
[ afbeelding ]
De rest is inderdaad niet nuttig voor mij. Lahm kan ik alleen op RB hebben, op CDM is Gundogan rotsvast. En Lahm is nodig voor de chem van Robben. Hoopte op TOTS Boateng, maar helaas.
Ik wacht de prijsontwikkelingen wel lekker af, plus de recensies van andere gebruikers. Maar ik deel je mening: Beter dan Cech is onwaarschijnlijk, ondanks die leuke cijfertjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou toch lekker Cech op doel houden. Na die SIF ben ik toch een beetje sceptisch over Leno. Volgens mij is NIF Neuer ook gewoon nog beter dan TOTS Leno.
TOTS Cechquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen specifiek bundesliga team, wel een team met een paar Bundesliga spelers
[ afbeelding ]
De rest is inderdaad niet nuttig voor mij. Lahm kan ik alleen op RB hebben, op CDM is Gundogan rotsvast. En Lahm is nodig voor de chem van Robben. Hoopte op TOTS Boateng, maar helaas.
Nee hoor, zit er gewoon inquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef FCsuarez het volgende:
is die webapp echt down ofzo, zelfs na 20 keer refresh ben ik er nog niet in
Ja half dagje stage vandaag dus begin wat later. En dan smiddags nog ff een teringsaaie lesquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter dan
[..]
Jij bent laat vandaag
Laagste BIN 130. Dat biedt mogelijkhedenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:02 schreef Tim86 het volgende:
Iemand een glazen bol bij de hand voor MOTM Sneijder? Heb niet zo'n verstand van oranje kaartjes, maar ik moet hem wel hebben
Nu iets onder 200k laagste BIN. Zal sowieso nog zakken, maar echt geen idee tot waar. Heb eigenlijk 100k in gedachten, maar vraag me af of dat gaat lukken. Hoe duur is hij op de PS?
Oh nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laagste BIN 130. Dat biedt mogelijkheden
Gewoon sommige eigenschappen in de minquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef Tim86 het volgende:
Sneijder MOTM IG rating: CAM-87
93 Ball Control (+2)
88 Crossing (+1)
99 Curve (-)
88 Dribbling (+2)
75 Finishing (+1)
99 Free Kick Accuracy (-)
52 Heading Accuracy (+2)
95 Long Passing (+1)
99 Long Shots (+1)
45 Marking (+1)
96 Penalties (+2)
93 Short Passing (+1)
99 Shot Power (-1)
53 Sliding Tackle (-)
66 Standing Tackle (+1)
94 Volleys (+3)
80 Acceleration (+1)
82 Agility (+2)
89 Balance (+2)
58 Jumping (+2)
85 Reactions (+1)
75 Sprint Speed (+1)
99 Stamina (-)
69 Strength (+2)
67 Aggression (+1)
79 Positioning (-2)
67 Interceptions (+1)
90 Vision (-)
Wel een erg brakke upgrade.
Niet in de minquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon sommige eigenschappen in de minNou, veel plezier met je oranje kaartje
TOTS speler en Zhano zelf in je packquote:
Positioning -2 79 ook. Maar -1 99 klopt inderdaad nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet in de min
Gewoon hetzelfde gebleven.
edit: ik spot nu de type, my bad
Maar 99 shotpower (-1) kan ook niet
Oh die moet +2 zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Positioning -2 79 ook. Maar -1 99 klopt inderdaad niet
Daar komt zijn nick vandaanquote:
15 k maarquote:
Ah, okee, maar goed, idd verder matige upgrade. Dan moet je het echt voor het kleur kaartje doen inderdaad. De 86 versie lijkt me al erg goed, alleen is het lastig een elftal te maken met hemquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh die moet +2 zijn
[..]
Daar komt zijn nick vandaan
Een oranje kaartje in mijn oranje team mag gewoon niet ontbreken. Dat trekt de neuroot in mij nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, okee, maar goed, idd verder matige upgrade. Dan moet je het echt voor het kleur kaartje doen inderdaad. De 86 versie lijkt me al erg goed, alleen is het lastig een elftal te maken met hem
Haal dan van Persiequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een oranje kaartje in mijn oranje team mag gewoon niet ontbreken. Dat trekt de neuroot in mij niet
Die gaat Kluivert niet uit de basis spelen. En op CM lijkt het me ook niet zo de moeite waard.quote:
Toen zag Courtois er helemaal nog uit als een menneke van 14quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gaat Kluivert niet uit de basis spelen. En op CM lijkt het me ook niet zo de moeite waard.
2 jaar geleden had ik dat nog wel
[ afbeelding ]
IF Filipe Luis - Diego.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand een tantoe lauwe LB - CAM triple link?
Adriano/Neymarquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand een tantoe lauwe LB - CAM triple link?
Te sloom.quote:
Hmm Adriano is dikke poepshiznit.quote:
Ik moet snelheid hebben swabiequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, serieus
Alabe - Kutze dan maar.
Mooie triple linkquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, serieus
Alabe - Kutze dan maar.
Clichy Nasri danquote:
Criscitoquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die pauper Constant niet gebruiken![]()
IF Asamoah op 7 chem dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die pauper Constant niet gebruiken![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
CriscitoDie gebruik ik al het hele jaar, topbackje
Even kijkenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon. Remember SIF Adje.
En btw: TOTS Cerci >>> Driesje
He's been practicing this, with Olivier Giroud clearlyquote:
Ik vind (TOTS) Cerci fijner op rechts (want linkspoot)...en NIF Di Natale sowieso beter dan Driesjequote:
Is nu al maar 150k, die wordt helemaal niet zo duurquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van IF Di natale zijn wel echt ziek, mocht ik nog eens veel coins hebben komt die er zeker
Maar ik heb helemaal niet zoveel coinsquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is nu al maar 150k, die wordt helemaal niet zo duur
Heb je niet gevraagd waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kreeg bij de start van deze wedstrijd het bericht van mijn tegenstander: 'Disgusting'.
Nou speelt ie niet
Dit is het team :
[ afbeelding ]
Hoezo wat is hier mis mee dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je niet gevraagd waarom?
Misschien is het wat ik gisteren al zei hier: wij zijn hier nogal verwend met goede teams enzo
Veel pace, maar ik zie geen OP spelers ofzo. Vraag me dus ook af waarom...dus ben benieuwd naar zijn motivatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wat is hier mis mee dan?
Nee boeit mijhet ookAls je nieteens speelt is het gewoon zielig
Dan zal hij wel niet vaak spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kreeg bij de start van deze wedstrijd het bericht van mijn tegenstander: 'Disgusting'.
Nou speelt ie niet
Dit is het team :
[ afbeelding ]
Je kan ze uittekenen jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Prima team Timmy![]()
Beter dan die 680.000.000 BPL 41212 teams die ik altijd tegenkom
Heeft wel bovengemiddeld veel pace, maar ik zie het probleem ook niet zo. Dit jaar vind ik het al +1 als iemand niet een 41212 team heeft. Of eigenlijk vooral als het geen 41212 Bundes, 41212 BPL of 352 Serie A is. Dat zijn de meest uitgemolken teams met standaard dezelfde spelers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Prima team Timmy![]()
Thanksquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef The_Yakuza het volgende:
Prima team Timmy![]()
Het heeft zeker bovengemiddeld veel pace, maar wel kwaliteitsspelers ipv de normale pacespelersquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft wel bovengemiddeld veel pace, maar ik zie het probleem ook niet zo. Dit jaar vind ik het al +1 als iemand niet een 41212 team heeft. Of eigenlijk vooral als het geen 41212 Bundes, 41212 BPL of 352 Serie A is. Dat zijn de meest uitgemolken teams met standaard dezelfde spelers.
Die tegenstander van hem zal in 99 vd 100 wedstrijden zijn controller wegleggen I guess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |