quote:
Damnquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij ligt op het hoekje van de bar
Dan kon je met mij communicerenquote:
Uithoek waar ik woonquote:
In tegenstelling tot het beeld dat sommige misschien van me hebben ben ik in het dagelijks leven een open persoon. Contact leggen is nooit mijn probleem geweest, evenals flirten en (slap) ouwehoeren. En hoe ik in contact kom? Dat verschilt, maar over het algemeen door gewoon een vraag te stellen uit interesse.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar op welke manieren probeer jij om in contact te komen met vrouwen?
GvE?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je praat al met 1 van de 2, maar je luistert alleen nog niet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kon je met mij communiceren
[..]
Uithoek waar ik woon
Geloof het of niet maar GvsE en ik hebben Joof stiekem best wel goed geholpen met zijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het beeld dat sommige misschien van me hebben ben ik in het dagelijks leven een open persoon. Contact leggen is nooit mijn probleem geweest, evenals flirten en (slap) ouwehoeren. En hoe ik in contact kom? Dat verschilt, maar over het algemeen door gewoon een vraag te stellen uit interesse.
[..]
GvE?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het beeld dat sommige misschien van me hebben ben ik in het dagelijks leven een open persoon. Contact leggen is nooit mijn probleem geweest, evenals flirten en (slap) ouwehoeren. En hoe ik in contact kom? Dat verschilt, maar over het algemeen door gewoon een vraag te stellen uit interesse.
[..]
GvE?
Ga je mee zwemmen dan?quote:
quote:
Ligt eraan wat voor plaatjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Plaatjes op de ipad is nooit zo'n succes
Ik geloof je zo. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar GvsE en ik hebben Joof stiekem best wel goed geholpen met zijn zelfvertrouwen
quote:
Ik ben gevulde eieren aan het makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is zeker klein dat je iets naar gorinchem komt brengen?
Ik krijg niks meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Snapchats krijgen is zo leuk vandaag! Ik word er steeds blij van, hopen dat ik er nog veel krijg.
Heel evil eigenlijk, door hem juist constant op dat te wijzen waar hij zo'n moeite mee had, zijn lengte.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je zo. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Mja, dan lijkt het me sowieso verstandig om aan je onzekerheid te werken.. Want een stap verder dan flirten durf je niet te zetten, zelfs niet als het je onderhand aangeboden wordt...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
GvE?
Laat maar dan, geen zin in maagzuurquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gevulde eieren aan het maken
Geen bevruchte![]()
[..]
Ik krijg niks meer![]()
Komt misschien omdat er niemand in m'n lijst staat
Ik woon in Nijmegen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Geen bevruchte![]()
[..]
Ik krijg niks meer![]()
Dat is mijn probleem niet, ik ben 1.84quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel evil eigenlijk, door hem juist constant op dat te wijzen waar hij zo'n moeite mee had, zijn lengte.
Gevulde eierenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Geen bevruchte![]()
[..]
Ik krijg niks meer![]()
quote:
Ik niet!quote:
Zal jou eens vullenquote:
Forum Opties | |
---|---|